soov osta maastur AGA milline? palun ABI

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Suletud
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas djkiller »

TiitR kirjutas:
djkiller kirjutas:
Neuser kirjutas:Paremet autot kui 3 l. LC 70 annab otsida. Kui hiljem ära tüdined (mis on suht ebatõenäoline) ja ise võistlema ei kavatse hakata on seda lihtne toorikuks maha müüa. Eestist on neid praktiliselt võimatu leida.
Ja kui kütusekulu suurena tundub, siis hoiad selle juppide arvelt kuhjaga kokku, need lihtsalt ei kulu.

auto mõeldud jahi jaoks mitte kas tüdinen või mitte?
A-st punkti B.mitte ei sumpa mudas.
Teiseks jah see 13l tundub veidi palju.
ootan pildid ära hind?
Ära sa mingist 8..9L kütusekulust küll jahil unista! :D Minu Pajerol (autom.) tuleb see ca. 13..15L, oleneb siis mitu korda pead esisilla abi kasutama :D s.t. kui palju on raskesti läbipääsetavaid kohti. Jahimehena tead sa kindlasti, et kui linnas lumi ammu läinud, siis metsas võid veel vabalt ka suht sirgel metsateel lumme kinni jääda :twisted: , samuti oled ju näinud jahil kui tihti on vaja lühikesi kiireid otsi sõita (kui jälitatav/haavatud loom on kuskilt kütiliinist läbi tunginud), siis sellised otsad viivad ka kütusekulu tahtmatult kõrgeks. Ühesõnaga - ära karda seda kütusekulu, ning ära libista sidurit metsas :twisted:
tänud soovituste eest.Eks benaga sai seda sidurit vast rohkem kulutatud( uaz-ga).
on ka selliseid sõite ,kus ei sumpa lumes jne jne ,
iseenesest mõistetav kui vaja kiirendada tihti ,kuskil sees (lume ) sulistada.On küttekulu suurem.Uazi kütusekulu(bensiin) niisamagi 12-20l.
Kui vaja linnavahel sõita ja ikka on vahe kas 8,5 või 12l.

Sest patrole nii 50-60k liikumas näha ei ole eriti(disla ja normi kerega).
Pajerosi küll ja küll.Ja samas kui mõni autoaed müüb on mul neile vahetus pakkuda;)

kuid siiani pole saanud 100% vastust kas eelistada automaati või manuali.(mugavus mugavuseks-automaat kasti puhul,kuid kuidas on vastupidavusega,hooldega,ja mis jubinad võivad kõige rohkem läbi minna.kaks mersu olnud automaat ja ei midagi.kuid maasturi puhul kehtib vast teine reegel?kulumine jne
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

djkiller kirjutas: kuid siiani pole saanud 100% vastust kas eelistada automaati või manuali.(mugavus mugavuseks-automaat kasti puhul,kuid kuidas on vastupidavusega,hooldega,ja mis jubinad võivad kõige rohkem läbi minna.kaks mersu olnud automaat ja ei midagi.kuid maasturi puhul kehtib vast teine reegel?kulumine jne
Ise ka aru saad mida sa siia kirjutanud oled? :roll:
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas djkiller »

Maasturid kirjutas:
djkiller kirjutas: kuid siiani pole saanud 100% vastust kas eelistada automaati või manuali.(mugavus mugavuseks-automaat kasti puhul,kuid kuidas on vastupidavusega,hooldega,ja mis jubinad võivad kõige rohkem läbi minna.kaks mersu olnud automaat ja ei midagi.kuid maasturi puhul kehtib vast teine reegel?kulumine jne
Ise ka aru saad mida sa siia kirjutanud oled? :roll:
räägi seda ,et pole vastust saanud kumba käigukasti eelistada maasturi puhul(mitsu pajero ja nissan patrol) kas manual või automaat.
ise oaml sõiduatt millel automaat(ka eelmisel oli) ning probleeme ei esinenud.

kuidas on maasturi puhul aurtomaat kast(hea halb) plussik oleks kindlasti mugavus,miinuseks(suuremkütusekulu-kuna vahe väike sisi rolli vast ei mängi).kui automaat tuksis või hakkab minema sisi remont ja varuosad kallimad?
Kasutaja avatar
toilu
I live off from the mud
Postitusi: 3430
Liitunud: E Apr 21, 2008 11:35 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas toilu »

Ikka manuaali vähemalt saad tikuga mängida, automaat laisainimese jaoks mõeldud :)
Viimati muutis toilu, L Veebr 07, 2009 9:33 pm, muudetud 1 kord kokku.
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

toilu kirjutas:Ikka manuaali vähemalt saad tikuga mängida, automaat laisainimese jaoks mõeldud :)
See on jälle üks ema/tütar teema tglt... Tomaat laseb rohkem meelitada, kui korra tunde kätte saad.
Aga kui mõlemat oled proovinud, siis lõpuks on ikkagi maitse asi, Mitsu ja bens V6 puhul valiksin automaadi, kuna sellega on meeldivad kogemused.


