Suvesõit 2008
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Mulle hakkab endale ka juba tunduma et olen saanud teistest erineva reglemendi.Pealegi juba laupäeva õhtul-öösel suheldes korraldajate ja zürii esindajatega avaldasin arvamust et kui läheb "ärapanemiseks" siis suudan kindlasti vastata väikse "tähenärimisega".Siis naersid nad mind välja....
Eriti kahju muidugi Shreki tiimist kellelt bülletääniga võeti ära kindel esikoht.
Olen nõus et kiiruseületamisi avalikel teedel tuleb kuidagi karistada(ka rallis on see nii) kuid katse nullimine on vist vähe liiga kange karistus.Seda enam et see toimus ülesõidul mitte katsel.Võimalikuks karistuseks oleks võinud olla kogu kontrollaja vähendamine nt iga ületatud 10km/h 1h või järgmise ja/või eelmise katse lõpuajale +1h.
Mis puutub koefitsentidesse õigemini nende puudumisse tulemuste tabelis sai juhitud tähelepanu juba reedel.Huvitav kas keegi üldse reglementi enne võistlust ka luges?
Eriti kahju muidugi Shreki tiimist kellelt bülletääniga võeti ära kindel esikoht.
Olen nõus et kiiruseületamisi avalikel teedel tuleb kuidagi karistada(ka rallis on see nii) kuid katse nullimine on vist vähe liiga kange karistus.Seda enam et see toimus ülesõidul mitte katsel.Võimalikuks karistuseks oleks võinud olla kogu kontrollaja vähendamine nt iga ületatud 10km/h 1h või järgmise ja/või eelmise katse lõpuajale +1h.
Mis puutub koefitsentidesse õigemini nende puudumisse tulemuste tabelis sai juhitud tähelepanu juba reedel.Huvitav kas keegi üldse reglementi enne võistlust ka luges?
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
- vintsigunn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 113
- Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Vabandust Vahur ... seekord peeti (kahjuks) personaalse TR-1 reglemendi vääriliseks sekretariaatiMis puutub koefitsentidesse õigemini nende puudumisse tulemuste tabelis sai juhitud tähelepanu juba reedel.Huvitav kas keegi üldse reglementi enne võistlust ka luges?



Kuid emba-kumba kas tuleb sul veel lihvida oma väljendusoskust



Tulemuste tabelid olid kogu hiilguses (punktid, ajad, kohad, kofitsendid jms) väljas mitu päeva ja kahjuks polnud ka pühap. õhtuks keegi avastanud/teatanud, et TR-1 koefitsendid tabelis ei vasta reglemendile. Tundub, et keegi tõesti piltide arvestamise kontrollist kaugemale ei jõua.

Tuleb vist hakata tulemuste kõrvale välja panema ka kaebuste (tähelepanekute) raamatut

Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005
see tähendab seda ,et MUDARAKETT tõuseb 1 koha võrra kõrgemale ?vintsigunn kirjutas:Libekala kirjutas:Kui koefitsendid ei mõjutaks tulemusi, siis poleks neid ju mõtet määratagi. Võtame olukorra, kus võistkond A on kogunud 6 katsega 400 kohapunkti ja võistkond B 386 kohapunkti. Kui nüüd viimase katse koefitsent 1.0 ja B võidab selle ning A tuleb teiseks, siis kasutades Suvesõidu TR-1 punktitabelit, teenib A 488,2 punkti ja B 486 punkti. Kui koefitsent viimasel katsel oleks aga 1,2, siis A saaks 505.8 ja B 506 punkti ning paremusjärjestus muutub. Mida rohkem erineb koefitsent 1,0-st, seda suurem võimalus on kohtade muutumiseks.
Kommentaar koefitsendi arvutuste kohta tegelikult õige... palun vabandust
, et ennatlikult üldistasin ... lisan veel selle, et mõju avaldab tegelikult ka see kui nt. üks nendest (A või B) peaks erineva koefitsendiga katsel katkestama e. saama 0p
Nii, et arvestades ülalmainitut jäi mulle kiirarvutuse tulemusena silma, et TR-1 tabeli lõpuosas vahetavad siis omavahel koha Aurora ja Mudarakett
lepime äää![]()
team MUDARAKETT
- kiiking
- Julgeb Organiseerida
- Postitusi: 477
- Liitunud: L Jaan 06, 2007 10:15 pm
- Asukoht: Viimsi-Mähe
- Kontakt:
Minu meelest on koondtabelis näpukad sees. LK7 oli Musta Noole meeskonnal 47,9 punkti ja Viimsi Autohooldusel 79,1 punkti. Koontabelis on aga märgitud Mustale Noolele 79,1 ja Viimsi Autohooldusele 64,8 punkti. Äkki peaks selle tabeli üle vaatama, sest sellest sõltuvad ka kohad vist?
NB: Näpukad on sees ka Carservice ja Märgade Härgade vahel.
NB: Näpukad on sees ka Carservice ja Märgade Härgade vahel.
Arutelu on muutunud päris tuliseks
. Sellepärast on sobiv hetk vahelduseks tänada ka Würth teami poolt korraldajaid sellise mõnusa võistluse eest. Edu teile järgmiseks aastaks
Samuti suured tänud neile kaasvõistlejatele
, keda saime abistada ja nad meid loosimisel meeles pidasid.
Kohtumiseni Klapperil!


