tänud soovituste eest.Eks benaga sai seda sidurit vast rohkem kulutatud( uaz-ga).TiitR kirjutas:Ära sa mingist 8..9L kütusekulust küll jahil unista!djkiller kirjutas:Neuser kirjutas:Paremet autot kui 3 l. LC 70 annab otsida. Kui hiljem ära tüdined (mis on suht ebatõenäoline) ja ise võistlema ei kavatse hakata on seda lihtne toorikuks maha müüa. Eestist on neid praktiliselt võimatu leida.
Ja kui kütusekulu suurena tundub, siis hoiad selle juppide arvelt kuhjaga kokku, need lihtsalt ei kulu.
auto mõeldud jahi jaoks mitte kas tüdinen või mitte?
A-st punkti B.mitte ei sumpa mudas.
Teiseks jah see 13l tundub veidi palju.
ootan pildid ära hind?Minu Pajerol (autom.) tuleb see ca. 13..15L, oleneb siis mitu korda pead esisilla abi kasutama
s.t. kui palju on raskesti läbipääsetavaid kohti. Jahimehena tead sa kindlasti, et kui linnas lumi ammu läinud, siis metsas võid veel vabalt ka suht sirgel metsateel lumme kinni jääda
, samuti oled ju näinud jahil kui tihti on vaja lühikesi kiireid otsi sõita (kui jälitatav/haavatud loom on kuskilt kütiliinist läbi tunginud), siis sellised otsad viivad ka kütusekulu tahtmatult kõrgeks. Ühesõnaga - ära karda seda kütusekulu, ning ära libista sidurit metsas
on ka selliseid sõite ,kus ei sumpa lumes jne jne ,
iseenesest mõistetav kui vaja kiirendada tihti ,kuskil sees (lume ) sulistada.On küttekulu suurem.Uazi kütusekulu(bensiin) niisamagi 12-20l.
Kui vaja linnavahel sõita ja ikka on vahe kas 8,5 või 12l.
Sest patrole nii 50-60k liikumas näha ei ole eriti(disla ja normi kerega).
Pajerosi küll ja küll.Ja samas kui mõni autoaed müüb on mul neile vahetus pakkuda;)
kuid siiani pole saanud 100% vastust kas eelistada automaati või manuali.(mugavus mugavuseks-automaat kasti puhul,kuid kuidas on vastupidavusega,hooldega,ja mis jubinad võivad kõige rohkem läbi minna.kaks mersu olnud automaat ja ei midagi.kuid maasturi puhul kehtib vast teine reegel?kulumine jne