6. leht 7-st

Postitatud: E Jaan 18, 2010 9:30 pm
Postitas kala
sa priitv tood mingeid suht mõtetuid võrdlusi,sama hea kui võrrelda pandat ja tr3 autot,täiesti erinevad asjad,lihtsalt põhimõte on sama,et pandal näiteks ka mõnikord mingil hetkel 4 ratast korraga vedada võivad.
maailma tasemel võistelda tähendab ikka väga palju raha,kujutan ette et päris paljud sõidaks ja võistleks igal pool kui oleks võimalik.
Ja sa siis läheks kohe uhkelt Robby Gordoni juurde ja ütled,et sa oled vepskil turisti sõitnud we :lol:

Postitatud: E Jaan 18, 2010 10:38 pm
Postitas Indrek

Postitatud: E Jaan 18, 2010 10:42 pm
Postitas ddig
Ergo K kirjutas:
NuPogodi kirjutas:Minumeelest on ka bemm ikka kõige kõvem jeep. http://www.youtube.com/watch?v=-tE728YH5oA
Vale inimene roolis, ei muud.
Videos nähtaval autol peab olema mingi tehniline rike, sest esisild ei rakendu mitte kordagi.

Ma ei tea kuidas toimivad uuemad X-drive´id, kuid vanemate puhul on tegemist lahendusega, kus esisild lülitatakse läbi (elektrohüdraulilise?) siduri. Seega tavaoludes esisillale momenti ei rakendata ning nimetatud siduri või mõni vastava ahela elektroonikarike jätab autole vaid tagasilla veo.

P.S. Mul ei ole BMW-d aga sõitnud olen õige mitmega, ka neliveolistega :)

Postitatud: E Jaan 18, 2010 11:13 pm
Postitas coollaager
ddig kirjutas:
Ergo K kirjutas:
NuPogodi kirjutas:Minumeelest on ka bemm ikka kõige kõvem jeep. http://www.youtube.com/watch?v=-tE728YH5oA
Vale inimene roolis, ei muud.
Videos nähtaval autol peab olema mingi tehniline rike, sest esisild ei rakendu mitte kordagi.

Ma ei tea kuidas toimivad uuemad X-drive´id, kuid vanemate puhul on tegemist lahendusega, kus esisild lülitatakse läbi (elektrohüdraulilise?) siduri. Seega tavaoludes esisillale momenti ei rakendata ning nimetatud siduri või mõni vastava ahela elektroonikarike jätab autole vaid tagasilla veo.

P.S. Mul ei ole BMW-d aga sõitnud olen õige mitmega, ka neliveolistega :)

Just sellepärast on tõsimaasturitel käigukangikõrval veel üks kang mille saab timmida 4h/4l(vastavalt vajadusele) ja eimingeid elektoonilisi sidureid vms, lihtsalt hammashambaga ühendus. Parem põrandasse ja tuld!!

Postitatud: E Jaan 18, 2010 11:18 pm
Postitas pätakas
rt23 kirjutas:Huvitav, et mõne meelest on offroad kui harrastus ilge looduse hävitamine, tehakse paar jälge metsa. On mõni käinud suurematel raietöödel, kus hävib nii mets, metsaväljaveo tee ja kõigele lisaks ka üldkasutatav tee? Tööde teostajat huvitab see kõige vähem kas sa jõuad oma sõiduautoga sealt koju või mitte. Kohati jääb ka tavamaastur seni hariliku kruusatee läbimisel hätta. Ja kaebama ei ole kuhugi foorumisse minna :(
Olles ise üsna tihti see "kirutud tööde teostaja", siis ütleks vastu niipalju, et erinevalt väga-väga mitmest offroaderist, jahimehest, seenelisest või kellest iganes, olen ma alati lappinud enda tehtud rööpad teel. Mis metsa puutub, siis metsa majandamise liigina teatakse raiet ja sellega seonduvat, mitte seal tehnikana niisama liikumist ja "paari jälje" tegemist. Edu ja jõudu enda ninast kaugemale nägemisel! :wink:

mina@metsamees, jahimees, maastikusõidukisõber jne..

