6. leht 10-st

Postitatud: P Jaan 24, 2010 8:23 pm
Postitas al
Lihtsalt südamerahustuseks diislikasutajatele. Sai siin uue aasta alul mööda kohalikke tanklaid (ei ole meil siin S... ja N.. tanklaid) talvist diislit otsitud, et hobiauto ära ei külmuks. Ja tõid kalanägudega klienditeenindajad mulle 3/3-st tagatoast sertifikaate näha kus hägustumistemperatuuriks -16/-18 ja hangumiseks -26/-30 märgitud. Väljas oli küll tollel hetkel natukene soojem, aga minu kriitilise märkuse peale, et ega talv veel otsas pole, öeldi, et EESTI SEADUSTE järele ongi see täpselt nii talvine kütus, kui veel olla saab.
Nii, et kui autot käima ei saa, või teele jääte, siis oleks nagu jällegi J.O.K.K. ja selgitage ise oma tehnikale, et seadusekuulekana peab ta kõik selle pudru puhtalt ära põletama.

Pärastpoole selgus juhataja jutust muidugi, et "mitteteadlik" klienditeenindaja oli vale paberi toonud, tegelikult olla ikka palju karmim küte müügis, aga see selleks.

Postitatud: P Jaan 24, 2010 8:50 pm
Postitas PSV
seff kirjutas:
PSV kirjutas:Paaki ja radiaatorisse http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... ct_id=1345
kas sul oli volvo v :roll: http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=363202
Mitu sarnasust on keeduspiraalil ja puhuril ?

Postitatud: E Jaan 25, 2010 5:04 pm
Postitas krunnn
Väike hoitus nende plastmassist elektriliste kuumapuhuritega.
Mul tädimehel põletas see vidin terve garaazi ja lauda ja auto maha.
Pani selle auto (vw passat diisel) nina ette puhuma, et garaaz soojemaks ja karter ka. Läks tuppa ja 20 min pärast polnud enam eriti midagi päästa.
Tuletõrje sõnul oli puhur põhjuseks, mis iganes selle puhuriga juhtus, siis minul siit ka küsimus, et autosalongi pannakse ka el.puhurid (220v), hinnaklassis 200 - 1500 vist ja peale. Fixuses müüdi autopuhureid 200 eeguga ja kas see ei või niimoodi kärssama minna?

Läheb jutt OT aga liigutage palun siis sobivasse kohta.

On olemas ka TAL(L)MAC el. puhur 220v max. 3 kw. Algul tundus, et annab rohkem sooja, kui käe juurde panid. Paar aastat sihipäratselt kasutatud ja nagu ei anna enam sellist kuumust välja, enne oli tulikuum õhk mis tuli aga nüüd leige? Isegi see väike 2kw EWT puhur annab rohkem sooja käega katsudes?
Käisin Tallmaci remondimeeste juures ja need panid juhtmed külge ja et kõik on ok, amprid ja voldid.
Minu küsimus et kas on kellelgi sarnast kogemust nende Talmaci omadega?

Postitatud: T Jaan 26, 2010 1:07 pm
Postitas no fear
krunnn kirjutas: On olemas ka TAL(L)MAC el. puhur 220v max. 3 kw. Algul tundus, et annab rohkem sooja, kui käe juurde panid. Paar aastat sihipäratselt kasutatud ja nagu ei anna enam sellist kuumust välja, enne oli tulikuum õhk mis tuli aga nüüd leige? Isegi see väike 2kw EWT puhur annab rohkem sooja käega katsudes?
Käisin Tallmaci remondimeeste juures ja need panid juhtmed külge ja et kõik on ok, amprid ja voldid.
Minu küsimus et kas on kellelgi sarnast kogemust nende Talmaci omadega?
Ma soetasin eelmisel aastal Stokkerist Masteri 3,3 kw puhuri...sama teema tegelt! Täielik rämps. Mõttetu.

