6. leht 8-st

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitatud: L Sept 24, 2011 12:26 am
Postitas Cruizsub
Mul saab tolmukal aasta täis oktoobris ja siis 30tuhande hooldus. Siiani rahul. Eks kuuleb näeb mis ja kui kalliks hoole läheb.

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitatud: N Nov 03, 2011 1:39 am
Postitas krss
Landy kirjutas:Eile sai jälle käidud Loganiga kohas, kuhu normaalne inimene sõiduautoga ei trügiks...võttis vaikselt jänku jälle püksi...Sai LR üritsuse jaoks rada luuratud
Irw, oled ikka kindel, et see rada LR-dele üle jõu ei käi, kui isegi Loganiga juba jänku püksi tuli? Meenutab lihtsalt sõbra juhtumit, kus inimene looduses UAZiga kinni jäi ning naine oma Ford Ka-ga talle kodust vintsi otse auto kõrvale tõi :lol:

Teemasse: kui paks on Dusteri plekk ja kui "kõva" on värvikiht? Kui palju oksad liiga teevad - poleeritavad jäljed, kriimud või lausa vaod tiibades-ustes? Hiljuti Transilvaania mägedes sõites jäi mulje kui päris popist autost sealmail, samuti läks neid pidevalt treileritäite kaupa Oradea/Nadvaradi piiripunkti suunal.

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitatud: P Nov 27, 2011 8:28 pm
Postitas mart284
Minu tolmuti sõidab nüüd ka ise kiirust hoides - kui veel suurema mootori ja automaadi saaks, oleks täiuslik masin valmis:)

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitatud: P Nov 27, 2011 10:33 pm
Postitas Landy
O.T.
Kuramus, ma tabsin täna end jälle 4000..4500LBS vintse vaatamas ja mõtlemas, kuidas seda Loganile ette sobitada. Eriti tundsin sellest puudust varakevadel oma talus libedal murul, mis veidi kaldu ja pehme ka oli. õnneks tungraud, lauad ja liiv aitasid liikuma. Smsm mõtlen eelmsile talvele ksu tuli end mitu korda koormarihmaga läbi jäiste rööbaste vintsida. Samas, ka dusteri omanikuna mõtiskleks juba piskesest vintsist ninale.
Lihtsalt hilisõhtune uitmõte.

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitatud: R Dets 16, 2011 1:48 pm
Postitas nrvous
mart284 kirjutas:Minu tolmuti sõidab nüüd ka ise kiirust hoides - kui veel suurema mootori ja automaadi saaks, oleks täiuslik masin valmis:)
Kas Dacia ise pakub seda lisa või mingi aftermarket toode?

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitatud: R Dets 23, 2011 4:06 pm
Postitas mart284
nrvous kirjutas:
mart284 kirjutas:Minu tolmuti sõidab nüüd ka ise kiirust hoides - kui veel suurema mootori ja automaadi saaks, oleks täiuslik masin valmis:)
Kas Dacia ise pakub seda lisa või mingi aftermarket toode?
Paigaldati see igatahes ABC Motorsis, seega vast tehase lisa pole. Aga toimib peaaegu normaalselt. Probleemid tunduvat olevat liig nõrgast mootorist, sest 6da käiguga ülesmäge algul vajub kiirus pisut alla ja kui masin gaasi jõulisemalt surub, siis hiljem tõuseb pisut üle lubatu:) Teel Tartu tuli asja jälgida enne kiiruskaameraid, ei saanud ühtlaselt 95ga läbi tiksuda.

Samas see nõrk mootor võib olla minu eelmiste liikurite viga, kus hobuste arv oli üle 300..

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitatud: E Jaan 30, 2012 6:08 pm
Postitas djkiller
ise olen ka hakanud antud auto poole vaatama.
pajero on lisa lukke ja jampsi rohkem kuid samas kohmakam ning raskem.
milline on auto hooldusvälp?
kui kallid on hooldused?
mida eelistada diisel või bena? mõlemad siis 4x4 variant.kuskil brosüürist lugesin ,et igal mudelil erinev 4x4 süsteem(4x4 puhul) kas siis oli mõeldud bensiin vs diisel? mõlemal ikka see lukk peal?
keegi võiks oma masinaga proovida ning panna youtube video lumes müttamisest ,mitte need promovideod ja krat peab mis veel.
mis oleks max rehv mida saaks alla panna midagi ümberehitamata?
endal läheks ta jahilkäimisek(õnneks ei ole päris mülkas müttamas aga kõrge lumi on suht tihti vastas)

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitatud: E Jaan 30, 2012 11:28 pm
Postitas Landy
djkiller kirjutas: kui kallid on hooldused?
mida eelistada diisel või bena? mõlemad siis 4x4 variant.kuskil brosüürist lugesin ,et igal mudelil erinev 4x4 süsteem(4x4 puhul) kas siis oli mõeldud bensiin vs diisel? mõlemal ikka see lukk peal?
keegi võiks oma masinaga proovida ning panna youtube video lumes müttamisest ,mitte need promovideod ja krat peab mis veel.
mis oleks max rehv mida saaks alla panna midagi ümberehitamata?
endal läheks ta jahilkäimisek(õnneks ei ole päris mülkas müttamas aga kõrge lumi on suht tihti vastas)
Hooldusvälp sõltub mootorist (bens/diiisel ning kasutus valdkonnast ja keskkonnast. Minu Loganil, mille 1,5 dci on 20.000km hooldusvälp (peamiselt lauskmaa asfltteid saab kasutatud). Selle kohta on kasutsumanualis eraldi pikk peatükk.