Postitatud: E Jaan 18, 2010 11:43 pm
Postitas rt23
pätakas kirjutas:
rt23 kirjutas:Huvitav, et mõne meelest on offroad kui harrastus ilge looduse hävitamine, tehakse paar jälge metsa. On mõni käinud suurematel raietöödel, kus hävib nii mets, metsaväljaveo tee ja kõigele lisaks ka üldkasutatav tee? Tööde teostajat huvitab see kõige vähem kas sa jõuad oma sõiduautoga sealt koju või mitte. Kohati jääb ka tavamaastur seni hariliku kruusatee läbimisel hätta. Ja kaebama ei ole kuhugi foorumisse minna :(
Olles ise üsna tihti see "kirutud tööde teostaja", siis ütleks vastu niipalju, et erinevalt väga-väga mitmest offroaderist, jahimehest, seenelisest või kellest iganes, olen ma alati lappinud enda tehtud rööpad teel. Mis metsa puutub, siis metsa majandamise liigina teatakse raiet ja sellega seonduvat, mitte seal tehnikana niisama liikumist ja "paari jälje" tegemist. Edu ja jõudu enda ninast kaugemale nägemisel! :wink:

mina@metsamees, jahimees, maastikusõidukisõber jne..
Tööde teostajaid on erinevaid, on kultuurseid firmasid ei vaidle, samas mõni on küll nii et :evil: Sammuti on looduses sõitvaid maasturimehi erinevaid. Kõike ühe mütsi alla ei lööks.
Kuigi selline jutt uitab teemast päris kaugele juba :roll:

Postitatud: T Jaan 19, 2010 9:50 am
Postitas Movistar
kala kirjutas:sa priitv tood mingeid suht mõtetuid võrdlusi,sama hea kui võrrelda pandat ja tr3 autot,täiesti erinevad asjad,lihtsalt põhimõte on sama,et pandal näiteks ka mõnikord mingil hetkel 4 ratast korraga vedada võivad.
maailma tasemel võistelda tähendab ikka väga palju raha,kujutan ette et päris paljud sõidaks ja võistleks igal pool kui oleks võimalik.
Ja sa siis läheks kohe uhkelt Robby Gordoni juurde ja ütled,et sa oled vepskil turisti sõitnud we :lol:
Panda ongi paras turistiauto.Sellega saab ka konkurentsivõimeliselt osaleda Ländy safaritel,üle keldrite sõitmisel ja hästi punnitades ka Masa ja Vanja päästeoperatsioonidel.

Postitatud: T Jaan 19, 2010 6:20 pm
Postitas PriitV
kala kirjutas:sa priitv tood mingeid suht mõtetuid võrdlusi,sama hea kui võrrelda pandat ja tr3 autot,täiesti erinevad asjad,lihtsalt põhimõte on sama,et pandal näiteks ka mõnikord mingil hetkel 4 ratast korraga vedada võivad.
maailma tasemel võistelda tähendab ikka väga palju raha,kujutan ette et päris paljud sõidaks ja võistleks igal pool kui oleks võimalik.
Ja sa siis läheks kohe uhkelt Robby Gordoni juurde ja ütled,et sa oled vepskil turisti sõitnud we :lol:
Saaks korra lähemalt Gordoni Hummerit nähagi... Aga teistpidi, Eesti mudas müttajad ja Ladogat/Vepskiit võitnud mehed võivad küll ka Gordonilt küsida, et "mis Sa mees ka mudast ning vinsiga sõitmisest tead?". Ja mõlemil on õigus, mõlemad sõidavad maasturitega offroadi. Siis tulevad punti veel islandlased, Soome traielimehed, polaaruurijad, aafrika jahimehed jne, kõik mõiste alla "maastur" mahtuvate masinatega. Ja kõigil on õigus.

Siis võtad kõikide eri offroadide eripärad kokku ja püüad KÕIK mahutada ühte autosse: vintsi otsas püsimisest kiirenduseni, ratta suurusest mugavuseni, vastupidavusest iluni, kaalust mahutavuseni. Tulles nüüd päris teema algusesse tagasi, kus kolm maasturit liivaküngast vallutasid, siis ühe reaalset võimekust olen näinud: Michelise tiim oma täiesti originaalse LC120'ga läbimas selliseid soid, kraave ja künkaid, et "paha hakkab". JA seda kõike ilusa välimuse, suure mugavuse ja ökonoomsusega. Ainult selget uputamist järve ei võtnud ette.
Kuid puudu jääb kiirusest ja kiirendusest (testidest olen seda 120ga ise igatepidi mõõtnud, ka mäkke ronides!). Kõrberallil Sainzil sabas ei püsi ja islandil ei saa mäejalamilegi. Ja siis oled sunnitud juba seda väga imelikku X6'te hoopis teise pilguga vaatama.
Vahemärkus: auto, mille olemasolust ma ikkagi aru ei saa. Miks, milleks ja kellele?

