7. leht 28-st

Postitatud: K Jaan 30, 2008 11:47 pm
Postitas 4x4 sõber
Oliver kirjutas:Korralda alustuseks üks safari. Korralda see kindlasti heade tavade kohaselt vt. http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9230.
Kokku tulnud lepivad omavahel kokku, et keegi vintsi ei kasuta... Arvan, et saad ideid.
Tänud hea ja asjaliku infi eest.

Postitatud: K Jaan 30, 2008 11:49 pm
Postitas Stupiduser
Ahaa, jõudis kohale, et linnamasinate all mõtlesid ikka linnamaastureid (aeglusti ja reeglina redelraam), mitte kõrgendatud kere ja vähendatud läbivusega 4x4 sõiduautosid.

to Kondimurdja: sellel on see väike miinus, et kuidas seda kontrollida?!

Postitatud: K Jaan 30, 2008 11:50 pm
Postitas R.Laansalu
4x4 sõber kirjutas:
Movistar kirjutas:
4x4 sõber kirjutas: Ma mõtlen selle all. Kõigil ei ole vintsi ja kõik toimub üksteise abistamisel. Masin sikutab masinat köie, lindi, jne abil. No nagu vanasti ja võrtsetes tingimustes (vints lubatud siis kui midagi muud ei aita ja kui viimane oled ja keegi ei aita, muidugi vintsi olemasolul :lol: :lol: ).
Igasugu võistlused kollidele on aga äkki tahab ka tänavamaastur võistelda kerges mudas (nats üle astmelaua).
See on alles idee. Ei ole kohustuslik ja karikaetapile ei pürgi :D

Ettepanekud ja ideed ikkagi teretulnud.
Ma saan su ideest enam-vähem aru,kuid ikkagi tundub see kuidagi poolkõva olevat.
Anna ideid, mis asja paremaks muudaks. Hea on öelda nii ja naa ei kõlba kuid kuidas hea on seda ka ei oska öelda.
Ole meheks ja pritsi ideid.
Seda ju võimatu saja protsendiliselt kontrollida. Ainuke variant sel juhul see, et võistlus toimub mingil hea ülevaatega alal. Pigem siis juba tõesti nii, et vintsid plommitakse kinni ja tuld.

Mõte iseenesest päris huvitav, tulevad need hiliftiga vintsimise ajad meelde.

Jõudu,
Rasmus

Postitatud: K Jaan 30, 2008 11:52 pm
Postitas 4x4 sõber
Kondimurdja kirjutas:Lugesin, et aretate teemat võistlusest, kus ei tohi vintsi kasutada.
Kui nii tahate teha siis mõtlesin, et...Kui vintsi kasutad siis kaotad väga palju punkte või sekundeid :lol: või umbes nii....sellest siis järeldus, et ära kasuta vintsi. Parem näe vaeva tungiga ja labidaga ja kõige muuga, mis välja mõtled :roll:
Selline lihtsalt minu mõte siia teema juurde :roll:
Sry käsivints lubatud.

Postitatud: N Jaan 31, 2008 12:21 am
Postitas seff
4x4 sõber kirjutas:
Movistar kirjutas:
4x4 sõber kirjutas: Ma mõtlen selle all. Kõigil ei ole vintsi ja kõik toimub üksteise abistamisel. Masin sikutab masinat köie, lindi, jne abil. No nagu vanasti ja võrtsetes tingimustes (vints lubatud siis kui midagi muud ei aita ja kui viimane oled ja keegi ei aita, muidugi vintsi olemasolul :lol: :lol: ).
Igasugu võistlused kollidele on aga äkki tahab ka tänavamaastur võistelda kerges mudas (nats üle astmelaua).
See on alles idee. Ei ole kohustuslik ja karikaetapile ei pürgi :D

Ettepanekud ja ideed ikkagi teretulnud.
Ma saan su ideest enam-vähem aru,kuid ikkagi tundub see kuidagi poolkõva olevat.
Anna ideid, mis asja paremaks muudaks. Hea on öelda nii ja naa ei kõlba kuid kuidas hea on seda ka ei oska öelda.
Ole meheks ja pritsi ideid.
mul tuli 1idee ..osta vints omale ja asi klaar.. :wink: peace

Postitatud: N Jaan 31, 2008 6:10 am
Postitas Valge Hiir
4x4 sõber kirjutas:
Kondimurdja kirjutas:Lugesin, et aretate teemat võistlusest, kus ei tohi vintsi kasutada.
Kui nii tahate teha siis mõtlesin, et...Kui vintsi kasutad siis kaotad väga palju punkte või sekundeid :lol: või umbes nii....sellest siis järeldus, et ära kasuta vintsi. Parem näe vaeva tungiga ja labidaga ja kõige muuga, mis välja mõtled :roll:
Selline lihtsalt minu mõte siia teema juurde :roll:
Sry käsivints lubatud.
Mul on käsivintsil akud peal, kas sellega võib osaleda?
See meenutab juba klassikat.
"Lugupeetud mehed, ärge tapke oma naisi kodutöödega, las seda teeb elekter!"

