1. leht 3-st

Pajero v. Patrol

Postitatud: R Veebr 22, 2008 3:14 pm
Postitas orejaP
Olen 2 nädalat juba uurinud ja puurinud. Nimelt plaan soetada nii öelda hobiauto. Kuna naine ka rataste peale peab saama siis oma suure peresaani jätaksin talle ja ise miski huvitavamaga liikleks. Valikuks siis osutunud Pajero või siis Patrol. Esimene meeldib välimuse poolest rohkem.
Kindlaks sooviks on see, et diisel peab olema ja 2/3 uksega. Läheks kaugvälismaalt tooma aga mida ma ostul eriti silmas peaks pidama. Senine kogemus neljaveolise vallast on ainult MTZ 82 -ga. See aga sarnane kõnealustele ainult kütuse vallas.
Niisiis küsimus:
Kumba eelistada (mõlemad jaapanlased)? Mida ostul kindlasti testida et hilisemad remondikulud hoida nii öelda eelarves?
Auto hind ostmisel jääb mingi 85 000 EEKi ümber (Saksamaal), nii et päris saani valima ei lähe.
Äkki keegi viitsib hea sõnaga mind teele saata ... :P

Postitatud: R Veebr 22, 2008 4:09 pm
Postitas Maasturid
Pajero puhul tuleks kindlasti kontrollida käigu-ja vahekasti korrasolekut(et kett üle ei viskaks)
Ka Patrolil ei tohiks käigukastist sõites mingit müra tulla.

Postitatud: R Veebr 22, 2008 5:04 pm
Postitas orejaP
Aga kui on sama hind, korrasolek siis kumba eelistada?

Postitatud: R Veebr 22, 2008 5:07 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Räägi palun vähe täpsemalt millistest Patrolitest või Pajerotest sa oled huvitatud
orejaP kirjutas: Senine kogemus neljaveolise vallast on ainult MTZ 82 -ga.
Kui sul tekkis isu nelikveolise järgi selle traktoriga sõites - siis võta Patrol - neil on rohkem ühist :twisted:

Re: Pajero v. Patrol

Postitatud: R Veebr 22, 2008 5:56 pm
Postitas awd
orejaP kirjutas:Kumba eelistada (mõlemad jaapanlased)?
See sõltub otstarvest.

70% teed 30% offroad - Pajero
30% teed 70% offroad - Patrol

Ise eelistan Pajerot, sest ta on 200kg kergem, tagaosa on lühem, kütusekulu on väiksem.
Kui võtad Pajerot Super Select vahekastiga saad ka tavateedel 4wd reziimis liikuda. Partoli puhul pead tagaveoga sõitma, mis libedal teel väga turvaline pole.

Või võta kumb meeldib rohkem.

Postitatud: R Veebr 22, 2008 7:30 pm
Postitas Kuzmitz
Olles sõitnud nii lühikese Pajeroga, kui ka Patroliga (senini sõidan), langeb minu eelistus igati Patroli poole. Miks? Tugevam, lihtsam, mugavam ja minu meelest maastikul oluliselt suutlikum.

PS. Mul üks lühike Patrull üle (ES).

Postitatud: R Veebr 22, 2008 7:31 pm
Postitas sambla-aadu
hr AWD mulle tundub,et te pole isiklikult ühegi patroliga sõitnud ja ajate huupi mulli siin hetkel. nimelt on patrolil olemas ka kiire nelikvedu,mis toimib väga edukalt libedal teel. vahekasti suhtes on suureks plussiks hammasratastega jõu ülekandmine esimesele sillale(Pajerol seevastu kannab jõudu üle kett,mis vanemaks jäädes kipub ära venima ja üle viskama). Patroli mootor tiksub ühtlasemalt ja jõudu on karu moodi võrreldes pajero omaga. ja ei ole see patroliga maanteel kulgemine midagi nii hirmus võrreldes pajeroga. saab sõita küll ja täitsa edukalt. kütusekulu maanteel jääb ka 10-13l vahesse sõltuvalt auto lastist ja sõidukiirusest. NO OFFENCE- kellele ema,kellele tütar :D

Postitatud: R Veebr 22, 2008 8:04 pm
Postitas jr
sambla-aadu kirjutas:hr AWD mulle tundub,et te pole isiklikult ühegi patroliga sõitnud ja ajate huupi mulli siin hetkel. nimelt on patrolil olemas ka kiire nelikvedu,mis toimib väga edukalt libedal teel.
Oot Oot ... nüüd pead küll ise mullid lõhki lööma :lol:

Super Select vahekastil on vahekast difriga, mida saab lukustada. Seega selles osas on Pajero tõesti Patrolist üle.