Vintsi saab absoluutselt kõigele ette panna, põhjakaitsmed ka. Rehve saab vahetada. Põhimõtteliselt saab ka veermiku vajadusel tugevdada ning plaststanged lihtsate vahenditega rauaga asendada. Ruumi ka nagu sees natuke oleks. Ainus küsimärk on elektroonika vees ja suures külmas. Kuid katuseni vette ja Antarktikasse ronimiseks polegi X6 mõeldud. Kurat, isegi käru veab nagu loom.

Dakari-tüüpi suurte kiirustega offroadis on ta igal juhul tegija. Päris kõval kattel on ta üldse üks ületamatumaid nelivedusid. Tänu võimule ja kiirendusele väga laiadel rehvidel läbib ta ka palju paremini liiva, bolootasid ja muud sellist. Sama kehtib ka mäkke ronimisel ning isegi traialis teatud mööndustega. Mina isiklikult küll ei julgeks näppe laiali ajada mingi TR1 ürgse koleda LC70 pealt, väga kiiresti võid jääda väga lolliks.

PS: Dakari ärajäämisel kiire asendusena tehtud TransSyberian Rally 2008 sõideti ja võideti ju Cayennidega. Ja oli neilgi teepeal puhast "zhoopat". Sinutorust leiad, kui Motorsi pealt ei jälginud. Ja nüüd tulevad muidugi veel järgmsied ütlema, et seegi pole "mingi ohvrõud", sest katused ju ei olnud muda all....

Pilt

Postitatud: T Jaan 19, 2010 7:43 pm
Postitas smtasku
Keegi ei üritagi ju tösimaastikuautosid BMW-de, dakarimasinate või KA-dega võrrelda, igaüks on "omaklassi tegija". Küll aga üritavad eelnimet grupid ennast võrrelda maastikuautode ja TR-klassi masinatega. Ma ei ole küll peale sattunud sellisele temale kus keegi väidab, et tema LC või Jeep teeb Cayennile või X6-le kiiruses või kiirenduses ära. Mõnel mehel aga on ikka vaja "tõestada", et temal on ka maastikuauto. Ise ma ennast kuskile klassi ei lahterda ega kellegagi ei võrdle, olen lihtsalt tavakasutaja tavalise maastikuautoga. Kui aga mingi Quattro mees tuleb hüppama, et tema masin paksemast pasast läbi ronib, siis lihtsalt muigan omaette ja lasen tal ennast tähtsana tunda.
Ja pole vaja midagi seda teemat siin maha vaigistada, see on siiski ainus koht kus offroadivõimelised masinad üritavad enda eksistentsi kaitsta.

Postitatud: K Jaan 20, 2010 12:45 am
Postitas Myrgel
Härrad Moderaatorid!

Kas te teete mingit huvitavat antropoloogilist eksperimenti? Vaatate kui kaugele üks asi minna saab? Algul olid TRx klassi mehed mõtetud vintsi otsas istujad. Siis oli terve Eesti offrõud üks tühikargamine. Nüüd siis on isegi venemaa võistlused üks marginaalne tegevus. Lõpuks tahetakse üldse offrõud riiklikul tasemel ära keelata.

Vaja nüüd mingit "ametliku" seisukohavõttu. Kas siinse koha eesmärk on koondada offrõudereid või lihtsalt mehi kellel kunagi mingil ajahetkel kõik neli ratast veavad. Mina tulin siia omal ajal sest mulle meeldib maasturit sihtotstarbeliselt kasutada. Teen seda austades enamike kirjutatud ja kirjutamata reegleid. Kui antud keskond on otsustanud hakata kottima kõiki Eesti offrõudereid, siis leian, et on aeg meil kusagile pühendunumasse kohta kolida. Või see suisa luua. Sellist sitaloopimist millegi pihta mida paljud siin pühaks peavad ja mille nimel päevast päeva vaeva näevad ei saa tolereerida.

Urmas

Postitatud: K Jaan 20, 2010 12:54 am
Postitas rt23
Myrgel kirjutas:Härrad Moderaatorid!

Kas te teete mingit huvitavat antropoloogilist eksperimenti? Vaatate kui kaugele üks asi minna saab? Algul olid TRx klassi mehed mõtetud vintsi otsas istujad. Siis oli terve Eesti offrõud üks tühikargamine. Nüüd siis on isegi venemaa võistlused üks marginaalne tegevus. Lõpuks tahetakse üldse offrõud riiklikul tasemel ära keelata.

