6. leht 6-st
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Postitatud: N Okt 20, 2011 2:33 pm
Postitas Movistar
erik kirjutas:Ärge siis mingi CAN Bus el.süsteemiga masinat toorikuks võtke.
Mis see CAN Bus el.susteem on?

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Postitatud: N Okt 20, 2011 3:14 pm
Postitas Kodutu
El. süsteem kus signaalid jooksevad mitte +ide ja -tega vaid impulsidega kirjapildis nullid ja ühed reas, vist miskit sellist, suht keeruline kirjeldada, Erik oskab äki täpsemini defineerida.
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Postitatud: N Okt 20, 2011 7:59 pm
Postitas Movistar
Ja kust mina elektrivõhik sellest aru võiksin saada milline see süsteem on?
Eriti veel sellise masina puhul,mis nagu siga kotis tuleks.
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Postitatud: N Okt 20, 2011 8:39 pm
Postitas helar
Kännist juttu siin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Controller_area_network
Eks pead tooriku valikul veidi kodutööd tegema.
Sõltub leksuse aastaarvust.
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Postitatud: R Dets 16, 2011 11:45 am
Postitas Movistar
Vahepeal on mõtted muutunud ja inimesed targemaks saanud
Lexus ja aut,kast jääb ära.
Uued eesmärgid on mootor koos kastiga ,mille max kaal on 150 kg.Kast läheb manuaalne.
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Postitatud: L Dets 17, 2011 11:08 am
Postitas kollane
kas mootor koos kastiga 150kg?
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Postitatud: L Dets 17, 2011 11:51 am
Postitas Movistar
kollane kirjutas:kas mootor koos kastiga 150kg?
Koos kasti ja vahekastiga. 10-15 kilo plussi on veel ok.
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Postitatud: L Dets 17, 2011 11:54 am
Postitas Datsun
kollane kirjutas:kas mootor koos kastiga 150kg?
Väidetavalt Bike + manuaal kast.
Re: K:Milline alu plokiga ,mootor oleks parim/kergeim TR3 l
Postitatud: L Dets 17, 2011 12:17 pm
Postitas Movistar
Muutsin pealkirja ka ära.Enam ei taha raskeid asju.

Aitab neist.
Kui venelastel(Saveljev) on terrano mootoriga(malmblokk,raske) auto kaal 1200 kilo ja Zeizal ,Patroli 2,8 TD mootoriga ,kah igavene pomm) on auto kaal 1350 kg siis ma ei näe midagi ületamatut teha 1000 kg kaaluv TR3 ,alustades kergest mootorist ja kasutades õigeid materjale.
Mõlemil on neil rasked sillad ja raske mootor.