6. leht 7-st

Postitatud: N Dets 20, 2007 4:22 pm
Postitas zum
Kes Eesti Raudteele Fordid müüs? Krt, riigihanke korral saab ju tootjatega otse rääkida... Või olen ma millestki valesti aru saanud :roll:
(Talasildadega LC-d ju ka salongist ei leia...)

Postitatud: N Dets 20, 2007 5:10 pm
Postitas tiitv
Kas selle 600 000 krooni sisse peab ka autode ümberehitus mahtuma?

Kui peab, siis võib suure tõenäosusega juhtuda, et saate valida omale Grand Vitarade ja Grand Vitarade vahel. Kallid autod on ilusad ja head, kuid riigiasutuses paneb raha kõik paika ja nuta või naera, aga nii see on.

Orienteeruv ümberehituse maksumus on 150 000 ja 200 000 vahel. See oleneb automargist ja tööde ulatusest. Istme välja viskamisele on lisaks vaja eemaldada mingis ulatuses turvapadjad, -kardinad, tekitada lisaks elektriväljundid, lisatuled, integreerida raadioside ja muu selline. Suure tõenäosusega tuleb paigaldada võimsam generaator ja aku jne.

Kui ümberehitus makstakse eraldi kinni, siis võtan omad sõnad tagasi.

Postitatud: N Dets 20, 2007 5:18 pm
Postitas Landy
[quote="hmm"Kui hinnas mõningaid mööndusi teha võiks mõelda ka LR Disco 3 peale.[/quote]
Siiani moka maas hoidnud, kuid sellise koguse puhul hakkavd paljude automarkide ja mudelite hinnad isaäranis hoogslat sulama. Disco3 on igati kaalumist väärt valik, mugavuse ja ruumikuse poolest.

Postitatud: N Dets 20, 2007 6:43 pm
Postitas Veiko
Väike vahemärkus.Disco kolme hakkab ka euroopas mingi ajapärast kaubikuna saama.
Veiko

Postitatud: L Dets 22, 2007 6:26 pm
Postitas Valge Hiir
mobile.de'st jäi silma veel VW Touareg V10 5,0 tdi erimudel.

Maanteel kindlasti mugav, metsas....

Postitatud: L Dets 22, 2007 7:00 pm
Postitas urmas
Valge Hiir kirjutas:mobile.de'st jäi silma veel VW Touareg V10 5,0 tdi:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Maanteel kindlasti mugav, metsas....
O.T.
Metsas siis selline ja kui bensu palju läheb, siis selline
Pilt Pilt

Postitatud: L Dets 22, 2007 10:23 pm
Postitas Paheero
Miskipärast hakkab tekkima tunne, et kõige sobivam oleks selline sõiduriist:
1.Pidev nelivedu, vajadusel koos aeglustiga ja intelligentsete difrilukkudega
2 Suurepärane kiirendus, hea lõppkiirus
3 Kurvisuutlikkuses väga vähe vastaseid
4 Kütusekulu suvel puudub, talvel jah, peab maksma
5 Järelhaagise massipiirang seotud ainult veovõimega, telgede arv ei ole piiratud.
6 Konditsioneer põhivarustuses
7 Loodussõbralik, heitmed keskkonnale kahjutud.
8 Käivitub iga ilmaga
9 Kuluosad (4 tk) odavad ja lihtsalt vahetatavad
10 Liisingu lõppedes väärtus sama või suurem kui soetades. (piisavat värske mudeli puhul)
Pilt

Postitatud: P Dets 23, 2007 11:06 am
Postitas jr
fireman kirjutas: Kui võtta tanki, bussi ja sportauto parimad omadused saaks meile vajaliku masina kokku. :)
Tunnista ometi seda nüüd ükskord, et sellele nõudele suudavad ainult ameeriklased vastata, kui ka rahakotis raha lugeda. Uued Fordid ja Dodged püsivad ka suurtel kiirustel hästi teel ja kurviläbivus on neil hea. Jänkis oli täitsa masendav vaadata, kuidas Fordi diisel Superduty'd meie rendimasinast 2007 Ford Taurus V6 3.0 mööda uhasid maksulistel kiirteedel koos haagistega ja vaesel Taurusel polnudki nagu midagi erilist vastu pakkuda. Kui minu F150 kiirendab 100kmh 8 sekundiga, siis uued Powerstroke diislid teevad seda F250 puhul veel sekundi võrra kiiremini ... tehke seda Patroliga järgi :) Patrol on hea ja ilmselt parim valik meil vabalt saada olevatest maasturitest, aga kui sa tead et on olemas veel parem valik siis miks mitte seda kasutada? Et Patrol põnevaks teha, siis nõudke teda vähemalt 4.2 TurboDiisel mootoriga. Usun, et küll teie tarvis ka see kohale tuuakse. 3.0TD ei kannata üldse igasugust kriitikat, eriti kui sinna on veel automaat külge topitud.

