6. leht 8-st

Postitatud: K Apr 07, 2010 6:38 pm
Postitas JaanusLI
No meie need olime Uaziga seal :) keegi mainis,et lohisesime järel-lohisesimegi, Otsad andis kütusepumba klapp ja karter oli vett täis jne jne ikka :D nv kui teised päikest naudivad saame meie töökoja rõõme nautida.. muidu oli väga põnev?-ise elan ka seal lähedal ja pole mina varem seal nii võimast vett näind, kui seda oli eile.

Postitatud: K Apr 07, 2010 7:08 pm
Postitas tanel
Isegi kaua läks aega, ma juba imestasin.

Küsimust ei saa püstitada stiilis "kes lõhub rohkem". Kui bussi teises otsas haiseb asotsiaal, võib ise ka mõnuga peeru lasta?

Kui sul on võimalus välistada variant, et sa ÄKKI songid teise inimese kodutee üles, kasuta seda?

Ega ka täis peaga sõitmisest midagi ei juhtu iseenesest, sõiduvigadest juhtub. Samamoodi on nende õrnade teedega seal. KUI paned mingist teelookest kogemata otse, pargid džentelmenlikult auto kuiva ajani sinna? Või läheb ikka hirmsaks vintsimiseks ja teetammist üles kraapimiseks?

Nagu lapsed kuuma teekannu või terava noaga - "ma oskan küll! ei juhtu!"
Istuge kodus või mõlage kanuus, kui sinna ratastel asja pole.

Postitatud: K Apr 07, 2010 8:29 pm
Postitas Raidoastra
Selle pika jutu peale,et paljud teist soomaal käinutest bensiini mootoriga selle teekonna läbisid,mina oma bensiinimootoriga nivaga suutsin kahel päeval sealt tõrgeteta läbi sõita kuigi vesi tuli üle kapoti. :)

Postitatud: K Apr 07, 2010 10:11 pm
Postitas keelutsoon
tooks selle teede lõhkumise jms arutelu korraks natuke laiemale tasandile...

enamuses kehtestatakse piiranguid - ja eriti just ajutisi - mingite stereotüüpide või emotsioonide ajel, vahel harva ka suurimat tõenäosust vms arvese võttes.

raskeveokide sõidu ajutine keeld paljude omavalitsuste mitte-asfaltteedel on ka hea näide sellest vallast. prügiautod jätavad oma tavapärased ringid tegemata... ent samas panevad traktorid oma raskete sõnnikukärudega usinalt ringi ja kõik on jokk. igatahes lõhub üks alates ca 150 hj traktor oma rehvidega praegust kruusateed rohkem kui suvaline keskmine veoauto, isegi kui traktoril pole (rasket) haaget järel.

seetõttu ühinen pigem nende eelkõnelejate seisukohtadega, kes järeldavad, et teid tuleb nagunii pärast parandada ja rassiviha maasturimeeste vastu jäägu vihkajate probleemiks.

kuid igaühel on oma tõde... mille üheks ilmekaimaks näiteks on need budistlikud mungad, kes elus loodusest niivõrd lugu peavad, et isegi väikese putuka peale astumist vältida püüavad iga hinna eest. sama loogika järgi tuleks autoga sõit üldse ära lõpetada.

Postitatud: K Apr 07, 2010 11:17 pm
Postitas pilgrems
keelutsoon kirjutas: raskeveokide sõidu ajutine keeld paljude omavalitsuste mitte-asfaltteedel on ka hea näide sellest vallast. prügiautod jätavad oma tavapärased ringid tegemata... ent samas panevad traktorid oma raskete sõnnikukärudega usinalt ringi ja kõik on jokk..

Mis sa arvad et need traktorid uhavad ringi nalja pärast või, ja prügiautodele kaalupiiragud ei kehti , kuna inimeste hea olu eest on vaja ju hoolitseda.

Postitatud: K Apr 07, 2010 11:24 pm
Postitas keelutsoon
meil konkreetselt: prügifirma "loobus vabatahtlikult" eriloa taotlemisest, kuna vallavalitsuse arvates on teed kehvas olukorras ja parem oleks kui jäetaks ringid mõneks ajaks vahele - kuigi neil oleks õigus neid ringe ikka teha, puhtformaalselt.

selles osas olen isegi nõus, nt olen käinud oma prügikonteinerit haagisega asfaldile välja viimas, kus firma auto kokkulepitud ajal ootab ja ära tühjendab.

aga mõned kohalikud talumehed panevad nii et pohhui kõigest - teede remontimine ju valla asi... songitakse nii teed kui madalaid teeäärseid kraave, mis on just traktorite valimatute ülesõitudega täis aetud.

lihtsalt selle kõige kõrval on maasturimeeste kehvemgi kultuur ikkagi kultuur, mitte taoliste külameeste kultuuritus.
töö tahab tegemist küll, aga seda siiski mitte teiste vallaelanike/maksumaksjate arvelt.

Postitatud: K Apr 07, 2010 11:39 pm
Postitas pilgrems
No pügifirma hoidis natuke raha kokku, lihtne ja loogiline kuigi ega see luba maksa eriti.