zum
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas djkiller »

zum kirjutas:
toilu kirjutas:Ikka manuaali vähemalt saad tikuga mängida, automaat laisainimese jaoks mõeldud :)
See on jälle üks ema/tütar teema tglt... Tomaat laseb rohkem meelitada, kui korra tunde kätte saad.
Aga kui mõlemat oled proovinud, siis lõpuks on ikkagi maitse asi, Mitsu ja bens V6 puhul valiksin automaadi, kuna sellega on meeldivad kogemused.


zum
aga 2,5-2,8 diisel?
siis pigem manual.
automaadi võlu tean.hea ning mugav.
kui maasturi(diisel) puhul soovitatakse pigem manuaali siis midagi võtan manuali;)
asi peab olema lihtne lollikindel,kerge-ok(hinnaga) hooldada.
üks automaat mida minnakse vaatama on http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
nuh ja pajerosi automaate vähe kah auto24 liigub(selles hinnaklassis ,mida mina uurin).
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

djkiller kirjutas:
Maasturid kirjutas:
djkiller kirjutas: kuid siiani pole saanud 100% vastust kas eelistada automaati või manuali.(mugavus mugavuseks-automaat kasti puhul,kuid kuidas on vastupidavusega,hooldega,ja mis jubinad võivad kõige rohkem läbi minna.kaks mersu olnud automaat ja ei midagi.kuid maasturi puhul kehtib vast teine reegel?kulumine jne
Ise ka aru saad mida sa siia kirjutanud oled? :roll:
räägi seda ,et pole vastust saanud kumba käigukasti eelistada maasturi puhul(mitsu pajero ja nissan patrol) kas manual või automaat.
ise oaml sõiduatt millel automaat(ka eelmisel oli) ning probleeme ei esinenud.

kuidas on maasturi puhul aurtomaat kast(hea halb) plussik oleks kindlasti mugavus,miinuseks(suuremkütusekulu-kuna vahe väike sisi rolli vast ei mängi).kui automaat tuksis või hakkab minema sisi remont ja varuosad kallimad?
Vanematel automaatidel on kõigest 3 käiku (aastaarvu järgi ei oska öelda) ja sellised võtavad ka paratamatult rohkem kütust. Samas on autom. kastiga ka natuke uimasemad (panin enda oma kõrvuti foorumlase Ptyyp`i omaga, mis on sama aasta/mootor, aga manuaal), kuna manuaaliga saad ise pöördeid ja käiguvahetust määrata...selle uimasuse kompenseerib automaadil aga väike kickdown nupuke pedaali all :twisted:
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Bensakatel on "õppiv" see kast... Ise teed oma sõidustiiliga selgeks, kas tahad, et vahetab 2K rpm pealt kõrgema käigu või laseb nt 3K rpm enne kui järgmise käigu lappab. Ja mitsudel peaks enamus ikka 4käigulised OD-ga kastid olema automaadid, see 3-käiguline pigem fullsize usakate teema, millel lõputult väänet jagub.

Uimasus on suht ette ennustatav, ja minu silmis see küll miinus pole. Ennem on just lihtsam, saab vasaku jalaga pidurdada jne... :wink:

zum
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

zum kirjutas:Bensakatel on "õppiv" see kast... Ise teed oma sõidustiiliga selgeks, kas tahad, et vahetab 2K rpm pealt kõrgema käigu või laseb nt 3K rpm enne kui järgmise käigu lappab. Ja mitsudel peaks enamus ikka 4käigulised OD-ga kastid olema automaadid, see 3-käiguline pigem fullsize usakate teema, millel lõputult väänet jagub.

Uimasus on suht ette ennustatav, ja minu silmis see küll miinus pole. Ennem on just lihtsam, saab vasaku jalaga pidurdada jne... :wink:

zum
Ma ei julge nende käimarite koha pealt küll sõna võtta, kuid kas I. põlvkonna Pajerol mitte 3-käiguline kast pole? :roll: Võin muidugi ka täiega pange panna. :oops:
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

TiitR kirjutas:
zum kirjutas:Bensakatel on "õppiv" see kast... Ise teed oma sõidustiiliga selgeks, kas tahad, et vahetab 2K rpm pealt kõrgema käigu või laseb nt 3K rpm enne kui järgmise käigu lappab. Ja mitsudel peaks enamus ikka 4käigulised OD-ga kastid olema automaadid, see 3-käiguline pigem fullsize usakate teema, millel lõputult väänet jagub.