Muus osas pean hääle andma Patrolile. Töökindel loom lihtsalt.

Postitatud: R Veebr 22, 2008 8:21 pm
Postitas orejaP
TO: AWD
Plaan sõita 70% teedel ja ülejäänud siis kus juhtub ja kannatab. Sellist näiteks pean silmas: 2,5TD Pajero GLS -93. Kui nüüd veel traktorit mainida, siis vaevalt et see randaali vedama hakkab.
Krt kuna otsustada ei suuda siis äkki sellise raha eest miskit parmatki on!?

Postitatud: R Veebr 22, 2008 10:47 pm
Postitas awd
Kuzmitz kirjutas:langeb minu eelistus igati Patroli poole.
Sul on hea Patrol, kuid teises hinnaklassis. Kodanik ilmselst mõtles vanemat Y60 Patrolit.
Super Select vahekastil on vahekast difriga
just
vahekasti suhtes on suureks plussiks hammasratastega jõu ülekandmine esimesele sillale
üks põhjusest miks soovitan patrolit maastikul sõitmiseks.
jõudu on karu moodi võrreldes pajero omaga
Noh ma ei tea: Patrol 2.8 TD - 252Nm, Pajero 2.5 TD - 240 Nm, Pajero 2.8 TD - 292Nm!!!
kütusekulu maanteel jääb ka 10-13l
Pajerol on pisut väiksem kütusekulu.

Patrol on hea ja töökindel maastur, selle vastu ma ei vaidle. Lihtsalt Pajerol on oma eelised ka.

Postitatud: R Veebr 22, 2008 10:57 pm
Postitas awd
orejaP kirjutas: sellist näiteks pean silmas.
Tegemist on "odavamaga" (vist GL) varustustasega. puuduvad el. akende tõstukid, tiivalajendid, valuveljed, reeglina puudub tagumine diffrilukk, ning autol on tavaline "part-time" nelivedu.
Metsas sõitmiseks sobib küll, lihtsalt selle raha eest saad paremat autot! Otsi veel.

Postitatud: L Veebr 23, 2008 6:16 pm
Postitas MahviaDeTyrk
awd kirjutas:
jõudu on karu moodi võrreldes pajero omaga
Noh ma ei tea: Patrol 2.8 TD - 252Nm, Pajero 2.5 TD - 240 Nm, Pajero 2.8 TD - 292Nm!!! .
2.8 TD mootor on Patroli kõige sitem mootor vist üldse mis ajaloo jooksul ilmavalgust näinud :roll: - samuti selle otsas olev FSR5R30A kast

Postitatud: L Veebr 23, 2008 8:51 pm
Postitas aymur
kui mina endale maasturit soetasin sis sama probleemi ees olin :D
raha oli 85000.- ja sis selle raha eest yritasin saada midagi mis oleks hea maanteel ja mis ka teelt maha keerates hätta ei jääks.
sai proovitud ka selles hinnaklassis Patroleid aga veoauto on ikka veoauto :D
ja sis soetasin endale GLX varustusega Pajero millel on SuperSelect vahekast,sellel saad kuni 100km/h lylitada sõidu pealt 4WD taha ja on olemas ka tagumine lukk,aga see toimib aint sis kui aeglusti sees.
ja kuna sai mõlemaid proovitud nii Patrolit kui Pajerot sis maanteel on Pajero ikka peajagu yle mugavuselt ja sõiduomadustelt :D

Postitatud: L Veebr 23, 2008 9:19 pm
Postitas Urvo
Mina leian, et lühike stock Pajero on oluliselt parem ka maastikul kui lühike stock patrol!

Postitatud: P Veebr 24, 2008 12:10 pm
Postitas orejaP
Kuidas jubinatega mitsule on? Kas on ka B varuosad täitsa olemas? Kuhu hinnaklassi jäävad kui võrrelda teiste samalaadsete maasturitega?
Tuleb ju mõelda ka hooldusele.