Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
Postitatud: N Okt 13, 2016 7:23 am
Ootab mindki see töö, märgin teema ära.
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
On veel võimalus, et soojendusradikas umbes. Kas seest element sodi täis, või väljastpoolt puulehti imenud ja siis ribidesse puhunud.horizon123 kirjutas:Võtsin laeka eest. Klapid on terved. Mootor ka töötab. Kalibreerisin ära. Ehk peabki siis nii lahjat õhku puhuma. Veakoodid muidugi olid olemas.
Kas mootor või mootorid? Tegelikult mitu mootorit, vaja ka juhi jalgade juures paremal keskkonsooli all klapid üle vaadata. Pigem variant, et kindalaeka taga ikkagi klapid ei tööta. Mul ka mingitel hetkedel liigutas klappe, aga siis "käis üle" sest keegi oli juba proovinud liimida ja jälle üks pool külm. Soe soovitus alustada sellest, et kindalaeka tagant ligipääs sellele kahesele klapile, kontrolli üle et klapid liiguvad nii kindalaekas kui juhi pool jalgade juures.horizon123 kirjutas:Võtsin laeka eest. Klapid on terved. Mootor ka töötab. Kalibreerisin ära. Ehk peabki siis nii lahjat õhku puhuma. Veakoodid muidugi olid olemas.
54 = Left temperature door travel too largehorizon123 kirjutas:Mul pigem klapid ikka töötavad. Aga tuleb otsida üles ka need teised klapid. Armatuuri ei tahaks eriti ära kakkuda. Kusjuures peale vigade kustutamist tuleb tagasi Aind 54. Muidu oli 22. 52 54.
Radikas (radikad) kinni. Omal sama jama, nõrk puhumine. Hetkel mõtlen lahenduse üle, kuidas kogu HVAC korpust laiali lõhkumata radikaid läbi pesta/puhuda.horizon123 kirjutas:Kohe kindalaeka taga esimene mootor töötab. Klappi liigutades võiks õelda et on korras. Juhipoole tuleb sooja õhku küll, kuid õhuvool väga väike. Erroreid kustutasin ka kuid tuleb tagasi. Kuskil ehk siis veel mõni õhujuhtimise klapp vms. Kusjuures seda esimest klappi liigutades kãsitsi, puhur oli sees, puhutava õhu soojus juhipoolele muutus
Sul viskas veel sellise vea eksolehorizon123 kirjutas:Kohe kindalaeka taga esimene mootor töötab. Klappi liigutades võiks õelda et on korras. Juhipoole tuleb sooja õhku küll, kuid õhuvool väga väike. Erroreid kustutasin ka kuid tuleb tagasi. Kuskil ehk siis veel mõni õhujuhtimise klapp vms. Kusjuures seda esimest klappi liigutades kãsitsi, puhur oli sees, puhutava õhu soojus juhipoolele muutus
Põhimõtteliselt vastad ise ära, kus viga on. Mul oli sama probleem - viga klapis. Klapp oli küljes, aga metallvarda otsas olevas plastikus pragu, kui mootor liigutas, siis mingi maani toimis ja mingilt maalt klapp "poos kinni", aga mootor keeras ennast edasi. Võta kindalaegas ära, tee korpusele auk ja siis näed kohe mis toimub. Mul endal läks uute klappide saamisega kunagi aega ja sõidetud sai nii, et käega lükatud klapp õigesse asendisse ja sooja tuli kuni parkimiseni, sest seistes lükkas klapi mootor vahel klapi kinni. Armatuuri ära maha kisu(mina tegin selle mõttetu vea), tee auk, pärast liimid, teibid(kusjuures paranduskomplektis kohe vastav liimitav paik kaasas) ja asi jääb kindalaeka taha ning ei jää kuidagi silma häirima. Lihtsalt korralikult pead paikama, sest muidu hakkab sealt vahelt tuppa tulema õhku. Samas muud parandusviisid mõttetud kui just konditäitmisvahendid tasuta käes pole.horizon123 kirjutas:Kohe kindalaeka taga esimene mootor töötab. Klappi liigutades võiks õelda et on korras. Juhipoole tuleb sooja õhku küll, kuid õhuvool väga väike. Erroreid kustutasin ka kuid tuleb tagasi. Kuskil ehk siis veel mõni õhujuhtimise klapp vms. Kusjuures seda esimest klappi liigutades kãsitsi, puhur oli sees, puhutava õhu soojus juhipoolele muutus