7. leht 19-st
Postitatud: N Nov 06, 2008 8:29 am
Postitas 4x4garage
[quote="tarmo"]Kas omab mingit tähtsust see, kas pidurisadulad on paigutatud silla suhtes ette, taha või hoopis üles? Loogika ütleb, et pole mingit vahet ja üleval oleks nad kõige rohkem kaitstud (sh voolikud).
Sadula asukoha muutmisega muutub ka õhutusnipli asukoht,pidurisüsteemist õhu väljasaamine on raskendatud.
Postitatud: N Nov 06, 2008 9:45 pm
Postitas erik
4x4garage kirjutas:tarmo kirjutas:Kas omab mingit tähtsust see, kas pidurisadulad on paigutatud silla suhtes ette, taha või hoopis üles? Loogika ütleb, et pole mingit vahet ja üleval oleks nad kõige rohkem kaitstud (sh voolikud).
Sadula asukoha muutmisega muutub ka õhutusnipli asukoht,pidurisüsteemist õhu väljasaamine on raskendatud.
Õhutusnippel peab jääma kõige kõrgemasse kohta, muidu on perse, ausalt.
Postitatud: R Nov 07, 2008 9:32 pm
Postitas tarmo
erik kirjutas:
Õhutusnippel peab jääma kõige kõrgemasse kohta, muidu on perse, ausalt.
Tundub, et Pajero sadulad on sellesmõttes sobiva ehitusega, et üles paigutades jääbki nippel kõige kõrgemale. Kas nii on hea? :
Kes soovib
kinnituste lõikamiseks joonist, siis palun:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album91/t ... rid?full=1
Sobib juhul kui sillatala läbimõõt on 80 mm ja kasutatakse Mitsubishi Pajero (ca 92-00a) tagakettaid ja pidurisadulaid.
Kokku sai tagasi ka hüdrosilindri väljavõtetega roolikarp:
... ja amordikinnitused:

Postitatud: R Nov 07, 2008 10:01 pm
Postitas Tom 73
Kaldun arvama, et nii ei ole hea- nippel on küll üleval (hetkel) aga ilmselt õhutuskanal siseneb silindrisse poole pealt. Vaid arvamus. Kas plaanid paigaldada rem. kompl. suportile ,siis saad kolvi välja ja näed kanali sisenemise silindrisse ära.
Postitatud: R Nov 07, 2008 10:25 pm
Postitas MM
Tom 73 kirjutas:Kaldun arvama, et nii ei ole hea- nippel on küll üleval (hetkel) aga ilmselt õhutuskanal siseneb silindrisse poole pealt. Vaid arvamus. Kas plaanid paigaldada rem. kompl. suportile ,siis saad kolvi välja ja näed kanali sisenemise silindrisse ära.
Eelkõnelejaga nõus. Vale kanali asukoht on probleem kui vaja kiiresti võistlusel näiteks pidurivoolikut vahetada. Tean millest räägin, garaazis saab veel pitskruvi ja sõprade abiga hakkama aga võislusel ...

Postitatud: L Dets 06, 2008 5:59 pm
Postitas tarmo
Vahepealne kooli lõpetamine ei ole viimane kuu lasknud midagi edasi teha, nüüd on jälle aega nokitseda. Sel aastal valmis saamise plaan oli selgelt liiga optimistlik
Tagapidurid said siis soovituste järgi ikkagi külje peale (ette). Vast siis ei teki õhutusega probleeme. Huvilisi oli siin palju, kui keegi tahab vaatama tulla, siis palun. Panen millalgi mõned pildid ka.
Enamik asju on nüüd tugevasti külge keevitatud, tugevdusi veel vaja juurde lõigata.
Rehvilukud jäävad kangesti ventiilile ette. Kas selline sisselõige nõrgendab sisemist rõngast liiga palju ja tõmbab poltidega rõnga kõveraks? Rõnga paksus on 10 mm.

Postitatud: P Dets 07, 2008 9:53 am
Postitas uputaja
Postitatud: P Dets 07, 2008 10:53 am
Postitas rommi
peiteventiili kasutamiseks tuleb ju metallnippel otsa keerata... ja see ei anna kuhugi suunas painduma. Iseenesest nats porno paistab aga samas ei usu et nüüd selle koha pealt kõveraks tõmbab. Poldid ise keeratakse ise üsna väikese (10-15Nm) jõuga kinni.
rommi
Postitatud: P Dets 07, 2008 11:10 am
Postitas tarmo
Just - peiteventiil oligi plaanis algul panna, riiuliski olemas need, aga samal põhjusel ei saa, et ei paindu. Ja painduva kummiventiili puhul (ilma sälguta) ei saaks jälle voolikut otsa panna, sest välimine rõngas jääb ette. See sälk muidugi näha ei jää, sest välimine rõngas katab ära, rohkem oli just läbipaindumises mure...
Üks jama veel tagavintsiga. Nimelt on kavas teha combo, mida paljud on juba kasutanud - ees elektriline (trossiga), taga mehhaaniline (nööriga). Ja tagumine jookseks raami vahelt lisaks ka ette.
Kuidas aga tagada, et tagant ette jooksev nöör enamvähem ühtlaselt poolile keriks?
Ning kolmandaks - kust saab pisikesi rullikuid, mida raami vahele nööri juhtimiseks panna?
Postitatud: P Dets 07, 2008 11:48 am
Postitas TR Pjätt
Vaheta ära, ette elektrine pane nööriga ja taha mehaaniline trossiga. Esiteks saad esiotsa kergemaks ja teiseks on nööriga parem, mugavam ringikäija ja kolmandaks ma ei usu, et see nöör seal kõhu all väga kaua vastupeab.
Priit
QKulgur
Postitatud: P Dets 07, 2008 11:54 am
Postitas erik
Oota ja mõtle, mehhaaniline ja nöör, elektriline ning tross. Ma teeks kindlasti vastupidi... Kuidas tagavints poolib, huvitav kellel võiks sellega kogemust olla?

. Super hästi poolib, kui viimane enne vintsi olev rullik on tagavintsist piisavalt kaugel u. 2 m ja asub täpselt vaatega trossitrumli keskele. Rullikuid pole tegelt põhjaalla vaja piisab suurtest avadest - silmadest - juhtplaatidest, millel on korralikud raadiuses servad..
Postitatud: P Dets 07, 2008 11:55 am
Postitas erik
krt Prido ka ei mõista pühapäeva hommikul magada...
Postitatud: P Dets 07, 2008 3:06 pm
Postitas e.p.
puuri ventiilile uus ava sobivasse kohta

Postitatud: E Dets 08, 2008 6:16 pm
Postitas eero I
tross jookseb peale paremini (nöörist), vahe vintsi ja rulliku vahel peaks olema maksimaalne ning trossi- ja vintsipooli telgjoon peavad olema risti muidu kerib rullikule lähemal olevale pooli servale.
Meie kasutame taga meh.vintsi ja nööri õnneks puuduvad kogemused,pole vaja läinud.
Peab vist mainima et trossi ei kasuta üldse st. elektrivintsil on ka nöör.Loodan et majanduslik olukord ei sunni tegema teisi valikuid.
Tuli meelde et "Põhjakivi" taga oleva meh.vintsi originaal pooli pidur tugevama lisa vedruga ei suutnud 11,5mm (GOST) rippuvat (ninast vintsini) trossi poolil hoida.Nööriga see probleem puudub, 8mm tross on muidugi oluliselt kergem.
Pika jutu lühike mõte,kui peaks kasutama trossi siis taga.
Postitatud: E Dets 08, 2008 7:43 pm
Postitas MahviaDeTyrk