6. leht 6-st
Postitatud: T Veebr 15, 2011 8:48 pm
Postitas samru
helar kirjutas:Kütuse surveandur on kohe ühisanuma otsas radika pool, teises otsas on kütusesurveregulaator. Ühest foorumist lugesin, et kui andurist jõuab ajusse signaal altes 0.8v, siis annab aju pihustitele signaali ning käivitamine võib alata. Tõin juhtmed andurist salongi ning mulitmeetriga vaadates annab süüte sisse keeramisele 0.4v ja käivitamisel kerib kiiresti kohe üle 0.8v
kui sinu andmed on õiged siis:
Peaaegu juba vastasid oma küsimusele.
järelikult anti pihustitele käsk ka avaneda.
.... kuid kui mõni tagasivoolu liialt lekib... tegemist on siiski nn ühisanumaga. piisab ühest vigasest ,et kogu pidu lõpetada.
mis puudutab esindust:
olles töötanud süsteemis (mitte hõbedases) ,siis loovat suhtumist sealt loota pole.Kliendile öeldakse ikka
,et kõik parameetrid on normis.
Jah, muidugi on küsimus ka selles, KAS mu andmed ja meetodid on õiged. Eeldan, et on. Aga kas lekkiva pihusti puhul ei oleks surve kadu? elik surveandur ei näita üle 0.8v või siis kukuks käivitamise ajal? Minu loogika on see, et kui multimeeter näitab üle 0.8v, siis survet on ja aju teab samuti, et surve on olemas ning avab pihustid ning lekke puhul aju peataks impulsid pihustitele. Või olen ma millestki valesti aru saanud?
Tunnistan, teadmised on mul kesised...
Postitatud: T Veebr 15, 2011 10:02 pm
Postitas helar
ei peata.
saa aru ,kui tegemist on ühtse rõhu all süsteemiga siis ei saa olla nn"keti nõrka lüli"milleks on süsteemis pihusti.
kui rõhulatis on ühtne rõhk ja see jaotatakse vastavalt väntvõlli signaalilt tulenevale infole silindrite vahel(tööjärjekord).
kindlasti oled näinud kui väike toru ühendab (anum) pihusteid.
kui mõni pihusti laseb liiga palju survet maha(tagasivoolu) ei saa enam järgmised korras pihustid tekitada piisavat survet mida on vaja silindris kompressiooniga süüdata.
Postitatud: K Veebr 16, 2011 8:44 am
Postitas samru
helar kirjutas:ei peata.
saa aru ,kui tegemist on ühtse rõhu all süsteemiga siis ei saa olla nn"keti nõrka lüli"milleks on süsteemis pihusti.
kui rõhulatis on ühtne rõhk ja see jaotatakse vastavalt väntvõlli signaalilt tulenevale infole silindrite vahel(tööjärjekord).
kindlasti oled näinud kui väike toru ühendab (anum) pihusteid.
kui mõni pihusti laseb liiga palju survet maha(tagasivoolu) ei saa enam järgmised korras pihustid tekitada piisavat survet mida on vaja silindris kompressiooniga süüdata.
´
Ok, jõudis lõpuks kohale! Tänud! Tuleb siis ikkagi ise kah pihustite üle(tagasi)voolu test teha ja silberi jutt ära unustada, et pihustid on korras ning seejärel alles edasi vaadata. Järgmine loogilne veakoht võiks äkki olla kütuse surveregulaator anuma otsas, mis samuti võib survet maha lasta süsteemist...
Postitatud: L Veebr 19, 2011 9:18 pm
Postitas heiki003
See jutt käib voyager CRD mootori kohta kuid süsteem on sama mis Jeepil. Vahe selles et voyal on 4 .sil. mootor
Kui mootor töötab ühtlaselt ja tõrgetete siis pihusti otsad on korras. Nüüd edasi kuidas kontrollida tagasivoolu. Tehase andmetel tohib maksimaalne tagasivool pihusti kohta olla 20 ml/ minutis. Üle selle loetakse pihusti välja vahetamisele/remonti. Kontrollida saab kui ühendada tagasivool pihusti pealt lahti ja juhtida kütus mõõteklaasi minuti jooksul / tühikäigul.
Kiirtesti puhul ühenda pihustite üldine tagasivool lahti ja suuna mõõteklaasi kui nüüd on minuti jooksul kogunud kütust üle 100 ml (Jeepi puhul arvatavasti üle 120 ml) siis on tegemist vigase pihustiga süsteemis.
Mis veel võib kütuserõhku alandada on rõhuregulaator. Elektrooniliselt võib #kala# panna rõhuandur.
Enda kogemustes veel niipalju, et algul ei käivitunud voyager kui väljas langes temperatuur 0 Kraadist allapoole. Peale kahe pihusti vahetust ei ole enam probleeme. Ehk sain abiks olla.
Postitatud: L Veebr 19, 2011 10:02 pm
Postitas kukimuki
huvitav et ühelgi autotootjal pole kütusetagasivoolutorustikus mingit andurit ... liiga suur tagasivool tundub olevat ju nii levinud probleem.
Postitatud: T Veebr 22, 2011 11:33 pm
Postitas Lundve
Huvitav teema, mul 2,7 ka ei läind siin -22 käima, väike suts eetrit ja käib nagu naksti. Ma kardan, et siin probleem sünnist sitapoolse auto ja eesti sitas küttes. 4,7 bensukas läheb -25 poolest pöördest käima nagu naksti. Ei ole see traktoritehnika ikka õige asi mumeelest.
