Typ 210- peaks olema, aga vaatan lähiajal üle. 520 bmw alt on see.einar kirjutas:Küsimus e34 differentsiaali kohta? Kas plaan kasutada Typ 188 või Typ 210 diffrit?
Typ 188- rohkem ülekande varjante 2.65-4.45 miinuseks suht kallis lsd.ja vähene vastipidavus.
Typ 210- vähene ülekannete võimalus, kuid lsd on laialt levinud ning suht pommikindel.
Roomiku meisterdamisega seotud küsimused
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
See on Typ 188 Ülekanne oli mingi 3.46 vist (võin eksida)empudogy kirjutas:Typ 210- peaks olema, aga vaatan lähiajal üle. 520 bmw alt on see.einar kirjutas:Küsimus e34 differentsiaali kohta? Kas plaan kasutada Typ 188 või Typ 210 diffrit?
Typ 188- rohkem ülekande varjante 2.65-4.45 miinuseks suht kallis lsd.ja vähene vastipidavus.
Typ 210- vähene ülekannete võimalus, kuid lsd on laialt levinud ning suht pommikindel.
Viimati muutis rt23, L Mär 05, 2011 9:20 pm, muudetud 1 kord kokku.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Ei ole ju mingid rasked küsimused!?GC kirjutas:Mis roomikud? Kas teed ise?
Nagu ma aru saan, hakkab vedama tähik!?
Selle saaks ju teha piisavalt väikese, et kiirust vähendada/veojõudu suurendada ca 2x. Kiirust peaks siis jaguma veel 50...60 km/h, mida minumeelest on küll ja veel. Teisisõnu, kas jaotuskast on ikka vajalik, lisakilosid kohe mitukümmend.
Kuidas plaanis juhtida... kangidega, rooliga?
Edu!
E.V.
gaz fs 1
Tere, vedama hakkab tähik tõesti.GC kirjutas:Ei ole ju mingid rasked küsimused!?GC kirjutas:Mis roomikud? Kas teed ise?
Nagu ma aru saan, hakkab vedama tähik!?
Selle saaks ju teha piisavalt väikese, et kiirust vähendada/veojõudu suurendada ca 2x. Kiirust peaks siis jaguma veel 50...60 km/h, mida minumeelest on küll ja veel. Teisisõnu, kas jaotuskast on ikka vajalik, lisakilosid kohe mitukümmend.
Kuidas plaanis juhtida... kangidega, rooliga?
Edu!
E.V.
Lidid praeguse seisuga plaan ise teha trantsportöör lindi ribadest ja need ühendada metalliga. Ehk siis tähik hakkaks vedama metall latte.
Vahekasti vajadus:
Kui nüüd võtta, et see kiirus 50-60 km/h on saaavutatav ju reaalselt 5-enda käiguga, ning mootori max pöörete juures, siis pigem olen ma nõus kasutama seda 46 lisakilo, mis võimaldab mootorit kasutada madalamatel pööretel(lasta diislil tuksida nii 2000-2500 pöörde juures).
Praegusel andmetel juhtimine kangidega, kuna rool võtaks mõttetult palju ruumi.
Vabandust, jäi teie küsimus kahesilma vahele.!
Terv Martin
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Tänan, plaan oligi kasutada kaevandusest maha võetud linti. Meil läks üks kivipurusti erru, ning sealt saan omale vajaliku koguse linti.MetsaVikat kirjutas:Vabandan kui puusse panen, aga üks sõber on ka lintidega masina teinud ja ütles, et igasugune transportöör lint ei ole hea, ei pea vastu. Soovitas kasutada kaevanduse oma, kahjuks täpsemalt ei oska midagi õelda.
Ehk oli kasulik teave.
Terv. Villu
Terv Martin
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Sisuliselt toimib aga väga piiratud vedrukäigu ulatuses, mida rohkem ratas üles tuleb, seda suurem külgkalle tekib ja mingist hetkest hakkab roomikut maha vedama. Asja teeks paremaks reaktiivvardad e. iga rummutoe küljest hoob üles (või alla) ja sealt varras korpusse. ratta külgkalle hakkab küll muutuma aga kontrollitud geomeetriaga. Teine lahendus oleks külgkalle piirata pikivardaga, see eeldab aga palju tõsisemaid liigendeid ja varda head väändetugevust e. sisuliselt on lihtsam teha ratta kandur hoovale ja vedru eraldi kinnitustega. Ilmselt võllide põhja alt läbitoomine ei ole lahendus? Või lehtvedrud risti masinaga? Kas kerghaagiste "torsiooni"(nelikanttorud ja nende vahel kummiliistakad) ei ole tahtnud kopeerida, peaks olema koduste vahenditega teostatav ja üsna hea kaalu ja vastupidavuse suhtega lahendus? Pikema hoovaga saab ka vedrukäigu piisavaks ja põhi jääb siledaks.empudogy kirjutas:![]()
KÜsimus, kas seline lahendus toimiks? Ise arvan, et jääb nõrgaks, kuid suurel maal on nii tehtud.
Tehtud, mõeldud.


Praegu olen plaaninud kasutada küll selliseid lahendusi, kuid sattus silma see lehtvedu kasutamine, ning tekkis ka küsimus, et kumba siis ikkagi eelistada?
Üks võimalus on siis ka sellel juhul kasutada käru torosiaani efekti, et siis sellel pildil oleva kiige laagri asemel kasutada kahte erineva läbimõõduga nelikanttoru, mille vahele panna kummilindid(puksid) siis ei oleks ka aja neid läbilöögi pukse. Millist varianti soovitate neist kolmest?
Vastuseid oodates Martin
misasi see nõrk on?einar kirjutas:Küsimus e34 differentsiaali kohta? Kas plaan kasutada Typ 188 või Typ 210 diffrit?
Typ 188- rohkem ülekande varjante 2.65-4.45 miinuseks suht kallis lsd.ja vähene vastipidavus.
Typ 210- vähene ülekannete võimalus, kuid lsd on laialt levinud ning suht pommikindel.
kasutatud m6lemt varianti korraliku piinamisega ,pool suve asfaldil,katki ei läinud motor oli 141kw 2,5 ,mis on siis kordades v6imsam antud diislikökatsist