7. leht 13-st
Postitatud: E Nov 29, 2010 4:59 pm
Postitas Oliver
Ax kirjutas:Esimese püsika vahetuse ajal arvas Wrangler, et tahab mind kallistada ja ründas mind ootamatult. Mõned sinikat õnneks ja hea, et oli KIIVER peas!!!
Muidu vist oleks rännanud koju punase ristiga. Eks veidi oma lollust kah sealjuures.
Olin sellel hetkel seal samas ,nägin seda pealt ja KRT... ütlen ausalt mina ehmatasin tõsiselt.
Aga see intsident, mis lõppes õnnelikult, viis mind tegelikult tagasi reaalsusesse. Sellel võistlusel võib õnnetus juhtuda igal meetril ja kõige väiksem tõenäosus nende juhtumiseks on laskumistel, sest seal on autojuhil kõrgendatud tähelepanu ning silmad-kõrvad lahti.
Keerulisemad on just nö. standard olukorrad, kus rutiinist väsinud aju ei taha enam leppida selle lihtsa faktiga, et Hi-Lift on maailmas kõige ebastabiilsem tõsteseade.
Postitatud: E Nov 29, 2010 5:01 pm
Postitas Oliver
kiiking kirjutas:Naksitrallid kirjutas:!Oleksime vast isegi lõpuni sõitnud kui see kuuevarbaliste leedukate 303 ei oleks meid lifti pealt maha sõitnud kuna siis lendasid rattamutrid ja muu peenike staff kapotilt suure kaarega mutta
R.Laansalu kirjutas:Kiidusõnad korraldajatele/rajameistritele.
Aga mitte see ei ajanud kõige rohkem tigedaks. Lugupeetud kuuevarbalised sõitsid mu ukse nii kõveraks, et see ei käi tänase päevani kinni. Antud kohas oli raja laiust ikka korralikult ja ilusti oleks saanud natuke kaugemalt mööduda. Ise olin autosse ronimas e. ukse ja auto vahel. Hea, et üle jala ei sõitnud
Kas neid kuuevarbalisi oleks võimalik ka kuidagi ohjeldada? Täna vaatasime auto üle ja kuidagi kahju on sellest, et tehnilise probleemi kõrvaldamine on kordades odavam, kui kellegi lollusest või pahatahtlikusest tekitatud kahjude kõrvaldamine..
Imelik, et kui on stardis ainult eesti võistlejad, siis selliseid jamasid ei ole.
Äkki peaks tegema väljamaalastele sõiduoskuste kontrolli, mitte ainult juhilubade kontrolli?

Ainus mõistlik lahendus on ametliku protesti esitamine vastavalt võistluse juhendile.
Minu jaoks jääb tänaseni arusaamatuks miks tegelikult ei olnud ühtegi protesti esitatud?
Postitatud: E Nov 29, 2010 5:08 pm
Postitas Oliver
Kahjuks on see võimatu. Või ma hakkan jälle asju liiga keeruliseks mõtlema.
Postitatud: E Nov 29, 2010 5:13 pm
Postitas Oliver
Maasturid kirjutas:Kindlasti oleks võinud TR-1 jaoks see lõpuosas olnud langetatud puudega siht olemata olla aga saime ka sealt vaevaga läbi.
Nõus 100% See osa rajast oli kuivana väga huvitav nikerdamine, aga märjana ilmselge "over-kill" ning pisut kaldus kõrvale seatud eesmärkidest ja põhimõtetest. Neljapäeva õhtul kella 23 ja 24 vahel käis selle lõigu üle põhjalik arutelu ja analüüs ning otsustasime sealt raja läbi viia. Oleme taas targemad - Sirgalas on kõrgepingeliinide all alati rohkem vett, kui lähipiirkonna kraavides.
Postitatud: E Nov 29, 2010 5:18 pm
Postitas Oliver
Landy kirjutas:Häbi-Häbi rajal (ka vastassuunas!) ja sellega paraleelselt hulkuvatele ATV- turistidele!
