7. leht 11-st

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: R Jaan 09, 2015 10:57 am
Postitas TiitR
TiitR kirjutas:
ardi kirjutas:Ikka kaldub asi Gazelli poole. Hinnapakkumine tehti pisut alla 21 000+km kõigi soovitud lisadega:
1. Baashind 4x4 kallurina 19700
2.Pakett ,,Lux,, 360
3.Tagasilla lukk 351
4.Jõuvõtuvõimalus 52
5.Kesklukk 52
6.Püsikiirusehoidja 39
7.Korrosioonitõrje 61
8.Esimesed logarid 60
9.Põhjamatid 32
10.Haagisekonks 275
Nüüd käib kauplemine vintsi http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/vi ... inch-24438
paigaldamise/maksumuse üle. Võib-olla tulevad nad siis minu autoga ka Maamessile, et siis kätte saaksin 18.04.
Haagisevariant ei sobi, on libedatel teedel ebastabiilsem, manööverdamine viletsam. Ainsaks plussiks madalam pealelaadimine.
Kuid põhieesmärki, saekaatrivedu koos geneka ja/või raamipikendusega+ varustus, see ei täida.
Rebellast?
Rebella inimene käis läbi ja ütles, et lähipäevil pidi selguma, kas läheb 1 4x4 Gazell tellimusse (ilmselt Sinu oma) :D

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: R Jaan 09, 2015 9:53 pm
Postitas monorobot
Pilt

Kiidan igati Ardi saekaatri bisnesit, olen ise seda paar-korda kasutanud, soovitan!
Kuid jah sama Galloperi aparaadiga, saekaater järgi, ei saanud üks vara-kevad minu tagahoovist enam liikuma, põhjuseks ootamatult kaelasadanud sulailm ja nats kehvad reffid :?
Pidin oma porte-uazi veduriks haakima ja saime hakkama.
V.b. Ardi sealt kinnisidee saigi, et vaja B-kat. suurema kastiga masinat :idea:
Kuid vene uaziga igapäevast teenust pakkuda oleks paras S/M
Gazellist ei oska midagi muud arvata kui et näeb ilge välja.
Vajax facelifti või midagi 8)

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Jaan 10, 2015 10:41 am
Postitas ardi
Muidugi on Gazellil üks suur puudus, nimelt ei paku tehas esirummu lukke.
Ilma väljalülitatava esisillata on kütusekulu ca 1l/100km peale suurem.
Et sellele on siis vaja lahendus leida.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Jaan 10, 2015 2:29 pm
Postitas heints
Gasellil enam pidev nelivedu polegi? Vanemal oli pidev 4 ja kekdifri lukk.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Jaan 10, 2015 2:54 pm
Postitas RistoRR
heints kirjutas:Gasellil enam pidev nelivedu polegi? Vanemal oli pidev 4 ja kekdifri lukk.
Ma saan aru, et mure ongi selles, et pidev nelivedu ja esisilda ei saa välja lülitada...

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Jaan 10, 2015 3:50 pm
Postitas Landy
RistoRR kirjutas: Ma saan aru, et mure ongi selles, et pidev nelivedu ja esisilda ei saa välja lülitada...
Pideva nelikveoga ei peagi saama esililda välja lülitada, sest vastsel juhuil ei liigusk see auto lahtise kesdifriga enam millimeetritki edasi.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Jaan 10, 2015 4:33 pm
Postitas ardi
heints kirjutas:Gasellil enam pidev nelivedu polegi? Vanemal oli pidev 4 ja kekdifri lukk.
http://azgaz.ru/configurator2/?mod=3454
Eks pakutakse ka pideva neliveoga lahendusi nagu Nival(antud lingil on näha, mis valikutega autot saab tellida), aga mina eelistan siiski lülitatava neliveoga nagu Uazil. Ainus asi on, et puuduvad rummulukud. Ka ei paigutata tehase poolt esisillalukku (tõenäoliselt ohutuse pärast).
Ma küll tellisin jõuväljavõtte käigukastist, aga tuleb edasi uurida, mis pööretega asi toimib, kui soov oleks näiteks tagant kardaanülekandega haagisele paigutatud puiduhakkurit käitada.
Siis sobiks selline auto väga hästi arboristidele, kohe saaks oksad autokasti purustada.
Pilt

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Jaan 10, 2015 5:55 pm
Postitas Landy
ardi kirjutas: Ainus asi on, et puuduvad rummulukud. Ka ei paigutata tehase poolt esisillalukku (tõenäoliselt ohutuse pärast).
Kas venemaa avarustes lisavrustusena keegi ei pakugi?
Kusjuures see kataloog näitab ära isegi rummu lukkude määrde kogused:
http://www.sklep.andoria-mot.com.pl/pub ... _SOBOL.pdf

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Jaan 10, 2015 10:40 pm
Postitas Kalamees
http://www.gaz.lt/index.php?3901287227

Seal peaks ka vaatama masina pöörderaadiust, et ei tekkiks seda olukorda kus sa Kiaga said sisse aga selle neliveolise gaselliga mitte ei saa. Tagaveolisel see 5,5m ja neliveolisel 7,5.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Jaan 10, 2015 11:00 pm
Postitas ardi
Kalamees kirjutas:http://www.gaz.lt/index.php?3901287227

Seal peaks ka vaatama masina pöörderaadiust, et ei tekkiks seda olukorda kus sa Kiaga said sisse aga selle neliveolise gaselliga mitte ei saa. Tagaveolisel see 5,5m ja neliveolisel 7,5.
Keeramise suhtes on Kia kallur jah haruldane. Oma transitiga ei suuda ma ka sinna sõita kuhu Kiaga sai tagurdatud. Aga jah, mõlemiga tegun proovisõitu ja seetõttu pilt selge.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Jaan 10, 2015 11:14 pm
Postitas tarmo
Samas pideva 4wd puhul on mitmed eelised käruga (või ka raske koormaga ilma käruta) manööverdamisel. Nt kuskil poollibedal ja kitsas kohas käru tagurdades ei juhtu seda, et ratas peab läbi libisema (sillad pöörlevad ju eri kiirusega) ning selle läbi libisemise sooritamiseks on vaja täiendavat jõudu, mille tagajärg võib olla suht äkiline manööver. Kes kasutanud sellises olukorras part time 4wd-d, need saavad aru mida ma mõtlen.
Ideaalis võiks olla veel ka aeglustiga pidev nelik, aga seda on juba suht vähestel autodel. Üks selline vist on inglise uaz :)

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Jaan 10, 2015 11:27 pm
Postitas heints
Gasollil käiski keskdifri lukk ja aeglusti eri kangidest.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Jaan 10, 2015 11:41 pm
Postitas Kalamees
Seal mõlemad neliveo variandid saadaval.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: L Jaan 10, 2015 11:43 pm
Postitas ardi
Just. Minu valikuks on lülitatav nelivedu, aeglustiga.

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitatud: K Jaan 14, 2015 1:47 am
Postitas monorobot
On ka selline masin Gaz Jermak, Грузовой автомобиль высокой проходимости с полной массой 6 тонн,
http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic ... 0&p=616901
Pilt