6. leht 8-st

Postitatud: T Juun 02, 2009 8:45 am
Postitas jackass
On miskit kuulda ka kolmanda päeva kohta ? :roll:

Postitatud: T Juun 02, 2009 9:26 am
Postitas Vahur
Midagi ikka.
Tr1-l oli rally etapp mille võitis Kostivere(aeg 18min)
2.Tom(20min)
3.Lukoil(20)
...
6.Viido(24)
7.Arto(25)

Seega üldarvestuses olulisi muudatusi ei ole
1.Lukoil
2.Tom +11
3.Viido +19
4.Raul(Kostivere)+15 ja +ilmselt trahv starti hilinemise eest esimesel katsel
5.Venelased +34
6.Arto +39
7.Leedukad +1h12min

16 autot alustas - täna etapile läheb vist 12-14 sest viimasel neljal on probleeme raja läbimisega(on saanud kõik vähemalt ühelt katselt max aja tabelisse).Viimane(16)koht kaotab liidrile juba üle 15h.

Tr2-s Matis oli etapil kolmas-üldarvestuses jätkab teisel kohal.
1.Venelased(212)
2.Matis(215)+1h56min
3.Venelased(214)+1h58min
4.Inglased(206) +4h50min

ATV-l sõitev Kostja on kolmandal kohal +45min

Täna on "koltsevaja" etapp kus eelmisel aastal tekkisid minul vintsiga probleemid(sidur/rihm hakkasid rabavees libisema) ja kaotasin seal liidrile üle tunni(tänu Artole sain üldse jätkata) .Arvestades tänavusi olusid usun ,et võitja sõidab etapi läbi ca 1 tunniga.

Postitatud: T Juun 02, 2009 10:21 am
Postitas Tom 73
Mis müstika Prido (e.Q-kulguriga) toimub. Ei osale teine üheski klassis, kas lihtsalt pealtvaataja?

Postitatud: T Juun 02, 2009 10:53 am
Postitas Vahur
Eksid -Grand Tourismis sõidab Priit nr 836 ja Olle 832
Nendel peetakse ajalist arvestust ainult ranna etappidel ja vist ka öisel orienteerumisel .Seega neljapäeval peaks juba nendelt ka paremusjärjestus tulema.

Postitatud: T Juun 02, 2009 11:20 am
Postitas jackass
Kus siin loogika on, et peale teist päeva järjestus:
Tr1
1.Lukoil
2.Kostivere +9min
3.Maasturid +11
4.Viido +15

Siis peale kolmandat päeva:
Seega üldarvestuses olulisi muudatusi ei ole
1.Lukoil
2.Tom +11
3.Viido +19
4.Raul(Kostivere)+15 ja +ilmselt trahv starti hilinemise eest esimesel katsel
5.Venelased +34

Praegu ei saa hästi aru kuidas peale rally etapi võitu kukkus võitja neljandaks. Aga ok, peab väikse kõne tegema sinna :)

EDIT: nüüd sotid selged, said +7min trahvi eile otsa.

Postitatud: T Juun 02, 2009 5:29 pm
Postitas Vahur
Esimesed uudised tänaselt etapilt on TR1-s rõõmustavad
Eestlaste omavaheline esialgne seis järgmine(Viido telefonikõne põhja koostatud kiirülevaade)
Tom
Viido +10
Kostivere +12
Arto +? liikus hästi(igatahes väike vahe)
Oluline aga see et senine liider Lukoil kaotas ühes mülkas üle tunni(vahetas/remontis vintsi) ja langes ilmselt kõigist meie omadest tahapoole!

Postitatud: T Juun 02, 2009 10:40 pm
Postitas Vahur
Nüüd siis ametlikumad tulemused
Tr1
1.Tom -koguaeg kõikide katsetega 5h 25min
2.Raul 5h 42
3.Viido 5h 45
4.Arto 6h 10

Ülikõva!!! Etapi lõpuosa oli vähe muudetud pikemaks ja ajad siis vastavalt Tomil 1h 30min-ja näiteks Artol 1h 43min.-teised meie omad ka veel siia vahele.
Lukoil sai aja 3h 23min ja koguaeg on nüüd 7h 8min samuti sai kehva aja tabelis enne Artot olnud vene tiim "Aknad-Okna"-varem Ladogal käinud teavad neid küll.
Homme on kurikuulus jõeületusega(NB"Valeri ja Maidu kivi" ehk kardaanivaltsija) ning ujuvate palkidega "Lukoili" soosilla katse(kaks aastat tagasi suutsid nad seal umbes tund aega kõigil jalus olla ja teha selliseid lolluseid et oi,oi,oi).Tom stardib esimesena ja katse lõpuosa on jällegi natuke muudetud.

Tr2 -s Matis täna katsel esimene ja üldarvestuses jätkab teisena ja vahe kolmanda kohaga kasvas ca tunnile.

Pridol ja Ollel oli joonorienteerumise etapp(ca 30km) ilma keskmise kiiruse nõudeta-Prido oli olnud kõige kiirem ja Olle vist 5-6(+20min).

Ja mis peamine-masinad/tehnika kõigil korras ilm jätkuvalt ilus ning meeleolu ülev!

