6. leht 7-st

Postitatud: P Okt 30, 2005 8:31 am
Postitas usajansa
siit lehekyljelt ehk leiab mingit infi.
cherokee ja wrangleri spiraalvedrud peaks olema oma pikkustelt ja läbimõõtudelt ning kandevõime kohapealt sobilikud.
http://www.4x4groupbuy.com/store/index. ... c13b3773af

Postitatud: P Okt 30, 2005 8:36 am
Postitas usajansa

Postitatud: P Okt 30, 2005 8:42 am
Postitas usajansa
aga kui palju kannatab 02 tagumine vedru?kui pika käiguga ?
tegelikult on nad vist kaunis lyhikesed.
aga sobima peaks tavalise cherokee esimesed spiraalid.nood ei ole läbimõõdult suured aga pikkust piisavalt.kaalu kannet peaks olema sobivalt ,sest 4,0 l mootor ,mis reas 6ne on päris raske.

Postitatud: E Okt 31, 2005 5:02 pm
Postitas Ain
Jeep'i tõstesarja spiraalid tunduvad täitsa hea lahendus olema. Pikemad vardad saab ise kokku keevitada torust, latist ja hüdrosilngri aas-otsikust. Ei tea kes neid Jeep'i vedrusi mõistliku hinnaga pakkuda oskab, Eestis või siis naabermaades?
Kes siin nõustajaks võiks olla? Sügisestel mudasõitudel on tõstetud liikureid päris palju, kuid oma jalad ei kanna mind veel mõni kuu, nii et see web ja telefon on ainukesed kanalid info saamiseks.

Postitatud: E Okt 31, 2005 5:14 pm
Postitas usajansa
Ain kirjutas:Jeep'i tõstesarja spiraalid tunduvad täitsa hea lahendus olema. Pikemad vardad saab ise kokku keevitada torust, latist ja hüdrosilngri aas-otsikust. Ei tea kes neid Jeep'i vedrusi mõistliku hinnaga pakkuda oskab, Eestis või siis naabermaades?
Kes siin nõustajaks võiks olla? Sügisestel mudasõitudel on tõstetud liikureid päris palju, kuid oma jalad ei kanna mind veel mõni kuu, nii et see web ja telefon on ainukesed kanalid info saamiseks.
ma vaatan ,mis teha annab.ma ise a 15 aastat usakatega tegelenud .ehk leiame lahenduse.sa võiks mingi pikkuse arvata ja ma siis uuriks.

Postitatud: E Okt 31, 2005 5:17 pm
Postitas usajansa
mnjah oleks vaid keegi ,kes ära tooks...
http://uazclub.chat.ru/

Postitatud: T Nov 01, 2005 3:22 pm
Postitas usajansa
AIN .
selline kuulutus kuldses börsis.ma proovisin helistada ,kuid ei saanud pihta.ehk on need reduktor sillad?
http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuu ... evt=onpost

Postitatud: T Nov 01, 2005 3:35 pm
Postitas Ain
Sain selli pika helistamise peale reedel kätte , müüb tegelikult kogu UAZ-i a.83, praegu lihtsalt kere raamilt maas ja küsib palju. Nii vana red. sild tahab kõvasti remonti, osade saadavus kehv ja ka venes kallid. Mõtlen alles et ehk järgmine nädal helistan uuesti.

Postitatud: K Nov 02, 2005 12:47 pm
Postitas usajansa
natuke siis cherokee spiraalide kohta.
kataloog pakub välja sisemise läbimõõdu 4,040 inches,vedru keeru paksus elik materjali paksus 0,531 inches,kõrgus ,kui on paigaldatud 15,000,kaalu kanne 388 lbs,vabas olekus pikkus 18,220 inches.
sellise diameetriga on antud kataloogis cherokee omad pikimad.
aga loomulikult leiab ,mida iganes ,kui on mingi konkreetne diameeter ja pikkuse soov.

Postitatud: K Nov 02, 2005 12:59 pm
Postitas Ain
Kas need on siis standardvedrud ja esimesed.? Kas kataloogist leiab ka näit. 4"-5" tõste jaoks vedrusi? Ette võiks tõesti Cherokee omad ja tagumised ehk siis Wrangleri tõstega esimesed aretada.
Kuidas saadavuse ja hinnaga lood on?