Uimasus on suht ette ennustatav, ja minu silmis see küll miinus pole. Ennem on just lihtsam, saab vasaku jalaga pidurdada jne... :wink:

zum
Ma ei julge nende käimarite koha pealt küll sõna võtta, kuid kas I. põlvkonna Pajerol mitte 3-käiguline kast pole? :roll: Võin muidugi ka täiega pange panna. :oops:
Kuram, paned mind ka kahtlema juba... Mul üks manual arvutis muidu (iseenesest Diamante kohta, aga 6G72 mootor ja taga/neliveolised on tehnika poolelt kaetud). Ei leia praegu üles :oops:

zum
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas djkiller »

Production 1982–1991
Engine(s) 3.0 L 143 hp (107 kW) V6
2.6 L 109 hp (81 kW) I4
2.0 TD I4
2.3 D I4
2.3 TD I4
2.5 TD I4
Transmission(s) 4-speed automatic
5-speed manual

http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Pajero
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

djkiller kirjutas:Production 1982–1991
Engine(s) 3.0 L 143 hp (107 kW) V6
2.6 L 109 hp (81 kW) I4
2.0 TD I4
2.3 D I4
2.3 TD I4
2.5 TD I4
Transmission(s) 4-speed automatic
5-speed manual

http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Pajero
Tänud, õigele teele tagasi aitamast "diskoritapja" :hail 8) ...ei tea kust mul selline haige inff meelde on jäänud? :oops:
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas djkiller »

TiitR kirjutas:
djkiller kirjutas:Production 1982–1991
Engine(s) 3.0 L 143 hp (107 kW) V6
2.6 L 109 hp (81 kW) I4
2.0 TD I4
2.3 D I4
2.3 TD I4
2.5 TD I4
Transmission(s) 4-speed automatic
5-speed manual

http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Pajero
Tänud, õigele teele tagasi aitamast "diskoritapja" :hail 8) ...ei tea kust mul selline haige inff meelde on jäänud? :oops:

oeh. ei tea keegi saatsi kuskile mulle selle lingi:D

ise kahjuks pole otseselt ühegi autoga sõitnud millel automaat ja 3 käiku
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas djkiller »

djkiller kirjutas:
selge siis ikkagi selline linnamaasturi tüüpi.nelivedu ju võib olla ,kui lukke ple siis jah.
Neid kiasi ja ime masinad linnavahel küll ja küll.Paljud neist ka välja saavad.nt Kui oli lumetorm eelmine aasta.Ise olin Tabasalus .Automarki ei mäleta aga ei saanud väiksest lumest läbi teine jeep tõmbas välja.Seega on see linnamaastur.Enda auto oli üldse üleni lumes hea et sissegi sai(mercedes E) sai küll veidi lumelabidaga susitud tagurattad paljas ja välja.Esiotsast ei räägi .Autode vahel lumelabidaga ei riskinud tööd teha(pärast kraapinud oma kui teise auto ära)

jään ikkagi mitsu pajero peale.vaatab kuhu poole veel eelarvet kangutada


Sa vist ei saanud poindile pihta- Nissan Terrano 2 on ikkagi päris maastur mitte parketikas. Ametlik klassifikatsioon on Off-roader. Täpsemalt saab võrrelda siin: http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Terrano_II

Lumiste ilmadega sain oma 1994 aasta Maverickuga/Terrano2ga teisi jiipe hangedest välja tõmmata ja siis mul ei olnud isegi normaalset mustrit all. Linnavahel vahest unustan ära, et see on maastur, mitte sõiduauto- juhtimine on nii kerge.

Oeh palun veel kord abi.nüüd üks tark inimene (ISA) nägi seda autot http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html selel tabeli järgi peaks nagu kõik ok olema http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Terrano_II

kuid kas terranol patrolin sama mootor peal?
tundub nagu terrano oleks kitsam lühem pajerost.
Kuna oli kindel laks osta mitsu pajero ,kuidas muutuvad ilmad nii ka inimeste ostutuju.

andke tuld selle terrano pihta.50k aasta hea aga muu?
antik
Fitting 38"
Postitusi: 301
Liitunud: N Sept 04, 2008 3:55 pm

Postitus Postitas antik »

djkiller kirjutas:http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Terrano_II

kuid kas terranol patrolin sama mootor peal?
tundub nagu terrano oleks kitsam lühem pajerost.
Kuna oli kindel laks osta mitsu pajero ,kuidas muutuvad ilmad nii ka inimeste ostutuju.

andke tuld selle terrano pihta.50k aasta hea aga muu?
Üks hea asi on, et ta ei roosteta- kere on tsingitud.

Mõõdud:

Nissan Terrano 2

pikkus 4665 mm
laius 1755 mm (ilma peegliteta)
kõrgus 1850 mm
kliirens 210 mm


Nissan Patrol

Pikkus 4930 mm
Laius 1930 mm (ilma peegliteta)
kõrgus 1855 mm
kliirens 212 mm
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso
Suletud

Mine “Tahan osta aga ?”