Re: New Dacia Duster 4x4: The Modern Day Lada Niva
Postitatud: L Sept 24, 2011 12:26 am
Mul saab tolmukal aasta täis oktoobris ja siis 30tuhande hooldus. Siiani rahul. Eks kuuleb näeb mis ja kui kalliks hoole läheb.
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Irw, oled ikka kindel, et see rada LR-dele üle jõu ei käi, kui isegi Loganiga juba jänku püksi tuli? Meenutab lihtsalt sõbra juhtumit, kus inimene looduses UAZiga kinni jäi ning naine oma Ford Ka-ga talle kodust vintsi otse auto kõrvale tõiLandy kirjutas:Eile sai jälle käidud Loganiga kohas, kuhu normaalne inimene sõiduautoga ei trügiks...võttis vaikselt jänku jälle püksi...Sai LR üritsuse jaoks rada luuratud
Kas Dacia ise pakub seda lisa või mingi aftermarket toode?mart284 kirjutas:Minu tolmuti sõidab nüüd ka ise kiirust hoides - kui veel suurema mootori ja automaadi saaks, oleks täiuslik masin valmis:)
Paigaldati see igatahes ABC Motorsis, seega vast tehase lisa pole. Aga toimib peaaegu normaalselt. Probleemid tunduvat olevat liig nõrgast mootorist, sest 6da käiguga ülesmäge algul vajub kiirus pisut alla ja kui masin gaasi jõulisemalt surub, siis hiljem tõuseb pisut üle lubatu:) Teel Tartu tuli asja jälgida enne kiiruskaameraid, ei saanud ühtlaselt 95ga läbi tiksuda.nrvous kirjutas:Kas Dacia ise pakub seda lisa või mingi aftermarket toode?mart284 kirjutas:Minu tolmuti sõidab nüüd ka ise kiirust hoides - kui veel suurema mootori ja automaadi saaks, oleks täiuslik masin valmis:)
Hooldusvälp sõltub mootorist (bens/diiisel ning kasutus valdkonnast ja keskkonnast. Minu Loganil, mille 1,5 dci on 20.000km hooldusvälp (peamiselt lauskmaa asfltteid saab kasutatud). Selle kohta on kasutsumanualis eraldi pikk peatükk.djkiller kirjutas: kui kallid on hooldused?
mida eelistada diisel või bena? mõlemad siis 4x4 variant.kuskil brosüürist lugesin ,et igal mudelil erinev 4x4 süsteem(4x4 puhul) kas siis oli mõeldud bensiin vs diisel? mõlemal ikka see lukk peal?
keegi võiks oma masinaga proovida ning panna youtube video lumes müttamisest ,mitte need promovideod ja krat peab mis veel.
mis oleks max rehv mida saaks alla panna midagi ümberehitamata?
endal läheks ta jahilkäimisek(õnneks ei ole päris mülkas müttamas aga kõrge lumi on suht tihti vastas)
rehvide osas peab enne muetsema sinna 15 tollised et siis n.ö max suurusega rehvid alla suruda.Landy kirjutas:Hooldusvälp sõltub mootorist (bens/diiisele ning kasutus valdkonnast ja keskkonnast. Minu Loganil, mille 1,5 dci on 20.000km hooldusvälp (peamiselt lauskmaaasfltteid saab kasutatud). Selle kohta on kasutsumanualis eraldi pikk peatükk.djkiller kirjutas: kui kallid on hooldused?
mida eelistada diisel või bena? mõlemad siis 4x4 variant.kuskil brosüürist lugesin ,et igal mudelil erinev 4x4 süsteem(4x4 puhul) kas siis oli mõeldud bensiin vs diisel? mõlemal ikka see lukk peal?
keegi võiks oma masinaga proovida ning panna youtube video lumes müttamisest ,mitte need promovideod ja krat peab mis veel.
mis oleks max rehv mida saaks alla panna midagi ümberehitamata?
endal läheks ta jahilkäimisek(õnneks ei ole päris mülkas müttamas aga kõrge lumi on suht tihti vastas)
Küstuseluku osas on ökonoomseim diisel. Eritiu suur vahe on linnasõidul.
Sel mootoril on mõnusalt madal väändemoment ja kubatuuri kohta ülltvalt palju jõudu, isegi Loganile pigaldatuna. Jäksab sitkelt ka suurt haagist vedada (Dusteril lubatud 1,5 t.).
http://www.citymotors.ee/Duster/tehnilised_andmed
Neliveo süsteem on kõigil sama 2WD, 4WD auto ja 4WD lukustatud. Erinevad on käigukastid - 5 ja 6 käigulised)
Ilmselt on neile "mudakollilde", mis eespol piltuidel kujutatud, alla pandud
195/80 R 15 või pigem 205/70 R 15 MT rehvid (Insa Turbol on sellised valikus). Neist suuremad enam ei tohiks mahtuda.
Edasi oskavad ehk Dusteri mehed pjatada.
Siis tuleb leida 16" rehvi ekvivalent või 15" veljeddjkiller kirjutas:
rehvide osas peab enne muetsema sinna 15 tollised et siis n.ö max suurusega rehvid alla suruda.
Landy kirjutas:Siis tuleb leida 16" rehvi ekvivalent või 15" veljeddjkiller kirjutas:
rehvide osas peab enne muetsema sinna 15 tollised et siis n.ö max suurusega rehvid alla suruda.
Seda peaks täpselt tehaseandmetest vaatama, kumb mõtekam osta on aga minumeelest oli diisel kiirem/võimsam/ökonoomsem. Diislil on hoolded kallimad küttefiltri võrra. Lõppkokkuvõttes tulevad diisli hoolded ikkagi kallimad nagu ikka. Kui on kübemefilter ka, siis peab kallimat õli ka kasutama.djkiller kirjutas:ise olen ka hakanud antud auto poole vaatama.
pajero on lisa lukke ja jampsi rohkem kuid samas kohmakam ning raskem.
milline on auto hooldusvälp?
kui kallid on hooldused?
mida eelistada diisel või bena? mõlemad siis 4x4 variant.kuskil brosüürist lugesin ,et igal mudelil erinev 4x4 süsteem(4x4 puhul) kas siis oli mõeldud bensiin vs diisel? mõlemal ikka see lukk peal?
keegi võiks oma masinaga proovida ning panna youtube video lumes müttamisest ,mitte need promovideod ja krat peab mis veel.
mis oleks max rehv mida saaks alla panna midagi ümberehitamata?
endal läheks ta jahilkäimisek(õnneks ei ole päris mülkas müttamas aga kõrge lumi on suht tihti vastas)