Suurim rehvimõõt offroadiks e. velg jääb suureks
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Tean raudslet ühet võistlust ,kus H2 maapinnale jääks ja vintsi ei vajaks - Väo Show!
Osa Sultsi Mälestusvõistlusest oleks ka jõukohane. Tõsi, ma ei tea kust võtta evakuaator millega ta turbavälja lõigult ära tuua.
Osa Sultsi Mälestusvõistlusest oleks ka jõukohane. Tõsi, ma ei tea kust võtta evakuaator millega ta turbavälja lõigult ära tuua.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
H2 'ga Väo esimeset künkast kaugemale ei jõuaks, üks ratas eest ja teine tagant lööks tühja ,kuna sellel pillil sildades lukkusi ei oleLandy kirjutas:Tean raudslet ühet võistlust ,kus H2 maapinnale jääks ja vintsi ei vajaks - Väo Show!
Osa Sultsi Mälestusvõistlusest oleks ka jõukohane. Tõsi, ma ei tea kust võtta evakuaator millega ta turbavälja lõigult ära tuua.
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Aga vähemalat maakera seest ei peaks teist otsima.AsTroSS kirjutas:H2 'ga Väo esimeset künkast kaugemale ei jõuaks, üks ratas eest ja teine tagant lööks tühja ,kuna sellel pillil sildades lukkusi ei oleLandy kirjutas:Tean raudslet ühet võistlust ,kus H2 maapinnale jääks ja vintsi ei vajaks - Väo Show!
Osa Sultsi Mälestusvõistlusest oleks ka jõukohane. Tõsi, ma ei tea kust võtta evakuaator millega ta turbavälja lõigult ära tuua.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Ära pabista selle massi pärast liigselt. Unimog millega kaitseväes sõitsin oli 5500kg tühjalt kui õigesti mäletan. Taga oli 12 meest kastis ja ees kolmekesi. Sai sõidetud 50-60cm vees, roobastes, muda sees, lumes nagu see poleks mitte miski.tyyp07 kirjutas:Aga TR3 ei ole ka tehaseauto klass... Sa oma Hummeriga sõida Turisti kui sõita tahad. Siis vähemalt ei pea traktori järgi minema kui just ise uputama ei lähe. Võiks ju endale selgekt teha, et mida raskem auto seda kergemini upub. Arvad, et TR3 mehed niisama ajavad kaalu võimlikult kergeks?
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Tagumine lukk olemas ja sellest piisab ma arvan esialgu.AsTroSS kirjutas: H2 'ga Väo esimeset künkast kaugemale ei jõuaks, üks ratas eest ja teine tagant lööks tühja ,kuna sellel pillil sildades lukkusi ei ole
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Esimesest oleks rohkem kasu ....Humma2 kirjutas:Tagumine lukk olemas ja sellest piisab ma arvan esialgu.AsTroSS kirjutas: H2 'ga Väo esimeset künkast kaugemale ei jõuaks, üks ratas eest ja teine tagant lööks tühja ,kuna sellel pillil sildades lukkusi ei ole
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Tagumisest on siiski rohkem kasu kui esimesest.
Mõlemad on muidugi hoopis teine tera.
Mõlemad on muidugi hoopis teine tera.
HM Racing Team
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Elu on näidanud,et raske mootoriga meeriklasega on esimesest lukust rohkem abi, traktor peab kaugemale järgi tulema ...
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Järelikult oled sa lukke piisavalt vähe erinevatel pinnastel kasutanud,et nii arvad. Raske mootor ei mängi seal suurt rolli.AsTroSS kirjutas:Elu on näidanud,et raske mootoriga meeriklasega on esimesest lukust rohkem abi, traktor peab kaugemale järgi tulema ...
Ka enda Patroli mootor on raske.
Tagumisest on rohkem kasu kui esimesest. Mõlemist on veel rohkem kasu. Olen neid lukke igast asendist testinud ja tean mida räägin.
Lihtne küsimus: millistel tehasest tulnud autodel on ainult esisilla diffrilukk? Mitut tead ?
Ja nüüd sama küsimus tagasilla kohta

