1. leht 2-st

Gaz 66 offroad autoks !?

Postitatud: R Apr 25, 2003 11:27 am
Postitas Daniel
mis rahvas arvab ?
põhiline väide mida miinuseks pakutakse on kohe muidugi kaal
3440 kg täis paakidega ja siis raskuskese on liiga ees :?
aga samas on tegemist V8 ja diffri lukkudega sillad ja paremal varianil
isegi sisseehitatud kummidepumpamine ja vints 8)

sellele autole poleks isegi suuremaid kumme vaja ja
sellega kaob tõenäosus ka midagi pooleks murda :roll:

et avaldage vabalt oma arvamust enne kui ma midagi ära ostan :wink:

Postitatud: R Apr 25, 2003 1:03 pm
Postitas al
Ise ka sellele mõelnud. sügisesel klaperjahil esines üks meeskond, aga kohe tulid välja ka nõrgad kohad:
1. pöörderaadius=pikkus
2. siiski lahja mootor
3. diff ei ole lukustatav, vaid piiratud libisemisega.

asi käib ju võidusõidu põhimõttel ja gazi edasiliikumise kiirus on eriti :oops: Traielis jms üritustel kus rajal laiust piisavalt ja aeg ei ole primaarne, võiks ju mõelda ? Samas mitte ainult Gaz iga , on ju ka eriliselt maastikusuutlikke veokaid n: URAL, bensiini mootor, meeletu pöörderaadius, mannetu mootor (170? hj) ja hüper kütusekulu rasketes oludes norm 50-60 l/100 km. talvel õnnestus saavutada tulemus 300l=300km :shock: :roll:
Ilma irooniata võttes on võimalik kasutada Volvo 4x4 veokat aastast 196.., originaalis tahaks kunagi järgi katsetada.

Postitatud: L Apr 26, 2003 1:51 pm
Postitas Daniel
mind justnagu see kiirus ei huvitagi sest võistlustel osalemise plaani pole
aga lihtsalt offroad fun :)

Postitatud: L Apr 26, 2003 8:03 pm
Postitas um
Head ülevaadet saad Gaz 66 kohta härra Aleksander Parnabas-elt(Bosporo.Transport@mail.ee) ,tal on selline isend ja tema vist oligi oma liikuriga seal üritusel.Muidugi saab Gaz 66-le peale panna ka diisel mootori kui viitsimist on.Eelmine aasta meelitas ta mind osa võtma sellest üritusest aga kahjuks ei ole siiani jõudnud oma kääbust veel korda saada ja ega see offroad eriti odav lõbu ei ole.Kui saan enda oma liikuma siis proovin ka hobi korras vähe turnida.

Postitatud: L Apr 26, 2003 8:58 pm
Postitas Daniel
saatsin härra Aleksander Parnabas'ele kirja - eks näis
aga diisli paigutus õigustab ennas ära ainult siis kui on auto
igapäeva kasutuses
paarkorda kuus jaksab ikka bensiini osta :roll:

Postitatud: L Apr 26, 2003 11:02 pm
Postitas jr
Retsept

Võtta 1 Gaz 66
Lõigata keskelt jupp välja
Lõigata otstest jupp maha
Panna peale Chevy 5,7 + TH350/TH400
Kereks istutada üks kastika kere (Nissan Pickup)
Ära kasutada esimene vints

...ja tulemuseks peaks olema lühikese teljevahega suhteliselt odava raha eest rämeda minekuga ja pohhuistliku olemusega aparaat. Raske ta küll tuleb, aga see on huinja :tooth:

Postitatud: P Apr 27, 2003 12:04 am
Postitas Daniel
jr kirjutas:Retsept
Raske ta küll tuleb, aga see on huinja :tooth:
samas saaks ilmselt lihtsamini siis juba
toruraam valmis väänata ja põhilised gaz 66 vidinad kylge kruvida 8)

hetkel siiski ehitamise isu ysna otsas .....
aga tulevikus - why not ;)

Postitatud: P Apr 27, 2003 4:43 pm
Postitas Landy
Muidugi võib ka midagi sellist valmis ehitada:
http://www.vaz.ee/modules.php?op=modloa ... erby=dateD

Või midagi sellist alterantiivset enale hankida:
http://hem.fyristorg.com/snowcat/AsuggaV8e.htm

Postitatud: E Apr 28, 2003 12:12 pm
Postitas Uazist
see esimene tahab kangesti omale nime: monster-truck vene moodi :D

Postitatud: T Apr 29, 2003 11:43 am
Postitas Daniel
Daniel kirjutas:saatsin härra Aleksander Parnabas'ele kirja -
ja täna Sain siis vastuse ehk telefoni kõne ...
Tema arvamus oli et igaljuhul tasub asi tegemist :)
jupid mõistliku hinnaga ja kui ostad hea isend siis
kohe metsa suunduda poleks mingi probleem

vintsi või isegi kahe vintsi olemaslu oleks ideaalne
ja sellega praktiliselt modifikatsioonid peaks piirduma kui siis vaid
kabiini väline puur 8)

siiski ei kujuta endale veel ette kuidas näeb välja
yks pisike safari koos paari uaz 469 ja siis yhe gaz 66 ga !?

Siiski oli härra "Sass " huvitatud et tekkiks eestisse ka veoauto maasturid
ja kunagi tulevikus ka ehk väike võistlusklass neile :wink:

Postitatud: T Apr 29, 2003 1:19 pm
Postitas um
Kas võtad siis projekti ette?Kui nii siis tuleks teinekord vaatama kui vastu ei ole!

Postitatud: T Apr 29, 2003 1:59 pm
Postitas Daniel
ilmselt kyll 8)
aga et leida norm. korras liikuvat militaar 66 võtab ilmselt veidi aega
ja päris miljonit ( yle 15Keeq ) maksta kah ei tahaks
tegelikult eelistaks isegi odavamat ... siis jätkub raha ka
pisiasjade kordategemiseks :wink:

Postitatud: T Apr 29, 2003 2:53 pm
Postitas K.Kotkas
ma ei suuda leida neid pilte enam kahjuks, kuid leedus kohtasin ca 2 aastat tagasi isendit, mis oli nagu nissan patrol, kuid oopis tummisem. Patrol oli tostetud 66 raami peale, mis oli paika sobitatud.

Samas, mass on siin ikka kriitilise olemusega. need onnetud 66 sillad on totaalne overkill...

PNEUWOLF

Postitatud: K Veebr 11, 2004 6:52 pm
Postitas Jan Wolf
Dear offroad company,
we are the firm from Czech Republic that produces high quality offroad remoulded tyres.
We are looking for any company in your country, that would be interesting in colaboration with us.
Our tyres you can see on www.pneuwolf.com. English and Russian version is in reconstruction, so there are some old prices and information.
If you are interesting in, please contact us and we will send you more information.

Best regards
Jan Wolf
Manager

www.pneuwolf.com
info@pneuwolf.com
fax: +420596628873
mobile: +420777300105
:!:

Postitatud: L Juul 24, 2004 3:44 pm
Postitas tarmo
Daniel, kas sa vähendasid oma Gaz66'l pärast kuudi maha võtmist reg massi ka, et B lubadega sõita võiks (vist peaks olema võimalik selline asi?) või sõidad siiski C lubadega ja reg mass jäi samaks?
Palju ta sul ilma kuudita tühjalt üldse kaalub?