K:Milline alu plokiga ,mootor oleks parim/kergeim TR3 le

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas Movistar »

erik kirjutas:Ärge siis mingi CAN Bus el.süsteemiga masinat toorikuks võtke.
Mis see CAN Bus el.susteem on? :D
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Kodutu
Fitting 44"
Postitusi: 455
Liitunud: T Sept 04, 2007 9:57 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas Kodutu »

El. süsteem kus signaalid jooksevad mitte +ide ja -tega vaid impulsidega kirjapildis nullid ja ühed reas, vist miskit sellist, suht keeruline kirjeldada, Erik oskab äki täpsemini defineerida.
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas Movistar »

Ja kust mina elektrivõhik sellest aru võiksin saada milline see süsteem on?
Eriti veel sellise masina puhul,mis nagu siga kotis tuleks.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2646
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas helar »

Kännist juttu siin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Controller_area_network

Eks pead tooriku valikul veidi kodutööd tegema.
Sõltub leksuse aastaarvust.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas Movistar »

Vahepeal on mõtted muutunud ja inimesed targemaks saanud :D
Lexus ja aut,kast jääb ära.
Uued eesmärgid on mootor koos kastiga ,mille max kaal on 150 kg.Kast läheb manuaalne.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
kollane
Fitting 38"
Postitusi: 295
Liitunud: E Okt 23, 2006 11:40 am
Asukoht: lehetu

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas kollane »

kas mootor koos kastiga 150kg?
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas Movistar »

kollane kirjutas:kas mootor koos kastiga 150kg?
Koos kasti ja vahekastiga. 10-15 kilo plussi on veel ok.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Datsun
True Off Roader!
Postitusi: 1072
Liitunud: T Sept 25, 2007 5:30 pm
Asukoht: Tartu ja Võõpste
Kontakt:

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas Datsun »

kollane kirjutas:kas mootor koos kastiga 150kg?

Väidetavalt Bike + manuaal kast.
Tartust 25km Võõpstes.
Rait 58023801 e-mail: saagima@hot.ee
http://tartuoffroad.ee/
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: K:Milline alu plokiga ,mootor oleks parim/kergeim TR3 l

Postitus Postitas Movistar »

Muutsin pealkirja ka ära.Enam ei taha raskeid asju. :D Aitab neist.
Kui venelastel(Saveljev) on terrano mootoriga(malmblokk,raske) auto kaal 1200 kilo ja Zeizal ,Patroli 2,8 TD mootoriga ,kah igavene pomm) on auto kaal 1350 kg siis ma ei näe midagi ületamatut teha 1000 kg kaaluv TR3 ,alustades kergest mootorist ja kasutades õigeid materjale. :D
Mõlemil on neil rasked sillad ja raske mootor.
HM Racing Team
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”