6. leht 19-st

Postitatud: T Okt 28, 2008 4:41 pm
Postitas imelyk
ilus,kena ja palju jaksu :lol:
sellest vast tuleb ikka masin:D

Postitatud: T Okt 28, 2008 5:04 pm
Postitas tarmo
TR Pjätt kirjutas:NO nii, kas on siis nüüd õiget TR3 autot oodata. (Volvo Sillad) :lol:
Paraku praeguse seisuga ikkagi mitte :x (vt http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=13597)

Üks pilt siis ka esisilla lääbade nurgast "normaalasendis":
Pilt
versus (peaaegu) maksimaalselt kõrge asend:
Pilt

Hoolimata manitsustest jätame praegu nii. Kui teie kõigi ennustused täide lähevad ja me nii kui nii varsti sillad vahetame, siis ei hakka praegu kõike lahti lõikama uuesti, sest on juba kõvasti kinni lastud.

Postitatud: T Okt 28, 2008 5:30 pm
Postitas uputaja
Kas reaktiivvarda kinnitus veits nõrk ei ole ? Või läheb sinna miski tugi juurde?
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album90/luukere4

Postitatud: T Okt 28, 2008 5:33 pm
Postitas tarmo
uputaja kirjutas:Kas reaktiivvarda kinnitus veits nõrk ei ole ? Või läheb sinna miski tugi juurde?
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album90/luukere4
Ikka hunnik tugesid ja muid tugevdusi läheb juurde. Praegu enamik asju ainult punktitud.

Postitatud: T Okt 28, 2008 8:20 pm
Postitas pakane
tarmo kirjutas:
uputaja kirjutas:Kas reaktiivvarda kinnitus veits nõrk ei ole ? Või läheb sinna miski tugi juurde?
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album90/luukere4
Ikka hunnik tugesid ja muid tugevdusi läheb juurde. Praegu enamik asju ainult punktitud.

Mind hakkas huvitama, et mille vedrud need on :?: Lisaks veel, et mille järgi sa otsustasid :idea: , et need on õiged?

Postitatud: N Okt 30, 2008 10:09 pm
Postitas tarmo
pakane kirjutas: Mind hakkas huvitama, et mille vedrud need on :?: Lisaks veel, et mille järgi sa otsustasid :idea: , et need on õiged?
Vedrud on Vaz 2102 tagumised. Otsustatud sai selle järgi, et esiteks soovitati ja seejärel sai mõõdetud ja proovitud. Proovimine käis nii, et panime vedrud raamile alla ja ladusime kõik asjad sinna otsa (kere, mootor, kastid, vintsid, seeklid, kustutid, meie ise jnejne). Seejärel mõõtsime ära kui palju vedrud kokku vajusid ja sellest tulenevalt valisime vedrukausside kõrguse. Igaks juhuks jätsime kausid pigem veidi mõõdetust allapoole, kui üles, sest vedrudele saab vahele alati midagi panna, aga lühemaks on neid raskem teha.
Pehmusest või jäikusest ei saa muidugi aru enne, kui auto sõitma saab.
Muidu on head pikad (ja odavad) vedrud.

Täna sai valmis summuti:

Pilt
Pilt

Loodetavasti seda ikka Tööriistamarketi kummipuksid hoiavad kinni :twisted:

Postitatud: P Nov 02, 2008 6:48 pm
Postitas tarmo
Kas oleks mõttekas summuti ots üles (veest välja) tuua?
On kuulda olnud, et kui ots vee all ja mootor välja sureb, siis imeb sealt kaudu vee sisse, mis oleks halb.
Teisest küljest jälle kui ots on ülespidi, siis saab ju vesi ise sisse voolata (kui minna piisavalt sügavale)? Jälle halb.

Postitatud: P Nov 02, 2008 9:38 pm
Postitas Jünger
Minuarust on see väga kahe otsaga asi, kuid siiski arvan et ülesse on parem. Isiklikult tean Cherot, mis võistlustel oli sumpaga nii sügavas vees, et vastusurve oli nii suur, et mootor suri lihtsalt välja.