Postitatud: K Veebr 23, 2011 8:32 am
Postitas erco
jeep gc 2.5 td,läks käima -28 ilma probleemideta ja ilma kütuse lisandita.
Postitatud: K Veebr 23, 2011 10:11 am
Postitas ibra
erco kirjutas:jeep gc 2.5 td,läks käima -28 ilma probleemideta ja ilma kütuse lisandita.
Kas asi ikka oli nii?

Paaris eelmises teemas sa oma probleemidest räägidki.
Postitatud: K Veebr 23, 2011 10:24 am
Postitas erco
probleemid küll.aga siin oli küsimus selles kas auto käivitub suure külmaga või ei.kõikke ei tasu nii südamesse võtta.
Postitatud: K Mär 02, 2011 12:27 pm
Postitas helar
Maksta diagnostika ja remondi eest teadmata mida tehti ?
Meister ei ütle mis autol viga oli ?
No tule Ansip appi !
Igaljuhul toodi meile samade sümptomitega chero.
Annan teada kuidas lõpplahendus on.Ise kahtlustan ikkagi pihusteid.
eetriga olge ettevaatlikud- kõnealusel cherol lasti õhupuhasti ilusasti tükkideks.
Nii. viga oli kahes esimeses pihustis.
Kuidas defekteerida:
Unustage ära igasugused mõõtmised- oma silm on kuningas.
Kõige parem väljas külmaga ja külma mootoriga defekteerida. ca -20.
Pihustitel tagasivoolu voolikud küljest . Üks käivitab ja teine vaatab mis toimub tagasivoolu otstes.
korras pihusti otsast
EI TOHI TILKAGI välja tulla.
Vigase pihusti puhul on tagasivoolu otsast näha samalaadset vaatepilti nagu saab näha kevadel nõiakaevu juures. Ei oskagi paremini seletada.
Ja uskuge mind - kütusekogus mis sealt välja lekib on mahuliselt olematu kuid "tagab" selle ,et auto ei käivitu.
Nendele kes kirjutasid ,et alles vahetasin paar kuud tagasi juba 2 pihustit-selle viga olla ei saa: EKSITE.
Konkreetsel autol vahetati 3 kuud tagasi V silindri pihusti.Kokkusattumusi esineb.
Re: Jeep 2.7 crd ei käivitu külmaga
Postitatud: K Mai 04, 2011 12:29 am
Postitas Bullrider
Kakun seda vana teemat esile, kuna lugu seotud siiski tundub, et pihustitega.... Mul terve mootori külg märg ja krt kohe kui seisma jätan , korralik loik diisilüttest kõhu all. Aru ei saa, kustkohast välja lajatab. Esimese ja teise pihusti ümbrus tundub küll kahtlaselt märjem olevat kui muud paigad mootoril. Tagasivoolu voolikud vahetasin, mõtsin, et äkki need mõrased, ikka sama pull. On see võimalik, et mingi pihusti tihend lekib või kust krt ta seda välja ajab nii hoolega? 3,1 Td mootor, 99a grandil...... Aus olla, siis stasti käivitub kah kui öö on ära seisnud, isegi nende pehmete ilmadega, mis praegu meil väljas on. Võiks keegi vähe aidata
Thanks
Re: Jeep 2.7 crd ei käivitu külmaga
Postitatud: K Mai 04, 2011 9:10 am
Postitas ibra
Bullrider kirjutas:Kakun seda vana teemat esile, kuna lugu seotud siiski tundub, et pihustitega.... Mul terve mootori külg märg ja krt kohe kui seisma jätan , korralik loik diisilüttest kõhu all. Aru ei saa, kustkohast välja lajatab. Esimese ja teise pihusti ümbrus tundub küll kahtlaselt märjem olevat kui muud paigad mootoril. Tagasivoolu voolikud vahetasin, mõtsin, et äkki need mõrased, ikka sama pull. On see võimalik, et mingi pihusti tihend lekib või kust krt ta seda välja ajab nii hoolega? 3,1 Td mootor, 99a grandil...... Aus olla, siis stasti käivitub kah kui öö on ära seisnud, isegi nende pehmete ilmadega, mis praegu meil väljas on. Võiks keegi vähe aidata
Thanks
Esiteks ,sa panid selle jutu vale teema alla .Sul pole ju 2,7CRD,vaid 3,1TD.Need on kaks täiesti erinevat mootorit.
Re:
Postitatud: K Mai 04, 2011 12:23 pm
Postitas jeebu
Lundve kirjutas:Huvitav teema, mul 2,7 ka ei läind siin -22 käima, väike suts eetrit ja käib nagu naksti. Ma kardan, et siin probleem sünnist sitapoolse auto ja eesti sitas küttes. 4,7 bensukas läheb -25 poolest pöördest käima nagu naksti. Ei ole see traktoritehnika ikka õige asi mumeelest.
Linnar ,Linnar ära seleta nyyd mul läks samaauto ka siin -30ga käima niiet silm ka ei pilkunud poolepöörde pealt p¨him¨tteliselt kysis kuhu sïdame

Selliseljuhul peab viga ikka vägasitas kyttes olema
