6. leht 10-st
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: P Dets 30, 2012 6:19 pm
Postitas uputaja
S-i vedrud ees võib-olla veel miskit töötavad, aga taga võib eriti rõve nendega sõita olla.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: P Dets 30, 2012 11:12 pm
Postitas Madis
erik kirjutas:Ma saan aru, et sa tegid ise amordi? Kas gaasi saab sisse lasta? Palju seal õli mahtu on? Kas on reguleeritavate klappidega?
Aga miks sa jamad selliste vedrutega?
Ise tegin neh.
Gaasi ehk siis lämmastiku saab ja peabki lisama.
477,13 ml arvutuslik õli kogus.
Klappe on võimalik reguleerida, seda aga nö. vanakoolimeetodil ehk vajalik on selleks amortisaator prepareerida. Hetkel usaldan eelseadistust. Aga vedrudega on sedasi, et need lihtsalt olid tutikana olemas ja tr1 ja 2-e sõites olid need mul all ja mina kiidan heaks. Võimalik et hetkel eksin rängalt. Eks näis. Auto kaal peaks tulema suht sama kui ta varem oli ehk kindlasti alla 2t-i.
70e puhul on kaalujaotus selliselt, et perse on 30 kg raskem. Mis praegu tuleb ei ole veel teada, aga arvan suht sama tulevat. Muidugi kui kellelgi vedelevad head ja toredad vedrud mis võimaldavad 300mm käiku, siis tulen neile lahkesti järgi

Re: Kullamäe TR3
Postitatud: P Dets 30, 2012 11:18 pm
Postitas Madis
uputaja kirjutas:S-i vedrud ees võib-olla veel miskit töötavad, aga taga võib eriti rõve nendega sõita olla.
Millal sina võistlesid S-i vedrude peal? Ära aja sassi kulgemist ja võistlemist. Kulgemiseks võib suvalise lödi sapaka vedru vahele visata.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: P Dets 30, 2012 11:40 pm
Postitas Madis
Ehk siis palun põhjendusi, miks S-i vedru ei kõlba? Objektiivseid, eks.
Mina lähtun hetkel kogemusest.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: P Dets 30, 2012 11:56 pm
Postitas erik
300mm käiku pole ju rohkem, kui u. 12", e. suhteliselt tavaline offroad coilover. Selle käigu katavad kombineeritud vedrud. Kui sa juba nii palju oled aretanud, siis tee juba amordile pehme vedru reguleeritav stopper ja telli õiged vedrud peale auto reaalset kaalumist. Vedrud vastavalt auto kaalule ei maksa ulmesummasid, midagi 3" pruugitud vedrudest ilmselt on juba eestis ka meestel riiulites...
Ühe vedru coil on nagu poole munaga.... aga mis mina.

Re: Kullamäe TR3
Postitatud: E Dets 31, 2012 12:57 am
Postitas kala
valgel stihli pillil olid ka s-i vedrud all,ennem ära väsimist toimisid need edukalt,ei laidaks kohe maha,vb panid täppi vedruga hoopis.
Pärast lihtne näitkes raidi käest õiged vedrud tellida kui auto valmis on ja kiiresti sõitta ei saa.
Sellesuhtes need ise tehtud coilid ei kõlba ka kiireks sõiduks,millel ainult kõrguse ja vedru eelpinge reguleeritav on,kui rääkida kiirest sõidust sis peab olema võimalik igat pidi amorti reguleerida.
Edu ehitamisel.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: E Dets 31, 2012 10:00 am
Postitas uputaja
Madis kirjutas:uputaja kirjutas:S-i vedrud ees võib-olla veel miskit töötavad, aga taga võib eriti rõve nendega sõita olla.
Millal sina võistlesid S-i vedrude peal? Ära aja sassi kulgemist ja võistlemist. Kulgemiseks võib suvalise lödi sapaka vedru vahele visata.
Selle komboga 2x sõitu kui Tegijate Wrankule said samad vedrud alla pandu.Taga kadus vedrutus täitsa nulliks. (liig jäik) Peale seda läksid vanad alla tagasi ja elu lill.
Kiiu Tornile said lõpus samad vedrud ette pandud. Hakkas ikka raputama võrreldes OME omadega. Cruiseri nina on/oli suht sangpomm kah.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: E Dets 31, 2012 10:31 am
Postitas Madis
Tänud mehed! Siin on mille üle kukalt kratsida. Ilmselt tõesti viilin millalgi vedrustuse ringi, aga seniks jätan poolte munadega

