7. leht 9-st
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: T Okt 25, 2016 7:53 am
Postitas ve1ks
Teise aju eesmärk on teada saada, kas kellad jäävad õige koha peale ja kas praegu peal olev aju on lühises. Kui asi hakkab toimima tuleb teist aju programeerima hakata!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: T Okt 25, 2016 7:21 pm
Postitas ve1ks
No niii....., viga tuvastatud - aju peetis!!
Oleks pidanud "AX"-i kuulama kohe algusest
Edasi vaja aju omaks teha ja loodan, et sõit jätkub!

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: K Okt 26, 2016 4:57 pm
Postitas ve1ks
Seekord võib saaga lõppenuks tunnistada! Auto käib ja loodan et käib pikalt!
Tänud kõigile, kes nõu ja jõuga aitasid!

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: K Okt 26, 2016 10:03 pm
Postitas CayenneTurbo
Hea uudis

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Nov 17, 2016 8:00 pm
Postitas ve1ks
Siiski........ võib taas "rõõmust lakke hüpata! "
Suri taas mu Jeep ja sümptomid samad! - seega võib teha järelduse, et mingi teine jubin kärsatab mu auto aju maha! -deem
See on nagu heinakuhjast nõela otsimine!
Huvitav oli seekord see, et käivitades viskas pöörded 1500pr/min ja püsis seal mõnda aega, siis rahunes ja tundus, et hakkas toimima, kuid siis hakkas mootor vahele jätma, moorori tuli süttis ja muu jutt sinna juurde.......
Lasi garaaži sisse sõita ja peale seisma jätmist oligi kõik!
Mis rahvas arvab, et kui panna taas uus mootori aju ja siis diagnosti sõita, kui tõenäoline on, et see selle vea leiab?
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Nov 17, 2016 8:02 pm
Postitas v6sa
ve1ks kirjutas:
...
Huvitav oli seekord see, et käivitades viskas pöörded 1500pr/min ja püsis seal mõnda aega, siis rahunes ja tundus, et hakkas toimima, kuid siis hakkas mootor vahele jätma, moorori tuli süttis ja muu jutt sinna juurde.......
...
Väga labane küsimus, aga palju laadimispinge on?
Kas mootori ja kere vaheline kereühendus on korralik ja hästi kinni?
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Nov 17, 2016 8:38 pm
Postitas ve1ks
Laadimis pinge kohta jään vastuse võlgu, kuna käima enam ei saa, sest immo peal!( ei tunne võtit ära)
Pistikud käisin üle siis kui möödunud kord jubisin!
Ühe pisiku lukk oli lõhki ja selle tõmbasin sidemega korralikult kokku!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Nov 17, 2016 8:56 pm
Postitas Ax
Njaa nagu rääkisin. Tuleb vist kogu mootori juhtmestik maha võtta ja käia kullipilguga üle. Kui leiad selle koha üles oled Tegija! Mul ennegi sama jamaga autosid olnud, kuid keegi ei taha seda ajakulu kinni maksta.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: R Nov 18, 2016 7:33 am
Postitas ve1ks
No seda töö mahtu arvestades, kujuneb see vea otsimine ikka päris kopsakaks! Seda enam, et viga võib olla krt teab kus ja millisel ajahetkel ta seda aju koormab on kah selgeltnägijate pärusmaa!
Oma mõistus ütleb, et pinge ei saa olla kogu aeg seal vale, see muutub tapvaks mingil teatud ajahetkel, sest vastasel juhul ei peaks see aju ju 3 nädalat vastu!!!!
AX kas arvad et viga võib juhtmestikus olla või on andurites kuskil!!!!
OOt OOt..... Käisin asja uurimas ja see auto ikka oskab üllatada! Läks käima ilusti, kuid mootori tuli põleb ja check gages ka, mootori pöörded üle 3000 ei lähe( lip mode arvan). Ampermeeter istub 0-is, kuid laadimine on olemas (testriga kontrollisin)
Nüüd oleks ikkagi vaja diagnostikat teha, et mis seda elu nüüd segab!
Oskab keegi Tartus soovitada kohta, kus korralik diagnostika võimalik oleks!!!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: R Nov 18, 2016 9:23 am
Postitas nymmik
Mul on kogemus enda 2,7crd ja sõbra omaga.
viga oli mootori juhtmestikus mis siis vastu kere hõõrdunud ja puruks/lühises.
Minu omal olid puruks ajust minev kimp rooli varda kohalt kus peaks nipukaga kinni olema aga ei olnud ja puruks pihusti juhtmed ja rõhuanduri juhtmed.
Teisel oli samuti ajust minev aga kaugemal, see koht mis üle mootori käpa jookseb, oli sinna puruks hõõrunud ja korraliku lühise tekitanud, et ASD kaitsmed ja kütuse kaitsmed lendasid.
Käi kimp üle, lammutamist on, sest päris kätte kimpu ei saa (saab aga meeletu töö) mina parandasin auto vahel.

