6. leht 7-st
Postitatud: R Sept 08, 2006 3:14 pm
Postitas Stupiduser
Landy kirjutas:Märjad Härjad said jagu katusest ja katuseraamist.

Ja sidur kestis TÄPSELT finishini (special tnx to Serengeti & Co, kes aitasid sidurivaba masina veoka kasti lükata)
Btw, rada oli väga hea!
Leidsime viimasest mudaaugust mutta mattumisega ametis oleva puksiirlindi (laia ja rohelise). Kui keegi puudust tunneb siis helistagu 5043316

Postitatud: R Sept 08, 2006 4:48 pm
Postitas Urvo
Stupiduser kirjutas:Landy kirjutas:Märjad Härjad said jagu katusest ja katuseraamist.

Leidsime viimasest mudaaugust mutta mattumisega ametis oleva puksiirlindi (laia ja rohelise). Kui keegi puudust tunneb siis helistagu 5043316

Seda ma mõtlesingi, et kuhu see jäi...
urmas saab jälle naerda
kobakäpp ja hajameelne Urvo
Postitatud: L Sept 09, 2006 8:03 am
Postitas tarmo
page kirjutas:Olin kohal ja nägin pealt. Kui saladus ei ole siis mis esisillaga juhtus ? esisild andis otsad ka 129, et mis viga oli ?
Uudishimulik Samuraiomanik
Pole veel lahti jõudnud võtta, kuid suure tõenäosusega jooksis püsikiirusliigend laiali. Üle-eelmisel võistlusel juhtus sama asi, tookord sai tugevdatud püsikaga pooltelg sisse. Arvan, et seekord läks teine pool

Postitatud: L Sept 09, 2006 9:35 am
Postitas 3FjaN
Seda ma mõtlesingi, et kuhu see jäi...
urmas saab jälle naerda
kobakäpp ja hajameelne Urvo
Tervisi siis Urvo-ha-haa.Saame aru,selle Tartu vaimuga on teinekord segadusi
Cherokeesid olin seekord tõesti rekordarv,kuigi puudus esimene kes neist rajale tuli.Ja paistab,et Cherokee ninaosa on täpselt nii lai,et ei mahu kitsast puust mööda sõitma.
Defineerin kitsa puu.
Kitsas puu kasvab ühes suunas(tavaliselt sõidusuunas) nii ,et teda on võimatu tähele panna

.Kui sa jõuad talle nii lähedale,et ei jõua enam reageerida,siis pöörab kitsas puu oma laiema osa sinu poole.Tavaliselt asub see puu siis masina esilaternaga ühel joonel,halvemal juhul on see joon auto keskosal.Järgneb kontakt kitsa puu laia osaga,mille tagajärjed sõltuvad masina liikumiskiirusest,massist ja piloodi osavusest

.Peale ohvri lahkumist pöördub puu algasendisse järgmist ootama.Pole välistatud,et see oled sa ise.Kitsaks puuks võib salapärasel kombel muutuda iga normaalne puu ja kui kitsas puu on väsinud rumalatest offroaderitest,siis muutub ta mingiks ajaks normaalseks.
Kitsad puud võivad koopereeruda 2 või enamarvuliseks grupiks,mis on esiti karm variant.
Kuuldavasti oli Klapperil ka ATV sellidel nendega kõvasti tegemist.Vaata kuradeid,lähevad juba laste kallale

.
Ja kui te teaksite mida Ladogal tegid need puud minu auto tagaosaga
Urmas
Postitatud: L Sept 09, 2006 3:26 pm
Postitas aadu
Lisaks et Jõgevestel olid kitsastele puudele lisaks ka hüppavad kännud
Need on sellised kännud, mis normaalasendis on maapinnaga tasa aga siis kui auto on talle nii lähedal, et juht teda enam näha ei suuda, siis vupsavad nad maapinnast välja

