7. leht 9-st
Re: Grand Cherokee tõstmine
Postitatud: P Juul 21, 2013 8:54 pm
Postitas Bullrider
bjorn kirjutas:Paar küsimust kardaani flantsi kohta. Saan aru, et eesmärk on kardaani otsa tugevdata, mis läheb silda või vahekasti. Kui tõste teha, siis jääb väiksema kandepinnaga ning flants aitab seda tugevdada? Kardaani ennast ju pikemaks see ei tee.
Teiseks - kas kõik on tuttava treiali juures lasknud teha või on see ka letikaup?
No kardaan on piisavalt tugev, mis tast tugevdada.... Flantsi idee on ikka kardaanile õige tööasend säilitada(pikkus siis) kui autot on tõstetud juba rohkem kui 1" -2". Reeglina teeb need iga treial naksti valmis....
Re: Grand Cherokee tõstmine
Postitatud: E Veebr 03, 2014 9:04 am
Postitas bjorn
Ärataks vana teemat üles veidi. Kuna tundub, et esimene (püsikaga) kardaan käib oma tööasendi lõppu aukude vahel ukerdades, siis pakun puusalt, et vaja flantsi vahele. (3" tõste, orig. pikkusega lääbad, püsikaga esimene kardaan, LP Dana 30 sild).
Variante siis kaks: flants vahele kardaanile või kogu krempli vahetus U-joint kardaan vastu. See juba eeldab ka esisilla lammutamist.
Mitu mm paks võiks flants olla? Soovitage kes on varem teinud ning teeks ühe veel valmis. Lihtsam toimetada, kui uue treiali juurde minna ja seletama hakata. Ehk pääseb ka mõõtudega ukerdamisest.
Kui keegi pakub U-joint conversion kitti, (kardaan ja esisilla vastus), siis võib ka seda arutada.
Pakkuda võib teemas või PM või 53 98 21 kaheksa viis.
Re: Grand Cherokee tõstmine
Postitatud: N Veebr 06, 2014 11:32 pm
Postitas reimo
Üks lahendus oleks ka HP sild, peaks kardaani nurga suht originaali lähedaseks taastama.
Sellel asjal on muidugi rahaliselt pointi siis, kui vana sild nagunii väsinud ja tihendite-laagrite vahetust tahaks.
Re: Grand Cherokee tõstmine
Postitatud: L Veebr 08, 2014 11:36 pm
Postitas Raino21
Mul kardaani lahendus tehtud nii, et ZJ püsikaga kardaan asendatud ZJ (95 ja allapoole) kardaani vastu millel on U-joint ja keskel liug ühendusega pikenev. Siiamaani pole oma 4" tõstega probleeme esinenud, aga soovitav oleks sellise tõste juures ka kastile puksid vahele teha.
Re: Grand Cherokee tõstmine
Postitatud: P Veebr 09, 2014 10:46 am
Postitas nymmik
Raino21 kirjutas: Siiamaani pole oma 4" tõstega probleeme esinenud, aga soovitav oleks sellise tõste juures ka kastile puksid vahele teha.
Milleks? ma hetkel ei mõtle välja mis sellest abi oleks?
Re: Grand Cherokee tõstmine
Postitatud: P Veebr 09, 2014 12:00 pm
Postitas bjorn
Raino21 kirjutas:Mul kardaani lahendus tehtud nii, et ZJ püsikaga kardaan asendatud ZJ (95 ja allapoole) kardaani vastu millel on U-joint ja keskel liug ühendusega pikenev. Siiamaani pole oma 4" tõstega probleeme esinenud, aga soovitav oleks sellise tõste juures ka kastile puksid vahele teha.
Arusaadav, see aga eeldab ka vastavat esisilla lammutamist ning "yoke" asendamist. Ehk siis oluliselt rohkem tööd, kuigi soovitatav lahendus tõepoolest.
Re: Grand Cherokee tõstmine
Postitatud: P Veebr 09, 2014 1:19 pm
Postitas nymmik
bjorn kirjutas:Raino21 kirjutas:Mul kardaani lahendus tehtud nii, et ZJ püsikaga kardaan asendatud ZJ (95 ja allapoole) kardaani vastu millel on U-joint ja keskel liug ühendusega pikenev. Siiamaani pole oma 4" tõstega probleeme esinenud, aga soovitav oleks sellise tõste juures ka kastile puksid vahele teha.
