6. leht 9-st
Minu Patrull on 88a .....
Postitatud: L Apr 22, 2006 11:28 pm
Postitas jureivukas
Saan täiesti aru, aga ikkagi ei suuda veel enda jaoks otsustada kas võtta 96a või 90a? vaatasin et suurt vahet nagu ei ole.
kas keegi tunneb see sõiduk?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Postitatud: P Apr 23, 2006 12:15 am
Postitas jr
Vahet tõesti pole, kui siis ehk:
*roolisamba üles-alla liigutamine
*konditsioneer
*diff-lock taga
*el aknad
*rooste
Üldiselt, kui esisild lekib õli munakutest. Siis on masin 200K+ kilomeetreid sõitnud. See 145K tundub kuidagi ulme, tasuks ehk kontrollida. Samas ära vaata läbisõitu ja aastaarvu, sellise auto puhul vaata ajalugu, omanikke ja hooldust, kui tahad probleemivabalt liikuda.
sellise auto puhul vaata ajalugu, omanikke ja hooldust, kui
Postitatud: P Apr 23, 2006 4:33 pm
Postitas jureivukas
Suured tänud vastuse eest. Kas naine saab selle autoga hakkama? on kellegil selline kogemus?
Kas 2.8 TD selle suure auto jaoks tõesti piisab?
Postitatud: P Apr 23, 2006 9:14 pm
Postitas jr
2.8TD on siuke poole munaga variant ja naine sõidab Patroliga ringi küll

Postitatud: P Apr 23, 2006 10:05 pm
Postitas kala
olen näinud nais rekkajuhti ka

Oleneb naisest muidugi ju!
üx naine siiamaani pole nõus sõitma patroliga(2aastat olnud patrol) teine tahtis ise sõita!

Postitatud: P Apr 23, 2006 10:12 pm
Postitas casca
kala kirjutas:
üx naine siiamaani pole nõus sõitma patroliga(2aastat olnud patrol) teine tahtis ise sõita!

saa nüüd sinust aru, mitut naist sa siis lõppudelõpuks pead

Postitatud: E Apr 24, 2006 11:50 am
Postitas jr
Kui hästi hooldatud, siis kestab kaua.
Mootori eluiga julgelt 500K km ilma remota 2.8TD puhul, 4.2D puhul 1mil km +.
Veermik 150-200K ilma remota.
Rooste on ainuke vaenlane.
Postitatud: E Apr 24, 2006 8:37 pm
Postitas kala
casca kirjutas:kala kirjutas:
üx naine siiamaani pole nõus sõitma patroliga(2aastat olnud patrol) teine tahtis ise sõita!

saa nüüd sinust aru, mitut naist sa siis lõppudelõpuks pead

ühte pean,teine oskab ise ennast üleval pidada
sry OT pärast!
Postitatud: L Mai 06, 2006 10:42 pm
Postitas hummel
Terekest.
Siis selline imelik küsimus, et mis pööretel vahetate tavaliselt Patrolil käike või mis kmh pealt? Endal siis pikk Y60 2.8TD 1991.
Manuaal annab ka mingid soovitavad käiguvahetuse kohad ette, kuid need tunduvad kuidagi karmivõitu. 1., 2. käik on lühikesed, 3. pikk ja 4. jälle lühike. Manuaal pole käepärast, kuid minu mäletamist mööda pakkus see raamatuke vist mingi 65 kmh pealt 4. käiku ja 75 pealt 5. käiku. Kui kord proovisin, siis vedas 3. peal pöörded igatahes rahulikult turboni (2500+) välja ja tundus, et kui autol oleks tiivad ja ventika asemel propeller, oleks ta lennukiks ka muteerunud

.
1400...2000 p vahepeal tiksub mootor kõrva järgi meeldivalt rahulikult. Samas, kui liiga madalate pööretega sõita, peaks see mootori ressurssi asjata kulutama

. Eks auto ole juba 250 000 sõitnud ja mootor veits hõredam ka, kuid ootaks ikkagi asjatundjate arvamisi.
PS. Naised ja patrol.
Naistel pidama anatoomiliselt ruumitaju kehvem olema. Seega probleemiks on pigem masina gabariidid. Aga liigub jällegi rahulikult ja ei ole äkiline. Armatuuri lülitite ja värkide süsteem on ilmselt üks lihtsamaid. Maasturi salongist veel hea vaade ja parem liiklust jälgida.