Postitatud: P Sept 10, 2006 1:06 pm
Postitas Landy
Postitatud: K Sept 13, 2006 1:45 pm
Postitas Kuzmitz
Viskan kah mõned hilinenud pildid üles:
http://www.foto24.ee/album/4730
Postitatud: K Sept 13, 2006 10:34 pm
Postitas ricardo
Rada oli huvitav vaadata pealtvaatajana ja isegi minu naine kes ei saa aru et mis on huvitavat metsas müttamises, nautis sõite. Aga tegelt ajas ikka üks asi kohe päris närvi ja tahtsin kohapeal ka korraldajale pasunasse anda, aga naine rahustas maha. Kurat - kimasin Pärnust suure kiiruga(masin esiti nöökis ja mõtlesin et jääbki klapperjaht nägemata) kohale et näha suurte veomasinate sõitu, passisin tunni metsas mudaaugu juures koos väga suure hulga rahvaga ja lohutasin end mõttega et mehed kindlasti kusagil lombis kinni. Korra hakkasin ka finishi poole minema - nägin kaugelt ühte masinat ja panin padavai metsa tagasi. Hiljem tuli miski kohtunikuhärra autoga, pakkis lipu lahti ja teatas muuseas et jah sõit oli ära - kuram kusagil teisel rajal. Isegi see tüüp kes rada kogu aeg turvas ei teadnud sellest midagi ja rahvast kes tünni sai oli tegelt ikka väga palju - nii et veokate mehed ärge solvuge - asi polnud nii et kedagi poleks huvitanud teie sõit, lihtsalt pealtvaatajaid tõmmati tillist!!!! Võimendust polnud metsa kuulda ja kuradima ATV-tatikad kimasid ka kogu aeg(üks tatikas tahtis õhtul mind koos naisega alla ajada hea et saime eest ära hüpata) ja ei kuulnud ka mootorimüra mille järgi orienteeruda. Ja hiljem avastasime staabibussi akna alt väägade väikse rajakaarti, aga ka seal polnud teisest rajast märkigi.
Tegelt oli teine tüng veel - toitlustus sakkis täiega. Kodulehel lubas reklaam et pole probleemi söömisega ja minu otsus oli et Tõrvast süüa kaasa ei osta, kuram pärast sain seetõttu õrnema poole käest võtta. Nimelt pakuti söögiks täiesti külma vorsti ja õrnalt leigeid friikartuleid, burgerid said juba enne lõunat otsa laupäeval!!! Alles hiljem avastasime et allpool on veel üks söögiputka aga ega sealgi midagi head polnud.
Ärge mind palun virisemise pärast maha lööge, sest tahaks järgmine aasta veel tulla ja loodan et korraldajale oli see esimene kord võistlust korraldada sellest ka ehk sellised suured apsakad. Igaljuhul nähtud sõidud olid huvitavad ja pakkusid pinget pealtvaatajale täiega. Kui vaja võin järgmiseks korraks lahkelt ilma rahata nõu anda kuda üritus ka pealtvaatajate jaoks lihtsamaks teha.
Postitatud: K Sept 13, 2006 11:02 pm
Postitas Stupiduser
Ühe eriti beebiliku ATV-tati üle pidasime paarimehega päris tükk aega aru, et ei tea kas tatt juba rääkida kah oskab. Järeldus oli muuseas, et ega ATV-ga sõitmiseks rääkimisoskus ja vanus polegi oluline, tõstetakse masina selga, kleebitakse kahepoolse teibiga või montaaziliimiga sadulasse kinni ja lastakse rahvast kollitama. Kutt igatahes pidurist polnud midagi kuulnud ja käemotoorika polnud kah veel niikaugele arenenud, et muud asendit peale täisgaasi vallata.
Mõni korraldaja oleks võinud sitapeal kratist kinni võtta ja 10 km/h (või mis see oligi) kiirusepiirangu rikkumise pärast lubatud 2500 eeku (või mis ta nüüd oligi) trahvi teha ja üleültse ATV-idioodid pealtvaatajate parklasse tagasi peksta.
Õnnestus veel sellist kõva meest näha, kes "prügimäe" tõusukese juures esmalt noorendikku trügis, siis mingi murtud vitsa otsa suutis oma tagaveolisega kinni jääda ning mõne aja pärast leidis, et parim parkimiskoht on "suure" tõusu harjal (loomulikult võistlusraja pool linte).
No ei ole respecti selliste suhtes...
Postitatud: N Sept 14, 2006 8:15 am
Postitas rommi
Täitsa nõus: selle 150.- piletiraha eest mis ma maksin, oleks võinud küll neid rahva seas siplevaid ATVsi vähem olla. Pealegi - võistlusrajal lähedal võiks olla üldse igasugune motoriseeritud liiklemine pealtvaatajatele keelatud. Hea veel et last kaasa ei võtnud, kuigi alguses oli plaan.
Üldiselt oli OK