Ma ei saa nüüd enam ka aru mida sa õieti teha tahad.
Kui on soov teha võistlus ilma vintsita siis tee, aga ära hakka mingeid poolkõvasid kõrvalteid otsima ( el.vints keelatud, käsivints lubatud ).
Aga mis saab sillalukkudest sinu võrdsete tingimustega võistlusel?
Ei ole olemas üdini võrdsete tingimustega maasturite võistlust.
Tee tingimustele vastav rada ja kogu muusika. Kui tahad raskemat rada kus linnamaasturid ( palun defineeri see mõiste ka teiste jaoks lahti, et kõigil oleks sõnast linnamaastur üks arusaamine ) astmelauani mudas, siis sõitku paaris (nn. võistkonna võistlus) ja las sikutavad üksteist ja teineteist mudast välja.

Postitatud: N Jaan 31, 2008 7:50 am
Postitas tai
A'la niivalliiga jälle päevakorras - sellest arutelust ei tule midagi välja enne, kui sa ei ole koraldanud yhte võistlust kus reeglid paigas. Ise selle yrituse tegemise juures käsi.

Postitatud: N Jaan 31, 2008 8:23 am
Postitas tarmo
Ma arvan, et teemaalgataja on enda jaoks asja eesmärgi veidi valesti püstitanud.
Tõenäoliselt ma ei pane palju mööda, kui arvan, et TEGELIKULT tahetakse sõita/võistelda/mõõtu võtta küll, aga kardetakse, et lõhutakse auto ära (kriimud kerel, stanged katki jne). Vintsi puudumisel või mitte-kasutamisel pole siin tegelikult mingit tähtsust. See keeld tundus ilmselt lihtsalt ühe võimaliku variandina kuidas auto võiks terve(ma)ks jääda - tegelikult see ju eriti midagi ei muuda. Hõredas metsas või põllul vintsimine (lumes või poris) lõhub autot oluliselt vähem kui tihedas võsas tavaline sõit.
Kui mõtlesin õigesti, siis tuleb lihtsalt see safari (või mõõduvõtt) korraldada nii, et rada ei läbi väga tihedat võsa, mis oksapesuga keret võiks rikkuda. Samuti tuleb väga järsud tõusud ja laskumised ja üldse keerulised turnimised kõrvale jätta. Sügavad ja pehmed veekohad ka.

Tõenäoliselt enamik siledate ja uute (linna)maasturite omanikke pelgab just seda, et lõhuvad metsas auto ära ja ei tihka sellepärast teelt maha keerata, kuigi tahtmine oleks.

Postitatud: N Jaan 31, 2008 8:48 am
Postitas Mell
Midagi sellise ürituse laatset toimus eelmise aasta lõpus Mustjõe karjääris,kui Rommi raja maha pani ja kõigil oli võimalus meile avatud piirkonnas jõudu katsuda.Raskusaste ka vintsita autodele paras.Tookord piirdusime ühe ringiga,aga neid võib ju rohkem läbida.

Postitatud: N Jaan 31, 2008 8:49 am
Postitas Kjen
Pean tunnistama, et kõik mis Tarmo eelpool välja ütles, kehtib minu puhul 100%-lt. Minu jaoks on juba fotod võistlusolukordadest piisavalt šokeerivad, et loobuda mõttest mõne oma maasturiga (kusjuures ükski pole nn linnamaastur ega kroomitud ameeriklane) sinna sattuda. Ainult oksapesust rohkemgi pelgan ma isiklikult sügava (niit et enamus elektriseadmeid vee all jääb) veekogu ületamist.
Selle "TR-0" liiga puhul oleks vaja siis lihtsalt kergemat rajavalikut ja mingeid piiranguid, et TR-1 veteranid "ilma tegemas" ei käiks.

Postitatud: N Jaan 31, 2008 8:50 am
Postitas Movistar
tai kirjutas:A'la niivalliiga jälle päevakorras - sellest arutelust ei tule midagi välja enne, kui sa ei ole koraldanud yhte võistlust kus reeglid paigas. Ise selle yrituse tegemise juures käsi.
Stock varustuses Niva on sellel alal kindel tegija.

Postitatud: N Jaan 31, 2008 1:27 pm
Postitas Andrus Michelis
:D Või äkki Samuraid ja lubatud rehvi max mõõt 22".

Postitatud: N Jaan 31, 2008 2:20 pm
Postitas Romek
Maastur.ee-s herr Kiiking orgunnib ju linna.........e safareid. Sai ka eelmisel talvel mõned korrad käidud. Isegi leksuse....... käis korra kaasas. Niisiis Kiiking tanki ja :driving

Postitatud: N Jaan 31, 2008 2:29 pm
Postitas Stupiduser
Kjen kirjutas:Selle "TR-0" liiga puhul oleks vaja siis lihtsalt kergemat rajavalikut ja mingeid piiranguid, et TR-1 veteranid "ilma tegemas" ei käiks.
Millised piirangud need siis olema peaksid?
TR1 on niigi minimaalsete ümberehitustega.

Postitatud: N Jaan 31, 2008 2:50 pm
Postitas totu
Kas ei oleks mõistlik seada piiranguks auto originaalrehvi läbimõõt, -laiuse lubatud lisa %des ja lahtised sillalukud (puuduvad või plomm peale). Paarisrada (ühetasandilise ristumisega)nt. Mustjõe karjääris kaotaks rajaeelise ja oleks hästi jälgitav. See lihtsalt üks mõte.