Patrulli kohta küsimused

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

jureivukas kirjutas:Leidsin netis selline maastur ls 475000.
Kas on see suur läbisõit sellele autole või annab veel sama palju?

http://www.auto24.ee/clients/fakto/used ... 43319284l6
Kui hooldusajalugu on laitmatu, siis annab 3x samapalju veel. Võti on õlivahetus iga 5000km tagant. Miks? Sest et selle tingib antud mootori omapära, kus silindri ja kolvi vaheline lõtk on omapäraselt suur jäetud ja heitgaaside sattumine karterisse on tavapärasest suurem, mis jällegi tekitab kõrget happeliste oksiidide sisaldust õlis, mis omakorda on metalli söövitava toimega ning vähendab mootori eluiga tunduvalt. Võib küll ju rääkida, et aastal 96-97 ei olnud nii häid õlisid kui tänapäeval ja et tänapäeva õlidega võib vahetusvälba pikemaks lasta...kuid parem ikka olla turvalises tsoonis ja ettenähtud aegadel õli vahetada.

Ja mis kurat on nende kw'dega, alati pannakse 4.2D juures mööda. Ei ole 85kw on 91kw!
+372 5028488
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

kas on normaalne et jahutussüsteemis on rõhk sees? kuskil olen kuulnud et nii vanal masinal ei tohiks nagu olla. tegu siis 84. a patroliga.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

casca kirjutas:kas on normaalne et jahutussüsteemis on rõhk sees? kuskil olen kuulnud et nii vanal masinal ei tohiks nagu olla. tegu siis 84. a patroliga.
Igas jahutussüsteemis on veidi rõhku tänu sellele, et kuumenedes jahutusvedelik paisub/tekivad aurud... Kui rõhk läheb liiga suureks, siis lastakse see radika korgi vahelt paisupaaki.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

casca kirjutas:kas on normaalne et jahutussüsteemis on rõhk sees? kuskil olen kuulnud et nii vanal masinal ei tohiks nagu olla. tegu siis 84. a patroliga.
Pane külmast peast käima, siis ei tohi raudselt koheselt lõdvikud "kõvaks" minna, kuna puudub ju temperatuur. Kui aga siiski lähevad lõdvikud kõvaks, siis ajab ilmselt silindrist survet jahutussärki kusagilt.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Patrol2,8
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
Asukoht: Veskitaguse

Postitus Postitas Patrol2,8 »

Keegi oskab öelda äkki kui suur kütuse paak on 2.8 td 94 aastal.Mul on saksakeelne manual ja kui seda lugeda siis jääb mulje et on nagu 95 liitrit ei usu eriti :lol: kuigi 4,5 liitrisel bensu patrolil on küll jah 95 liitrit aga diisli puhul on kahtlane :roll:
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kolleegil oli 1998 aasta omal 85L. neid peakski olema kas 85L või 95L.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Patrol2,8
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
Asukoht: Veskitaguse

Postitus Postitas Patrol2,8 »

krt see on ikka päris suur siis :? sellepärast ma polegi kunagi paaki täis saanud :D
hummel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Nov 21, 2005 10:09 am
Asukoht: Tallinn / Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas hummel »

Mul selline probleem, et ei leia kuidagi oma aparaadile rehve. :oops:

Praegu on Patrolil all 255/75 R 15, aga selliseid näiteks ei tahagi rehvinimekirjades ilmneda. :x :?
On kellelgi paremaid otsingutulemusi olnud?
Mis mõõdus rehve soovitaksite Patrolile 15" veljele, kui samasuguseid ei õnnestugi leida?
Tagarehvide AT mustriga olen rahul ja need kestavad oma aastakese veel, eesmised M+S kipuvad aga kogemuste põhjal libedaga või maastikul ikka lahjaks jääma.

Kas näiteks 235/75 R 15 või 255/70 R 15 sobiks? Selliseid ma balco müüginimistust näiteks leidsin.

Samas, kui tuleks ikkagi minna üle 16" rehvidele, milliseid siis soovitaksite?
Eks siis tuleks lisaks papudele ka 4 uut velge muidugi osta... :roll:
Patrol Y60 2.8TD --- 1993
Patrol Y61 2.8TDi --- 1999 (otsib uut peremeest)
Patrol Y61 3.0TDi --- 2001
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Vaata ikka tollimõõtu rehve, seal on rohkem valikut maasturile.
31x10.5x15
32x11.5x15

Need lähevad sulle alla.

