6. leht 51-st
Re: Chevy
Postitatud: T Apr 16, 2019 7:28 am
Postitas KarlReimann
Ärge nüüd jaurake selle asjaga. Selline lahendus on fia reeglites kirjas ja pigem on vanem lahendus kui uus. Ei olegi keeruline paigutada risti aga kui ehitasin, vaatasin millised on võimalikud variandid ja valisin ühe välja. Ridala võistlus on järgmisel kuul, hiljemalt selleks ajaks on teada kuidas tehniline kontroll sellesse lahendusse suhtub. Tegelikult ise palusin öelda mis valesti aga soovisin ka arvamuse kõrvale fia reeglit mis toetaks arvaja juttu. Saan asjaga hakkama uurin järele ja siis paistab, kuidas läbi läheb. Põhjusest veelkord, pole küll mingi argument aga tegelen sellise asjaga esimeat korda. Sain ilusti painutatud torud kätte hakkasin usinalt keevitama, teises käes fia reeglistiks. Muudkui vaatasin pilte ja keevitasin. Ei pidanud ühte varianti teisest paremaks. Kindlasti mõned tahaksid öelda veel et X või kumbagi pidi V on tugevam ja parem. Las olla, ise teete, teete paremini. Oleks mul aimu olnud, et rist on aksepteeritavam või tavalisem lahendus oleks teinud ristid. Ise eriline insener või teadjamees ei ole ja ei osanud peale vaadates aru saada kumd on parem. Ehk on selle puuriga vähemalt Ridala võistluseni ühelpool.
Re: Chevy
Postitatud: T Apr 16, 2019 9:17 am
Postitas erik
Lihtsalt huvi pärast, kust see kolmnurga idee üldse tuli? Pole ju sellist joonist ega ka selgitust. Praktikas ka täiesti kasutamata variant.
Re: Chevy
Postitatud: T Apr 16, 2019 9:20 am
Postitas KarlReimann
erik kirjutas:Lihtsalt huvi pärast, kust see kolmnurga idee üldse tuli? Pole ju sellist joonist ega ka selgitust. Praktikas ka täiesti kasutamata variant.
Joonis 253-6 mille orientatsiooni on lubatud ümber pöörata.
Re: Chevy
Postitatud: T Apr 16, 2019 12:13 pm
Postitas erik
KarlReimann kirjutas:erik kirjutas:Lihtsalt huvi pärast, kust see kolmnurga idee üldse tuli? Pole ju sellist joonist ega ka selgitust. Praktikas ka täiesti kasutamata variant.
Joonis 253-6 mille orientatsiooni on lubatud ümber pöörata.
Aga see kehtib ju ol.ol autode e. Ennem 2002 aastat valmistatud puuriga homologeeritud keredele. Sa ju ehitad nüüd seda auto. Pole vaja vokki leiutama hakata ja "võrdsemate reeglijutuga" meeste rahustamiseks võiks puurid sarnased ja samadel põhimõtetel olla.
Re: Chevy
Postitatud: T Apr 16, 2019 12:21 pm
Postitas KarlReimann
Eelnevas jutus kõik see sama kirjas. Täpselt sama olen tõdenud ise ka. Just kirjutasin ju pikalt-laialt kuidas miks jne. Tekkis tähelepanematus aastaarvude osas. Minu viga, vajadusel parandan vea. Ei taha ironiseda ega olla pahatahtlik aga ehk keegi veel kirjutab, et oleks võinud ikka risti peakaare sisse teha.
Oleksin pidanud enne postitust rahulikult järele mõtlema ja selle kirjutamata jätma
Re: Chevy
Postitatud: T Apr 16, 2019 12:34 pm
Postitas heeringas
[quote="erik
Aga see kehtib ju ol.ol autode e. Ennem 2002 aastat valmistatud puuriga homologeeritud keredele. Sa ju ehitad nüüd seda auto. Pole vaja vokki leiutama hakata ja "võrdsemate reeglijutuga" meeste rahustamiseks võiks puurid sarnased ja samadel põhimõtetel olla.[/quote]
Kõik õige .
Aga siis pange see ka kusagile kirja, et rist on kohustuslik.
FIA miinimum neljapunkti puur seda ei nõua
Ja kui veel homologeeringust rääkida ( "homologeeritud" (võõrkeelest, mis korrektses maakeeles tegelikult ei ole kasutusel) tähenduses "tüübikinnitust omav".
Kas mõnel 4x4 masinal on see.
keegi võiks selle teema eraldi tõsta lihtsam teistel otsida
Re: Chevy
Postitatud: N Apr 25, 2019 2:27 pm
Postitas heeringas
Tere jälle !
Vajadus jälle üks puur teha
Kuidas saaks nüüd selgust nende reeglite osas,
et kust ja kuhu panna
Kuidagi vaikne on
Keegi ei ole ka teemat mujale tõstnud (aga võiks ju) ega asja selgitanud.
Re: Chevy
Postitatud: N Apr 25, 2019 9:43 pm
Postitas KarlReimann
Ei ole selgunud. Kirjutasin, saatsin videomaterjali tehtust, vastust pole saanud. Mõtlen, et video vahendusel tehnilist kontrolli ei tehta, ju Ridalas selgub.
Mootor töötab
Re: Chevy
Postitatud: R Apr 26, 2019 7:12 pm
Postitas KarlReimann
Esimene ring tehtud. Palju on veel lisada, näiteks vints, klaasid, stange, paagitäis kütust jne aga täna oli kaaluks 2260kg. Miinimum võistluskaal on ette antud 3000kg. Saame ilusti sinna lähedale, üle ei lähe.
Re: Chevy
Postitatud: R Apr 26, 2019 9:00 pm
Postitas heeringas
Ah et käisid poes

ja maastiku ei proovinudki.
Re: Chevy
Postitatud: R Apr 26, 2019 9:22 pm
Postitas KarlReimann
Natuke sai tuhnitud ka. Päris maastik peab veel sillalukke ja vintsi ootama. Muidugi ka palju muid väiksemaid detaile ja seadistusi.
Re: Chevy
Postitatud: T Apr 30, 2019 2:03 pm
Postitas MetsaVikat
Kuidas ja mille pealt vints töötama hakkab?
Terv.
Re: Chevy
Postitatud: T Apr 30, 2019 8:49 pm
Postitas KarlReimann
Midagi on juba paigas. Vints saab jõu läbi käigu, aeglustus ja reevers kasti. Vintsi kiirus on 1km/h aeglasem kui rataste kiirus, tõbmejõuga 4,9t. Seda siis arvutuslikult olukorras kus poolil on pool nööri pikkusest peal. Kuna aega napib, ei hakanud reduktorit vahele ehitama. Rasketes oludes saab plokiratast kasutada.
Re: Chevy
Postitatud: L Mai 04, 2019 11:24 am
Postitas KarlReimann
Vedrustus seadistatud
Re: Chevy
Postitatud: L Mai 04, 2019 12:51 pm
Postitas erik
Videot vaadates tundub jäik ja kange.