Postitatud: N Jaan 31, 2008 9:09 pm
Aastate vahemik? kW'? Mille peal leidub?
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
soovitavalt vanakool meh pumbaga ja mida vähem elektroonikat seda parem,võib ka 3,0td ollainseneer kirjutas:Aastate vahemik? kW'? Mille peal leidub?
Mersu R6 350TD mootorit e. siis OM 603 D35A paigaldati G-klassile aastatel 1992-96. Algselt disainitud S-klassile W140. Aastatel 92-93 puudus intercooler, mis põhjustas kerget ülekuumenemist, see lisati '94. Seetõttu on sageli '92 ja '93 aastakäikude S350 ja G350 mootoritel tehtud kas mootori remont (plokikaanetihendi vahetus) või vahetatud terve mootor.inseneer kirjutas:Aastate vahemik? kW'? Mille peal leidub?
kell on palju mine magamaMovistar kirjutas:Äkki leiame sulle midagi garaazinurgast.
kasutaja märtenil oli igastahes miski aeg tagasi (septembris täpsemalt proovisin ise sealt masinalt asju saada aga tulutult) yle kuudi käinud 350 kaarhallis. proovi, äkki õnnestub sealt mootor veel kätte saada.seff kirjutas:et siis on kellelgi midagi sarnast pakkuda ?
Editeerin veitshulkur kirjutas:Mersu R6 350TD mootorit e. siis OM 603 D35A paigaldati G-klassile aastatel 1992-96. Algselt disainitud S-klassile W140. Aastatel 92-93 puudus intercooler, mis põhjustas kerget ülekuumenemist, see lisati '94. Seetõttu on sageli '92 ja '93 aastakäikude S350 ja G350 mootoritel tehtud kas mootori remont (plokikaanetihendi vahetus) või vahetatud terve mootor.inseneer kirjutas:Aastate vahemik? kW'? Mille peal leidub?
Pole küll kindel, aga minu meelest seda mootorit pole meh. pumbaga kunagi toodetud... see-eest on ainult aut kastiga.
Kuna paljudel seda marki mootoritel on probleeme, siis on tegemist üsna "defitsiitse" kaubaga. Tuttaval, kelle G-l ta heast peast ühel ilusal päeval maanteel kotti jooksis, otsiti Saksa lammaritest paar kuud uut, kuni leiti üle nipli käinud S350.
90k on ikka väga palju, arvestades et saksa ei ole meist valgusaastate kaugusel ja seal on 3.5 mootor ca 4-5kEur. Mulle mingil põhjusel pakuti just privas tervet 3.0 autot 53k eest. seega…seff kirjutas:privas pakutud 90000 eest seda mootrit ,seega vaataks natuke lihtsamale inimesele ka kättesaadavama hinnaga mootoreid,võib vabalt olla ka 3,0Td.
vabalthingavat kohvimasinavõimsusega õmblusmasinat palun mitte pakkuda
Pakun, et MB põhimõtteline jonn, et meie autod olgu mugavad ja valikut teisipidimõtlemiseks lihtsalt ei jäetud manuali näol.Madu kirjutas:Kas on mingi konkreetne põhjus, miks 3,5TD ainult automaadiga tehti? Kas sinna otsa sobivad manuaalkastid on liiga nõrgad vms? Soov oleks enda 2,4-ne diisel ja 4-ne kast just selle mootori ja 5-se kasti vastu vahetada.
minu pakkumine on just vastupidine - kuskilt on kõrvu jäänud, et 350 oli esimene oluliselt võimsam (turbo)diisel ning võimalike kahjustuste ärahoidmiseks sai teda vaid automaadina.jr kirjutas:Pakun, et MB põhimõtteline jonn, et meie autod olgu mugavad ja valikut teisipidimõtlemiseks lihtsalt ei jäetud manuali näol.Madu kirjutas:Kas on mingi konkreetne põhjus, miks 3,5TD ainult automaadiga tehti? Kas sinna otsa sobivad manuaalkastid on liiga nõrgad vms? Soov oleks enda 2,4-ne diisel ja 4-ne kast just selle mootori ja 5-se kasti vastu vahetada.