Jättes muu kõrvale siis paar sõna rajast:
1. päev LK1.
Enne katse algust sai raja läbi jalutada mida me ka tegime. Kahtlust äratas, et keegi polnud roostikust läbi sõitnud mis oli lintidega piiratud.
start oli meil tiba peale 23.00 .Muidu nagu kiiruskatse ikka ,paar kraaviületust ja üks väga järsk langus ning peale seda väga järsk tõus üles. Kraaviületused sujusid kenasti.
Ilusasti olid ankrukohad valmis pandud. Siis aga jõudsime sinna roostikuni ja oli nii nagu arvasime - sügav vesi ja põhi mäda. Meie otse sinna sisse ei sumanud, vaid hakkasime servapidi hiilima. Sinna tekkis aga suhteliselt kiiresti ummik, kuna vintsitrosse sai ainult põõsaste külge kinnitada ja väljumine august oli pudelikaela kujuline. Kui meie lõpuks sealt august välja saime jõudsid tr3 med sinna ankurdama ja autosid välja päästma.
Mäest laskumine oli korralik adreka laks . Niikaua kui mäkkevintsimist ootasime ,siis oli kuulda kuidas ka teised ekipaasid alla jõudes häälekalt rõõmustasid

Üks viga seal ja katus olnuks kindel.
Mäkke vintsides katkes meil vintsitross . Õnneks jõudis piloot kiirelt reageerida. Napilt pääsesime sealt alla lendamast. kokku sõitsime seda 2 km rada suts alla 2 h. Magama saime ca 3 paiku.
2.päev. Lk2
Briifing 05.15 . 06.00 Ühistart klassikalisele punktide otsimisele metsa. Kontrollaeg 21h .Sama aja sisse jäid ka LK 3 ja LK 4 . Kuivõrd eelmisel päeval sadas,olime valmis parajaks katsumuseks. Aga mets oli üllatavalt kuiv. Sõita sai mõnusalt. Paaris kohas pidime vintsima, sai kiiresti selgeks, et meie uus vintsitross ei ole ülesannete kõrgusel. Õnneks saime Toilu vintsilt jämedama trossi ja sõit võis muretumalt jätkuda. Rada oli hea. Raskusaste paras, võib õelda ,et kohati lihtne. See kivihunnikutes kadakate vahel ukeldamine oli küll lahe! Pimedas poleks seal sõita tahtnud
Olles lugenud siit foorumist ,et rahvamajade omanikud tahaks vabas sõita aga rehv ei mahu mõõtu siis ma ütleks nii - rehvi suurus polegi oluline , vaid see auto ei mahu teil metsa ära. Ma kuulaks hea meelega kommentaari meeskonnalt kes sõitis pika hj 60 ga
LK 3 - Lööne karjäärikatse . Ühisstart katsele raiesmikult

Parkisime end kenasti kännu otsa ära ja jäime liftiga onama ,niikaua kui mõni kiirem juba ringi rajal ära tegi. Aga rada oli karjääris igati lahe.
Ka seal oli näha ,et pika vorstiga väga võidu ei sõida. Piloodil läks silm nats ruutu ja paaki mahub nüüd 10 lirtsu masuuti vähem
LK 4 -põlluralli. Siledale põllule oli rada sisse sõidetud mis oli vaja aja peale läbida. Suht lamp kulgemine. Seal oleks mõni mudavann või tehniline takistus siiski olla. Aga üks mees suutis siiski kurvis katuse ära panna.
Kokkuvõtvalt : miks kirjutan ? Et saaks paremini aimu mis toimub võistlusklassis. Soovitan kõigile kel vähegi võimalust, turistist edasi vabasse liikuda. Kui vähegi sõita oskad ja tehnika kestab ,ei ole poodumile sõita üldse keeruline.
Linnamehed
Helar
tross-механик