HM Racing Team
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Minu väide põhineb kahe suht võrdse Dodge Ram'i testil (tõstet sama palju,rehvid suht samad, jõudu ka sama palju), kus ühel pillil oli ainult tehase tagumine ketastega lukk, teisel taga lahtine differ ja eest ARB.Movistar kirjutas:Järelikult oled sa lukke piisavalt vähe erinevatel pinnastel kasutanud,et nii arvad. Raske mootor ei mängi seal suurt rolli.AsTroSS kirjutas:Elu on näidanud,et raske mootoriga meeriklasega on esimesest lukust rohkem abi, traktor peab kaugemale järgi tulema ...
Ka enda Patroli mootor on raske.
Tagumisest on rohkem kasu kui esimesest. Mõlemist on veel rohkem kasu. Olen neid lukke igast asendist testinud ja tean mida räägin.
Lihtne küsimus: millistel tehasest tulnud autodel on ainult esisilla diffrilukk? Mitut tead ?
Ja nüüd sama küsimus tagasilla kohta
Patroli mootor on oma kaalult suht poisike Cumminsi kõrval
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Ära pabista selle massi pärast liigselt. Unimog millega kaitseväes sõitsin oli 5500kg tühjalt kui õigesti mäletan. Taga oli 12 meest kastis ja ees kolmekesi. Sai sõidetud 50-60cm vees, roobastes, muda sees, lumes nagu see poleks mitte miski.[/quote]Humma2 kirjutas:Ära pabista selle massi pärast liigselt. Unimog millega kaitseväes sõitsin oli 5500kg tühjalt kui õigesti mäletan. Taga oli 12 meest kastis ja ees kolmekesi. Sai sõidetud 50-60cm vees, roobastes, muda sees, lumes nagu see poleks mitte miski.tyyp07 kirjutas:Aga TR3 ei ole ka tehaseauto klass... Sa oma Hummeriga sõida Turisti kui sõita tahad. Siis vähemalt ei pea traktori järgi minema kui just ise uputama ei lähe. Võiks ju endale selgekt teha, et mida raskem auto seda kergemini upub. Arvad, et TR3 mehed niisama ajavad kaalu võimlikult kergeks?
Ei saa võrrelda hummerit ja unimogi need erinevad nigu siga ja kägu. Mõlema silla lukuga ja mudarehviga h1 uppus umbes siis kui vesi ja muda jõudsid rummu keskele. Võlja teda vintsida ei anna kuna ta ei tule lihtsalt maa peale vaid korjab nagu buldooser endale pasa valli nina ette. Samas moog sõitis seal taga sillaga.
Aga tule näiteks muddragile proovima.Kindlasti lubab korraldaja sellisel suurel autol koos veokatega tagumisi radasi proovida. Saab teha erinevaid loomkatseid ja kogu show on rahvale hästi jälgitav.
Samas on kohal ka tehnikat mis jaksavad sind välja vintsida.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Ärge öelge, et (praeguseks) 7 lk. erinevaid mõtteid ja kõvatamisi jääb teemaalgataja H2 siiski linnatänavatele teiste samasuguste kõrvale kõvatama, et kellel ikkagi kõrgem velje ja õhem rehv alla mahub!
Aga eks aeg annab arutust...Tegijad, kes te seda masinat poris omasilmaga näete, olge head, tehke pilte ja värki...praeguseks vaid "eelmise omaniku" üksik pilt! 


Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
No küll alles kiidab oma ruuna, objektiivsusest pole lõhnagiheints kirjutas: Ei saa võrrelda hummerit ja unimogi need erinevad nigu siga ja kägu. Mõlema silla lukuga ja mudarehviga h1 uppus umbes siis kui vesi ja muda jõudsid rummu keskele. Võlja teda vintsida ei anna kuna ta ei tule lihtsalt maa peale vaid korjab nagu buldooser endale pasa valli nina ette. Samas moog sõitis seal taga sillaga.
Aga tule näiteks muddragile proovima.Kindlasti lubab korraldaja sellisel suurel autol koos veokatega tagumisi radasi proovida. Saab teha erinevaid loomkatseid ja kogu show on rahvale hästi jälgitav.
Samas on kohal ka tehnikat mis jaksavad sind välja vintsida.

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
TiitR kirjutas:Ärge öelge, et (praeguseks) 7 lk. erinevaid mõtteid ja kõvatamisi jääb teemaalgataja H2 siiski linnatänavatele teiste samasuguste kõrvale kõvatama, et kellel ikkagi kõrgem velje ja õhem rehv alla mahub!Aga eks aeg annab arutust...Tegijad, kes te seda masinat poris omasilmaga näete, olge head, tehke pilte ja värki...praeguseks vaid "eelmise omaniku" üksik pilt!
Räägib mees kelle masin võrreldav X5/ML klassiga

Re: Suurim rehvimõõt offroadiks.
Ma siin loen ja vaatan,et kodanik Mandariin on suurim tõsimeelne fänn selle ürituse juures.Apelsin kirjutas: TR3mes ju laius on piiramata.Seega meetri laiuse boggeriga ei tohiks problem olla.Auto kaalult ju 2900 kg mis ei tohiks ületamatu olla.
Selle kompenseerib ka 325 hp tootev mootor,rääkimata sõidumugavusest.
Teist kahest saaks kindlasti uhke TEAM -i.

Kindlasti oled sa mõelnud kaardilugejaks kandideerida superautosse.
HM Racing Team