6. leht 8-st

Re: alaska-team

Postitatud: T Okt 16, 2007 10:31 pm
Postitas urmas
alaska kirjutas:eks otsin siis kedagi muud
"nohik" äkki. Tal auto müügis ja ilus puhas. Vaevalt ta seda uputada tahab. Samas, ta on natuke laisk. Sa ei tohi väga palju telle tööd anda 8)

Postitatud: K Okt 17, 2007 8:23 am
Postitas v6rrimees
reimo kirjutas:
v6rrimees kirjutas:Ehk laupäeval 20.10.2007 kell 10 00 läheme lõpetama seda mis oli vaja lõpetada juba ammu :twisted:
Alustame Vaida rajast mille asukoht peaks olema teile juba tuttav.
Infoks niipalju, et snorkel oleks suht vajalik, vints peaks olema minimaalselt 80% osavõtjatel.
Kas see snorkli ja vintsi vajadus on tingitud raja teisest poolest või pole ka Vaidas ilma midagi teha?
Ma ilmselt tagumist otsa tõsta ei jõua, aga uued rehvid sügelevad aia ääres :twisted: tuleks Vaida jupile kaasa, kui ei pea pidevalt kellegi vintsi otsas rippuma.
Võid tulla kaasa Reimo, aga vaadates pilte raja hetkeseisust siis soovitan soojalt snorkli peale ruttu mõelda.
Mina oma valgel iludusel sain seda mootori vahetust liiga tihti teha ja see kamarajura on veel liiga hästi meeles :oops:

Postitatud: K Okt 17, 2007 11:07 am
Postitas nohik
Mis mõttes ma laisk olen? Tegelt plaanis laupäeval mutta tulla küll, aga seekord pisikese musta surra-murraga, nimelt auto omanik paigaldas eile masinale snorklit ja täna plaanime autot veel natuke kobistada.

madis

P.S. Urmas ära siis unusta, kust sa vajadusel laupäevaks autole rehvid saad.

Postitatud: K Okt 17, 2007 12:23 pm
Postitas urmas
nohik kirjutas:Mis mõttes ma laisk olen? Tegelt plaanis laupäeval mutta tulla küll, aga seekord pisikese musta surra-murraga, nimelt auto omanik paigaldas eile masinale snorklit ja täna plaanime autot veel natuke kobistada.

madis

P.S. Urmas ära siis unusta, kust sa vajadusel laupäevaks autole rehvid saad.
Pigem õhutasin alaskat mudas tegusale tegutsemisele. Laisk vist vähe pahasti üteldud siis. Mugav äkki :wink:

Mustal iludusel uus omanik või :D
Rehvid pmst olemas. Aga näis.

Postitatud: K Okt 17, 2007 1:20 pm
Postitas xcv
reimo kirjutas:
v6rrimees kirjutas:Ehk laupäeval 20.10.2007 kell 10 00 läheme lõpetama seda mis oli vaja lõpetada juba ammu :twisted:
Alustame Vaida rajast mille asukoht peaks olema teile juba tuttav.
Infoks niipalju, et snorkel oleks suht vajalik, vints peaks olema minimaalselt 80% osavõtjatel.
Kas see snorkli ja vintsi vajadus on tingitud raja teisest poolest või pole ka Vaidas ilma midagi teha?
Ma ilmselt tagumist otsa tõsta ei jõua, aga uued rehvid sügelevad aia ääres :twisted: tuleks Vaida jupile kaasa, kui ei pea pidevalt kellegi vintsi otsas rippuma.
Vaida rada on juba väga popp.
Kui ma ei eksi, siis lasti seal üks chero kotti, niiet ise tead, kas tahad tulla või ei.
Snorkel on siiski hädavajalik ka vaidas

Postitatud: K Okt 17, 2007 1:44 pm
Postitas reimo
v6rrimees kirjutas:Võid tulla kaasa Reimo, aga vaadates pilte raja hetkeseisust siis soovitan soojalt snorkli peale ruttu mõelda.
Mina oma valgel iludusel sain seda mootori vahetust liiga tihti teha ja see kamarajura on veel liiga hästi meeles :oops:
Kuidas Sul rohelisega on? Tõmbasid orginaalfitrist toru läbi tiiva välja või viid koonusega paremalt üles? Siis vist mõistlik sinna paisupaagi kohale twister panna.
Sinu ja xcv kommentaaride peale peab vist hakkama kuskil kergemas kohas liikuvat seltskonda otsima :(, kogu see tõstmise-rehvide teema muutub mõttetuks, kui mootori kotti lasen, see ilmselt hetkeseisus tähendaks sama saatust, mis Urmase autol või paremall juhul pikka aia ääres seismist...