Postitatud: N Sept 14, 2006 7:21 pm
Postitas -scott-
Ma kahjuks pean t6dema, et yks nendest ATV jõnglastest oli minu poolvend..Aga muidugi keelasin mina tal yldse seal s6ita aga muigugi tema ema lumbas tal s6ita..Nii et t6esti, tean mis te tundsite, sest ma ise ka s6itsin enda atekaga ja vedasin asju ning nii m6ingi võike tuli kurvist täie rauaga..ega nad t6esti ei m6tle, vaid tahavad ennast n2idata..
Toidlustus oli minu arust kyll hea, ainult oli paar asja milles natukene eksisime, nimelt toidu koguse suuruse valikuga niiet ärge pange pahaks kui asjad otsa saavad, sest ykski toidlustaja pole ette nägija...
Aga jah..ei väsi kordamast..see oli parim sõit ja tänud kaassõitjatele ja fännidele kelle ergutused jõudu juurde antsid

Postitatud: N Sept 14, 2006 8:31 pm
Postitas Landy
-scott- kirjutas:
Toidlustus oli minu arust kyll hea, ainult oli paar asja milles natukene eksisime, nimelt toidu koguse suuruse valikuga niiet ärge pange pahaks kui asjad otsa saavad, sest ykski toidlustaja pole ette nägija...
Tuleval aastal võiks minu hinngul kiirtoidu juures olev salati kogus veidi ruurem olla. Sest kohtunikuna 2 päeva järjest 5x rasvast kiirtoitu õgida (küll korraldaja kulul) paneb veidi südame läikima. Supi ja burgeri (kus viimases teoreetilislet rohelist rohkem) osta lõppemine sakkis tõesti täiega. (Neil kes ütlevad, et söönud siis mujal võin öelda, et kui me kell 6 hommikul äraksime ei olnud ühtegi mõistliku söögikohta lahti veel ja veidi enne 23:00 lõpetasime, siis olid juba kinni)
Kui firma saladus pole, siis kui suur oli hinnanguliselt (piletiga) pealtvaajate arv kahe päeva peale kokku?
Postitatud: N Sept 14, 2006 8:47 pm
Postitas FB
Hea-küll, toit toiduks - see on nii nagu ikka sellistel üritustel aga vesi võiks küll olla kohustuslik müügiartikkel!? Seal aga oli lugu vist selles et liiga palju oli sisse ostetud neid magusaid jooke ja siis: ah las kuradid joovad neid, pole ju mõtet kaupa kätte jätta. Laupäeval küsisin et kas vett juurde tuuakse, vastati et: "kindlasti!" Mina veel kiidan takka et kena - siis ei pea ise poodi minema. Pühapäeval aga: "ei, meil on siin seda ja teist aga ainult mitte vett".

Kes aga metsas sõitnud on võib ilmselt minuga nõustuda et ilma veeta on suht s*tt...

No ja kui keegi veel laupäeval alkot tarbis...

Postitatud: N Sept 14, 2006 11:13 pm
Postitas -scott-
jaah..eks ta jama ole vahest...
aga noh..alati ei saagi olla asi perfektne..
Okay,see selleks..pöördume nyyd selle põhiteema juurde
tgelt..tahaks pilte atv-dest, sest ma n2gin ikkagist palju pildistajaid..kuid olen ainult mingi 30 pilt n2inud nendest

Postitatud: R Sept 15, 2006 7:20 am
Postitas al
aga palun, pilt ATV st, mis on tagasihoidlikult pildilt eemale hoidnud, et mitte varjata juhti.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... mage73.htm
hea pilt...