Ainuke "probleem" on, et kui üks mootor saba annab, siis teine samuti seiskub. Samas on risk jahutuseta jääda täpselt sama suur, kui oleks ainult üks vent.
Jahutusventikad
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Jahutusventikad
Milles see jõhker koormus vooluringile täpsemalt peaks seisnema? 
Ainuke "probleem" on, et kui üks mootor saba annab, siis teine samuti seiskub. Samas on risk jahutuseta jääda täpselt sama suur, kui oleks ainult üks vent.
Ainuke "probleem" on, et kui üks mootor saba annab, siis teine samuti seiskub. Samas on risk jahutuseta jääda täpselt sama suur, kui oleks ainult üks vent.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Jahutusventikad
seda ma ju küsingi, et kas 
olen kogu elu näppinud ainult 12V masinaid
olen kogu elu näppinud ainult 12V masinaid
#redneckengineeringestonia
-
pimeroolis
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
Re: Jahutusventikad
koormus ju kahe vendika võimsuste summa kui jadamisi. Endale jätab küll selline asi väga ebakindla tunde. Tunduvalt kindlam oleks ikka 24V süsteemis 24V vent. Ja kui vilest puudu jääb siis teine paralleelselt juurde. Harvemad on juhused kui sellised mõlemad korraga läbi kärssavad. No kui ökonoomitada vaja võib ju teise vendi panna kas läbi termoanduri tööle või manuaalselt lülitatavaks.
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
Re:
Sry väga lolli küsimuse pärast ilmselt mõnede jaoks, aga kas mikide aparaatidel käitab neid vente 12 või 24 volti ? Ja palju selline puhur ka ampreid võiks tahta ?jr kirjutas:Lisan ka, et näiteks õhu kogus mida vent peaks läbi ajama edukaks GM 6.5TD mahajahutamiseks on alates 4500CFM stock mootori puhul. Et kui keegi juurdleb miskite numbrite üle tabeleid vahtides, siis mingi lähtepunkt on olemas.