6. leht 18-st
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: N Mär 19, 2015 9:52 am
Postitas makuke
Tabel on parandatud,
Aitäh vigade märkamise eest.
Täiendan seda torsiooni ja mõne lisaga ilmselt nädala jooksul.
Samuti saan aidata ANSYS arvutuste ja optimeerimisega.
terv,
Mark
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: N Mär 19, 2015 10:10 am
Postitas makuke
Nelikanttoru arvutab pikema külje sihis jah.
v6sa kirjutas:makuke kirjutas:Laadige alla lihtne excel arvutamaks paindejäikust, kui varras on kinnitatud otsast:
...
Asjalik vidin, tänan.
Kas ümartoru rehkenduses pole seinapaksuse juures mõõtühikuga eksitud? Läbimõõt 80 seinapaksus 4 mm toru ei tohiks küll ainult 0,05 cm kuupi anda...
Nelikanttoru rehnung arvutab vist pikema külje sihis?
Vist oleks selgem, kui rohelisega oleks "loe tulemused".
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: E Mär 23, 2015 3:41 pm
Postitas erik
See torsiooni teema on seotud võimaliku stabilisaatorvarda ehitamisega, toru just sellepärast, et see on kergem. Küsimus ainult selles, et kas tabelis nähtav radiaalne läbipaine ka dünaamilises liikumises toimib, või kaotab materjal oma elastsuse ja läheb lihtsalt katki.
Auto juures on mõningaid arenguid, oleks ainult "Poes" rohkem rattatikkpolte saada, siis võiks kõik rattad flexi testimiseks alla panna, muidu ei saa esi coilide kinnitusi ehitada.

Nendest velgedest teen Uputaja rahustuseks kerged lahtikäivad veljed
toorik on u.9 kilo
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: E Mär 23, 2015 9:08 pm
Postitas uputaja
No vot, oli kasu kah

Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: T Mär 24, 2015 9:57 pm
Postitas erik
Vahepeal valmistasin sellise puskariaparaadi
Saab äkki ühest radiaatorist lahti
Proovitud, on tihe

Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: T Mär 24, 2015 10:32 pm
Postitas MeelisV
kas vask jäi tavalise sõrmusega või tegite selle asja kuidagi ringi ?
pole just kõikse kindlam ühendus
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: T Mär 24, 2015 10:43 pm
Postitas erik
Sõrmus hoiab jahutusvedelikku õli toru ümbrusest välja pääsemise eest, mis sellega seal juhtub?
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: T Mär 24, 2015 11:02 pm
Postitas tuningman
MeelisV kirjutas:kas vask jäi tavalise sõrmusega või tegite selle asja kuidagi ringi ?
pole just kõikse kindlam ühendus
Mul mitmel autol kondi ja roolivõimu survetorud
samade asjadega paigatud ja
siiani on üle 5a kestnud, midagi ei leki.
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: K Mär 25, 2015 9:04 am
Postitas MeelisV
eks oleneb torust ja liitmikust ja sõrmusest aga olen hoonetes kohanud selliseid ühendusi mis lekivad
peale keeramine ei aita ja pidama ei jää
võtad jupi maha paned uue sõrmuse ja siis on OK
ehk temperatuuridega mängides ja materjali väsides kaotab oma lekkekindluse
autos tuleb lisada sinna kiirendava tegurina vibratsioon ehk ka vänamine
mina sellist ühendust sinna ei paneks ehk joodaks selle stutsi ja vasktoru vahe täis
kui see sõrmus seal lekkima hakkab mis siis teed ?
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: K Mär 25, 2015 9:37 am
Postitas uputaja
MeelisV kirjutas:kui see sõrmus seal lekkima hakkab mis siis teed ?
Kallad jahutusvedelat peale. Lihtne ju.
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: K Mär 25, 2015 1:36 pm
Postitas erik
Ma olen ka varasemalt mõne torujupi ehitusel paika pannud, jah sõrmusliide on peidetult kindel ei, ei, aga kui peale pingutamisega pidama ei jää, saab alati "vedelatihendiga" pidama või üle joota. E. saab hakkama. Vibra oleks siis probleemiks, kui torud fikseerimata, aga ma kavatsen need veel korralikult kinni panna, nagu see värk käib...
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: E Apr 06, 2015 10:30 pm
Postitas erik
Lisaks muudele pisiasjadele valmis midagi silmale ja loodetavasti ka SB`le

Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: P Apr 12, 2015 10:18 pm
Postitas K.Kotkas
Pritsime paar pilti vahelduseks. Juttu ei ole moment väga kirjutada.
Sillad on all, keredisainerid teevad tööd.
Ninatöö e NoseJob

Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: T Mai 05, 2015 12:04 am
Postitas erik
Re: Silverbeast 2.5
Postitatud: T Mai 05, 2015 3:41 pm
Postitas tarmo
Kuhu vedru veel mahub/läheb?