Saan asjaga vähemasti edasi liikuda.
Eilne raami kuju muutmine (tagant) vajab täna viimistlemist. Andke nõu - kas keevisliite (risti raamiga) peale on vajalik keevitada tugevduslapp? Endale tundub et justkui oleks vaja.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: E Dets 31, 2012 10:49 am
Postitas MahviaDeTyrk
Madis kirjutas:Andke nõu - kas keevisliite (risti raamiga) peale on vajalik keevitada tugevduslapp? Endale tundub et justkui oleks vaja.
Oleneb ....
Aga ega ta halba ei tee
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: E Dets 31, 2012 10:57 am
Postitas Movistar
Madis kirjutas: Andke nõu - kas keevisliite (risti raamiga) peale on vajalik keevitada tugevduslapp? Endale tundub et justkui oleks vaja.
Mina arvan,et pole mõtet selle raua lisamisel.Eeldan,et kere-raam jäigalt kokku liidetakse.
Vedrud on aga teema.Praegu on see õige hetk veel ringi mõelda.Pärast kirud ja vannud.
Tee kahevedrusüsteem omale. Vedrud maksavad küll ca 1000-1200 euri kokku aga asi on seda väärt. Olemasolevad amordid jäävad kasutusse.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: E Dets 31, 2012 1:11 pm
Postitas Madis

Lapi paigaldamise küssa pisut selgitatuna.
Punase noolega märgitud võimaliku lapi paigaldamise koht, arvestades, et roheline kaar hakkab olema amordipüstaku ülemine kinnitus. Saab see püstaku kinnitus seotud ka puuri peakaarega ja puur on jäigalt seotud raamiga. Keevitatud on "rammusalt" ehk keevis on aus ja korralikult läbi sulanud. Raam oli läbi lõigatud 3est küljest ehk alumine pool on terve (läbi lõigatud siis pealt ja 2 külge) On sinna külgedele lappi vaja? Kes ütleks?
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: E Dets 31, 2012 1:25 pm
Postitas tuningman
Tavaliselt ju raami risti ei ole soovitatav keevitada. Mina paneksin küll edaspidiste üllatuste vältimiseks lapi peale,
kuigi sul raam ja puur seotud on.
Umbes nii

Re: Kullamäe TR3
Postitatud: E Dets 31, 2012 1:35 pm
Postitas Jokker
tuningman kirjutas:Tavaliselt ju raami risti ei ole soovitatav keevitada. Mina paneksin küll edaspidiste üllatuste vältimiseks lapi peale,
kuigi sul raam ja puur seotud on.
Umbes nii

Oli sama mõte sellist varjanti pakkuda , kuid "tuningman" jõudis ette. Lapp ei pea just väga paks olema u. 5-6 mm.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: E Dets 31, 2012 1:40 pm
Postitas totu
Jokker kirjutas:tuningman kirjutas:Tavaliselt ju raami risti ei ole soovitatav keevitada. Mina paneksin küll edaspidiste üllatuste vältimiseks lapi peale,
kuigi sul raam ja puur seotud on.
Umbes nii

Oli sama mõte sellist varjanti pakkuda , kuid "tuningman" jõudis ette. Lapp ei pea just väga paks olema u. 5-6 mm.
Tegelikult võiks ju selle tüki enne välja lõigata ja siis analoogsest (metall ja paksus) matejalist lapi sinna sisse keevitada, oma liikuril sai nii tehtud.
Re: Kullamäe TR3
Postitatud: E Dets 31, 2012 5:09 pm
Postitas erik
Madis kirjutas: Aga vedrudega on sedasi, et need lihtsalt olid tutikana olemas ja tr1 ja 2-e sõites olid need mul all ja mina kiidan heaks. Võimalik et hetkel eksin rängalt. Eks näis. Auto kaal peaks tulema suht sama kui ta varem oli ehk kindlasti alla 2t-i.
70e puhul on kaalujaotus selliselt, et perse on 30 kg raskem. Mis praegu tuleb ei ole veel teada, aga arvan suht sama tulevat. Muidugi kui kellelgi vedelevad head ja toredad vedrud mis võimaldavad 300mm käiku, siis tulen neile lahkesti järgi

Kulla Madis, täismass ei mängi pmst mingit rolli. Rolli mängib vedrustatud mass ja vedrustamata massi ning vedrustatu suhe. See muutub sul aga väga trastiliselt. Siis on olulised tegurid veel coilide kinnituspunktid, hoobade kinnituspunkitid jne jne... isegi kõiki parameetreid teades ja tabelisse pannes ei ole veel tulemus 100% hea. Sellepärast ongi neid 3" vedrusid kaasvõitlejatel riiulisse juba natuke kogunenud. Nende tänavavedrudega võibolla saabki enamvähem sõita, seniks, kuni oled proovinud kalkuleeritud asja...
Ja, kui sa juba nii peeneid asju aretad, siis palun areta korralikud gaashüdraulilised pumpstopperid, sest need kuluvad sul küll (teistel ka muidugi) marjaks ära.