6. leht 8-st

Postitatud: L Mär 05, 2011 8:26 pm
Postitas empudogy
einar kirjutas:Küsimus e34 differentsiaali kohta? Kas plaan kasutada Typ 188 või Typ 210 diffrit?

Typ 188- rohkem ülekande varjante 2.65-4.45 miinuseks suht kallis lsd.ja vähene vastipidavus.
Typ 210- vähene ülekannete võimalus, kuid lsd on laialt levinud ning suht pommikindel.
Typ 210- peaks olema, aga vaatan lähiajal üle. 520 bmw alt on see.

Postitatud: L Mär 05, 2011 8:33 pm
Postitas rt23
empudogy kirjutas:
einar kirjutas:Küsimus e34 differentsiaali kohta? Kas plaan kasutada Typ 188 või Typ 210 diffrit?

Typ 188- rohkem ülekande varjante 2.65-4.45 miinuseks suht kallis lsd.ja vähene vastipidavus.
Typ 210- vähene ülekannete võimalus, kuid lsd on laialt levinud ning suht pommikindel.
Typ 210- peaks olema, aga vaatan lähiajal üle. 520 bmw alt on see.
See on Typ 188 Ülekanne oli mingi 3.46 vist (võin eksida)

Postitatud: L Mär 05, 2011 8:37 pm
Postitas einar
520i alt pärit differ on typ 188.

igatahes soovitaks kasutada typ 210 diffrit ja pooltelgi.

Postitatud: L Mär 05, 2011 9:27 pm
Postitas empudogy
Praegu ma kaldun arvama, et kasutan seda olemas olevat, peaks olema 520 diisel bmw alt.

Proovin ära, kuidas vast peab... Tänan soovituse eest

Postitatud: P Mär 06, 2011 2:20 am
Postitas heints
e34 520 diislit minuteada pole olemas. On 524td ja 525 tds.520 on bensukas.

Postitatud: P Mär 06, 2011 3:21 pm
Postitas empudogy
Uurisin järgi, müüa ajas alguses nats sassi asjad, tal 2 isendit neid, tegu peaks olema siis 520 m20 95kw E34 taga diffriga

Postitatud: P Mär 06, 2011 4:50 pm
Postitas GC
GC kirjutas:Mis roomikud? Kas teed ise?
Nagu ma aru saan, hakkab vedama tähik!?
Selle saaks ju teha piisavalt väikese, et kiirust vähendada/veojõudu suurendada ca 2x. Kiirust peaks siis jaguma veel 50...60 km/h, mida minumeelest on küll ja veel. Teisisõnu, kas jaotuskast on ikka vajalik, lisakilosid kohe mitukümmend.
Kuidas plaanis juhtida... kangidega, rooliga?

Edu!
E.V.
Ei ole ju mingid rasked küsimused!?

Postitatud: P Mär 06, 2011 6:31 pm
Postitas empudogy
GC kirjutas:
GC kirjutas:Mis roomikud? Kas teed ise?
Nagu ma aru saan, hakkab vedama tähik!?
Selle saaks ju teha piisavalt väikese, et kiirust vähendada/veojõudu suurendada ca 2x. Kiirust peaks siis jaguma veel 50...60 km/h, mida minumeelest on küll ja veel. Teisisõnu, kas jaotuskast on ikka vajalik, lisakilosid kohe mitukümmend.
Kuidas plaanis juhtida... kangidega, rooliga?

Edu!
E.V.
Ei ole ju mingid rasked küsimused!?
Tere, vedama hakkab tähik tõesti.
Lidid praeguse seisuga plaan ise teha trantsportöör lindi ribadest ja need ühendada metalliga. Ehk siis tähik hakkaks vedama metall latte.

Vahekasti vajadus:
Kui nüüd võtta, et see kiirus 50-60 km/h on saaavutatav ju reaalselt 5-enda käiguga, ning mootori max pöörete juures, siis pigem olen ma nõus kasutama seda 46 lisakilo, mis võimaldab mootorit kasutada madalamatel pööretel(lasta diislil tuksida nii 2000-2500 pöörde juures).

Praegusel andmetel juhtimine kangidega, kuna rool võtaks mõttetult palju ruumi.

Vabandust, jäi teie küsimus kahesilma vahele.!

