VW Passat 4x4 : Uhti
Moderaator: Moderators
Gaz 66 sildade paigaldamiseks pole selle projekti juures küll midagi tugevdada vaja.
Sillakinnitused raami all võtavad vastu enamuse jõududest,seega kerele mõjuvad jõud eriti ei muutu.
Raskema kaalu kompenseerib suurem ülekandearv(6,83).
Boonuseks on veel automaatlukustusega difrid.
Mul omal on Terrano baasil aretatud sarnase
ehitusega koll ,mis kannatab edukalt rasket maastikusõitu.
Sillakinnitused raami all võtavad vastu enamuse jõududest,seega kerele mõjuvad jõud eriti ei muutu.
Raskema kaalu kompenseerib suurem ülekandearv(6,83).
Boonuseks on veel automaatlukustusega difrid.
Mul omal on Terrano baasil aretatud sarnase
ehitusega koll ,mis kannatab edukalt rasket maastikusõitu.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
See tugevamate sildade jutt on kõik õige, aga kuna olen isegi saanud "häid" soovitusi alles siis, kui tegelikult ehitus praktiliselt valmis, siis soovitaks sellist järjekorda - proovi algul ära suure rattaga (ükskõik, mis ta siis tuleb - moog või 66 vms). Kuna sa sellega lund lükkad ja maastikule (eriti?) ei roni, siis äkki peab ikkagi vastu ja pole vaja midagi ringi teha.
Kui ei pea, siis otsid uued sillad.
Aga proovi veljed sobitada nii, et hiljem ringi ei peaks tegema.
Kui ei pea, siis otsid uued sillad.
Aga proovi veljed sobitada nii, et hiljem ringi ei peaks tegema.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Lumelükkamise plaani olen ka juba ümber mõelnud kuna raam tuli nii kõrgele ja saha aretamine läheb keeruliseks.
Auto jääb lumeraja silumiseks ja vee vedamiseks rajale,ning niisama läbi kraavide ja üle teepervede sõitmiseks.
Võibolla panen siis ikkagi Gaz 53 rattad alla ja lõikan noil mustrit natuke juurde.Siis ei tule need rattad nii rasked ja ei haaku ka nii hästi kui 66 omad.
Auto jääb lumeraja silumiseks ja vee vedamiseks rajale,ning niisama läbi kraavide ja üle teepervede sõitmiseks.
Võibolla panen siis ikkagi Gaz 53 rattad alla ja lõikan noil mustrit natuke juurde.Siis ei tule need rattad nii rasked ja ei haaku ka nii hästi kui 66 omad.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
Täpselt nii ja selle raha eest on piisavalt adrenaliini tekitav ja suhteliselt atraktiivne mänguasi.Samas võtab vähe kütet ja on odav ülal pidada.Veiko kirjutas:Nalja rohkem kui rubla eest.Ma arvan,et see oligi eesmärk.
Veiko
Loodetavasti välimus paraneb kui need raami ja kere vahelised küljed kinni ehitan ja 53-e rattad alla saavad nii,et rööbe läheb ka paarkümmend senti laiemaks.
Jõu puudust veel väga pole jah.Seal pori sees sõitsin 4-jandaga aga jõuab samamoodi liikuda ka 5-nda käiguga.
To: sambla-aadu
Ja kui lähebki ümber ajan uuesti püsti ja kärutan edasi.
Tore kui su Säästumarketist ostetud porgandid turbo moodi vilisevad

GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f