Postitatud: P Dets 23, 2007 3:02 pm
Postitas Beast
no kui juba oma lemmikute kiitmiseks läks, siis ma soovitaks pinzgauerit.
hetkel toodetakse neid inglismaal: http://www.baesystems.com/ProductsServi ... gauer.html
hind küll arvatavasti eelarvesse ei mahu (kuskilt on meelde jäänud 70 000eur, aga pole kindel). Aga garantii oli Austrias tootmise ajal veel igatahes 11 aastat. Maastikul on see auto kiire, sõltumatu vedrustus tagab hea teelpüsimise ja läbivust ei saa ka laita. Ja järelturg on ka hea, 9 aastat vana pinzgauer oli 40 000 euri :shock: . Praeguste hinna ja garanii olude teada saamiseks tuleb saata päring. Kui asi huvi äratab võin otsida tehnilisi andmeid ka.

Postitatud: P Dets 23, 2007 5:38 pm
Postitas 414 AVM
jr kirjutas:
fireman kirjutas: Kui võtta tanki, bussi ja sportauto parimad omadused saaks meile vajaliku masina kokku. :)
Tunnista ometi seda nüüd ükskord, et sellele nõudele suudavad ainult ameeriklased vastata, kui ka rahakotis raha lugeda. Uued Fordid ja Dodged püsivad ka suurtel kiirustel hästi teel ja kurviläbivus on neil hea. Jänkis oli täitsa masendav vaadata, kuidas Fordi diisel Superduty'd meie rendimasinast 2007 Ford Taurus V6 3.0 mööda uhasid maksulistel kiirteedel koos haagistega ja vaesel Taurusel polnudki nagu midagi erilist vastu pakkuda. Kui minu F150 kiirendab 100kmh 8 sekundiga, siis uued Powerstroke diislid teevad seda F250 puhul veel sekundi võrra kiiremini ... tehke seda Patroliga järgi :) Patrol on hea ja ilmselt parim valik meil vabalt saada olevatest maasturitest, aga kui sa tead et on olemas veel parem valik siis miks mitte seda kasutada? Et Patrol põnevaks teha, siis nõudke teda vähemalt 4.2 TurboDiisel mootoriga. Usun, et küll teie tarvis ka see kohale tuuakse. 3.0TD ei kannata üldse igasugust kriitikat, eriti kui sinna on veel automaat külge topitud.
Aga, Fireman, Jaagu allkirja arvestades peaks ta Meerikast tagasi olema. Istuge maha ja rääkige asi läbi. Järsku suudate koos selle USA- masinate foobia murda. Ja arvesta, et õige valiku korral on Jaak tõhusam kui kümme diilerit ja hooldajat kokku :wink: .

Postitatud: L Dets 29, 2007 7:35 pm
Postitas Andrus Michelis
Ma julgeks selle üldiste sõiduomaduste ja maastikusuutlikuse kompromissina meie rahvusautot 120 LC pakkuda. Ja kindlasti, kui asjast rääkida ja mõlemal poolel tehingu vastu huvi on kougitakse ka lihtsustatud, töömudel välja. Peaks algatuseks Toyota kaupmeestega rääkima ja vaatama mis nägu nad teevad sellise jutu peale.

Postitatud: K Jaan 09, 2008 1:32 am
Postitas Leedu
Kas valik on langenud Mitsubishi Pajerole? Nägin ühte punase-valgekirjulist Tallinnas sõitmas..

Postitatud: K Jaan 09, 2008 1:40 am
Postitas M.P.
Võtan jr-i selja taha.
Linnamaastur tüüpi auto (kui nii osutub)ei kesta seal pikalt ja küll siis 5a pärast aru saadakse,et masinat on vaja! :twisted:

Postitatud: K Jaan 09, 2008 7:35 pm
Postitas tiitv
M.P. kirjutas:Võtan jr-i selja taha.
Linnamaastur tüüpi auto (kui nii osutub)ei kesta seal pikalt ja küll siis 5a pärast aru saadakse,et masinat on vaja! :twisted:
Tegemist ei ole siiski veoautoga, või mehhanismiga, mis peab vähemalt 10 aastat vastu pidama tõsise remondita.

Riigiasutuses on hea, kui masin amortiseerub teatud aja järel. On võimalik maha kanda ja uuem mudel muretseda.

Ei tasu neid Jaapani masinaid ka maha teha. Meil on CR-V ja Grand Vitara saanud ikka tõsist vatti ja ega neil suuremat viga ei ole, ühte teist on tõesti ära väsinud, aga mitte midagi olulist. GV puhul on mõned raskendavad tegurid ka tugevasti mõjutanud.

Postitatud: K Jaan 09, 2008 9:20 pm
Postitas jr
tiitv kirjutas:
Riigiasutuses on hea, kui masin amortiseerub teatud aja järel. On võimalik maha kanda ja uuem mudel muretseda.
Sellist suhtumist palun mitte avalikult minu kui maksumaksja ees näidata. Miks see just riigiasutuses hea on? Ja siis räägitakse siinjuures mõne masinavaliku puhul priiskamisest. Aga eks see kipu jah meil nii olema, et saaks odavalt kätte ... see kui kalliks tegelikult auto pidamine kuni selle müügini või mahakandmiseni läheb pole oluline. Ehk oleks elutervem roteerida oma masinaparki müües vana alt ära veel siis, kui selle eest saab arvestatava summa raha järelturul, mitte kõik kapsaks ära sõita ning seejärel lihtsalt maha kanda?