Postitatud: T Juun 02, 2009 11:17 pm
Postitas srock
:yupikaye Rõõm kuulda ,leidsin mingeid värskeid pilte Ladogalt http://www.ladoga-trophy.ru/component/o ... g,russian/

Postitatud: K Juun 03, 2009 8:29 am
Postitas jackass
tõesti tublid, keep going! :driving

Postitatud: K Juun 03, 2009 8:44 am
Postitas Vahur
Ladoga kodulehel "kurdavad" korraldajad et TR1 on muutunud Eesti tsempionaadiks(meistrivõistlusteks) :?::

Postitatud: K Juun 03, 2009 9:15 am
Postitas 4x4 sõber
Vahur kirjutas:Ladoga kodulehel "kurdavad" korraldajad et TR1 on muutunud Eesti tsempionaadiks(meistrivõistlusteks) :?::
Ära muretse. Küll kohtunikud leiavad mingi nipi, et omad ka auhinnalise koha saaks. See ju venemaa, kus kõik on võimalik.

Meie omad on ikka tublid. :D Jõudu meestele ja vastupidavust masinatele.

Postitatud: K Juun 03, 2009 6:41 pm
Postitas Vahur
Näpuotsaga infot Venemaa avarustest.
Maasturid ja Kostivere sõitsid katse paari sekundilise vahega(ma olen ammu rääkinud et TR1 ja WRC on sarnased v.a. mis puutub eelarvesse).Lukoil kaotas ca 3-4min.
Viido ja Indreku aja kohta veel infot polnud.
Arto,Kairi ja Gunnar olid kaotanud aega bensiinipaagi kaitsme lahtitulemise tõttu.
Maidu jutu järgi oli ka Matisel normaalselt läinud(norm st tehnika korras ja suuri apsakaid rajal ei teinud)
Viimane sõnum Tomilt siis selline"seisud on head ja aina põnevamaks lähevad...täpsemalt hiljem" .Ootame huviga ,sest kõlab väga "poliitiliselt korrektselt" ja annab fantaasiale ruumi.
.....
Nüüd siis ametlikumad tulemused

1.Tom katse 0.55.54(2) kokku 6.21.00
2.Raul 0.55.50(1) 6.39.00
3.Viido 1.01.39(4) 6.47.00
4.Arto 1.26.42(10) 7.37.00
5.Lukoil 0.59.41(3) 8.08.00

Matis katsel teine ja ka kokku jätkab teisena(kahjuks pole aegu anda aga ilmselt kaotus esimesele ikka ca 1,5-2h

Kostja(ATV) katsel täna kolmas ja ka kokku kolmandal kohal

Homme siis ranna(pljaznaja) ja düünide(djünnaja) katsed.
Katsetega suuri ajalisi vahesid tekkida saab vaid siis kui keegi ei läbi rada või ei jõua kontrollaega.Loodame et meie omadel kõik sujub ja edu suudetakse hoida.

Sain Matise ajad:

Kaotus esimesele 2h 10min ja edu kolmanda koha ees1h 15 min

Tehnika praegu korras aga esimiste päevade kaotus tingitud peamiselt probleemidest jahutus- ja kütusesüsteemis ning midagi oli piduritel viga?

Postitatud: N Juun 04, 2009 4:52 pm
Postitas Landy
SMS Ladoga äärest:
Tom juhib, meie II, Kostivere 2, Viido 3 ja Arto 4. Tehnika üldiselt OK,
Tai

Postitatud: N Juun 04, 2009 6:32 pm
Postitas jussike

Postitatud: N Juun 04, 2009 10:08 pm
Postitas Vahur
Sai vähe pikemalt nüüd Tomiga räägitud ja panene üht-teist ka siia kirja.

Eile ja täna oli tema ja ka teiste meie omade jaoks mõned ärevad hetked.
Eilsele katsele ,kuhu Tom startis esimesena, olid korraldajad otsustanud ujuvsilla juurde saata julgestuseks maasturi kohtunikega.Ja muidugi sõitsid kohtunikud finiši poolt mööda lühemat teed sinna.Nii kohtuski Tom, omades metsatee kohta normaalset kiirust 65-70 km/h ,vastutuleva Sukiga.Olevat päris rabe moment olnud aga kokkupõrget oli õnnestunud vältida.

Tänased ärevad hetked olid düünide rajal kus üks liivamäeke oleks osutunud peaegu vallutamatuks.Probleemideta läbis etapi eestlastest(TR1-s) vaid Raul. Viido ja Tom said mäkke alles mitmendal katsel ja kontrollaja(4min) lõhkemiseni jäi aega vastavalt 20 ja 8 sekundit ning Artol aeg lõhki(st 4min x koefitsent 10=40min + etapi mitteläbimine max aeg x koefitsent 1,2=etapi aeg 42min)

Õnneks lõhkus eestlaste lähim jälitaja Lukoil enda LC-l tagasilla reduktori ning sai samuti düünidest max aja.Praegu pidid mehed mööda laagrit juppe otsima.

Järjestus siis sama mis ennegi- ainult Tomi ja Rauli vahe vaid 8 minutit-tundub et enne lõppu lähem väga kõvaks rebimiseks.