7. leht 15-st
Postitatud: T Okt 13, 2009 10:04 pm
Postitas fagott
Muidu päris lahe kontseptsioon, ainult see Passati kere seal otsas kuidagi võõrkeha. Endal just kargas pähe, et kui stock kastiga Uazile sedasi mootor vahele istutada(jääks siis vist kabiini taha kasti alla) saaks päris praktilise aiatraktori või metsas puie järel käia

. Näiteks seda volkkari diislit kasutatakse laialt miskitel lumetraktoritel ja töömasinatel, mis ei pea kiiresti liikuma. Sel juhul jõudu küll.
Postitatud: T Okt 13, 2009 10:52 pm
Postitas Madis
fagott kirjutas: saaks päris praktilise aiatraktori või metsas puie järel käia

.
No praktilisusest jääb ikke väiga palju puudu - mis moodi sa need puud sinna kasti saad? Redeliga käid viimas? Õunu saab korjata sellisega - ei muud. Kui praktilisusest heietada
Aga jah - see majakas oo varste külili - ise või keegi kolmas roolis - ... ka kaine peaga

Postitatud: K Okt 14, 2009 8:55 am
Postitas fagott
Madis kirjutas:fagott kirjutas: saaks päris praktilise aiatraktori või metsas puie järel käia

.
No praktilisusest jääb ikke väiga palju puudu - mis moodi sa need puud sinna kasti saad? Redeliga käid viimas? Õunu saab korjata sellisega - ei muud. Kui praktilisusest heietada
Aga jah - see majakas oo varste külili - ise või keegi kolmas roolis - ... ka kaine peaga

Vaata, Madis, ma pidasin silmas stock Uazi, see pole nii kõrge.
Postitatud: T Okt 27, 2009 9:09 pm
Postitas xxl
oh jummel on alles monstrum valmis tehtud, sellega saab ilmselt funny kuhjaga.
Postitatud: K Nov 04, 2009 8:00 pm
Postitas uhti
Postitatud: L Nov 14, 2009 3:53 pm
Postitas uhti
Postitatud: L Nov 14, 2009 6:14 pm
Postitas raulex
Täna jäin temaga sügavasse kraavi kinni ja juhtus see mida karta oli.Esimene peaülekanne läks!
Siis on edaspidiseks valida kas kraavidesse mitte ronida või paigaldada tugevama ehitusega sillad(näiteks Gaz 66).Oma kogemusest julgen 66
sildu igati soovitada,sest need on praktiliselt pommikindlad.Väga mugav
on autost kõik välja pigistada kui tead, et jõuülekanne kestab.
Postitatud: L Nov 14, 2009 6:38 pm
Postitas LR90
pilte vaadates tunduvad esivedrud väga surnud olevat.
Postitatud: L Nov 14, 2009 6:49 pm
Postitas uve6
igati tore masin leiutatud.
Ega sellest vanast passatist mingit raha ei saaks turul,kuid endal nalja kui palju usun.
Gaz 66 sillad on head,Järva Jaani varjupaigas on Gaz 66 raami peal volga kere,olen saanud selle masina peal olla ja masin toimib

Postitatud: L Nov 14, 2009 7:22 pm
Postitas marauder
LR90 kirjutas:pilte vaadates tunduvad esivedrud väga surnud olevat.
Seal topeltvedrud.
Postitatud: L Nov 14, 2009 9:40 pm
Postitas LR90
marauder kirjutas:LR90 kirjutas:pilte vaadates tunduvad esivedrud väga surnud olevat.
Seal topeltvedrud.

Postitatud: L Nov 14, 2009 10:20 pm
Postitas uhti
Ees on topelt lada vedrud jah ja sellepärast ka nii tiheda keeruga(toimivad ajutise lahendusena väga hästi).Järgmine suvi vist tuleb mingid teised sillad alla kruvida küll.Teine varjant on see auto ära müüa ja tervenisti uus ja igatpidi tugevam auto ehitada.
Postitatud: L Nov 21, 2009 6:19 pm
Postitas uhti
Hambutu peaülekanne.
Õnneks on sild ise terveks jäänud.
Postitatud: L Nov 28, 2009 12:36 am
Postitas ZenCC
Väike update siis autol toimunud, mis siia ei ole jõudnud.
uhti@22.11.09@EVWK kirjutas:See nädalavahetus oli suht tegus.
Jõudsin esisilla ära remontida,paigaldasin 4300K xenonid ette ja auto küljed said ka enamuses kinni ehitatud.Selleks kasutan musta 6mm paksust transportööri linti
Postitatud: L Nov 28, 2009 8:25 am
Postitas Movistar
Huvitav mille eest see pantser kaitseb?
2 meetrised kännud ve?