Postitatud: T Jaan 26, 2010 3:11 pm
Postitas Discovery
krunnn kirjutas:Tuletõrje sõnul oli puhur põhjuseks, mis iganes selle puhuriga juhtus
Tõenäoliselt tõmbas endale peenikest tolmu sisse ja hõõgniidile polnudki rohkem vaaja.

Postitatud: T Jaan 26, 2010 3:16 pm
Postitas Taavi2101
Discovery kirjutas:
krunnn kirjutas:Tuletõrje sõnul oli puhur põhjuseks, mis iganes selle puhuriga juhtus
Tõenäoliselt tõmbas endale peenikest tolmu sisse ja hõõgniidile polnudki rohkem vaaja.
Ise põletasin kunagi ühe puhuri maha tänu sellele, et bimetall ülekuumenemis lüliti ei toiminud. Mul jäi garaas alles.

Postitatud: K Jaan 27, 2010 9:58 pm
Postitas wdd
Ma siis nüüd külma ohver... hommikul -30 ga üritasin oma diisel montereyd käima saada aga tulutult.... juusiis diisel oli nii lotusetult paks...
Homsest pidi veidike soojemaks minema... huvitav kas filtris olev parafiinikristallid sulavad üles, ja kas ma pean valama filtri uuesti täis?

Postitatud: K Jaan 27, 2010 11:51 pm
Postitas ibra
wdd kirjutas:Ma siis nüüd külma ohver... hommikul -30 ga üritasin oma diisel montereyd käima saada aga tulutult.... juusiis diisel oli nii lotusetult paks...
Homsest pidi veidike soojemaks minema... huvitav kas filtris olev parafiinikristallid sulavad üles, ja kas ma pean valama filtri uuesti täis?
Ära põe ,kõik läheb soojaga normi.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 12:05 am
Postitas AsTroSS
wdd kirjutas:Ma siis nüüd külma ohver... hommikul -30 ga üritasin oma diisel montereyd käima saada aga tulutult.... juusiis diisel oli nii lotusetult paks...
Homsest pidi veidike soojemaks minema... huvitav kas filtris olev parafiinikristallid sulavad üles, ja kas ma pean valama filtri uuesti täis?
Vabatahtlikult see parafiin ei kao kuhugi, ära saad sele ainult lisandiga.

Ise eemaldsin oma Ram'i filtrist lusika täie parafiini ,mille viisin katlaruumi (vähemalt´+15) ja paar päeva hiljem oli ta ikka veel samas konditsioonis nagu -20 kaari korral.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 1:28 am
Postitas seenior2
Vabatahtlikult see parafiin ei kao kuhugi, ära saad sele ainult lisandiga.

Ise eemaldsin oma Ram'i filtrist lusika täie parafiini ,mille viisin katlaruumi (vähemalt´+15) ja paar päeva hiljem oli ta ikka veel samas konditsioonis nagu -20 kaari korral.
--------------------
Karta on,et sinna filtrisse oli kogunenud sel juhul miski muu sodi,sest c+10 juures sulab kanistritäis suvist d.kütet öö jooksul kindlalt ära -kordades ära proovitud :!:
Aga kas auto filtris ära sulab,see sõltub juba täiel määral konkreetsest autost,kui filter on nö.mootori küljes,siis sulab ära,kui kuskil raami küljes ja külm õhk ka talle peale puhub,siis ei sula.Kuna mul täpselt kaks sellist varijanti on omal olemas,tuginen kogemustele. Ja kui filtrit vahetada ,on alati kindlam valada ta enne kütet täis,kui kohale keeratakse.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 6:48 am
Postitas honkomees
wdd kirjutas:Ma siis nüüd külma ohver... hommikul -30 ga üritasin oma diisel montereyd käima saada aga tulutult.... juusiis diisel oli nii lotusetult paks...
Mul oli -33 ja mõtlesin kah, et mis saab - filter ju kastikal kõhu all raami vahel. Vaatamata plokisoojendusele tegin mootor käima minnes päris pahast häält aga läks kohe käima ja jäigi. Samas kallasin pühapäeval (-28 - -30) kuuri all seisnud ühest kanistrist teise kütet ja põhjas oli kenake kiht valget ollust. :cry: Ei tea kas paagi põhjast ei võta seda parafiini süsteemi või tuleb siiski filtrist läbi?

