6. leht 14-st
Postitatud: T Sept 09, 2008 10:17 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Summuti radika ette
Etem siis juba leegitoru läbi radika puhuma panna - saaks ventidest kah loobuda

niva
Postitatud: T Sept 09, 2008 10:28 pm
Postitas mati535
Tere
Mitte radika ette, vaid jääb sinna kus on ja paneb sukad vahele.Kui sumps
puusse läheb annavad sukad järele mitte kollektori kinnitused.
k.mati
niva
Postitatud: K Sept 10, 2008 9:50 pm
Postitas mati535
Tere.
Täna sai jälle nokitsetud.Sumpsil on sukad vahel,lülitid paigas,õhuvõtt valmis,käigukastile lisa kinnitused.
Homme peaks kapoti ja käigukangi valmis tegema.Vintsi plaat ka valmis ,tuleb veel kinnitada.
Suts filmi ka
http://www.youtube.com/watch?v=7pPfsJ_cdG0
k.mati
Postitatud: N Sept 11, 2008 12:37 am
Postitas yanekk
Kogu selle teema juures jääb arusaamatuks,mis peaks olema projekti lõpp eesmärk.
Suure hooga suure augu põhja ja edasi saab mis.
Kui plaanis sildadega mida edasi teha on projektil natukenegi jumet.
Postitatud: N Sept 11, 2008 12:53 am
Postitas Landy
Mille pärtli päralst te selle radika auto ETTEotsa panite? Et nina pikem saaks ja raskus veel rohkem ette kanduks? Selle projekti puhul oleks võinud vähemalt jahutuse taha tuua.
niva
Postitatud: N Sept 11, 2008 9:11 am
Postitas mati535
Tere.
Auto nina on praegu täpselt sama pikk kui enne ,stange on sama kohapeal.Raskust on küll rohkem aga ette tulevad tugevamad vedrud.
Kui ausalt öelda oleks võinud radika sisse viia aga olen ühel autol teinud
romuralli jaoks ja läks kohe keema.Arvatavasti ei jõudnud veepump enam.
Sildade kohapealt-kui niva omasid pidama ei saa siis olen mõelnud uaz i
sildadele.Aeg näitab.
Suure hooga läheme SUURE augu põhja ja siis kerime vintsi lahti.
Täpselt nagu sinagi.
k.mati
Postitatud: N Sept 11, 2008 9:31 am
Postitas RAMBO
Suts filmi ka
http://www.youtube.com/watch?v=7pPfsJ_cdG0
NIIVAST käib küll,kõvasti paremini edasi aga,kui juba juttu oli uaziku sildadest,siis kas ei oleks juba mõtekas sinna alla koos raamig midaiganes panna?
näiteks mingi lühikese patroli raam,sillad.
tundub,et tahtmist teil jätkub,nii etkivi kotti ja edu edaspidiseks.

Postitatud: N Sept 11, 2008 12:20 pm
Postitas Landy
RAMBO kirjutas:
NIIVAST käib küll,kõvasti paremini edasi aga,kui juba juttu oli uaziku sildadest,siis kas ei oleks juba mõtekas sinna alla koos raamig midaiganes panna?
näiteks mingi lühikese patroli raam,sillad.
tundub,et tahtmist teil jätkub,nii etkivi kotti ja edu edaspidiseks.
Niva kere tõstmist UAZ raamile ja sildadele on varemalt korduvalt proovitud,kuid lõppesid need projektid fiaskoga. Ei saadud seda kompleti koos püsivaks. Sildade lagunemine oli peamine mure.
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1393
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1577
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1578
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1604
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1605
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1118
Kahjuks ei tea, mis sellest "Kunded" projektist peale võitlustel käimise lõppu edasi sai.
Postitatud: N Sept 11, 2008 1:02 pm
Postitas rommi
Landy kirjutas: Niva kere tõstmist UAZ raamile ja sildadele on varemalt korduvalt proovitud,kuid lõppesid need projektid fiaskoga. Ei saadud seda kompleti koos püsivaks. Sildade lagunemine oli peamine mure.
Ei saa aru, miks peaks UAZi sild niva all kergemini lagunema? Minumeelest uazi kuut kaalub märksa rohkem kui niva oma. Võiks just nagu meeldiva kombona kõlada?
Postitatud: N Sept 11, 2008 4:54 pm
Postitas Landy
rommi kirjutas:Landy kirjutas:
Ei saa aru, miks peaks UAZi sild niva all kergemini lagunema? Minumeelest uazi kuut kaalub märksa rohkem kui niva oma. Võiks just nagu meeldiva kombona kõlada?
Kahjuks ei tea ei UAZ "plekiringi" ega sildateta Niva kaalude vahet. Kuid Niva kere võib olla rskem, sest tegu on raamita e. kandevkerel maasturiga.
Usun, et küsimus pole mitte kaalus,kuidvõrd UAZ sildade vastupidvuses.
Minu eelkirjutatu ei pretendeeri 100%-le tõele, sests tegu on kuuldu vahendamisega.
Postitatud: N Sept 11, 2008 8:23 pm
Postitas RAMBO
RAMBO kirjutas:
NIIVAST käib küll,kõvasti paremini edasi aga,kui juba juttu oli uaziku sildadest,siis kas ei oleks juba mõtekas sinna alla koos raamig midaiganes panna?
näiteks mingi lühikese patroli raam,sillad.
tundub,et tahtmist teil jätkub,nii etkivi kotti ja edu edaspidiseks.
landy:
Niva kere tõstmist UAZ raamile ja sildadele on varemalt korduvalt proovitud,kuid lõppesid need projektid fiaskoga. Ei saadud seda kompleti koos püsivaks. Sildade lagunemine oli peamine mure.
http://4x4.artbox.ee/GALERII_FOTO_bv.asp?ID=1578
ära lõhkuda on kõike võimalik

Postitatud: N Sept 11, 2008 9:56 pm
Postitas 4x4garage
Vana hea Kundede auto on täitsa ühes tükis,asub Alajõel ,Rahe Aivar sõidab ja naudib oma Alajõe mõisa valdusi, seisma jäi ,kui otsustasime eest meh.vintsi asendada elektrilisega,siis tulid muud projektid nagu Toyoodik ja teised,ei saa unustada ,et see Niva tegi Laadoga 2002 väga edukalt läbi ,kust ka karikas kaasa toodi.
niva
Postitatud: T Sept 16, 2008 8:07 pm
Postitas mati535
Tere.
Tänaseks on auto peaaegu valmis.Veel on jäänud põhjakaitse
ja hammasrihma vahetus.Sees tuleb veel käigukangi ümbrus kinni keevitada ja paar juhet korda sättida.Kui homme jõuaks rihma vahetatud ja põhjakaitse teha, siis saab võibolla ndl.vahetusel metsa ka.
Ette panin jäigemad vedrud,nissani omad sobisid väga hästi.Natuke tuli lühemaks teha.
Paar pilti ka
http://www.album.ee/album/30047591/50127094
k.mati
Postitatud: T Sept 16, 2008 8:19 pm
Postitas Shrek4x4
Kas vints kõrgele ei saanud?Kui muidu maaalla ei lähe, saab vintsida maaalla

niva
Postitatud: T Sept 16, 2008 8:28 pm
Postitas mati535
Tere.
Eks ta ole jah natuke kõrgel aga tuleb trossi kõrgemale panna ja käiguga tõuseb pinnale tagasi.Pole veel proovinud aga eks siis näeb,kui mudas on.
k.mati