7. leht 7-st

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitatud: N Okt 13, 2016 7:23 am
Postitas CayenneTurbo
Ootab mindki see töö, märgin teema ära.

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitatud: N Okt 13, 2016 7:34 am
Postitas rannamees
horizon123 kirjutas:Võtsin laeka eest. Klapid on terved. Mootor ka töötab. Kalibreerisin ära. Ehk peabki siis nii lahjat õhku puhuma. Veakoodid muidugi olid olemas.
On veel võimalus, et soojendusradikas umbes. Kas seest element sodi täis, või väljastpoolt puulehti imenud ja siis ribidesse puhunud.
Peab tunnistama, et omal ei ole sellist varianti onud, aga juutuub pakub koos vastavate puhastusvideotega.

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitatud: N Okt 13, 2016 8:57 am
Postitas AndreTGO
Minul oligi salongiradikas umbes(seest sitta täis). Peale vahetust kõik ok, enne ei saanud autot seest talvel soojaks.

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitatud: N Okt 13, 2016 10:05 am
Postitas ricardo
horizon123 kirjutas:Võtsin laeka eest. Klapid on terved. Mootor ka töötab. Kalibreerisin ära. Ehk peabki siis nii lahjat õhku puhuma. Veakoodid muidugi olid olemas.
Kas mootor või mootorid? Tegelikult mitu mootorit, vaja ka juhi jalgade juures paremal keskkonsooli all klapid üle vaadata. Pigem variant, et kindalaeka taga ikkagi klapid ei tööta. Mul ka mingitel hetkedel liigutas klappe, aga siis "käis üle" sest keegi oli juba proovinud liimida ja jälle üks pool külm. Soe soovitus alustada sellest, et kindalaeka tagant ligipääs sellele kahesele klapile, kontrolli üle et klapid liiguvad nii kindalaekas kui juhi pool jalgade juures.

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitatud: N Okt 13, 2016 2:01 pm
Postitas horizon123
Mul pigem klapid ikka töötavad. Aga tuleb otsida üles ka need teised klapid. Armatuuri ei tahaks eriti ära kakkuda :lol: . Kusjuures peale vigade kustutamist tuleb tagasi Aind 54. Muidu oli 22. 52 54.

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitatud: N Okt 13, 2016 3:40 pm
Postitas Milo78
horizon123 kirjutas:Mul pigem klapid ikka töötavad. Aga tuleb otsida üles ka need teised klapid. Armatuuri ei tahaks eriti ära kakkuda :lol: . Kusjuures peale vigade kustutamist tuleb tagasi Aind 54. Muidu oli 22. 52 54.
54 = Left temperature door travel too large
Arvan, et sul on ikkagi klapp katki (väike võimalus, et mootor )ei toimeta . Mootori korrasolekut saad kontrollida ilma et augu pead tegema võtad kindalaeka kaane eest kruvid mootori küljest lahti ja kontrollid kas liigutab ennast või mitte-jutt käib mootrist mis on salongi pool. ja soovitan nagu teisetki foorumis kirjutajad, et roni kindalaeka kaudu sisse nn(lõika julmalt kindalaeka kaudu auk sisse :) ) ja vaata kas mõlemad klapid toimetavad ning kõik ülejäänud õpetused leiad siin samast foorumist kuidas teha korda ise ning isegi juppide koodid on siin olemas jõudu :!:

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitatud: R Okt 14, 2016 5:06 am
Postitas horizon123
Kohe kindalaeka taga esimene mootor töötab. Klappi liigutades võiks õelda et on korras. Juhipoole tuleb sooja õhku küll, kuid õhuvool väga väike. Erroreid kustutasin ka kuid tuleb tagasi. Kuskil ehk siis veel mõni õhujuhtimise klapp vms. Kusjuures seda esimest klappi liigutades kãsitsi, puhur oli sees, puhutava õhu soojus juhipoolele muutus