Tegelikult on need tegelased kõige suurem ohuallikas. Kui ükskord ühega neist peaks juhtuma karjääris õnnetus, siis esimene kes peksa saab olen mina.
Postitatud: E Nov 29, 2010 5:21 pm
Postitas nipper
Oliver kirjutas:nipper kirjutas:Räägin siis ka ATV meeste peale sõitu kuuldud nurinat. Polnud vist ühtegi meest kes ei oleks oma masinat üle kaela ajanud või vähemalt korra küljele saanud. Hommikul briifingul küsisin kuidas vaatetorni juures laskume, Oliver tegi kuhugi kiire telefoni kõne ja saime vastuse "lähenege loominguliselt vms.". Oi kuidas ATV liigub maatikul hästi, aga läheb veel kergemalt ümber.
Siis vaatetorni juures kolmest esimeset võistkonast juba 2 veeresid alla nagu pesumasinas, üks mees jäi veel masina alla ja teisel oli ATV nagu pannkook(õnneks mõlemad mehed suuremate vigastusteta). Eelmine aasta oli seal kohtunik kes näitas kust ümber saab sõita, kui seda pannkook ATVd seal näidiseks ei oleks olnud oleks nii mõnigi veel alla veerenud.FAKT!!! Loomulikult saaks nuriseda vastu, et miks teine mees ei aita ja ohutus eelkõige, aga me oleme ju tulnud sõitma mitte terve tee teise mehe pakika küljes taga lohisema
Teine asi need Narva jõe juures pikad sirged... märg kinnas ja silma peksev lumi ei oleks vist kellegile lemmik.
Kolmandaks- läks hästi et terve ATV pundi peale oli vähemalt 1 mees kes sai omale punktid GPSi(mahtusid 850 punkti peale) ja oli nõus neid ka teistele jagama, muidu poleks vist võidusõidust midagi välja tulnud.
See jutt pole nutt ja hala, vaid reaalne tagasiside rajameistrile mida võiks tulevikus kõrva taha panna. Muidu oli korraldus ja muu väga hea.
AITÄH!!!
Martin, Pärnumaa ORT
Kas saan õigesti aru, et rada oli liiga raske?
Vaatetornist veel nii palju (tagant järele tarkus), et 10 m eemal oli lühike laskumine, aga kuna selle leidmiseks oleks pidanud sõiduki pealt maha tulema, siis ilmselt seetõttu jäi see koht ka kasutamata.
Rada polnud kindlasti liiga raske, kohe kindlasti vastupidi. Vintsi sai ainult korra kasutatud, seal kraavi ületusel! Oleks ju võimalik tulevikus ATVdele veel pehmemaid lõike sisse lõigata?
Vaatetornist 10 eemal? Kui vaadata visuaalselt just enne lasumist alla ja siis võtta 10m vasakule, siis seal käis esimene mees üle nipli, see kes alla jäi. Oleks pidanud tagant poolt(jõe äärest) minema kust ka taganttulijad läksid, mingisugune kohalik mees juhatas.
Postitatud: E Nov 29, 2010 5:24 pm
Postitas Oliver
weix2 kirjutas:tann78 kirjutas:
Kas ebasportliku käitumise eest vastu näppe ei peaks neile vahelduseks andma, karistustes on ikka selline punkti olnud. Või siis on et peab hyvitama kahju teistele. Karistustabelis peaks olema: "arveldavad omavahel". Aga väga nahaale nagu rajal kohata ei taha. Võib oma tervisele hakata.
Võistluse korraldaja saab ilmselt igasuguseid huvitavaid sanktsioone rakendada, aga selleks peab olema alus e. kannatanud poolelt peab tulema kirjalik avaldus. Kuniks seda pole, saavad kohtunikud, zürii ja korraldaja lihtsalt fantaseerida erinevate karistusmeetmete ümber.
Postitatud: E Nov 29, 2010 5:43 pm
Postitas Oliver
Arxs kirjutas:Torn sai saatuslikuks jah, 5-6 korda üle nipli ja roolisammas andis saba. Muidu oleks edasi tulistanud.