Postitatud: K Okt 17, 2007 2:26 pm
Postitas v6rrimees
reimo kirjutas:
v6rrimees kirjutas:Võid tulla kaasa Reimo, aga vaadates pilte raja hetkeseisust siis soovitan soojalt snorkli peale ruttu mõelda.
Mina oma valgel iludusel sain seda mootori vahetust liiga tihti teha ja see kamarajura on veel liiga hästi meeles :oops:
Kuidas Sul rohelisega on? Tõmbasid orginaalfitrist toru läbi tiiva välja või viid koonusega paremalt üles? Siis vist mõistlik sinna paisupaagi kohale twister panna.
Sinu ja xcv kommentaaride peale peab vist hakkama kuskil kergemas kohas liikuvat seltskonda otsima :(, kogu see tõstmise-rehvide teema muutub mõttetuks, kui mootori kotti lasen, see ilmselt hetkeseisus tähendaks sama saatust, mis Urmase autol või paremall juhul pikka aia ääres seismist...
Asi nii, et õhuvõtt tee valmis ruttu.
Roheline "Toorik" jääb seekord veel sellest pullist ilma, kuna sõbrad mudalembelised on mind koormanud piisavalt võõraste töödega.
Enda autot plaanin mugandama hakata järgmisel nädalal.

Postitatud: K Okt 17, 2007 2:35 pm
Postitas reimo
Ega see õhuvõtt mind rohkem ei päästa. Kui ikka see koonus seal paremal nurgas juba vett võtab, on jagaja ammu uppunud.
Ja kui mõtlema hakata, siis peaks ma sind enne sellisesse kohta minekut tulema kiusama mõttega mingi konks ette keevitada, sellises mudas on selle radikakronsteini otsimine üsna ebamugav. Variant muidugi esistange raja alguses pagassi tõsta :P

Postitatud: R Okt 19, 2007 8:31 am
Postitas v6rrimees
reimo kirjutas:Ega see õhuvõtt mind rohkem ei päästa. Kui ikka see koonus seal paremal nurgas juba vett võtab, on jagaja ammu uppunud.
Ja kui mõtlema hakata, siis peaks ma sind enne sellisesse kohta minekut tulema kiusama mõttega mingi konks ette keevitada, sellises mudas on selle radikakronsteini otsimine üsna ebamugav. Variant muidugi esistange raja alguses pagassi tõsta :P
Reimo, ära ole nõrk :twisted:
sinu auto jagaja töötab täiesti vabalt ka vee all :twisted:

Aga järgmine nädal proovin enda rohelist rappima hakata, siis on sul põhjust ilmselt läbi astuda HeinaKüünist.

Postitatud: R Okt 19, 2007 9:23 pm
Postitas reimo
No proovime kas töötab (tegelikult piiraks vee sügavuse 80cm-ga, siis veel jagaja kuival). Õhufiltri alumine serv on maapinnast 98cm kõrgusel, see peaks selle 80cm piiri juures üsna kindlalt veest välja jääma.
Ja konksu lahendasin ära koos rataste vastu stanget nühkimisega:
Pilt
Jagaja kaane alumine serv on siis plastikuringi ülemise serva joonel, see peaks olema (vähemalt minu jaoks hetkel) piisav vee sügavus.
Edit: Tänu Landyle mul nüüd ka sidevahendid olemas, mis kanalil PMRidel sidet peate?

