6. leht 16-st

Postitatud: N Nov 20, 2008 6:57 pm
Postitas zum
boob kirjutas:
Huvitav, mida peaks tegema, et samamoodi metsas kinni jäänud maasturist lugu tehtaks :roll: :twisted:
Heh, boob, kui sa tahad lehte sattuda, siis teinekord võta mõni leheneeger metsa kaasa, kui Olliga lähete :D
(saab neid pilte rohkem kui üks vast... :lol: )

zum

Postitatud: N Nov 20, 2008 7:22 pm
Postitas boob
zum kirjutas: Heh, boob, kui sa tahad lehte sattuda, siis teinekord võta mõni leheneeger metsa kaasa, kui Olliga lähete :D
(saab neid pilte rohkem kui üks vast... :lol: )

zum
Ei, siis ei saa rahulikult muda nautida :lol:

Lihtsalt ma ei mõista, mis on kinni jäänud traktoris nii erilist.
Muide, ma pean Maasikalt selle pildi küsima, kus tal kopp maa sees oli :twisted:

Postitatud: N Nov 20, 2008 8:02 pm
Postitas tai
Traktor vajus maasse
Peaks leheneegrid sirgalasse kutsuma seal oleks 3 kuud kirjudata, kuidas auto vajus maasse.

praegalt on seal tee

Postitatud: E Dets 22, 2008 1:39 pm
Postitas koppees
http://nagi.ee/photos/Jassa/8910381/in-set/85799/

Paldiski Padise teelõik
kolm viimast pilti

Postitatud: L Veebr 07, 2009 1:52 am
Postitas Landy
Värsket verd:
Pilt
Pilt

Postitatud: L Veebr 07, 2009 9:28 am
Postitas Inz
huvitav mitu töötundi kulub, et rauakolakas taas
maakeral kulgema hakkab 8)

Postitatud: E Juun 15, 2009 3:31 pm
Postitas Landy

Postitatud: E Juun 15, 2009 7:59 pm
Postitas säinas
kui on võimalik kasutada pikka trossi, ankurdatakse trossi 1 ots maha ja teine uppunud masina külge, ning tõmmatakse seda trossi keskelt külgsuunas. hetkel kui tross on sirge, on tõmbejõud trossis teoreetiliselt lõpmatu . mida suurem nurk tekib, seda väiksemaks jääb jõud. iga tõmbe järel tuleb tross pingutada.

Postitatud: T Juun 16, 2009 4:01 pm
Postitas orejaP
kui jäme või millest on tehtud teoreetiliselt lõpmatu tõmbejõuga tross?
Huvi pärast küsin, siis tean millega teine kord sikutada.

Postitatud: K Juun 17, 2009 2:43 pm
Postitas väikevend

Postitatud: N Juun 18, 2009 4:32 pm
Postitas säinas
vaata, praktilised asjad omavad elastsust. seetõttu kõigepealt tross venib, tekib nurk ja tross ei purune.
muidu trossis mõjuva jõu võid arvutada f=p/sin(alfa) / 2

kus p on jõud, millega kõrvalt tõmbad
alfa on nurk trossi algsuuna ja nurga alla veetud suuna vahel.

kuna mängus on elastsus, siis peaks koostma vist võrrandisüsteemi.
ma pakun, et umbes 1 kraadiga võiks kontrollarvutuse teha.

näiteks kui 100 m trossi sirgeks vedada ja kinnitada, siis 2 t külgjõu puhul, sellel hetkel kui nurk on 1 kraad, on tõmbejõud trossis 57t.

Postitatud: N Juun 18, 2009 8:27 pm
Postitas kpihus
säinas kirjutas:näiteks kui 100 m trossi sirgeks vedada ja kinnitada, siis 2 t külgjõu puhul, sellel hetkel kui nurk on 1 kraad, on tõmbejõud trossis 57t.
Aga kui külgjõudu on näiteks mustmiljon tonni, siis läheb ju ikka katki ?

Postitatud: N Juun 18, 2009 8:42 pm
Postitas insener007
Lugesin kogu selle üllitise siit läbi ....

Kas mingitpidi sellistes olukordades poleks suuremat sorti kraanast abi ?

Kordades odavam peaks see üritus rahaliselt küll väljenduma.

Neid ju suisa 100 T tõstevõimega olemas.

Iseette küsimus muidugi ligipääsemises.

Postitatud: N Juun 18, 2009 10:18 pm
Postitas Tom 73
Küljele tõmbamise jutt täitsa õige, ilmselt peaks seda teadma iga offroader , kes autot liigutanud sellisel moel vintsitrossist inimjõuga, proovige seda trossi pikkisuunas korrata :)

Postitatud: N Juun 18, 2009 10:30 pm
Postitas heints
insener007 kirjutas:Lugesin kogu selle üllitise siit läbi ....

Kas mingitpidi sellistes olukordades poleks suuremat sorti kraanast abi ?

Kordades odavam peaks see üritus rahaliselt küll väljenduma.

Neid ju suisa 100 T tõstevõimega olemas.

Iseette küsimus muidugi ligipääsemises.
kui 21 tonnine ekskavaator ennast vaakumiga mutta kinni imeb pole selle
100 tonnise kraanaga midagi teha ja niikaua kui vaakumiga kinni pole saad tavaliselt ise ennast kopaga välja kraapida.ja ega selliste mülgaste kõrval pole tavaliselt ka kraanale sobivat asfaltteed.