Arusaadav, see aga eeldab ka vastavat esisilla lammutamist ning "yoke" asendamist. Ehk siis oluliselt rohkem tööd, kuigi soovitatav lahendus tõepoolest.
Parem lammutada seda silda garaazis kui metsas 2wd olla. On paar kogemust kus see püsikas koormuse all juppideks lendab.
Re: Grand Cherokee tõstmine
Postitatud: P Veebr 09, 2014 9:29 pm
Postitas Raino21
bjorn kirjutas:Raino21 kirjutas:Mul kardaani lahendus tehtud nii, et ZJ püsikaga kardaan asendatud ZJ (95 ja allapoole) kardaani vastu millel on U-joint ja keskel liug ühendusega pikenev. Siiamaani pole oma 4" tõstega probleeme esinenud, aga soovitav oleks sellise tõste juures ka kastile puksid vahele teha.
Arusaadav, see aga eeldab ka vastavat esisilla lammutamist ning "yoke" asendamist. Ehk siis oluliselt rohkem tööd, kuigi soovitatav lahendus tõepoolest.
Ma küll ei saa aru mis selles "yoke" vahetuses keerulist on, kardaan lahti keerata ja mutter lahti keerata "yoke" ning kardaan ära vahetada ja sama moodi kokku tagasi.
Re: Grand Cherokee tõstmine
Postitatud: E Veebr 10, 2014 8:56 am
Postitas bjorn
Kas mitte seal küsimus ei olnud selles, et laagri pinge peab uuesti paika saama ning uus tõmmatav "metallist puks/flants" vaja paika saada?
Re: Grand Cherokee tõstmine
Postitatud: E Veebr 10, 2014 1:48 pm
Postitas Raino21
bjorn kirjutas:Kas mitte seal küsimus ei olnud selles, et laagri pinge peab uuesti paika saama ning uus tõmmatav "metallist puks/flants" vaja paika saada?
See on siis kui kasutad uusi juppe difri sees, kui sisu jääb vana siis ei ole vaja ju midagi seadistada ja pingestada.
Re: Grand Cherokee tõstmine
Postitatud: E Veebr 10, 2014 6:42 pm
Postitas virgo
Raino21 kirjutas:
See on siis kui kasutad uusi juppe difri sees, kui sisu jääb vana siis ei ole vaja ju midagi seadistada ja pingestada.
Ja käbi laagritele tõmbad tuima pinge peale? Loomulikult saab ka vana sõrmusega setungi kokku panna ja on ka pandud, aga see ei ole kindlasti sama hop-hop nagu ratta vahetus (ja mis seal salata, tegelikult tõmmatakse ka ratta polt/mutter õige njuutoniga kinni)
Virgo
Re: Grand Cherokee tõstmine
Postitatud: L Veebr 21, 2015 5:57 pm
Postitas Raino21
Re: Grand Cherokee tõstmine
Postitatud: L Veebr 21, 2015 6:51 pm
Postitas Rene
Tunnen huvi long arm-ide vastu. Kas olemas ka mõni näidis, mille sarnased need tulevad.
Ning mis suurus järku maksma hakkab.
Re: Grand Cherokee tõstmine
Postitatud: L Veebr 21, 2015 7:25 pm
Postitas Marlai
Rene kirjutas:Tunnen huvi long arm-ide vastu. Kas olemas ka mõni näidis, mille sarnased need tulevad.
Ning mis suurus järku maksma hakkab.
Sama huvi ja küsimus.
Re: Grand Cherokee tõstmine
Postitatud: L Veebr 21, 2015 8:12 pm
Postitas Raino21
Marlai kirjutas:Rene kirjutas:Tunnen huvi long arm-ide vastu. Kas olemas ka mõni näidis, mille sarnased need tulevad.
Ning mis suurus järku maksma hakkab.
Sama huvi ja küsimus.
Esimesed on põhimõtteliselt sellised.
Käigukasti tala selline.
Tagumised neli pikka toru, ühest otsast reguleeritavad. Silla külge tuleb keevitada kaar üle difri kuhu ülemised õõtsad kinnituma hakkavad.
Hind jääb kuskil 1000€ kanti.