7. leht 10-st
Postitatud: N Jaan 28, 2010 1:36 pm
Postitas kopakutt
Selle vee teemaga olge ettevaatlikud. Kui näiteks hammasrihmaga mootor ja juhtub piisake vett sinna vahele minema ja ära külmuma ( tekkib ümmargune veest kuulike) siis tõmbab hambajagu rihma valeks. Hea kui klapid pähe ei jookse. Nii, et olge ettevaatlikud.
Postitatud: N Jaan 28, 2010 2:10 pm
Postitas wdd
seenior2 kirjutas:wdd - ei tea ju ,mis auto sul on.Vaata,kuhu läheb küttefiltrist voolik-kütusetoru. Peab minema kõrgsurvepumpa ja sealt lähevadki torud pihustitesse. Soe soovitus : paigalda mootorile plokisoojendus,muresid hulga vähem ja tegelikult hoiad raha kokku ! Seniks aitab muidugi soojaõhupuhur,kuid sellega peab kannatust olema,sest1-2minutiga ei juhtu kohe mitte midagi.
Tegu on Opel Montereyga
Postitatud: N Jaan 28, 2010 6:53 pm
Postitas wdd
Kuumaõhupuhur ja laetud akud aitasid:D
Lasin ca 5 mitni kuumaõhupüstolist filtrile, pihustitele ja pumbale kuuma õhku ning asi käivitus prakselt monentaalselt:)
Postitatud: N Jaan 28, 2010 7:05 pm
Postitas AsTroSS
Kui said käima,siis soovitan parafiini sulatava omadustga lisaainet paaki valada,et sa mõne päeva pärast sama murega tagasi ei oleks
Postitatud: N Jaan 28, 2010 9:31 pm
Postitas yanekk
Kohe näha et prantslased ei tea mis asi on talv ja -25 kraadi külma.
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... 3&l=fplead
Postitatud: N Jaan 28, 2010 10:21 pm
Postitas al
Ei taha tüli kiskuda, aga omadest kogemustest kinnitan, et ei ole minu silmad veel näinud lisandit, mis suvisest diiselkütusest parafiini jäljetult eemaldaks. Üks paremaid asju mis toimis oli bensiin, 2takti õli juurde ja 1/50le paaki juurde.
Veelkord: enamus lisandeid sadestavad lihtsalt parafiinid, settena välja, paagi põhja. Kui Teie liikuril on võttur põhjast kõrgemal, siis peaks ok olema, aga ei ole ju.
Jamasin kunagi Scania veokaga, millel oli paagivõtturi ümber tihe vasksõel, korralik talvekütus oli unistus, tanklast soovitati "diiseli jäänestot" juurde uhada ja pidada ok olema. Aga ei olnud. Kui enne sai kuidagi veel sõita, siis peale lisandit oli lahedat sõitu pooleks päevaks. Masin teeservas ja mootorisse kütus ei jõudnud. Paagist lasime eraldi välja alustuseks ca 20 liitrit "mannaputru" ja siis tuli puhas kütus. Muideks, kui sade välja sai, siis selle puhta küttega isegi oleks sõitnud, kui sama puder ei oleks juba filtritesse jõudnud. Vahetad filtrid, puhud süsteemi tagurpidi puhtaks ja loodad...
Kui viitsin otsin vanad pildid juurde.
Postitatud: N Jaan 28, 2010 10:36 pm
Postitas wdd
AsTroSS kirjutas:Kui said käima,siis soovitan parafiini sulatava omadustga lisaainet paaki valada,et sa mõne päeva pärast sama murega tagasi ei oleks
Käima läks jah paugust peale soojendamist...
Loodan et enam -30 ei ole käivitushetkel.. kui on, siis ei üritagi ja võtan kohe puhuri....
Samas nn diislilisand on sees pea koguaeg, kuna sellel, mis ma kasutan on ka pihusteid puhastav tome... väidetavalt vähemalt siis.
Ja 35.- lisand 200 liitri kütte kohta, ei ole just hirmkallis väjaminek ( kütuseliitri hind tõuseb 17,5 senti)
Postitatud: R Nov 26, 2010 5:23 pm
Postitas PARUN
Nii, sain tunda täna külma pakase kätt. Auto hakkas ära koolema, kuni lõpuks seisma jäi teeserva. Rothenbergeri põleti välja ja paagi alla tuli mõneks minutiks ning sõit võis rõõmsalt jätkuda.