See et traktor teed lõhub on paratamatu, kuna traktorist ajab oma külas oma asja, ning paratamatult läheb kopikas ka valda selle tee remontimiseks.
Enamasti on ju nii.

Aga kui nüüd tormasid hordid Soomaale ja kaarutavad seal vee all olevatel teedel ringi, siis tekkib küsimus kas nende rahakotist läheb kopikas kohalikku omavalitsusse nende teede remondiks.

Postitatud: N Apr 08, 2010 12:20 am
Postitas suzukikq
trkator ei tee teele ikka midagi võrreldes rekkaga :lol:
soomaa teed pole kunagi väga head olnud :cry: autodetga sõitmine uhub liiva teelt kraavidesse ja pärast on hullem kui kraavid liiva täis on.

Postitatud: N Apr 08, 2010 8:52 am
Postitas erik
Rääkige siis mulle ka, miks on fun vee sees sõita. See on mingi sadomaso? Et ikka oleks pärast midagi garaazis hooldada, vahetada jne. Ja neid asju ja probleeme, mis uputamisest tingitult endast hiljem märku annavad on lugematu hulk.

Seda, et ükski auto sõlm pole tegelikult ettenähtud pikemalt vee all töötama, on vist üllatus?

Postitatud: N Apr 08, 2010 9:59 am
Postitas orejaP
Väike upgrade hoonest, mis teema alguses omab sinist joont.

Pilt

07.04.10 ei suudetud seda triipu leida. Huvitav miks :roll:

PS! Erikule rahustuseks - pildistati "hooldusvabast" uppumist mitte kartvast sõidukist - Kanuust.
EDIT
PSS! Kui keegi oskab panna selle pildi kohe avanevaks, siis palun. Ei suutnud peale 10min pusimist. Viga vist minus.

Postitatud: N Apr 08, 2010 10:19 am
Postitas MikkM
Pilt:
Pilt

Postitatud: N Apr 08, 2010 10:23 am
Postitas rommi
tanel kirjutas:Küsimust ei saa püstitada stiilis "kes lõhub rohkem". Kui bussi teises otsas haiseb asotsiaal, võib ise ka mõnuga peeru lasta?
... ja sa keelad kõigil peeretamise ära või? Nagunii mõni salaja laseb.
tanel kirjutas:Kui sul on võimalus välistada variant, et sa ÄKKI songid teise inimese kodutee üles, kasuta seda?
Ega ka täis peaga sõitmisest midagi ei juhtu iseenesest, sõiduvigadest juhtub. Samamoodi on nende õrnade teedega seal. KUI paned mingist teelookest kogemata otse, pargid džentelmenlikult auto kuiva ajani sinna? Või läheb ikka hirmsaks vintsimiseks ja teetammist üles kraapimiseks?
No põhimõtteliselt võiks ju siis üldse 4x4 veoskeemi ära keelata, sest äkki keegi sõidab jälle kuskile kaitsealale või randa.
LOOMULIKULT - minule sobiks väga hästi variant, et sinna ei mindaks autodega. Aga nagunii minnakse ja praegust veetaset vaadates suudavad seal liikuda vaid võistlusnumbritega masinad... ning ma eeldan et ka mõistusega juhid. Minu jutu mõte on selles, KES IGANES SINNA LÄHEVAD, siis jäävad nad pildile või filmile nii või teisti ja iga väiksemgi eksimus paisutatakse üles. Sellel teemal - "Kas minnakse?" pole mõtet arutada, nagunii sõidetakse sellel alal ja ajal.

Postitatud: N Apr 08, 2010 10:36 am
Postitas rommi
orejaP kirjutas:Väike upgrade hoonest, mis teema alguses omab sinist joont.
Peale suurvee alanemist on seal sebimist alati palju. Siin üks pilt sinisest triibust ka :)

http://www.reaktor.ee/soomaa/photos/IMG_0046.html
Pilt

Hoovis pisut kõrgema koha peal sai isegi korra jalad maha :)
Pilt

Postitatud: N Apr 08, 2010 10:45 am
Postitas pilgrems
Tekkis 2 küsimust.

1. Kas igal uputuse aastal tehakse seal majades täis remont. Põrand ja osa seintest. Kuidas kuivavad seina palgid kas võetakse vooder ka maha parema tuulutuse nimel.

2. Kas majad pannakse suurvee ajaks ANKRUSE.

Postitatud: N Apr 08, 2010 11:20 am
Postitas Otokas
Erik, mis fun on mudas sõita? Lõhub autot ja pealegi pole sul väga tihti vaja mudas sõita, et kuhugi jõuda. Teed seda puhtalt funi pärast.
Mõned inimesed koguvad marke ja teised ei saa sellest aru. Selles osas pole meil võimalik kedagi aidata.
Vees sõitmine on nagu lumes sõitmine. Funi polegi, kui vees või lumes sõitmine pole sinu jaoks fun.
Sildades ja kastides õlide vahetuse olengi tavaliselt planeerinud kevadeks peale suurvett. Muud ma ei oska seal midagi hooldada. Mul vanad pannid ka muidugi.