1. leht 1-st
Viiekäiguline käigukast?
Postitatud: L Apr 26, 2003 10:27 pm
Postitas moppel
Tahan maanteel mahedamalt vuhiseda, aga ülekandearvud ei luba.
Õnneks on vene autotööstuskompleks konstrueerinud UAZ tüüpi autole ka viiekäiglise käigukasti.
Ainult, et kas seda kaupa ka meie koduvabariigis liigub?
Postitatud: E Apr 28, 2003 12:18 pm
Postitas Uazist
idee iseenesest hea aga minul hakkab küll käsi värisema (ülejäänud kerest rääkimata) kui mu villise kiirus üle 90-e kasvab...
Käisin möödunud nädalal Tallinnas,
Postitatud: E Apr 28, 2003 7:20 pm
Postitas moppel
Sõitsin üldises liiklusvoolus, seega u. 95-100 km/h. Enne Kose risti kadus õlirõhk, sest too määriv neste oli mootorist otsa saanud.
Volga mootoril on optimaalsed (ehk mõistlik õlikulu) pöörded kusagil 2750 p/min juures . Praeguse ülekandega on see 76 km/h.
Maksimaalkiirus 120 km/h, aga ei ole ju normaalne, et sõidu pealt õli otsa saab!
Postitatud: T Apr 29, 2003 2:07 pm
Postitas Tony
Heips
>Ainult, et kas seda kaupa ka meie koduvabariigis liigub?
Kindlasti, kui sa selle tellid, kuid hinna eest ei vastuta

Kui õieti mäletan siis mingi ~20k
P.S olen viimasel ajal teinud uuringuid venemaa ja eesti hindade kohta ja vahe on õudust tekitav. Võib öelda, et venemaa hinnad on samad mis meil, AINULT et rublades

näitena bensupaak meil 1k seal 1100 rbl mis ymberarvutatuna tuleb siis 550eek
Tony
Nii ongi,
Postitatud: T Apr 29, 2003 6:31 pm
Postitas moppel
Karter toob hea meelega, 23 000 koos vahekastiga, mis pidi ka uus olema, 18 000 ainult käigukast.
Mõttetu! Auto maksab 7500 ja käigukast 18 000.
Huvitav kas mõne lammutusemargi tükk ei sobi Villise vahekasti külge?
Postitatud: T Apr 29, 2003 8:03 pm
Postitas Urvo
Selle 5-käigulise kohta olen ma kuulnud et ei pidavat eriti hea olevat. Vist pidi lagunema. Ei ole eriti kindel selle töökindluses