Küstusekulu osas on ökonoomseim diisel. Eriti suur vahe on linnasõidul.
Sel mootoril on mõnusalt madal väändemoment ja kubatuuri kohta ülltvalt palju jõudu, isegi Loganile pigaldatuna. Jäksab sitkelt ka suurt haagist vedada (Dusteril lubatud 1,5 t.).
http://www.citymotors.ee/Duster/tehnilised_andmed

Neliveo süsteem on kõigil sama 2WD, 4WD auto ja 4WD lukustatud. Erinevad on käigukastid - 5 ja 6 käigulised)

Ilmselt on neile "mudakollilde", mis eespol piltuidel kujutatud, alla pandud
195/80 R 15 või pigem 205/70 R 15 MT rehvid (Insa Turbol on sellised valikus). Neist suuremad enam ei tohiks mahtuda.

Edasi oskavad ehk Dusteri mehed pjatada.

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitatud: T Jaan 31, 2012 8:39 am
Postitas djkiller
Landy kirjutas:
djkiller kirjutas: kui kallid on hooldused?
mida eelistada diisel või bena? mõlemad siis 4x4 variant.kuskil brosüürist lugesin ,et igal mudelil erinev 4x4 süsteem(4x4 puhul) kas siis oli mõeldud bensiin vs diisel? mõlemal ikka see lukk peal?
keegi võiks oma masinaga proovida ning panna youtube video lumes müttamisest ,mitte need promovideod ja krat peab mis veel.
mis oleks max rehv mida saaks alla panna midagi ümberehitamata?
endal läheks ta jahilkäimisek(õnneks ei ole päris mülkas müttamas aga kõrge lumi on suht tihti vastas)
Hooldusvälp sõltub mootorist (bens/diiisele ning kasutus valdkonnast ja keskkonnast. Minu Loganil, mille 1,5 dci on 20.000km hooldusvälp (peamiselt lauskmaaasfltteid saab kasutatud). Selle kohta on kasutsumanualis eraldi pikk peatükk.

Küstuseluku osas on ökonoomseim diisel. Eritiu suur vahe on linnasõidul.
Sel mootoril on mõnusalt madal väändemoment ja kubatuuri kohta ülltvalt palju jõudu, isegi Loganile pigaldatuna. Jäksab sitkelt ka suurt haagist vedada (Dusteril lubatud 1,5 t.).
http://www.citymotors.ee/Duster/tehnilised_andmed

Neliveo süsteem on kõigil sama 2WD, 4WD auto ja 4WD lukustatud. Erinevad on käigukastid - 5 ja 6 käigulised)

Ilmselt on neile "mudakollilde", mis eespol piltuidel kujutatud, alla pandud
195/80 R 15 või pigem 205/70 R 15 MT rehvid (Insa Turbol on sellised valikus). Neist suuremad enam ei tohiks mahtuda.

Edasi oskavad ehk Dusteri mehed pjatada.
rehvide osas peab enne muetsema sinna 15 tollised et siis n.ö max suurusega rehvid alla suruda.

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitatud: T Jaan 31, 2012 11:44 am
Postitas Landy
djkiller kirjutas:
rehvide osas peab enne muetsema sinna 15 tollised et siis n.ö max suurusega rehvid alla suruda.
Siis tuleb leida 16" rehvi ekvivalent või 15" veljed

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitatud: T Jaan 31, 2012 12:08 pm
Postitas djkiller
Landy kirjutas:
djkiller kirjutas:
rehvide osas peab enne muetsema sinna 15 tollised et siis n.ö max suurusega rehvid alla suruda.
Siis tuleb leida 16" rehvi ekvivalent või 15" veljed

kuna siis dusterit katsetama lähete? :D

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitatud: N Veebr 09, 2012 2:00 pm
Postitas djkiller
teema nii ära unustatud.kuna siis proovisõidule keegi läheb?

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitatud: L Mär 17, 2012 4:58 pm
Postitas sigaelmar
djkiller kirjutas:ise olen ka hakanud antud auto poole vaatama.
pajero on lisa lukke ja jampsi rohkem kuid samas kohmakam ning raskem.
milline on auto hooldusvälp?
kui kallid on hooldused?
mida eelistada diisel või bena? mõlemad siis 4x4 variant.kuskil brosüürist lugesin ,et igal mudelil erinev 4x4 süsteem(4x4 puhul) kas siis oli mõeldud bensiin vs diisel? mõlemal ikka see lukk peal?
keegi võiks oma masinaga proovida ning panna youtube video lumes müttamisest ,mitte need promovideod ja krat peab mis veel.
mis oleks max rehv mida saaks alla panna midagi ümberehitamata?
endal läheks ta jahilkäimisek(õnneks ei ole päris mülkas müttamas aga kõrge lumi on suht tihti vastas)
Seda peaks täpselt tehaseandmetest vaatama, kumb mõtekam osta on aga minumeelest oli diisel kiirem/võimsam/ökonoomsem. Diislil on hoolded kallimad küttefiltri võrra. Lõppkokkuvõttes tulevad diisli hoolded ikkagi kallimad nagu ikka. Kui on kübemefilter ka, siis peab kallimat õli ka kasutama.

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitatud: N Apr 05, 2012 4:04 pm
Postitas Landy

Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva

Postitatud: E Apr 16, 2012 10:57 am
Postitas djkiller
lumes ja mudas hoopis teised lood.
kõva pinnasega sai jah hakkama