See 235/75 on ju paras niidirull Patroli all. Annab inetu pardipoja ilme suurele autole...
+372 5028488
hummel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Nov 21, 2005 10:09 am
Asukoht: Tallinn / Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas hummel »

Tänud! :)
Jäigi mainimata, et see tollimõõdu võrdlus osutus ka nati segaseks...
Kas näiteks 31x10,5 muidu vastabki siis tegelikult 255/75 -le?
Patrol Y60 2.8TD --- 1993
Patrol Y61 2.8TDi --- 1999 (otsib uut peremeest)
Patrol Y61 3.0TDi --- 2001
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

hummel kirjutas:Tänud! :)
Jäigi mainimata, et see tollimõõdu võrdlus osutus ka nati segaseks...
Kas näiteks 31x10,5 muidu vastabki siis tegelikult 255/75 -le?
31x10,5 vastab rohkem 266x76.
Täpsemalt saad ise vaadata http://tqhq.ee/dir.php?id=62#4
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kalkulaator:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=1245

255/75 on 30" kõrge rehv.
Ise olen viimased 4 aastat ainult Kummimehest rehve ostnud igapäevasõidukile. BFG AT, Cooper Discoverer LT, Goodyear AT/R on head igapäevasõidu ja aastaläbisõidu rehvid, millega saad ka rahulikult metsa alla keerata. Ühe jooksuga sõidad nii suvel kui talvel. Endal isiklikult kogemusi BFG AT rehviga ja seda 40000km jooksul. Ei saanud selle ajaga ühest jooksust rehvidest jagu, alla poole oli kulumist ehk umbes 60% turvisest oli järgi. Kolleeg sõitis 60000km ja oli pool rehvist või tsipa rohkem kulunud Patroli all. Ütleme nii, et BFG AT'ga sõidad talvel niikaua kuniks tal lamellid tööd teevad turvises. Kui lamelle pole, siis läheb kiilasjää peal natuke libedaks, aga ei midagi väga drastilist. Lörtsis ja lumes töötab rehv endiselt hästi. Lamellid on välja sõidetud kui 50% rehvist on kulunud. Seega oma 40-50000km peaks mureta olema ainult ühe jooksu rehvidega. Antud rehvidel on ka hea järelturg, nii et oma poolpidused rehvid saad suht kerge vaevaga müüa kellelegi.
+372 5028488
hummel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Nov 21, 2005 10:09 am
Asukoht: Tallinn / Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas hummel »

Võrreldes 255/75 -ga...
31x10.5 = 267/76 - kõrguse vahe 23 mm tollirehvi kasuks, laius 12 mm tollika kasuks.
30x9.5 = 244/79 - kõrguse vahe vaid 2 mm tollika kahjuks, laius 11 mm tollika kahjuks.
Lähemal oleks nagu 30-ne iseenesest.
Nüüd siis kogenumatele inimestele lisaküsimus, et kas see paarisendine rehvi kõrguse erinevus ja sendine laiuseerinevus ka kuidagi juhitavuses jm juba tunda peaks andma?
Selge, et kõrgem rehv maastikul veits etem, aga laiem rehv peaks jälle mingi tilga enam kütet võtma... Probleem selles, et vahetama peab siis järelikult terve jooksu ja see on pikemaajaline ning ausalt öeldes ka suht kallis investeering. :roll:
Patrol Y60 2.8TD --- 1993
Patrol Y61 2.8TDi --- 1999 (otsib uut peremeest)
Patrol Y61 3.0TDi --- 2001
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Jaa...suurema rehviga on parem sõita. Ei loe auke teelt üles nii palju ja kontaktpind teega on parem. Külglibisemist vähem kurvides märjaga.
Kütusekulu ei suurenenud 32" rehviga 2.8TD Patrolil, üle selle mõõdu aga küll natuke. Maanteel kulu langeb selle arvelt, et pööre kukub madalamale suurema rehviga.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Patrol2,8
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
Asukoht: Veskitaguse

Postitus Postitas Patrol2,8 »

Kysimus et kui raske on patrolil ise keerata esi pidureid veits maha kas ongi üldse seda vķimalik ise teha ja kui on siis äkki saab keegi lollile lihtsalt selgeks teha kuidas :oops:
Volvo remont ja varuosad! Tel: 53433254
Vasta

Mine “Nissan / Renault”