Jünger

Postitatud: P Nov 02, 2008 9:42 pm
Postitas jr
Mida lühem toru, seda parem. Too ta enne tagumist silda raami alt välja ja asi vask. Isegi kui vee all ära sureb, jõuab mootor vee välja litsuda käivitamisel.

Postitatud: P Nov 02, 2008 9:43 pm
Postitas TR Pjätt
Vastus lihtne, ÜLES. Põhjus ELU.

Priit
QKulgur

Postitatud: P Nov 02, 2008 10:12 pm
Postitas boob
Jünger, kas Cherod on siis nii lahjad, et pisike porilomp suudab mootori välja suretada :shock: . Suzuke suutis olla tagant katusenurgani vees ja mootor töötas ning teadupärast on suzukesel 1,3 mootor.
Isiklikult eelistaks siiski toru sirgelt võimalikult taha. Ülese toru on seetõttu paha, et kui vesi ikkagi sisse juhtub saama, siis tuleb toru tühjaks saamiseks kuskilt altpoolt liitmik lahti päästa. ATV meestel ju pidev probleem, kuna neil ka sumpa ülespoole tavaliselt.

Postitatud: P Nov 02, 2008 10:29 pm
Postitas erik
jr kirjutas:Mida lühem toru, seda parem. Too ta enne tagumist silda raami alt välja ja asi vask. Isegi kui vee all ära sureb, jõuab mootor vee välja litsuda käivitamisel.

On nii ja naa aga põhja all lõpev summuti võib olla väga eluohtlik (sügaval kinni istudes reaalne vingumürgituse oht). Ja kui mootor välja sureb ja vesi sügav on siis voolab nagu tirtsti vesi läbi lahtise väljalaskeklapi silindrisse ja kui sul on diisel siis see enam ei käivitu, kui kehvasti läheb, peab lausa suurema remondi ette võtma. Alla julgeks ma summuti jätta ainult siis, kui sa oled 101% kindel, et sa autot vees välja ei sureta ja tehnika ise välja ei sure. Ma näit. ise ka ei tea, kuhu ma enda autol selle summuti toru viin, tõenäoliselt jätan u. meetri kõrgusele.
Aga elu näitab, et halvimaks tuleb valmis olla.

Postitatud: E Nov 03, 2008 4:18 pm
Postitas Jünger
boob kirjutas:Jünger, kas Cherod on siis nii lahjad, et pisike porilomp suudab mootori välja suretada :shock: .
No ma ei tea kas nii lahja või mitte, aga sSuvesõidul juhtus selline asi. Võib-olla oli lihtsalt mitme asja kokku langemine.

Postitatud: K Nov 05, 2008 10:05 pm
Postitas tarmo
Kas omab mingit tähtsust see, kas pidurisadulad on paigutatud silla suhtes ette, taha või hoopis üles? Loogika ütleb, et pole mingit vahet ja üleval oleks nad kõige rohkem kaitstud (sh voolikud).

Täna said paika amordid. Käiku läksid päris hea pika käiguga LC80 omad (tagumised). Käik on neil 25 cm, seega 12,5 cm kummaski suunas. Pildid hiljem.

Postitatud: K Nov 05, 2008 11:00 pm
Postitas LR90
boob kirjutas:Jünger, kas Cherod on siis nii lahjad, et pisike porilomp suudab mootori välja suretada :shock: . Suzuke suutis olla tagant katusenurgani vees ja mootor töötas ning teadupärast on suzukesel 1,3 mootor.
Isiklikult eelistaks siiski toru sirgelt võimalikult taha. Ülese toru on seetõttu paha, et kui vesi ikkagi sisse juhtub saama, siis tuleb toru tühjaks saamiseks kuskilt altpoolt liitmik lahti päästa. ATV meestel ju pidev probleem, kuna neil ka sumpa ülespoole tavaliselt.
.
Boob, Sul peaks ju meeles olema, kui kevadisel VGS-il lr90
omale vee mootorisse tõmbas, eelsoojendus küündlad maha, vesi välja
ja käima ta läks, olgugi et kogu see võsaalune oli halli tossu (auru)
täis. Kusjuures me olime ennast enne jõest seisva mootoriga vintsiga
läbi tõmmanud. minu meelest see vesi "tagant kaudu" ikka mootorini
ei jõua.