Vaja nüüd mingit "ametliku" seisukohavõttu. Kas siinse koha eesmärk on koondada offrõudereid või lihtsalt mehi kellel kunagi mingil ajahetkel kõik neli ratast veavad. Mina tulin siia omal ajal sest mulle meeldib maasturit sihtotstarbeliselt kasutada. Teen seda austades enamike kirjutatud ja kirjutamata reegleid. Kui antud keskond on otsustanud hakata kottima kõiki Eesti offrõudereid, siis leian, et on aeg meil kusagile pühendunumasse kohta kolida. Või see suisa luua. Sellist sitaloopimist millegi pihta mida paljud siin pühaks peavad ja mille nimel päevast päeva vaeva näevad ei saa tolereerida.

Urmas
Ühildun arvamusega :D

Postitatud: K Jaan 20, 2010 1:02 am
Postitas srock
Oleks aeg see jura siin lõpetada ,ma ammu juba ei viitsi seda lugeda ja miskipärast foorum aeglaseks muutunud -liiga palju seda üleliikset pahna(aegajalt ei taha enam lehekülgi avada ja seda ei ole ainult mina täheldanud) 8) 6 lehekülge :hs tule Ansip appi.

Postitatud: K Jaan 20, 2010 1:16 am
Postitas Ax
Ühinen viimati kõnelejatega. Jätame need X6 ja muud parketikad kus see ja teine. Nende masinate puhul on terve armee insenere töös, et oma palka välja teenida ja seda selle nimel, et tihend rooli ja istme vahel on nn. sitast materjalist. Loomulikult, kui see tihend teab mida teeb siis see auto ehk suudabki paremini, kuid kui panna see loll tihend ka korraliku maasturi sanga ja ta suudab selle maa sisse parkida siis kes on lollim?

Jätame selle foorumi meile kes me ise leiutame ja uputame omi masinaid.
Las see lõbu olla meie!

Postitatud: K Jaan 20, 2010 2:09 am
Postitas OHT
X6 olemus on ilusti kokku võetud viimases Top Gear'i saates 03.01.2010 - huvilised saavad selle omale alla laadida aadressilt:
Top Gear - session 14 episode 7
:lol:

Postitatud: K Jaan 20, 2010 4:02 am
Postitas heints
Lugupeetud Hr priitv
Panda läbivuse teemadelt oled sujuvalt libisenud oma jutuga dakari ralli ja muudele sarnastele teemadele,väites samas ,et kogu eesti offroad on mõtetu.Tundub ,et oled enda jaoks segi ajanud Eesti offroad võistluste olemuse ja rallide eripära.
Keegi siit ei pretendeerigi dakari tsempioni tiitlile,samas sõidetakse ka WRC võistlusi 4 veoliste masinatega ometi oleksid sa seal oma pandaga kindel katkestaja.Keegi ei ole tulnud sulle ütlema milline mõtetu mees sa seal oleksid.
Jah mulle isiklikult meeldivad reduktor sild ja traktori rehv millega ma ei pea iga muda augu juures lepast kangi tegema ,et edasi liikuda. Kuna õnnetuseks ei ole kalevipoeg minu lapsepõlve sõber ja meil on tehnika sajand siis olen nii loll ja kasutan vintsi. Kas selle pärast olen ma Si...em vend kui sina?
Mina ei ole vepsal turisti sõitnud ja petjat ja vanjat 2 meetrit vintsinud.
Minu saavutused piirduvad Klapperi viimase kohaga veoauto klassis, mille üle olen uhke.
Ja kui nüüd härra Priit arvab, et kes ei ole dakari rallit võitnud peaks oma autol relakaga sillad alt lõikama siis ole täitsa rahulik, mina kavatsen oma lolli ideed edasi arendada ja mõtetule rauakolakale võimsama mootori paigaldada.
Kuna niinimetatud ürgmaasturi mehed mõtetud on siis esitan sulle väljakutse olen nõus proovima sinu poolt pakutud 10 meetrist mudaauku ja slaalomit tingimusel ,et kui mudauku kinni jääme siis sinu lapsepõlvesõber lükkab pandat 10 metra põhjatus augus kus mina kinni istun.Kui panda kuival siis lasen kõrvad lonti ja sina oled kõvem mees.
Ootan vabadusi miks pakutud jõukatsumist ei võiks läbi viia .
Lugupidamisega väga purjus Heints