7. leht 14-st
Postitatud: T Sept 16, 2008 8:55 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Kui tõstaksite vintsi kojameeste juurde siis oleks raskuskese taga pool

- Kas rullikud jätsite kaalu kokkuhoiu mõttes ära ?
Ega sul äkki esirehvid ei ole tagurpidi alla sattunud ?

niva
Postitatud: T Sept 16, 2008 9:05 pm
Postitas mati535
Tere.
Rullikud on lihtsalt veel pakiruumis, kuna pole veel jõudnud.
Esirehvid on pandud tagurpidi, sest nii on parem.
k.mati
Postitatud: T Sept 16, 2008 9:57 pm
Postitas Landy
Shrek4x4 kirjutas:Kas vints kõrgele ei saanud?Kui muidu maaalla ei lähe, saab vintsida maaalla

Mis mõttes kõrgele? Ei ole ühti. Tegelikult oleksin sellel auatol vintsi õldse katusle pannaud, siis hea igas suunas tõmmata. Ka kõige sügavamats august hea end katus ees välja vaintsida.
Re: niva
Postitatud: T Sept 16, 2008 10:17 pm
Postitas erik
mati535 kirjutas:
Esirehvid on pandud tagurpidi, sest nii on parem.
k.mati
Ja nüüd siinsed maasturimehed, kes te olete võistlustel aastate kaupa vaid mune süganud, kuulake sulakulda.

Postitatud: K Sept 17, 2008 7:19 am
Postitas rommi
muide, kuskilt jäi meelde nagu, et ka volvo portaalil on originaalis üks sild (või oli see üks külg) muster tagurpidi. Noh, kinni jääd siis saad tagasi ka liikuda

niva
Postitatud: K Sept 17, 2008 7:28 am
Postitas mati535
Tere.
Aga kes ütleb ,et see rehv ei tööta paremini teistpidi.Mulle isiklikult tundub küll parem.Esirattad haukavad palju rokem ja kui maanteel ei sõida siis vahet pole.
Kas kellelgi on vintsi tross läbi toru viidud autosse.?
k.mati
Re: niva
Postitatud: K Sept 17, 2008 8:03 am
Postitas rommi
mati535 kirjutas:Tere. Aga kes ütleb ,et see rehv ei tööta paremini teistpidi.Mulle isiklikult tundub küll parem.Esirattad haukavad palju rokem ja kui maanteel ei sõida siis vahet pole.

Kas kellelgi on vintsi tross läbi toru viidud autosse.? k.mati
ma usun, et seda ütlevad kõik offroadiga kokkupuutuvad inimesed, kaasa arvatud rehvi tootja. Nn. kuusemustri point on selles, et kui rehv käib mudas ringi, siis surutakse muda mustrist välja. Tagurpidi, well... surutakse muda rehvi keskele kokku. Muidugi on ka võimalus, et veidi kulunud rehvi puhul on ka sõidusuunas klotsi servad kulunud ja tagurpidi haagib tõesti ajutiselt veidi paremini. Reeglina on suunaga rehvid mõeldud ikka õigetpidi peale panemiseks.
Ma arvasin, et "nii on parem" all pidasite silmas just seda et nina kohe end maasse ei kaevaks (vahel omab see pointi) eriti just arvestades vintsi kõrgust. Aga seda on nüüd küll raske uskuda et kuusemuster teisipidi paremini õigustab.
Mis point on läbi toru vintsi trossi autosse vedada? Kas tagavintsiks?
Teie inseneritöö juures pole seal ju üldse midagi võimatut