Postitatud: L Mai 06, 2006 11:52 pm
Postitas boob
Mina oma vanal Patrolil vahetasin ca 2000rpm pealt järgmisele käigule. Vahel Tallinna fooride taga sai ka 4000rpm lastud, aga kuna turbot pole, siis suurt vahet tõmbes polnud...
Sul see punane Patrol, mis mulle (must LandCruiser, lisatuled katusel) peaaegu igal hommikul vastu sõidab enne sõjaväeosa?
Postitatud: P Mai 07, 2006 1:48 am
Postitas jr
Usu vahemikke, mis manualis kirjas. Suure väändega mootor lõhub käigukasti madala pöördega, kuna õlitus jääb lahjaks ja seega on vaja pööret üleval hoida. Sedasi need undavad 5'dad käigud tekivadki
5 käik ikka ja ainult 75kmh+ pealt.
Postitatud: P Mai 07, 2006 12:16 pm
Postitas hummel
Tänud vastuste eest.
Ise olen pidanud tegelikult normaalseks vahetada käiku samuti 2000 p kandis. 3. käiguga ja 65 kmh on aga vist isegi mingi 3000+ p. Kiirendada Tallinnas niiviisi muidugi võib, aga pidevat 3000 -ga ringi võristada oleks justkui imelik. Ise kipun linnavahel uhama tavaliselt 4. käiguga 55-60 kmh

- siis osuti just napilt 2000 ligi.
Mul see
maasikapunane patrol jah. See punane peaks olema ainulaadne - 2 tk olen Eestis näinud: üks oli vanem 160 (nägin Veskimetsas), teine halli alaosaga Y60 on Lasnamäel Katleris (seda tahtsin esmalt ise osta, kuid...

). Auto erk toon käib natuke närvidele + naiselik ning kõik teavad-näevad alati, kus liigun
Tõsi, kui saan suvel aega ja leian sobivad võimalused, on plaanis korralikum keretöö ja RAL 1001, alumisest randist allapoole aga RAL 7021.
Tavaliselt sõidame töökaaslasega siis hommikul väeossa ja mõtleme, et tea, kas seekord ka mööda läheb. Mõni aeg tagasi avastasime, et omanik on ilmselt marki vahetanud.

Postitatud: P Mai 07, 2006 9:46 pm
Postitas boob
hummel kirjutas:
Tavaliselt sõidame töökaaslasega siis hommikul väeossa ja mõtleme, et tea, kas seekord ka mööda läheb. Mõni aeg tagasi avastasime, et omanik on ilmselt marki vahetanud.

Enne oli jah see pruun Patrol, a see jäi lahjaks
Nüüd siis jälle teada, kellele käppa visata

Re: sellise auto puhul vaata ajalugu, omanikke ja hooldust,
Postitatud: K Mai 10, 2006 10:30 pm
Postitas isakene
jureivukas kirjutas: Kas naine saab selle autoga hakkama? on kellegil selline kogemus?
Heh...

minu naine ütleb, et kõik autod, mis on alla suure Patroli, on jalgrattad ja ei kõlba üleüldse sõita... ise on sihuke napp pool tsentnerit nääps...

Postitatud: P Juun 04, 2006 3:16 pm
Postitas jureivukas
Leidsin netis selline maastur ls 475000.
Kas on see suur läbisõit sellele autole või annab veel sama palju?
http://www.auto24.ee/clients/fakto/used ... 43319284l6