Postitatud: K Nov 02, 2005 4:00 pm
Postitas usajansa
Ain kirjutas:Kas need on siis standardvedrud ja esimesed.? Kas kataloogist leiab ka näit. 4"-5" tõste jaoks vedrusi? Ette võiks tõesti Cherokee omad ja tagumised ehk siis Wrangleri tõstega esimesed aretada.
Kuidas saadavuse ja hinnaga lood on?
need on standard kõrgusega
tõstesarju igasuguseid .alates 2" jne.kõike saab.hind konkreetselt vastavalt vedrude pikkusele.saab kõike.
tagumiste kohapealt anna mingeid pikkusi ja diameetreid ning ma otsin vastavusi.ma arvan ,et tuleks v aadata cherokeele või muude omi,kuna selle uue wrangleri aftermarketi hinda ei ole ja järelikult neid saab vaid originaalina.ja see pole odav.leidsin hinna standard cherokeele esimesed paar 1955.00 letis ja samad rancho omad ,mis oleks 3" tõstetud 3800.00 paar .muljet avaldav vahe.
Jaanus

Postitatud: N Nov 03, 2005 10:45 am
Postitas Ain
Jaanus,
Vedrude koha pealt pean veidi tempot aeglustama, pole veel millegi pealt mõõta, aga ülemise kinnituse võib keevitada sobivale kõrgusele, kui vaid vedru enda käik piisavalt pikk oleks. Kuna tahtmine mingi kõrgem vanker teha, siis tuleb vist 3"-5" tollise tõste kõrgem hind välja käia. Tõstevedrude hinnavahe olematu, kui usa netikaupmehi uskuda ja alla 200 USD paar + postikulud ei roni kuidagi üle 2,5 kEEK-i. Mõtleme veel.
Mu tuttav helistas just hommikul Piiterist, leidis Volga suportid esimesest poes. Saatain ta UAZ-i osade esinduspoodi Nevski silla alla, äkki leiab sealt pidurikettad ja red silla pooltelje, täielik löterii, ega see Piiteri vahel liikumine ja ummikutes seismine viib päeva ruttu õhtusse.

Postitatud: N Nov 03, 2005 12:09 pm
Postitas usajansa
kuule ma siin otsin juba ford bronco kettaid,kuna nagunii on ketas pealt ära käiv ka venkudel ning ma arvan,et hinna kohapealt on venku ehk kallimgi.tellisin bronco yhe ketta ,et nädalavahetusel proovida.homme saan kätte.siis teab ,mismoodi support ehitada ja milline valida
tuttav sai täna oma kettad ja supprtid ja hubid kätte .lähen õhtul pilti võtma.

Postitatud: N Nov 03, 2005 12:30 pm
Postitas usajansa
samas olen cherokeesid tõstnud nii (siis esimest vedru ),et olen lasknud teha 5 sm seibid ,mis olen siis vedru ylemise otsa ja raami kyljes oleva pesa vahele pannud.tagumistele lehtedele aga lisa lehe .ja täitsa ok.

Postitatud: N Nov 03, 2005 1:25 pm
Postitas Ain
Kettad.suportid ja pooltelg Piiteris auto pakiruumis. Eks kuuleb, kas saab need Soome homme või järgmine nädal, siis sealt Tallinnasse esimese koormaga. Hinnast praegu rääkida ei oska, aga kalliks tulevad kindlasti. Karter on minu kogemustel vene letihinnale oma 60 kuni 120% otsa pannud, aga eks toomine ka maksa, olen ise ka veendunud et Eestis lääne tavajupid lodavamad tulevad.
Nende vedrudega mul ikkagi plaanis peale lihtsa tõste ka silla käiku suurendada ning tagumine samuti spiraalidele tõsta. Ülemise vedrukanduri keevitab vastavalt vedrule. Hoovad kas ise kokku keevitada, või vene stoikadele jupid otsa ja kerekinnitus liikuva aasaga teha. Stoika kinnitus raamile võimalikult kastipoolse kardaaniristi kaugusele, siis saab alumise kardaaniristi pea statsionaarselt nulliks.