Re: niva
Postitatud: K Sept 17, 2008 9:27 am
Postitas Landy
mati535 kirjutas:Tere.
Aga kes ütleb ,et see rehv ei tööta paremini teistpidi.Mulle isiklikult tundub küll parem.Esirattad haukavad palju rokem ja kui maanteel ei sõida siis vahet pole.
1)Maanteel pole tõesti eriti vahest mis pidi mingi rehv auotl all on. Te ju ehitategi maanteelaeva ja kiirendusautot? Või ma ajasin midagi segi?
2)Haukab paremin jah, ei vaidle vastu. Kuusemustri haarab tagurpidi maapinda kenasti kaasa ja viib vahvalt maa alla. Jõudu!
niva
Postitatud: K Sept 17, 2008 11:41 am
Postitas mati535
Tere.
Kiirendusest ja maanteest on asi väga kaugel.Vintsi tahtsin selleks sisse saada,et siis saab tagasi ka vintsida nagu eespool mainitud.Samuti saaks vintsi allapoole lasta.Aga enne tuleb ikka testida, kui sügavale see auto ikka läheb siis.Rehvidega on tõesti tagurpidi palju parem ,kui edaspidi enam ei liigu.(kui esirehvid on valetpidi).JA pole minu meelest
mingi teema,et rehvid on valetpidi.Teadsime seda isegi, üks meis on ikkagi eluaegne rehvitehnik ja teab asjast palju rohkem,kui mõni tegelane
siin.
Aga voibolla tõstan rehvid teispidi nüüd , siis on kõik rahul.
Aga ikkagi esimene auto ,mis oma kätega tehtud.Tavaliselt viiakse auto kuskile remondikotta ja lastakse seal teha.Ei räägi kellestki konkreetselt aga nii kipub olema.Meie oleme rehvitehnik ja automaatik ,kuid üritame midagi korda saata.Järgmine tuleb kindlasti hoopis midagi muud.Täna teen esimest korda hammasrihma vahetuse.Loodan,et klappe pähe ei lase.
k.mati
Re: niva
Postitatud: K Sept 17, 2008 12:16 pm
Postitas Raitz
mati535 kirjutas:Täna teen esimest korda hammasrihma vahetuse.Loodan,et klappe pähe ei lase.
k.mati
Sellel mootoril on rihma vahetus minuarust vägagi lihtne, eriti kaasaegse tehnikaga võrreldes. Kriit appi ja pärast keerad käsitsi paar tiiru ringi enne käivitamist

Paras esimest korda harjutada.
Kataloogi ja aasta järgi ostes oli minuarust sellele 2 liitrisele mootorile 2 varianti rihmasid. Erinevus oli vist 2 hammast, kui õigesti mäletan, aga pead ei anna. Mina kontrolliks hammaste arvu sobivuse enne vana pealt ära, kui uut peale hakkaks suruma. Pole enam päris kindel aga neid oli vist 95kw ja 92kw ja katiga ja katita.... võimalik, et sealt kuskilt mingi erinuvuse süstemaatilisus ka välja tuleks....
Kindlasti vaheta ära ka rihma pingutusrull, aga ilmselt tead sa seda isegi. Klappide kontroll ja reguleerimine ka halba ei tee, seal veel vanad head võtmega reguleeritavad klapid.
Postitatud: K Sept 17, 2008 8:40 pm
Postitas RAMBO
PALUN ÄRGE KRITISEERIGE (1)Maanteel pole tõesti eriti vahest mis pidi mingi rehv auotl all on. Te ju ehitategi maanteelaeva ja kiirendusautot? Või ma ajasin midagi segi?
2)Haukab paremin jah, ei vaidle vastu. Kuusemustri haarab tagurpidi maapinda kenasti kaasa ja viib vahvalt maa alla. Jõudu!)
vabandan,kui teemasse vahele segan aga me kõik oleme kunagi noored olnud.mina ehitasin näitejks sigulle 01tesi ja proovisin ka selliseid varjante,mispähe tuli ja küsisin teistelt ja ikka tegin midagi sellist,mis tuul tõi. lõpuks sain,pärast,vist neljandat autot lõpuks ikka näitusele,kus tekkisid pakkumised oodatust suuremad.
tahan öelde,et PALUN ÄRGE TEHKE MAHA,vaid antke ainult asjalikku nõu.
jään huviga ootama,mis sellest lõpuks välja tuleb.
niva
Postitatud: K Sept 17, 2008 9:28 pm
Postitas mati535
Tere.
Täna sai rihm vahetatud.Alguses ostsin rihma millel oli 128hammast ,siis
käisin vahetasin ringi 127 vastu.Rullik muidugi ka uus.
Nüüd jäänud veel viimased paar asja ja siis äkki saab metsa.
Tänud ka kõigile asjalike nõuannete eest.
k.mati
Postitatud: K Sept 17, 2008 10:25 pm
Postitas Stupiduser
Näh, tahtsin just ennist kirjutada, et 127 hammast peaks olema aga jätsin postitamata sest hakkasin otsima, et mis ajast hambaid juurde tuli ja ei leidnud ühtki põhjust, miks muu hammaste arv peaks olema.
Aru ma ei mõista, miks rihmakataloogid seda 128 hambaga varjanti pakuvad

