Re: alaska-team
Postitatud: T Okt 16, 2007 10:31 pm
"nohik" äkki. Tal auto müügis ja ilus puhas. Vaevalt ta seda uputada tahab. Samas, ta on natuke laisk. Sa ei tohi väga palju telle tööd andaalaska kirjutas:eks otsin siis kedagi muud
"nohik" äkki. Tal auto müügis ja ilus puhas. Vaevalt ta seda uputada tahab. Samas, ta on natuke laisk. Sa ei tohi väga palju telle tööd andaalaska kirjutas:eks otsin siis kedagi muud
Võid tulla kaasa Reimo, aga vaadates pilte raja hetkeseisust siis soovitan soojalt snorkli peale ruttu mõelda.reimo kirjutas:Kas see snorkli ja vintsi vajadus on tingitud raja teisest poolest või pole ka Vaidas ilma midagi teha?v6rrimees kirjutas:Ehk laupäeval 20.10.2007 kell 10 00 läheme lõpetama seda mis oli vaja lõpetada juba ammu![]()
Alustame Vaida rajast mille asukoht peaks olema teile juba tuttav.
Infoks niipalju, et snorkel oleks suht vajalik, vints peaks olema minimaalselt 80% osavõtjatel.
Ma ilmselt tagumist otsa tõsta ei jõua, aga uued rehvid sügelevad aia äärestuleks Vaida jupile kaasa, kui ei pea pidevalt kellegi vintsi otsas rippuma.
Pigem õhutasin alaskat mudas tegusale tegutsemisele. Laisk vist vähe pahasti üteldud siis. Mugav äkkinohik kirjutas:Mis mõttes ma laisk olen? Tegelt plaanis laupäeval mutta tulla küll, aga seekord pisikese musta surra-murraga, nimelt auto omanik paigaldas eile masinale snorklit ja täna plaanime autot veel natuke kobistada.
madis
P.S. Urmas ära siis unusta, kust sa vajadusel laupäevaks autole rehvid saad.
Vaida rada on juba väga popp.reimo kirjutas:Kas see snorkli ja vintsi vajadus on tingitud raja teisest poolest või pole ka Vaidas ilma midagi teha?v6rrimees kirjutas:Ehk laupäeval 20.10.2007 kell 10 00 läheme lõpetama seda mis oli vaja lõpetada juba ammu![]()
Alustame Vaida rajast mille asukoht peaks olema teile juba tuttav.
Infoks niipalju, et snorkel oleks suht vajalik, vints peaks olema minimaalselt 80% osavõtjatel.
Ma ilmselt tagumist otsa tõsta ei jõua, aga uued rehvid sügelevad aia äärestuleks Vaida jupile kaasa, kui ei pea pidevalt kellegi vintsi otsas rippuma.
Kuidas Sul rohelisega on? Tõmbasid orginaalfitrist toru läbi tiiva välja või viid koonusega paremalt üles? Siis vist mõistlik sinna paisupaagi kohale twister panna.v6rrimees kirjutas:Võid tulla kaasa Reimo, aga vaadates pilte raja hetkeseisust siis soovitan soojalt snorkli peale ruttu mõelda.
Mina oma valgel iludusel sain seda mootori vahetust liiga tihti teha ja see kamarajura on veel liiga hästi meeles
Asi nii, et õhuvõtt tee valmis ruttu.reimo kirjutas:Kuidas Sul rohelisega on? Tõmbasid orginaalfitrist toru läbi tiiva välja või viid koonusega paremalt üles? Siis vist mõistlik sinna paisupaagi kohale twister panna.v6rrimees kirjutas:Võid tulla kaasa Reimo, aga vaadates pilte raja hetkeseisust siis soovitan soojalt snorkli peale ruttu mõelda.
Mina oma valgel iludusel sain seda mootori vahetust liiga tihti teha ja see kamarajura on veel liiga hästi meeles
Sinu ja xcv kommentaaride peale peab vist hakkama kuskil kergemas kohas liikuvat seltskonda otsima, kogu see tõstmise-rehvide teema muutub mõttetuks, kui mootori kotti lasen, see ilmselt hetkeseisus tähendaks sama saatust, mis Urmase autol või paremall juhul pikka aia ääres seismist...
Reimo, ära ole nõrkreimo kirjutas:Ega see õhuvõtt mind rohkem ei päästa. Kui ikka see koonus seal paremal nurgas juba vett võtab, on jagaja ammu uppunud.
Ja kui mõtlema hakata, siis peaks ma sind enne sellisesse kohta minekut tulema kiusama mõttega mingi konks ette keevitada, sellises mudas on selle radikakronsteini otsimine üsna ebamugav. Variant muidugi esistange raja alguses pagassi tõsta

Tuttav teema Niva ajast. 2005 Avosõidul liikusime ainult kemikaalide abil (niiskuseeemalaja), et sisuliselt elas üks meeskonnliige koos arosoolpudeliga kapoti all.reimo kirjutas:Jagaja vee all ei tööta. Kui ikka üle pritsida (päris vette ei kastnud), siis kustus mootor ära.Aga märjad jagaja ja juhtmed võtsid vahepela jõu mootorist nii ära, et tekkis kahtlus üldse koju jõudmisega.
jamasin kunagi sõidukaga (jäärada), mis rõsketel hommikutel või peale lumehangede/lompide külastamist käia ei tahtnud. Ostsin niiskuse eemaldajat, toimis, aga ajutiselt (noh nädalakese vast).Landy kirjutas:Tuttav teema Niva ajast. 2005 Avosõidul liikusime ainult kemikaalide abil (niiskuseeemalaja), et sisuliselt elas üks meeskonnliige koos arosoolpudeliga kapoti all.reimo kirjutas:Jagaja vee all ei tööta. Kui ikka üle pritsida (päris vette ei kastnud), siis kustus mootor ära.Aga märjad jagaja ja juhtmed võtsid vahepela jõu mootorist nii ära, et tekkis kahtlus üldse koju jõudmisega.
Seega paar pudelit niiskueemldajat autosse ja elu on ilusam.