1. leht 5-st

(Luaziga) võistlema!

Postitatud: P Veebr 10, 2008 3:49 pm
Postitas aeroman
sry et teemat solgin ja sry et nii info vaene olen,aga äkki oskab keegi öelda kust ma leiaksin need vöitluste reeglid autode kohta.

Postitatud: E Veebr 11, 2008 11:25 am
Postitas HKA
aeroman kirjutas:sry et teemat solgin ja sry et nii info vaene olen,aga äkki oskab keegi öelda kust ma leiaksin need vöitluste reeglid autode kohta.
Kogu info on EAL 4x4 Alakomitee lehel
http://eal.4x4.ee Ametlik Info alapunkti all.

Postitatud: E Veebr 11, 2008 7:57 pm
Postitas aeroman
tekkis siis selline küsimus et plaanis siis soetada luaz millele peale pandud sigulli mootor aga kas ma siis soendust ei tohi siksi oma vastu välja vahetada sest siksi soendus peaks olema veits suurem kui luaz-i orig,ja siin öeldakse et sõitjateruumi soojenduseks mõeldud radiaatorite suurust ja arvu muuta ei tohi..

Postitatud: E Veebr 11, 2008 9:05 pm
Postitas Veiko
Mis klassi sa pürid?Eeldame kas vabasse või TR-3e.Vabas on sul mõningased võimalused kuhugi jõuda kuid TR-3e?Vabas on väga vähe reegleid.Peamised on turva,et siis peab vastama TR-1 reeglitele ja rehv.Muud polegi.
Nii,et kui vabasse siis võid kenasti sinna siksi soojenduse külge panna ja sõitma tulla.Ära vintsi unusta. :D
Veiko

Postitatud: T Veebr 12, 2008 3:12 pm
Postitas aeroman
endal väike plaan TR2-he poole aga eks paistab mis välja tuleb,a ma ei saa aru keda või mida see teistsugune soendus seal segama hakkab.

Postitatud: T Veebr 12, 2008 3:21 pm
Postitas Landy
1)Ei saa saa VAZ mootoriga varustataud ZAZ-iga võitlema TR2 klassis. (Pole sama tootja mootor), seega on ainus alternatiiv Tauria mootor
2)Soojendusradikas,kui üks mootori jahutussüteemi osa annab sulle eelised mootori ülekuumenemise vastu.
3)Nagu soovitataud, püri pigem vabaklassi.

Postitatud: T Veebr 12, 2008 3:29 pm
Postitas v6rrimees
Landy kirjutas:1)Ei saa saa VAZ mootoriga varustataud ZAZ-iga võitlema TR2 klassis. (Pole sama tootja mootor), seega on ainus alternatiiv Tauria mootor
2)Soojendusradikas,kui üks mootori jahutussüteemi osa annab sulle eelised mootori ülekuumenemise vastu.
3)Nagu soovitataud, püri pigem vabaklassi.
Siinkohal tekkis mul tunne, et vaba klassi võid kah ära unustad.
Tehnislistes tingimustes on minuteada nõutud ülevaatus.
Kuidas sa kavatsed ilma umberehitus dokumente vormistamata ülevaatuse saada?

Postitatud: T Veebr 12, 2008 3:33 pm
Postitas tarmo
v6rrimees kirjutas: Tehnislistes tingimustes on minuteada nõutud ülevaatus.
Kuidas sa kavatsed ilma umberehitus dokumente vormistamata ülevaatuse saada?
Tehnilise ülevaatuse nõue on kõigis klassides (TR1, TR2, TR3, Vaba)
Juhul kui ei ole just kinnisel territooriumil. Peale klapperi meil vist selliseid võistlusi (enam) polegi...

Postitatud: T Veebr 12, 2008 3:35 pm
Postitas v6rrimees
tarmo kirjutas:
v6rrimees kirjutas: Tehnislistes tingimustes on minuteada nõutud ülevaatus.
Kuidas sa kavatsed ilma umberehitus dokumente vormistamata ülevaatuse saada?
Tehnilise ülevaatuse nõue on kõigis klassides (TR1, TR2, TR3, Vaba)
Juhul kui ei ole just kinnisel territooriumil. Peale klapperi meil vist selliseid võistlusi (enam) polegi...
Püüdisn inimesele selgitada viisakalt, et selle kompotiga ei saa tal olema lihtne ja odav võistlusteni jõuda.
Väike maa peale tagasi toomine või nii... :wink:

Postitatud: T Veebr 12, 2008 4:17 pm
Postitas aeroman
see mul plaanis ,ma mötlen auto ümber regitstreerimine uue mootoriga ja värki ja ikka ülevaatus ja kindlustus ka plaanis:D
aga kas siis ka ka ei saaks TR2-te kui auto on uue mootoriga registris.

Postitatud: T Veebr 12, 2008 4:26 pm
Postitas aeroman
aga siin ütleb jahh et `mootori vahetus peab kajastuma registreerimistunnistusel.`siis vist peaks saama.

Postitatud: T Veebr 12, 2008 4:49 pm
Postitas Veiko
Mis rehviga sa plaanid sõitma hakata?
Veiko

Postitatud: T Veebr 12, 2008 4:53 pm
Postitas aeroman
pole veel normi rehvi leidnud,seda tahtsin ka küsida et kus te hangite siukseid korralike offroad rehve.

Postitatud: T Veebr 12, 2008 4:58 pm
Postitas Veiko
Mis mõõdus velje jaoks?
Veiko

Postitatud: T Veebr 12, 2008 5:05 pm
Postitas aeroman
körguseks 15´aga laiust veel ei tea,minimaalne vöiks olla kuskil nii 245 vöi nii laijendamisele läevad need veljed niikuinii sest originaalis nad väga kitsad.kui jälle tohibki velgi laijendada.