Postitatud: K Sept 17, 2008 10:51 pm
Postitas erik
RAMBO kirjutas:PALUN ÄRGE KRITISEERIGE
vabandan,kui teemasse vahele segan aga me kõik oleme kunagi noored olnud.mina ehitasin näitejks sigulle 01tesi ja proovisin ka selliseid varjante,mispähe tuli ja küsisin teistelt ja ikka tegin midagi sellist,mis tuul tõi. lõpuks sain,pärast,vist neljandat autot lõpuks ikka näitusele,kus tekkisid pakkumised oodatust suuremad.
tahan öelde,et PALUN ÄRGE TEHKE MAHA,vaid antke ainult asjalikku nõu.
jään huviga ootama,mis sellest lõpuks välja tuleb.
Kle ma olen ka noor olnud aga enamasti olen aru saanud, mis on konsruktiivne kriitika ja mis on mahategemine. Alati on mõistlik omada eeskujusid kelle jäljes käia ja kelle õpetussõnu kuulata. Poistel on see tõenäoliselt esimene tõsisem projekt ja see on väga hea, et nad tegelevad sellise asjaga. Kunagi teevad nad äkki korralike asju. Aga et tehtavad asjad muutuksid tulevikus kvaliteetsemaks oleks vajalik, et kriitikast omad järeldused tehtaks.
Kui sa näiteks hakkad klaveri tunnis käima ja õpetaja sind kohe kiitma kukuks õpiksid sa siis paremini mängima?
Postitatud: N Sept 18, 2008 8:18 am
Postitas RAMBO
erik kirjutas:RAMBO kirjutas:PALUN ÄRGE KRITISEERIGE
vabandan,kui teemasse vahele segan aga me kõik oleme kunagi noored olnud.mina ehitasin näitejks sigulle 01tesi ja proovisin ka selliseid varjante,mispähe tuli ja küsisin teistelt ja ikka tegin midagi sellist,mis tuul tõi. lõpuks sain,pärast,vist neljandat autot lõpuks ikka näitusele,kus tekkisid pakkumised oodatust suuremad.
tahan öelde,et PALUN ÄRGE TEHKE MAHA,vaid antke ainult asjalikku nõu.
jään huviga ootama,mis sellest lõpuks välja tuleb.
Kle ma olen ka noor olnud aga enamasti olen aru saanud, mis on konsruktiivne kriitika ja mis on mahategemine. Alati on mõistlik omada eeskujusid kelle jäljes käia ja kelle õpetussõnu kuulata. Poistel on see tõenäoliselt esimene tõsisem projekt ja see on väga hea, et nad tegelevad sellise asjaga. Kunagi teevad nad äkki korralike asju. Aga et tehtavad asjad muutuksid tulevikus kvaliteetsemaks oleks vajalik, et kriitikast omad järeldused tehtaks.
Kui sa näiteks hakkad klaveri tunnis käima ja õpetaja sind kohe kiitma kukuks õpiksid sa siis paremini mängima?
rõhutasin,et ASJALIKKU NÕU
