1. leht 1-st

Jimny hammasrihma vahetus

Postitatud: N Veebr 14, 2008 2:21 pm
Postitas t6nu
Sai täna abikaasa Jimniga Topautos üht-teist kõpitsemas käidud ja muuhulgas uurisin ka, et millal peaks hammasrihma vahetama, et kõik hooldused nagu tehtud aga pole siiani veel vahetatud, 120000 juba ees, (2001 a auto, 1,3 mootor). Vastus oli, et sellel ei vahetatagi kunagi, õigemini et rihma polegi, on kettülekanne... noorusest mäletan, et Lada 2101 ketti vist ka eriti ei vahetatud, enne kui jubedalt kolisema hakkas või leevendi tald karterisse kukkus :-). Mitte et ma spetsialiste ei usaldaks aga on siis tõesti nii???

Postitatud: N Veebr 14, 2008 6:28 pm
Postitas rommi@rommi
jimny ketti vahetus on ette nähtud 320000 aga selleks ajaks on kindlasti see 1,3-ne mootor kustunud

Postitatud: N Veebr 14, 2008 9:22 pm
Postitas fagott
Õige jutt,sellepärast oligi vastus:mitte kunagi

aga miks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 10:15 pm
Postitas t6nu
miks siis teised (loe:paljud) autotootjad ikka selle kummirihmaga nusserdavad ja korralikku 'igavest' terasketti pole pannud?

Re: aga miks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 10:24 pm
Postitas yanekk
t6nu kirjutas:miks siis teised (loe:paljud) autotootjad ikka selle kummirihmaga nusserdavad ja korralikku 'igavest' terasketti pole pannud?
Ilmselt sellepärast,et kunde saaks iga ~100-130 tuhande tagant maksta ~5000-20000 raha vahetuse eest.Ja vaadates mõne mootori esiosa,siis on ilmselt suht keeruline panna need sada rullikut ja rihmaratast ketiga liikuma(Audi V8 mootorid)

Postitatud: R Veebr 15, 2008 12:04 pm
Postitas Stupiduser
SOCH on minu mäletamist mööda ikka rihmaga...

Postitatud: R Veebr 15, 2008 11:10 pm
Postitas Sagnitz
Kas 59 või 60 kW ehk mis on mootori kood.
G13BB on rihmaga(59 kW).
M13A on ketiga(60 kW).