Tean, et paagis on vett (ise valasin kogematta) ja soov oleks sellest lihtsaimat viisi vabaneda. Olgu siis kohe õeldud, et tühjendus punni kui sellist ei ole paagil. Kas on veel mingeid varjante kui paagi eemaldus ja teistpidi valamine.
Postitatud: R Nov 26, 2010 6:14 pm
Postitas ibra
Kasuta vett siduvaid ja suvise kütuse hangumistemperatuuri langetavaid lisandeid.
Postitatud: R Nov 26, 2010 6:19 pm
Postitas uputaja
Ei. Võta alt ära ja tee puhtaks. Tühjaks pumpamised ja muud jutud ei aita.
PS: Seoses külmaga: Keerasin russile uue reduktorstarteri külge. Tõmbas käima nigut poleks miskit järgi olnudki.
Postitatud: R Nov 26, 2010 7:24 pm
Postitas pimeroolis
Terekest. Momendi autul siis esimene talv tema elus ilmselt tulemas saab näha...midagi erilist kavas ei ole filtrid separaatorid puhtaks uued filtrid sisse, talveküte paaki, mootorisse õige vähe vedelam täissünteetiline õli... Mootori elektrisoendus juba tehase poolt olemas töötab küll 110v pealt aga see asi ka trafoga lahendatut. Noh peaks idee järgi toimima. Ise olen veoautos kasutanud seda kanadameeste kleenflo ainet aga ainult äärmisel juhul kui tõesti s..a kütusega tegemist. Igaksjuhuks ei pane
Postitatud: R Nov 26, 2010 8:19 pm
Postitas uppund kana
No tuleb talv ja õige hooga. Täna siis viimased kaks kilti koduni 200M kaupa joristades. Suvine küte sees ei aidanud külmaaine ja ka liitrike bensu. Mis on umbes see on umbes. Hommikul katsun filtri maha krudida ja paagi soojaks ajada. Ehk saab selle olluse sealt kätte ja talvise kütte asemele. Pole võimatu ,et ka vett kuskilt leida võib.
Postitatud: R Nov 26, 2010 8:36 pm
Postitas ibra
uppund kana kirjutas:No tuleb talv ja õige hooga. Täna siis viimased kaks kilti koduni 200M kaupa joristades. Suvine küte sees ei aidanud külmaaine ja ka liitrike bensu. Mis on umbes see on umbes. Hommikul katsun filtri maha krudida ja paagi soojaks ajada. Ehk saab selle olluse sealt kätte ja talvise kütte asemele. Pole võimatu ,et ka vett kuskilt leida võib.
Suvine küte sellise temperatuuri juures veel ei hangu.Sul lihtsalt kütusefilter ammust aega vahetamata ning niiskus ja mustus sul seda jama põhjustabki.Kui sa oled kütusele juba bensiini lisanud ,siis ei ole mõistlik paaki soojendada.Vaheta filter ära ja lisa talvist kütust juurde ja midagi pole viga. Ise sõidan samuti suvise kütusega.
Postitatud: R Nov 26, 2010 11:03 pm
Postitas Pomo
PARUN kirjutas: Kas on veel mingeid varjante kui paagi eemaldus ja teistpidi valamine.
tee auk sisse ja keera pärast tihendiga kruvi ette

Postitatud: L Nov 27, 2010 10:26 am
Postitas uppund kana
ibra kirjutas:uppund kana kirjutas:No tuleb talv ja õige hooga. Täna siis viimased kaks kilti koduni 200M kaupa joristades. Suvine küte sees ei aidanud külmaaine ja ka liitrike bensu. Mis on umbes see on umbes. Hommikul katsun filtri maha krudida ja paagi soojaks ajada. Ehk saab selle olluse sealt kätte ja talvise kütte asemele. Pole võimatu ,et ka vett kuskilt leida võib.
Suvine küte sellise temperatuuri juures veel ei hangu.Sul lihtsalt kütusefilter ammust aega vahetamata ning niiskus ja mustus sul seda jama põhjustabki.Kui sa oled kütusele juba bensiini lisanud ,siis ei ole mõistlik paaki soojendada.Vaheta filter ära ja lisa talvist kütust juurde ja midagi pole viga. Ise sõidan samuti suvise kütusega.
Sul oli täits õigus ,filter oli ikka väga
Näis mis teeb käima läks ja töötab aga kütus on üsna sellise häguse väljanägemisega.