6. leht 9-st

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986

Postitatud: P Nov 10, 2013 12:56 am
Postitas TiitR
Tagavararatas on küll hea! :D

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986

Postitatud: N Dets 18, 2014 7:02 pm
Postitas igiliikur
Lugesin kiire pilguga järjekordselt seda teemat :D Kas ma olen õigesti aru saanud, et kere pole raami peal tõstetud?

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986

Postitatud: L Dets 20, 2014 5:37 pm
Postitas Isuzu86
Ei ole tõstetud kere raami suhtes. Läbivust see ei paranda. 31-32" rattad mahuvad ilma tõstmata ka ära max silla käigu juures.

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986

Postitatud: T Dets 23, 2014 9:35 pm
Postitas dim70
Kas vin-kood raami peal jäi alles ka peale remonti? Küsin selle pärast et praegu keevitan ka ühte L200 raami ja seal kus peab vin-kood olema on suur auk.

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986

Postitatud: K Dets 24, 2014 4:59 pm
Postitas Isuzu86
Jah, kui auto on noorem kui 30a, siis peab ta seal loetav olema. Pead ise uue peale lööma, kui loetav ei ole.

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986

Postitatud: L Dets 27, 2014 2:06 am
Postitas veskioja
Isuzu86 kirjutas:


Pilt
Vabandused,mind lihtsalt jäi häirima, aku juhtmed,vbl.tuleb mul sellest õppida,et polegi hullu midagi :wink:

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986

Postitatud: L Dets 27, 2014 4:28 am
Postitas igiliikur
Soovitav ikka maha võtta jah, kuigi endalgi vahel kiire või mälu jätab soovida...

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986

Postitatud: L Dets 27, 2014 5:00 pm
Postitas TiitR
Mina oleks lisaks veel esitule kinni katnud, kuna keevituse pritsmed kipuvad klaasile kahjustusi jätma :oops:

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986

Postitatud: L Dets 27, 2014 6:21 pm
Postitas tuningman
noh ja mis selle vana mehaanilise pumbaga diisel autoga juhtuma peaks, kui aku juhtmeid maha ei võta?
ma saaks aru kui mõni loll keevitus käpa tagasilla külge paneb ja eest keevitab.

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986

Postitatud: E Dets 29, 2014 11:33 am
Postitas Isuzu86
Kui geneka rihmaseibist massi võtta keevitusele, siis vast ei ole jah väga hästi :mrgreen: Ei juhtu midagi selle vana diisliga, kui klemmi maas ei ole. Uuematel ajuga masinatel on soovitatav võtta maha, eriti summuti keevitamisel. Ja tuled oleks küll võinud kinni katta aga noh...

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986

Postitatud: K Dets 31, 2014 8:48 am
Postitas Isuzu86
Head vana-aasta lõppu!

Pilt

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986

Postitatud: K Dets 31, 2014 1:20 pm
Postitas isakene
tuningman kirjutas:noh ja mis selle vana mehaanilise pumbaga diisel autoga juhtuma peaks, kui aku juhtmeid maha ei võta?
ma saaks aru kui mõni loll keevitus käpa tagasilla külge paneb ja eest keevitab.
On juhuseid, kus aku läheb õhtale. Ma olen püüdnud targematelt peadelt ja muidu ka igalt poolt uurida, mis sellise nähtuse toimemehhanism on, adekvaatset vastust pole siiani saanud. Aga fakt on see, et umbes ühel juhul sajast (või ka mõnestsajast, kes neid lugenud on) tapab keevitus lahtiühendamata juhtmetega aku lambist ära. Igal juhul piisavalt sagedasti, et ettevaatlik olla.

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986

Postitatud: K Dets 31, 2014 3:27 pm
Postitas tuningman
isakene kirjutas:
tuningman kirjutas:noh ja mis selle vana mehaanilise pumbaga diisel autoga juhtuma peaks, kui aku juhtmeid maha ei võta?
ma saaks aru kui mõni loll keevitus käpa tagasilla külge paneb ja eest keevitab.
On juhuseid, kus aku läheb õhtale. tapab keevitus lahtiühendamata juhtmetega aku lambist ära.
Igal juhul piisavalt sagedasti, et ettevaatlik olla.
OK jah, aku on juba teine teema. selles sul on õigus.

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986

Postitatud: N Jaan 01, 2015 5:56 pm
Postitas al
tuningman kirjutas:noh ja mis selle vana mehaanilise pumbaga diisel autoga juhtuma peaks, kui aku juhtmeid maha ei võta?
ma saaks aru kui mõni loll keevitus käpa tagasilla külge paneb ja eest keevitab.
Maailmas pole lollikindlaid asju, sest lollid olevat leidlikud.
Korralikumas teeninduses palusin vanal nn. ühe juhtmega diiselautol tagasi keevitada haakekonksu pistiku aluse, mis kännu taha jäi. Mainisin, et igaks juhuks akujuhe maha. Meister arvas, et "seilasime-teame" ja andis tuld.
Tulemus: poolpime armatuur ja enamus gabariidi pirne kutud. Kaks punkti keevitust ja keevitajale 2 päeva pisikeste pirnide vahetust, sest "mis see ikka teha saab...?"

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986

Postitatud: L Jaan 03, 2015 6:59 pm
Postitas veskioja
igiliikur kirjutas:Soovitav ikka maha võtta ...
Sorry nüüd tekitasin su teemas väikse kaose,tolle juhtmega.Geneka dioodidele ka ei mõju see heasti,võivad hiljem lolliks minna.Igatahes Edu ja head uut a. :)