- wjjuhe.JPG (60.23 KiB) Vaadatud 4551 korda
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: R Nov 18, 2016 12:19 pm
Postitas ve1ks
Juhtmete veaga ma poleks arvatavasti niikaua sõita saanud! Kui juhe lühisesse läheb põlevad kaitsmed maha, mul pole ükski läbi põlenud (mis muidugi veel ei välista seda viga).
Katsetasin autot veel ja selgus lisaks veel, et kui kliima taga tõstab mootori pöördeid nii nagu ise tahab 1500-ni ja siis laseb alla tagasi, mootori tühikäik ujub (ujus juba varem, aga nüüd veel rohkem), kui kliima väljas siis pööretega ei trikita väga, ujub tühikäigul aga ei loobi kõrgele! Arvatavasti ikka ajule kah ära tegi, sest võtit vahepeal tunnistab ja siis jälle mitte! Sõites käike õieti ei vaheta, kui siis jube kolakaga. Kohapeal kah paugutab, kui lülida D ja R vahel!
Kahtlus tekkis mul veel gaasipedaali positsiooni sensori osas, kuna mikide foorumis oli selle vea korral anomaaliaid loetletud terve rodu ja osaliselt kattusid need minu omadega. Varasemast tähelepanekuid, et kick downi ei tahtnud teha peale kiiremat möödasõitu, vahepeal lülis cruisi välja ja muidugi näitab veakoodi kah - kas see saab ajule liiga teha!!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: R Nov 18, 2016 1:21 pm
Postitas nymmik
ega juhtmed ühe raksuga ei lähe. Me sõitsime ka kuniks....
Alguses trikitab ja ei saa pihta, hiljem kui päris mitmed asjad koos siis on kaput.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: R Nov 18, 2016 1:26 pm
Postitas holari
Kui kliimaga pöördeid tõstab.......pakuks ka korraks genekat. Mõõda selle saatana pinge ära, ennem, kui hakkad midagi muud tegema. Kindlast mõõda ka , kui pöörded umbes 2000 -2500 RPM
Proovi veel pinget, kui on tarbijad taga, nt. kaugtuled
No nii igaks juhuks, et kindel olla.
H.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: L Nov 19, 2016 4:34 pm
Postitas ve1ks
Uurisin selle laadimise teema üle!
Tühikäigul kui ka 2000-3000pr/ min laadimine14,5 v. Sama ka koormusega!
Jama hakkab ikkagi peale kliima sisse lülitamist. Isegi kui hoida pöördeid 1500 peal, siis mingil hetkel tõstab pöördeid kuni 2500-ni! Tunne selline, et teeb seda millegi lülimise hetkel!
Käisin tegin veel väikese katse! Eemaldasin "AC KLUTCH" kaitsme ja mootori töö ei muutunud kliima lülimisega! Kaitse tagasi ja mootor hakkab trikitama! Meenus sellega Ax-i jutt, et ühel autol põhjustas jama kliima surveandur. Tundub et mul asi samuti kliimaga seotud hetkel! Tuleb sealt igaks juhuks vist pistik tagant ära võtta ja vaadata mis saab!
Küsimus veel, et mootori pöörded ei lähe üle 2900-ja, kas see võib olla "lip mode" ja kui on, kas siis on vaja diagnostikaga sekkuda, et režiimi 0-ida!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: L Nov 19, 2016 6:22 pm
Postitas nymmik
Ma panustab ikkagi katkisele juhtmekimbule. Kliima lülimisel vool jookseb vigastatud kohast valesse kohta. Relee eemaldamisel vool katkestatakse.
Küsimus veel, et mootori pöörded ei lähe üle 2900-ja, kas see võib olla "lip mode" ja kui on, kas siis on vaja diagnostikaga sekkuda, et režiimi 0-ida
Siis jah limp modes.