Postitatud: N Jaan 28, 2010 9:35 am
Postitas wdd
seenior2 kirjutas:Vabatahtlikult see parafiin ei kao kuhugi, ära saad sele ainult lisandiga.

Ise eemaldsin oma Ram'i filtrist lusika täie parafiini ,mille viisin katlaruumi (vähemalt´+15) ja paar päeva hiljem oli ta ikka veel samas konditsioonis nagu -20 kaari korral.
--------------------
Karta on,et sinna filtrisse oli kogunenud sel juhul miski muu sodi,sest c+10 juures sulab kanistritäis suvist d.kütet öö jooksul kindlalt ära -kordades ära proovitud :!:
Aga kas auto filtris ära sulab,see sõltub juba täiel määral konkreetsest autost,kui filter on nö.mootori küljes,siis sulab ära,kui kuskil raami küljes ja külm õhk ka talle peale puhub,siis ei sula.Kuna mul täpselt kaks sellist varijanti on omal olemas,tuginen kogemustele. Ja kui filtrit vahetada ,on alati kindlam valada ta enne kütet täis,kui kohale keeratakse.

Filter on mootori küljes... eks võtan õhtul kuumaõhu puhuri ja hakkan filtrit soojendama...
Vb peaks igaks juhuks lahti võtma, tühjaks laskma ja korralikku diislit täis valama?
Samas siis võiks juba uue filtri ka panna... maksab rabe täpselt 100.-

Küsimus siis veel.. et kas ei või olla parafiin jõudnud äkki pihustiteni? Filtris juba osa ju ärafiltreeritud kütet...

Postitatud: N Jaan 28, 2010 12:05 pm
Postitas Tom 73
Tere. Sama lugu oli kuu seisnud LC 80 ´ga. Ei tahtnud teine üldse käima minna ,ei lubanud ka. Võtsin siis ämbri kuuma (+70C´) vett ja valasin aeglaselt pumba, pihustite ja filtri peale. Ootasin pisut ja kordasin protseduuri. Seejärel eelsüüdet ja võtit (starterit) ning a´3sek. möödudes käis .

Postitatud: N Jaan 28, 2010 12:49 pm
Postitas wdd
Tom 73 kirjutas:Tere. Sama lugu oli kuu seisnud LC 80 ´ga. Ei tahtnud teine üldse käima minna ,ei lubanud ka. Võtsin siis ämbri kuuma (+70C´) vett ja valasin aeglaselt pumba, pihustite ja filtri peale. Ootasin pisut ja kordasin protseduuri. Seejärel eelsüüdet ja võtit (starterit) ning a´3sek. möödudes käis .

Uki. proovin kõigepealt kuumaõhupuhuriga. Kui ei aita siis sama nipp...

Küsimus siis ka veel: kus kohas asuvad montereyl pihustid ja pump?

Postitatud: N Jaan 28, 2010 1:28 pm
Postitas seenior2
wdd - ei tea ju ,mis auto sul on.Vaata,kuhu läheb küttefiltrist voolik-kütusetoru. Peab minema kõrgsurvepumpa ja sealt lähevadki torud pihustitesse. Soe soovitus : paigalda mootorile plokisoojendus,muresid hulga vähem ja tegelikult hoiad raha kokku ! Seniks aitab muidugi soojaõhupuhur,kuid sellega peab kannatust olema,sest1-2minutiga ei juhtu kohe mitte midagi.