6. leht 15-st
Postitatud: R Okt 09, 2009 9:01 am
Postitas raulex
Gaz 66 sildade paigaldamiseks pole selle projekti juures küll midagi tugevdada vaja.
Sillakinnitused raami all võtavad vastu enamuse jõududest,seega kerele mõjuvad jõud eriti ei muutu.
Raskema kaalu kompenseerib suurem ülekandearv(6,83).
Boonuseks on veel automaatlukustusega difrid.
Mul omal on Terrano baasil aretatud sarnase
ehitusega koll ,mis kannatab edukalt rasket maastikusõitu.
Postitatud: R Okt 09, 2009 12:02 pm
Postitas tarmo
See tugevamate sildade jutt on kõik õige, aga kuna olen isegi saanud "häid" soovitusi alles siis, kui tegelikult ehitus praktiliselt valmis, siis soovitaks sellist järjekorda - proovi algul ära suure rattaga (ükskõik, mis ta siis tuleb - moog või 66 vms). Kuna sa sellega lund lükkad ja maastikule (eriti?) ei roni, siis äkki peab ikkagi vastu ja pole vaja midagi ringi teha.
Kui ei pea, siis otsid uued sillad.
Aga proovi veljed sobitada nii, et hiljem ringi ei peaks tegema.
Postitatud: R Okt 09, 2009 1:24 pm
Postitas uhti
Lumelükkamise plaani olen ka juba ümber mõelnud kuna raam tuli nii kõrgele ja saha aretamine läheb keeruliseks.
Auto jääb lumeraja silumiseks ja vee vedamiseks rajale,ning niisama läbi kraavide ja üle teepervede sõitmiseks.
Võibolla panen siis ikkagi Gaz 53 rattad alla ja lõikan noil mustrit natuke juurde.Siis ei tule need rattad nii rasked ja ei haaku ka nii hästi kui 66 omad.
Postitatud: R Okt 09, 2009 8:22 pm
Postitas al
Krossimehed otsivad mingeid vanema mersu kergveoka 20" velgi, kerged pidada olema, sinna siis mis iganes peale. Vene Urali rehv ka 20" aga kõrgus!
Postitatud: P Okt 11, 2009 4:51 pm
Postitas uhti
Täna mõõtsin kiirused ära,esimese käiguga tühikäigul sõites on kiirus alla 1km/h ja viiendaga põhjagaasiga liigub nende ratastega 43 km/h.
Tegime mingi video ka aga netti saamisega vist läheb aega.
Postitatud: E Okt 12, 2009 7:14 am
Postitas uhti
Postitatud: E Okt 12, 2009 9:16 pm
Postitas Veiko
Nalja rohkem kui rubla eest.Ma arvan,et see oligi eesmärk.
Veiko
Postitatud: E Okt 12, 2009 9:41 pm
Postitas djkiller
edasi läheb küll mõnusalt(Y)
Postitatud: E Okt 12, 2009 9:47 pm
Postitas Movistar
djkiller kirjutas:edasi läheb küll mõnusalt(Y)
Mille järgi sa seda tuvastasid?

Postitatud: E Okt 12, 2009 9:51 pm
Postitas djkiller
kets käis ringi

põllupeal rohkem pole vaja;)
Postitatud: E Okt 12, 2009 9:55 pm
Postitas sambla-aadu
ühel mitte nii kenal päeval kukud sa oma Piza torniga pikali...ja hakkad siiski natukene madalamat maasturit ehitama...loodetavasti.
Vähemalt naljakas oli vaadata kuidas selline torn porgandi häält tehes porise põllu peal edasi-tagasi sõitis

Postitatud: E Okt 12, 2009 10:36 pm
Postitas uhti
Veiko kirjutas:Nalja rohkem kui rubla eest.Ma arvan,et see oligi eesmärk.
Veiko
Täpselt nii ja selle raha eest on piisavalt adrenaliini tekitav ja suhteliselt atraktiivne mänguasi.Samas võtab vähe kütet ja on odav ülal pidada.
Loodetavasti välimus paraneb kui need raami ja kere vahelised küljed kinni ehitan ja 53-e rattad alla saavad nii,et rööbe läheb ka paarkümmend senti laiemaks.
Jõu puudust veel väga pole jah.Seal pori sees sõitsin 4-jandaga aga jõuab samamoodi liikuda ka 5-nda käiguga.
To: sambla-aadu
Ja kui lähebki ümber ajan uuesti püsti ja kärutan edasi.
Tore kui su Säästumarketist ostetud porgandid turbo moodi vilisevad

Postitatud: E Okt 12, 2009 10:53 pm
Postitas erik
Suhteliselt palju vaeva nähtud, nii mõttevaba projekti pärast. Aga maailm ongi täis erilisi inimesi... Äkki kunagi ehitad ka midagi mõistlikku.
Postitatud: T Okt 13, 2009 8:20 pm
Postitas vanapagan
uhti kirjutas:
Ja kui lähebki ümber ajan uuesti püsti ja kärutan edasi.
Tee seda kindlasti aga vaata et keegi ikka kõik toreduse videosse saab.
Postitatud: T Okt 13, 2009 9:28 pm
Postitas uhti
Loodetavasti saab selle ka videosse kui see peaks juhtuma.
Pakun,et kui ise roolis olen ja pea kaine siis ta ei lähe kummuli.