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitatud: R Okt 14, 2016 8:59 am
Postitas rannamees
horizon123 kirjutas:Kohe kindalaeka taga esimene mootor töötab. Klappi liigutades võiks õelda et on korras. Juhipoole tuleb sooja õhku küll, kuid õhuvool väga väike. Erroreid kustutasin ka kuid tuleb tagasi. Kuskil ehk siis veel mõni õhujuhtimise klapp vms. Kusjuures seda esimest klappi liigutades kãsitsi, puhur oli sees, puhutava õhu soojus juhipoolele muutus
Radikas (radikad) kinni. Omal sama jama, nõrk puhumine. Hetkel mõtlen lahenduse üle, kuidas kogu HVAC korpust laiali lõhkumata radikaid läbi pesta/puhuda.
Head plaani veel ei ole ja kuulaks meeleldi teiste kogemusi.

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitatud: R Okt 14, 2016 10:10 am
Postitas Milo78
horizon123 kirjutas:Kohe kindalaeka taga esimene mootor töötab. Klappi liigutades võiks õelda et on korras. Juhipoole tuleb sooja õhku küll, kuid õhuvool väga väike. Erroreid kustutasin ka kuid tuleb tagasi. Kuskil ehk siis veel mõni õhujuhtimise klapp vms. Kusjuures seda esimest klappi liigutades kãsitsi, puhur oli sees, puhutava õhu soojus juhipoolele muutus
Sul viskas veel sellise vea eksole :)
52 = AI (Recirc) door travel range too large. This is the code that indicates a recirculation door problem.
Since you have the #52 and if you are still getting an air flow, the recirculation door is mostly likely hanging in place. If it breaks off and falls it could block the air flow completely. kui jagad inglise keelt siis võib välja lugeda, et kui klapp on kinni siis ta takistab õhuvoolu reguleerimist või kui klapp läheb katki võib sootuks sulgeda õhuvoolu
http://blendorstore.com/faq vaata foorumit!!!!

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitatud: R Okt 14, 2016 10:47 am
Postitas margus61
Minu oma sai salongifiltri 78000km läbisõidu pealt. Kui kunagi hiljem klappide remondiks HVAC laiali lahutasin, siis nentisin, et selle esimese (vist on konditsioneeri) radika läbilaskevõime oli ikka väga väikeseks jäänud - ribide vahed olid igasugu pasaga üsna umbes. Pilti ei leia hetkel üles.

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitatud: N Okt 27, 2016 3:35 pm
Postitas ricardo
horizon123 kirjutas:Kohe kindalaeka taga esimene mootor töötab. Klappi liigutades võiks õelda et on korras. Juhipoole tuleb sooja õhku küll, kuid õhuvool väga väike. Erroreid kustutasin ka kuid tuleb tagasi. Kuskil ehk siis veel mõni õhujuhtimise klapp vms. Kusjuures seda esimest klappi liigutades kãsitsi, puhur oli sees, puhutava õhu soojus juhipoolele muutus
Põhimõtteliselt vastad ise ära, kus viga on. Mul oli sama probleem - viga klapis. Klapp oli küljes, aga metallvarda otsas olevas plastikus pragu, kui mootor liigutas, siis mingi maani toimis ja mingilt maalt klapp "poos kinni", aga mootor keeras ennast edasi. Võta kindalaegas ära, tee korpusele auk ja siis näed kohe mis toimub. Mul endal läks uute klappide saamisega kunagi aega ja sõidetud sai nii, et käega lükatud klapp õigesse asendisse ja sooja tuli kuni parkimiseni, sest seistes lükkas klapi mootor vahel klapi kinni. Armatuuri ära maha kisu(mina tegin selle mõttetu vea), tee auk, pärast liimid, teibid(kusjuures paranduskomplektis kohe vastav liimitav paik kaasas) ja asi jääb kindalaeka taha ning ei jää kuidagi silma häirima. Lihtsalt korralikult pead paikama, sest muidu hakkab sealt vahelt tuppa tulema õhku. Samas muud parandusviisid mõttetud kui just konditäitmisvahendid tasuta käes pole.