Postitatud: L Okt 20, 2007 4:29 pm
Postitas reimo
Kuna minu plaan oli osaleda ainult esimesel poolel (Vaida), siis olen eluga kodus tagasi. Jagaja vee all ei tööta. Kui ikka üle pritsida (päris vette ei kastnud), siis kustus mootor ära. Mis võib-olla oli hea, sest samas augus oli ka koonus muda paksult täis ning õhutorudes vesi sees. Seega see koonuse lahendus ei ole nii hea, kui alguses paistis ja tuleb ilmselt ikka konserviavajaga tiivale läheneda. Kiire lahendus oli torud originaalfiltri külge ühendada, mis oli kilekotti pakituna kuivaks jäänud. Aga märjad jagaja ja juhtmed võtsid vahepela jõu mootorist nii ära, et tekkis kahtlus üldse koju jõudmisega. Enne pesemist tundub, et kadudesse läks üks piduritoru, bensuaurude kanister ning põhja all rippus üks must peenike plasttoru, mille mõlemad otsad olid lahti rebenenud, ilmselt bensupaaki selle aurude kanistriga ühendav toru (ühesõnaga - mittevajalik element).
See mis paistab mingi tugevama karbina esistange plastiku taga, tahab saada kas haamrit või parema tulemuse saavutamiseks relakat, et saaks tema asemele midagi tugevamat panna. Tegu on õhukese plekiga ja sikutada autot sealt igal juhul ei kannata.
Jään ootama ülejäänud seltskonna muljeid (ega neid vist enne homset oodata pole :twisted: )

Postitatud: L Okt 20, 2007 8:17 pm
Postitas Landy
reimo kirjutas:Jagaja vee all ei tööta. Kui ikka üle pritsida (päris vette ei kastnud), siis kustus mootor ära.Aga märjad jagaja ja juhtmed võtsid vahepela jõu mootorist nii ära, et tekkis kahtlus üldse koju jõudmisega.
Tuttav teema Niva ajast. 2005 Avosõidul liikusime ainult kemikaalide abil (niiskuseeemalaja), et sisuliselt elas üks meeskonnliige koos arosoolpudeliga kapoti all.
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... mage21.htm
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... /index.htm
Seega paar pudelit niiskueemldajat autosse ja elu on ilusam.

Postitatud: L Okt 20, 2007 8:27 pm
Postitas reimo
Järgmine kord targem :)
Lisaks tean nüüd, et ka pidurivedelikku võiks kaasas olla, saaks aeg-ajalt pidureid efektiivsemaks koduteel.
Aga millega pesta mudast koonusfiltrit?
Lihtsalt veega või on selleks mingid paremad vahendid?

Postitatud: L Okt 20, 2007 10:00 pm
Postitas al
Landy kirjutas:
reimo kirjutas:Jagaja vee all ei tööta. Kui ikka üle pritsida (päris vette ei kastnud), siis kustus mootor ära.Aga märjad jagaja ja juhtmed võtsid vahepela jõu mootorist nii ära, et tekkis kahtlus üldse koju jõudmisega.
Tuttav teema Niva ajast. 2005 Avosõidul liikusime ainult kemikaalide abil (niiskuseeemalaja), et sisuliselt elas üks meeskonnliige koos arosoolpudeliga kapoti all.
Seega paar pudelit niiskueemldajat autosse ja elu on ilusam.
jamasin kunagi sõidukaga (jäärada), mis rõsketel hommikutel või peale lumehangede/lompide külastamist käia ei tahtnud. Ostsin niiskuse eemaldajat, toimis, aga ajutiselt (noh nädalakese vast).
sai lõpuks siiber, ostsin mingid keskmisest kallimad ja uhkema nimega (champion äkki?) juhtmed ja uue jagaja kaane. Peale seda pesime mootorit igapäevaselt survepesuga, kapotialune võis lund ääreni täis olla jms. aga mootor käis igas asendis.

hiidlaine

Postitatud: L Okt 20, 2007 10:15 pm
Postitas alaska
Tore lõpp see raja teine pool. Viimase peal rada.
Kahju muidugi et alaska teami poolt tekitatud hiidlaine
suutis ära uputada võrrimehe mobla , vast hakkab ikka tööle.