7. leht 7-st
piduri osad
Postitatud: T Nov 08, 2005 7:10 am
Postitas usajansa
Ain ,kas jupid käes ja hinnad teada?
karter pakkus hinnaks ketas koos rummuga 2800.00 ja eraldi ketast ei saa.sain Bronco ketta ,mis minu arust on täpselt sama ja seda saab ju panna hariliku rummu peale.mis läbimõõt sul ketastel " on?
Jaanus
Postitatud: R Nov 11, 2005 9:25 am
Postitas Ain
Jaanus,
Kaup veel Soomes, pole sellel nädalal koormat siiapoole, äkki järgmisel. Pole nii kiire et ise järgi läheks.
Maksma läks 2 ketast, 2 suportit ja esimese red. silla pikem pooltelg kokku natuke üle 200 euro. Toomise hinda pole olemas kuna see toomine toimub koos komandeeringuga ja ega iga kord läbi Soome ja taksoga Piiteris ei käi ka. Eraisikuna ja pagasiga tulles ei maksa ju tolli ja käibemaksu, nii et reaalne hind Eestis uutele Uaz-i osadele läheb kõrgeks. Jutt mingitest sunnitud detaili-komplektidest on jura, nagu vene-aegsed utiilikaupmehed, raamat+purgikaaned+seep.
Postitatud: N Nov 17, 2005 9:16 pm
Postitas G-69
Ain kirjutas:469 vanemal raamil on kiigepukid esisillal eespool ja tagasillal taha, siis saab klotsi kiigele vahele panna. Uuemal raamil on kiiged mõlemal sillal taha ja esisillale ei saa kuidagi klotsi kiigele aretada, silla ja kardaani nurk läheb hulluks. Vedru saab jäigemaks lisalehega.
Sa oled hea tehnilise taibuga: Millisel põhjusel tehas need kiigepukid ümber on tõstnud - selleks peab ju ometi piisavalt plusse olema, et nii on tehtud ?
Postitatud: R Nov 18, 2005 8:00 am
Postitas Ain
Muudatused raamis olevat tingitud pidurivõimendi ilmumisega UAZ-ile, muutus ka esimene kardaan. Tehase selgitus, vene netist pärit kommentaar.
Postitatud: R Nov 18, 2005 10:06 am
Postitas jr
Venkud kah kavalad. Sedasi said ilmselt pidurdusteekonda ilmselt lühemaks. Kiiged tahapoole ja pidurdades vajub esiots allapoole varasemast paremini, kuna kiiged on tagapool.
Postitatud: R Nov 18, 2005 6:13 pm
Postitas Rein
Teoreetiliselt saab küll ketast eraldi, aga meile saadetakse nad kokkukruvitult. Eraldi ei müüda.Kui komplekti ei võta, siis ei saa ainult ketast ka. Kui mõni kauplus on nad ise eraldi juppideks kruvinud, ja eraldi müüb??? Ketas koos rummuga maksab meil 1175.- . Koos käibemaksuga. Kui arvestada seda, et kolhoosiaegsed rummud on juba nagunii omaaja ära elanud, siis see, hinnalisa, mille uus rumm tekitab, pole küll teab mis ületamatu takistus. Ain, ole hea räägi siis ikkagi toomise kulu välja, seda, et käisid tööandja rahakotipeal, on küll hea, aga kui oleks oma kuludega käinud, siis vist 200 ja natuke peale Eurost ei saaks vist juttu teha.
Postitatud: R Nov 18, 2005 10:17 pm
Postitas Ain
Puudub igasugune kogemus Piiterist otse Eestisse mingi transafirmaga asju tuua. Ei oska hinnast midagi rääkida ja oma autoga venesse ei tiku kohe mitte.
Ühe tüki pärast venesse ei sõida ja kuna Karterist saab ikkagi kõik vajaliku kätte, siis minu jaoks on sellest piisavalt. Kahjuks asub Karter Viljandimaal, mitte Tallinnas ja ka see ots võtab pool päeva. Tallinnast ei saa näiteks red.sillale pulkagi.
Postitatud: L Nov 19, 2005 7:02 pm
Postitas G-69
G-69 kirjutas:Ain kirjutas:469 vanemal raamil on kiigepukid esisillal eespool ja tagasillal taha... Uuemal raamil on kiiged mõlemal sillal taha...
Millisel põhjusel tehas need kiigepukid ümber on tõstnud...
Ain ja
jr, tänan selgituste eest. Tuleb välja, siin polegi midagi maastikusuutlikusega pistmist muud, kui vedrusilmad paremini kaitstud!
Postitatud: L Nov 19, 2005 7:35 pm
Postitas Rein
Kord nädalas on Karteri auto Tallinnas. Ja ELS iga saadetakse ka.

Postitatud: K Nov 23, 2005 11:31 pm
Postitas Ain
UAZ piduriketta paksus on 23 mm, läbimõõt 294 ja pinna laius 47.
Pakitud olid need ühekaupa õlipaberis ja pappkarbis. Klotsid unustasin aga äkki leiab need Volgast. Tuleb aretama hakata.