Ütlen kõigile võistlejatele nüüd suur tänu, et suutsite vältida ränkasid vigastusi!
Arxs kirjutas:Rada oli ATV jaoks mega kerge, üks vintsimine selles kraavis peale 13. kõpsi oli. Ei tea kas seal lõpus sihi peal oli muda, mida kõik väitsid või ei olnud.
Selle raja põhiline eesmärk ei ole kunagi olnud munadeni mudas püherdada, kuna Kadripäeva paiku on suur tõenäosus lund ja pakast kohata, siis pole mõtet luua illusiooni mudast, sellest oleme lähtunud ka raja loomisel. Kuidas teha põnev sõit, kui maa on külmunud ja veekogud jäätunud....
Arxs kirjutas:Igatahes selle laskumise vaatetorni juurest võiks küll edaspidiseks ATV-delt vähemalt välja võtta. Olin esimest korda ja ei teadnud, et eelmisel aastal see lausa keelatud oli.
Järgmiseks aastaks on kolm lahendust:
1. Teeme ATV klassile selle koha peale finii
2. 17km nö. ülesõit mööda kõva kattega teid
3. valime ise koha, kust läbi pugeda ning tähistame selle lintidega.
Arxs kirjutas:Lisaks veel apsakas punktidega.
Minu mitteametlik seisukoht: krt küll, tõesti ei osanud näha ette sellist tehnilist kitsaskohta, et GPSidesse ei mahu üle 500 waypointi sisse.
Minu ametlik seisukoht:
7.5.1. Võistlustrass on määratud punktidena KP mis on esitatud Deg° Min Sec,Sec kujul. Punktid on antud paberil koos kommentaaridega ja saadaval ka elektrooniliselt arvutisse laadimiseks
AINULT Ozi formaadis.
Postitatud: E Nov 29, 2010 5:49 pm
Postitas Oliver
Romet5 kirjutas:Minu jaoks liig oli raudteeäärne kraaviületuskoht.
Nõus! Paar aastat peame nüüd sellele osale kindlasti puhkust andma. Õnneks on uued polügonid valmis vaadatud ja materjali jätkub
Romet5 kirjutas:Eluohtlik kogemus kuna hetk enne auto tungraualt pudenemist ronisin auto alt välja, et kastist tööriistu võtta.
Miks te kirjalikku protesti ei teinud?
Postitatud: E Nov 29, 2010 5:50 pm
Postitas Oliver
inseneer kirjutas:Pean ka sõna võtma lätlaste pihta, kuna samuti remondipausi ajal, kui oli eraldatud vasak tagumine veovõll, kihutas üksmees oma TR3 ga täpselt sinna otsa. Õnneks olin samuti hetk tagasi tõusnud ratta juurest püsti paar sammu eemale ja masin ei olnud tungi peal. Lätakas täitis osavalt rattalaagrid mudaga, tagurdas ja tõmbas uttu...
Miks te ei kirjutanud protesti?
Postitatud: E Nov 29, 2010 5:50 pm
Postitas eero I
Oliver kirjutas:kiiking kirjutas:Naksitrallid kirjutas:!Oleksime vast isegi lõpuni sõitnud kui see kuuevarbaliste leedukate 303 ei oleks meid lifti pealt maha sõitnud kuna siis lendasid rattamutrid ja muu peenike staff kapotilt suure kaarega mutta
R.Laansalu kirjutas:Kiidusõnad korraldajatele/rajameistritele.
Aga mitte see ei ajanud kõige rohkem tigedaks. Lugupeetud kuuevarbalised sõitsid mu ukse nii kõveraks, et see ei käi tänase päevani kinni. Antud kohas oli raja laiust ikka korralikult ja ilusti oleks saanud natuke kaugemalt mööduda. Ise olin autosse ronimas e. ukse ja auto vahel. Hea, et üle jala ei sõitnud
Kas neid kuuevarbalisi oleks võimalik ka kuidagi ohjeldada? Täna vaatasime auto üle ja kuidagi kahju on sellest, et tehnilise probleemi kõrvaldamine on kordades odavam, kui kellegi lollusest või pahatahtlikusest tekitatud kahjude kõrvaldamine..
