1. leht 2-st

Postitatud: N Jaan 31, 2008 9:09 pm
Postitas inseneer
Aastate vahemik? kW'? Mille peal leidub?

Postitatud: N Jaan 31, 2008 9:28 pm
Postitas seff
inseneer kirjutas:Aastate vahemik? kW'? Mille peal leidub?
soovitavalt vanakool meh pumbaga ja mida vähem elektroonikat seda parem,võib ka 3,0td olla

Postitatud: N Jaan 31, 2008 9:40 pm
Postitas hulkur
inseneer kirjutas:Aastate vahemik? kW'? Mille peal leidub?
Mersu R6 350TD mootorit e. siis OM 603 D35A paigaldati G-klassile aastatel 1992-96. Algselt disainitud S-klassile W140. Aastatel 92-93 puudus intercooler, mis põhjustas kerget ülekuumenemist, see lisati '94. Seetõttu on sageli '92 ja '93 aastakäikude S350 ja G350 mootoritel tehtud kas mootori remont (plokikaanetihendi vahetus) või vahetatud terve mootor.

Pole küll kindel, aga minu meelest seda mootorit pole meh. pumbaga kunagi toodetud... see-eest on ainult aut kastiga.

Kuna paljudel seda marki mootoritel on probleeme, siis on tegemist üsna "defitsiitse" kaubaga. Tuttaval, kelle G-l ta heast peast ühel ilusal päeval maanteel kotti jooksis, otsiti Saksa lammaritest paar kuud uut, kuni leiti üle nipli käinud S350.

Postitatud: N Jaan 31, 2008 9:57 pm
Postitas Movistar
Äkki leiame sulle midagi garaazinurgast.

Postitatud: N Jaan 31, 2008 10:23 pm
Postitas seff
Movistar kirjutas:Äkki leiame sulle midagi garaazinurgast.
kell on palju mine magama

Re: O: mb 350td mootor ja automaatkast

Postitatud: E Veebr 04, 2008 10:20 am
Postitas trc
seff kirjutas:et siis on kellelgi midagi sarnast pakkuda ?
kasutaja märtenil oli igastahes miski aeg tagasi (septembris täpsemalt proovisin ise sealt masinalt asju saada aga tulutult) yle kuudi käinud 350 kaarhallis. proovi, äkki õnnestub sealt mootor veel kätte saada.

Postitatud: E Veebr 04, 2008 4:44 pm
Postitas trc
hulkur kirjutas:
inseneer kirjutas:Aastate vahemik? kW'? Mille peal leidub?
Mersu R6 350TD mootorit e. siis OM 603 D35A paigaldati G-klassile aastatel 1992-96. Algselt disainitud S-klassile W140. Aastatel 92-93 puudus intercooler, mis põhjustas kerget ülekuumenemist, see lisati '94. Seetõttu on sageli '92 ja '93 aastakäikude S350 ja G350 mootoritel tehtud kas mootori remont (plokikaanetihendi vahetus) või vahetatud terve mootor.

Pole küll kindel, aga minu meelest seda mootorit pole meh. pumbaga kunagi toodetud... see-eest on ainult aut kastiga.

Kuna paljudel seda marki mootoritel on probleeme, siis on tegemist üsna "defitsiitse" kaubaga. Tuttaval, kelle G-l ta heast peast ühel ilusal päeval maanteel kotti jooksis, otsiti Saksa lammaritest paar kuud uut, kuni leiti üle nipli käinud S350.
Editeerin veits

350 tuli sept. 91.
1995 aastal olid kõikidest myydud G'dest 60% G350DT'd :)
Intercoolerit pole ever olnud sel masinal - 91-93 masinad on enamikus tehases vahetatud mootoritega tänu eelmainit ülekuumemisprobleemidele - samas lisati veel lisaõliradikas vasakpoolse tule taha (see on ka põhjus miks ka parima tahtmise juures on 350 ainuke masin millele pole võimalik installida tehase xenon'e). Intercooleri install 350'le on risky business tänu sellele kuumenemisprobleemile - need mõni(kümmend) lisa hp'd ei kaalu üles mootoririkke hüppeliselt suurenevat ohtu.
Mul võib olla mingi väärarusaam mehaanilisest pumbast aga minuarust ei ole sel mootoril hoopis midagi muud peale mehaanilise pumba olnud.
Saksa ebays on pea kogu aeg 350 taastatud mootorid pakkumisel tornauto motoren'il (http://stores.ebay.de/tornaumotoren)

