Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Postitatud: L Veebr 03, 2018 8:32 pm
Itaallaste VM Motori.penske kirjutas:Tere !
Sooviks infot kelle toodang antud auto mootor on 3,1 D 103 kw. ?
Itaallaste VM Motori.penske kirjutas:Tere !
Sooviks infot kelle toodang antud auto mootor on 3,1 D 103 kw. ?
Mina ostsin selle simmeri U-Partsust, ei mäleta mis firma anti aga üks oluline nipp veel juures asjal.Milo78 kirjutas:Tere tundub et väntvõlli rõngastihend lekib käigukasti poolt 3.1td , siis küsin nõu mida peab jälgima konkreetse itaalia ime jures tihendi vahetamisel., millist toodet kasutada kui keegi on kokku puutunud antud teemaga andke nõu
nr.15 - 60€puhvel kirjutas:Mina ostsin selle simmeri U-Partsust, ei mäleta mis firma anti aga üks oluline nipp veel juures asjal.Milo78 kirjutas:Tere tundub et väntvõlli rõngastihend lekib käigukasti poolt 3.1td , siis küsin nõu mida peab jälgima konkreetse itaalia ime jures tihendi vahetamisel., millist toodet kasutada kui keegi on kokku puutunud antud teemaga andke nõu
Müüdi kaasa miski peenike "rasvanöör".
Onud kes vahetasid kiskusid käimari, asjad maha siis uurisid netist kuhu see nöör toppida, kaevusid edasi ja leidsid lõpuks.
Pärast kiitsid, et tark mees kes selle nööri müüs.
Keegi siin kunagi mainis, et kus krt selline nöör veel olla saab aga tundub, et saab.
Pildil on kõik välja laotud usun 20 eurone tihend ongi nn nöör, autot lammutama hakkan aprilli lõpus siis on pilt selge praegu kõik teoorias.puhvel kirjutas:Küsisid kas nöör komplektis a mis vastati ei selgu
Palju paagis kütust on, kui on vähe siis ei pruugi paagist kütust kätte saada, mul oli sama jama kui oli u 10 l siis suri välja ja kütust ei olnud, viga peitus paagis olevas kütuse vastuvõtjas, mis lutsutas õhku vahele (otsi siit foorumist ma olen ise sellest palju kirjutanud) ja P0622 peaks mingi geneka veakood olema P0622 (G) Generator Field Not Switching Properly (An open or shorted condition detected in the generator field control circuit).suhunni kirjutas:Tere. Mure selline et mu 3.1 ei lähe enam käima. Eile sõitis ilusti ja täna kui proovisin käivitada siis ajab lihtsalt mootorit ringi ja isegi ei luba. Proovisin kütet üles pumbata ja sellega ok. Võtsin siis pihusti toru maha ja selgus see et kütet ei tule. Veakoode on ainult üks P0622 äkki odkab keegi aidata
Tee pilti, pole ise ühelgi oma silmaga näinud püsikatega tagumist kardaani. Esimese kardaani püsikad samasugused pole? Äkki kannatab esikardaani püsikad sinna toppida.erkil kirjutas:Selline küsimus, et kuskohast ostavad WJ omanikud tagakardaani tagumisi püsikiirusliigendeid? US ja muud partsud väidavad nagu ühest suust, et WJ-l on ainult ristiga kardaan taga ja ei suuda oma varuosakataloogidest midagi sobivat leida. Mul aga tagakardaanil püsikiirusliigendid mõlemas otsas. Tehase kaup, pole midagi sinna ise aretanud. Kardaani ja flanse ümbervahetamise ristidega versiooni vastu jätaks viimaseks variandiks.
Pilti ei hakka praegu tegema, aga kui keegi väga vaadata tahab, siis UK ebayst õnnestus üks selline leida: https://www.ebay.co.uk/itm/Jeep-Grand-C ... J#shpCntIdAndreTGO kirjutas: Tee pilti, pole ise ühelgi oma silmaga näinud püsikatega tagumist kardaani. Esimese kardaani püsikad samasugused pole? Äkki kannatab esikardaani püsikad sinna toppida.
Neid püsikaid taha ei olegi eraldi saada ja esimese oma ei istu, kuna mõõt on esimesel peenem.erkil kirjutas:Selline küsimus, et kuskohast ostavad WJ omanikud tagakardaani tagumisi püsikiirusliigendeid? US ja muud partsud väidavad nagu ühest suust, et WJ-l on ainult ristiga kardaan taga ja ei suuda oma varuosakataloogidest midagi sobivat leida. Mul aga tagakardaanil püsikiirusliigendid mõlemas otsas. Tehase kaup, pole midagi sinna ise aretanud. Kardaani ja flanse ümbervahetamise ristidega versiooni vastu jätaks viimaseks variandiks.
Millest sa räägid ? Tagumise kardaani püsikiirusliigendit pole eraldi saada ja pole ka keegi siiani neid B kategooria osana tootnud.marauder kirjutas:Huvitav, 2.7se konega pillile sai küll eraldi neid otsi. Odavad junnid nad olid, kuidas kestavad - ei tea.