6. leht 6-st
Postitatud: N Mär 27, 2008 12:10 pm
Postitas Kondimurdja
Toronto kirjutas:To: Kondimurdja
Ega sul ei ole pähe tulnud, et võiks enne ümberehitust natuke kirjandust lugeda või mõnda patrolit,
millel tõste juba tehtud on kaema minna.
See teema kisub juba naljanurgaks ära ju.
(Ei ole vaja vastata tekkis lihtsalt selline mõte seda teemat lugedes)
Kõigepealt ma tahaks teada, mis asi see naljanumber sinu jaoks siin on?

Mina ikkagi arvan, et siin on lubatud küsida, kas või kõige rumalamaid küsimusi.
Teiseks ma ikka olen uurinud seda sinu soovitatud asja ehk kirjandust. Ja alles nüüd siin teema all sain teada sellisest asjast nagu pendelhoovast.
Kas ma pean sinu arust pool aastat ootama ja vaatama, mida tarka siin teema all kirjutatakse enne, kui oma auto kallale lähen.
Ahh, mis ma siin ikka seletan. Pole mõtet ju nii targa inimesega vaielda nagu
toronto ültsegi peab aja kinni panema ja mõtlema, millest temaga räägid

Postitatud: N Mär 27, 2008 1:58 pm
Postitas Toronto
Vabandust!!
Sain juba aru jah, et tegin vales kohas suu lahti.
Postitatud: N Apr 10, 2008 12:21 am
Postitas Movistar
Laurism kirjutas:jah plaat ei ole lihtsalt plaat, vaid ääred on ära painutatud ja kumerus keevitatud. Ei selle plaadiga juhtu midagi. Kui keevitadagi kolmnurgad alla siis kui peaks murdma, murrab ära laagripuki juurest... . Kui muidugi teha lisatugevdus toetuma alla orig rooliotsa kinnituse külge siis oleks see üldse kõige tugevam koht selle auto juures, kuid need on mul ära lõigatud, et nad seal niisama ei tolkneks.
Tegelikult on asi nii,et plaat võib olla kui tugev tahes,asi aga takerdub nende poltide taha.Suur rehv(35" näiteks) ja külje pealt tulev piisava jõuga dünaamiline löök(teoreetiliselt on võimalik) purustab ka 12.9 poldid hetkega.
Sellepärast ongi vajalik suunata jõud poltide pealt mujale.Näiteks läbi vana käpa.
Endale sai tehtud kõigepealt arvutis joonis 3D-na,et näha kuidas sobib,kas velg ette ei jää jne.Kuna ei ole teada kui suured on jõud mis hakkavad metalli väänama siis polnud ka millegi järgi dimensioneerida.Tänu sellele kasutasime tugevaimat käepärast olevat terast(Hardox 400).Laias laastus 4 korda tugevam kui tavaline ehitusteras.Seejärel sai detailid plasmaga välja lõigatud(üks pool koosneb kolmest detailist)Käpa sisse keevitatakse kooniline silm,mis on traktori käpast välja lõigatud ja paralleelvardaks läheb bellaruzi varras.
Panen mingi aeg selle joonise siia üles,et saaksid vaadata.
Postitatud: N Apr 10, 2008 8:21 am
Postitas Laurism
einoh jutt tegelikult täiesti õige. Mul on tiba lahjema astmega poldid kui 12.9, sest need on liialt kõvad ja just külgmise löögi korral võivad tõesti puruks minna nagu makaronid.
No siiani pole 35" rehviga ei mudas ei asfaldil nii 10km/h, kui 100 km/h mürades veel midagi juhtunud ja pole märke ka mingist jamast, kuid reegel on see, et mida tugevam on juhtimisorgan seda kindlam asi on.
Postitatud: N Apr 10, 2008 7:05 pm
Postitas Movistar
Laurism kirjutas:einoh jutt tegelikult täiesti õige. Mul on tiba lahjema astmega poldid kui 12.9, sest need on liialt kõvad ja just külgmise löögi korral võivad tõesti puruks minna nagu makaronid.
No siiani pole 35" rehviga ei mudas ei asfaldil nii 10km/h, kui 100 km/h mürades veel midagi juhtunud ja pole märke ka mingist jamast, kuid reegel on see, et mida tugevam on juhtimisorgan seda kindlam asi on.
Kui võtta 8.8;10.9 või 12.9 tugevusega poldid siis viimased purunevad oluliselt suurema jõuga löögi juures.Selle teooria juures peaks ka käpa valmistamisel kasutama sinu arvates kõige nõrgemat terast,mis paindub 5 korda igas suunas,enne kui puruneb.
Kett on alati nii tugev,kui on tema nõrgim lüli.Ehk siis ülitugevad muud detailid ja nõrgad poldid kaua koos ei toimi.
Postitatud: E Apr 14, 2008 10:46 am
Postitas lok665
To Kondimurdja: Sa vist sõidad minu eelmise TR1 -ga ,mina eemaldasin sealt pendli,kuna mul käis seal meh vintsi kardaan,põhimõtteliselt ei sega ega anna see pendel sulle midagi juurde lihtsalt pole rooli amorti kusagile hetkel kinnitada.