Terv Martin

Postitatud: P Mär 06, 2011 6:54 pm
Postitas MetsaVikat
Vabandan kui puusse panen, aga üks sõber on ka lintidega masina teinud ja ütles, et igasugune transportöör lint ei ole hea, ei pea vastu. Soovitas kasutada kaevanduse oma, kahjuks täpsemalt ei oska midagi õelda.
Ehk oli kasulik teave.

Terv. Villu

Postitatud: P Mär 06, 2011 8:31 pm
Postitas empudogy
MetsaVikat kirjutas:Vabandan kui puusse panen, aga üks sõber on ka lintidega masina teinud ja ütles, et igasugune transportöör lint ei ole hea, ei pea vastu. Soovitas kasutada kaevanduse oma, kahjuks täpsemalt ei oska midagi õelda.
Ehk oli kasulik teave.

Terv. Villu
Tänan, plaan oligi kasutada kaevandusest maha võetud linti. Meil läks üks kivipurusti erru, ning sealt saan omale vajaliku koguse linti.

Terv Martin

Postitatud: E Mär 07, 2011 11:46 am
Postitas empudogy
Pilt

KÜsimus, kas seline lahendus toimiks? Ise arvan, et jääb nõrgaks, kuid suurel maal on nii tehtud.

Postitatud: E Mär 07, 2011 1:47 pm
Postitas totu
empudogy kirjutas:Pilt

KÜsimus, kas seline lahendus toimiks? Ise arvan, et jääb nõrgaks, kuid suurel maal on nii tehtud.
Sisuliselt toimib aga väga piiratud vedrukäigu ulatuses, mida rohkem ratas üles tuleb, seda suurem külgkalle tekib ja mingist hetkest hakkab roomikut maha vedama. Asja teeks paremaks reaktiivvardad e. iga rummutoe küljest hoob üles (või alla) ja sealt varras korpusse. ratta külgkalle hakkab küll muutuma aga kontrollitud geomeetriaga. Teine lahendus oleks külgkalle piirata pikivardaga, see eeldab aga palju tõsisemaid liigendeid ja varda head väändetugevust e. sisuliselt on lihtsam teha ratta kandur hoovale ja vedru eraldi kinnitustega. Ilmselt võllide põhja alt läbitoomine ei ole lahendus? Või lehtvedrud risti masinaga? Kas kerghaagiste "torsiooni"(nelikanttorud ja nende vahel kummiliistakad) ei ole tahtnud kopeerida, peaks olema koduste vahenditega teostatav ja üsna hea kaalu ja vastupidavuse suhtega lahendus? Pikema hoovaga saab ka vedrukäigu piisavaks ja põhi jääb siledaks.

Postitatud: E Mär 07, 2011 2:02 pm
Postitas empudogy
Pilt Pilt

Praegu olen plaaninud kasutada küll selliseid lahendusi, kuid sattus silma see lehtvedu kasutamine, ning tekkis ka küsimus, et kumba siis ikkagi eelistada?

Üks võimalus on siis ka sellel juhul kasutada käru torosiaani efekti, et siis sellel pildil oleva kiige laagri asemel kasutada kahte erineva läbimõõduga nelikanttoru, mille vahele panna kummilindid(puksid) siis ei oleks ka aja neid läbilöögi pukse. Millist varianti soovitate neist kolmest?

Vastuseid oodates Martin

Postitatud: E Mär 07, 2011 2:17 pm
Postitas totu
Praeguse, jäiga balansiiriga ei ole vedrul vajadust, kiiremaks sõiduks võiks olla amortisaator. Torsioon peaks olema iga ratta jaoks eraldi (mitte balansiiriteljel) ja otsmistel ka amordid. See kooslus kannatab ka kiiret sõitu. Oma hääle annaks viimasele.

Postitatud: L Mär 12, 2011 10:51 pm
Postitas seff
einar kirjutas:Küsimus e34 differentsiaali kohta? Kas plaan kasutada Typ 188 või Typ 210 diffrit?

Typ 188- rohkem ülekande varjante 2.65-4.45 miinuseks suht kallis lsd.ja vähene vastipidavus.
Typ 210- vähene ülekannete võimalus, kuid lsd on laialt levinud ning suht pommikindel.
misasi see nõrk on?
kasutatud m6lemt varianti korraliku piinamisega ,pool suve asfaldil,katki ei läinud motor oli 141kw 2,5 ,mis on siis kordades v6imsam antud diislikökatsist