Postitatud: T Veebr 05, 2008 10:40 am
Postitas seff
privas pakutud 90000 eest seda mootrit ,seega vaataks natuke lihtsamale inimesele ka kättesaadavama hinnaga mootoreid,võib vabalt olla ka 3,0Td.
vabalthingavat kohvimasinavõimsusega õmblusmasinat palun mitte pakkuda

Postitatud: T Veebr 05, 2008 10:48 am
Postitas trc
seff kirjutas:privas pakutud 90000 eest seda mootrit ,seega vaataks natuke lihtsamale inimesele ka kättesaadavama hinnaga mootoreid,võib vabalt olla ka 3,0Td.
vabalthingavat kohvimasinavõimsusega õmblusmasinat palun mitte pakkuda
90k on ikka väga palju, arvestades et saksa ei ole meist valgusaastate kaugusel ja seal on 3.5 mootor ca 4-5kEur. Mulle mingil põhjusel pakuti just privas tervet 3.0 autot 53k eest. seega…
PS. 3.0TD on kindlasti rariteetsem ja kallim kui 3.5 - teda tehti vähem ja ta on pommikindlam - kes omab, see põhjuseta ei müü.

Postitatud: N Veebr 07, 2008 11:56 pm
Postitas seff
isu sai traktorimootorist otsa, teema kinni

Postitatud: N Juun 26, 2008 11:15 pm
Postitas Madu
Kas on mingi konkreetne põhjus, miks 3,5TD ainult automaadiga tehti? Kas sinna otsa sobivad manuaalkastid on liiga nõrgad vms? Soov oleks enda 2,4-ne diisel ja 4-ne kast just selle mootori ja 5-se kasti vastu vahetada.

Postitatud: R Juun 27, 2008 10:35 am
Postitas jr
Madu kirjutas:Kas on mingi konkreetne põhjus, miks 3,5TD ainult automaadiga tehti? Kas sinna otsa sobivad manuaalkastid on liiga nõrgad vms? Soov oleks enda 2,4-ne diisel ja 4-ne kast just selle mootori ja 5-se kasti vastu vahetada.
Pakun, et MB põhimõtteline jonn, et meie autod olgu mugavad ja valikut teisipidimõtlemiseks lihtsalt ei jäetud manuali näol.

Postitatud: R Juun 27, 2008 11:43 am
Postitas trc
jr kirjutas:
Madu kirjutas:Kas on mingi konkreetne põhjus, miks 3,5TD ainult automaadiga tehti? Kas sinna otsa sobivad manuaalkastid on liiga nõrgad vms? Soov oleks enda 2,4-ne diisel ja 4-ne kast just selle mootori ja 5-se kasti vastu vahetada.
Pakun, et MB põhimõtteline jonn, et meie autod olgu mugavad ja valikut teisipidimõtlemiseks lihtsalt ei jäetud manuali näol.
minu pakkumine on just vastupidine - kuskilt on kõrvu jäänud, et 350 oli esimene oluliselt võimsam (turbo)diisel ning võimalike kahjustuste ärahoidmiseks sai teda vaid automaadina.

Postitatud: N Okt 09, 2008 1:16 pm
Postitas trc
Härrased. Pmst on üle üks OM617. Sõidab ise. Aga suitseb. Ilmselt tahab uusi rõngaid ja muud nippet näppet. Mootor ise hetkel W126 peal. Mootori ajalugu ja tehtut tean aastast '96…

Postitatud: T Dets 23, 2008 9:00 pm
Postitas Rax888
Ega kellelgi pole pakkuda R6 3,0TD 130kw mootorit.