Imelik, et kui on stardis ainult eesti võistlejad, siis selliseid jamasid ei ole.
Äkki peaks tegema väljamaalastele sõiduoskuste kontrolli, mitte ainult juhilubade kontrolli?

Ainus mõistlik lahendus on ametliku protesti esitamine vastavalt võistluse juhendile.
Minu jaoks jääb tänaseni arusaamatuks miks tegelikult ei olnud ühtegi protesti esitatud?
Algatuseks võiks ehk enne järgmisi võistlusi neile näpuga vibutada ja püksirihma näidata.
Meil klapperist ka ebameeldivad kogomused aga enne ASMV sai ühega isiklikult suheldud, tundus päris normaalne sell olema. Äkki nad ei teagi, et teisiti on ka võimalik võistelda.
Postitatud: E Nov 29, 2010 5:58 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Oliver kirjutas:
Arxs kirjutas:Lisaks veel apsakas punktidega.
Minu mitteametlik seisukoht: krt küll, tõesti ei osanud näha ette sellist tehnilist kitsaskohta, et GPSidesse ei mahu üle 500 waypointi sisse.
Minu ametlik seisukoht:
7.5.1. Võistlustrass on määratud punktidena KP mis on esitatud Deg° Min Sec,Sec kujul. Punktid on antud paberil koos kommentaaridega ja saadaval ka elektrooniliselt arvutisse laadimiseks
AINULT Ozi formaadis.
Alati võimalus ka väiksemas GPS'is ju OziCe'd kasutada ja kuni 10000 punkti sinna laadida - ja kui on sihkene loll apastraat soetatud kuhu ei saa kuidagi midagi installida siis tuleks ehk varustusse investeerida

See kui võistlejad tulevad puuduliku varustusega või ei oska seda kasutada ei ole ju korraldaja viga.
Postitatud: E Nov 29, 2010 5:59 pm
Postitas Oliver
t-särgid saab kätte tööpäeviti aadressil A.H.Tammsaare tee 47, Tallinn
kui vaja saab ka postiga saata.
t-särke on veel ja raha tuleb nende eest maksta 240 EEKi tükk
Postitatud: E Nov 29, 2010 6:59 pm
Postitas andruss
Meilgi on korduvalt ette tulnud,et Lätist pärit süüdimatud TRnühvlid oma vintsinöörid teiste omadest risti üle veavad ja veel ülbelt nõuavad,et laske tross lõdvaks! MEIE SÕIDAME!!!
Üks asi veel,mis korduvalt külaliste puhul silma jäänud on puukaitsevöö nõude eiramine. UI,ZABÕL!!! 2009a.Klaperil oli ühe lätivenelaste vintsimehel haugimälu,sest vöö kasutamist tuli kahel korral 5min vahega meelde tuletama.
Tänavusel Avosõidul tuli seda nõuet meelde tuletada võistluspaarile 204RUS.
Ja jälle sama jutt: Zabõl!
Julgen arvata,et meie võistlejail ei tule selline teguviis pähegi.
Ehk tuleks võistlusreeglite eiramisel kellegi peal nö näidispoomist kohaldama?!
Postitatud: E Nov 29, 2010 10:35 pm
Postitas Romet5
--------------------------------------------------------------------------------
Romet5 kirjutas:
Minu jaoks liig oli raudteeäärne kraaviületuskoht.
Nõus! Paar aastat peame nüüd sellele osale kindlasti puhkust andma. Õnneks on uued polügonid valmis vaadatud ja materjali jätkub
Romet5 kirjutas:
Eluohtlik kogemus kuna hetk enne auto tungraualt pudenemist ronisin auto alt välja, et kastist tööriistu võtta.
Miks te kirjalikku protesti ei teinud?
Õhtust!
Pisut ebameeldiv tunnistada aga mul polnud seda 5000,- EEK-i kaasas, et protesti sisse anda.
Terv. Romet