Samuti suured tänud neile kaasvõistlejatele

Kohtumiseni Klapperil!
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Soomes Formula OR laagriplats löödi igasugustest tolpajoppidest, väljaarvatud võistlejad ja tiim puhtaks. Ei aidanud ei lunimine ega miski. Publikul oli väga piiratud aeg seal olla ja liikuda.H.K kirjutas: Vägisi tekib tunne, et kui midagi teha siis kinnisel territooriumil ja publikule rangelt keelatud. Siis paistab, et saab ilma probleemideta hakkama. Või tuleb hakata kõiki arvele võtma, kes laagriplatsile tulevad võistlejatega kaasa ning siduma nende käitumise ka võistlejatega. Ehk siis suudavad nad ennast ka kontrollida.
Hannes- kes on päris tige ja omab motivatsiooni puudust
+372 5028488
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
1)Eeldaks see laagriplatsi piiramist rohkema, kui õhus heljuva puna-valge plastlindiga ning väravasse turva panemist.jr kirjutas:Soomes Formula OR laagriplats löödi igasugustest tolpajoppidest, väljaarvatud võistlejad ja tiim puhtaks. Ei aidanud ei lunimine ega miski. Publikul oli väga piiratud aeg seal olla ja liikuda.H.K kirjutas: Vägisi tekib tunne, et kui midagi teha siis kinnisel territooriumil ja publikule rangelt keelatud. Siis paistab, et saab ilma probleemideta hakkama. Või tuleb hakata kõiki arvele võtma, kes laagriplatsile tulevad võistlejatega kaasa ning siduma nende käitumise ka võistlejatega. Ehk siis suudavad nad ennast ka kontrollida.
Hannes- kes on päris tige ja omab motivatsiooni puudust
2)Tuleks kogu nö. tehniline tiim ka ära regada
3)Peaks kõigil olema käepaelad ja erandina vaid pressikaardiga vennad, kes laagrielu pildistada/filmida saavad.
Viimati muutis Landy, N Juul 17, 2008 9:22 am, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Soomes toimis lihtne lint väga hästi ümber laagriplatsi ja kui keegi ilma käepaelata sisse lipsas, siis visati ta juba võistlejate endi poolt välja või kutsuti raadioga väravast mees, kes talutas pealtvaataja minema. Tõsi, seal saadi sellest piirangust väga hästi aru ja ega ei kiputudki sinna väga.
+372 5028488
Vilkar tiimi poolt ka korraldajatele ja rajameistritele suured tänud ladusalt kulgenud ürituse eest.Kuigi seekord vedas meie tehnika kapitaalselt alt,saime siiski mingi tulemuse kirja.
Eriti tahaks tänada tiimi Artist kes meie mitte toimiva liikuri finisisse vedas.Blendman tiimile ka tänusõnad kes olid õigel ajal õiges kohas.
Eriti tahaks tänada tiimi Artist kes meie mitte toimiva liikuri finisisse vedas.Blendman tiimile ka tänusõnad kes olid õigel ajal õiges kohas.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
krt kahju,et ma pidin seal jälle oma kipsis jalaga käima.teem,teem,ma vist ei saa sinna kunagi ise sõitma........



Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
- Shrek4x4
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 324
- Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
- Asukoht: Harjumaa, Keila.
- Kontakt:
1)Eeldaks see laagriplasti piirmast rohkema, kui õhus heljuva puna-valge plastlingiga ning värvasse turva panemist.Landy kirjutas:
2)Siis tuleks kogu nö. theniline tiim ka ära regada
3)Peaks kõigil olema käepaelad+pressikaardiga vennad, kes laagrielu pilditsata/filmida saavad.[/quote]
Mitte midagi ei saa aru,prooviks teha vigade paranduse Landy.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://fotoalbum.ee/photos/boob/sets/530757
Mõned pildid pühapäevasest karjäärikatsest, eriti Vahuri autopesust
Mõned pildid pühapäevasest karjäärikatsest, eriti Vahuri autopesust

Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Done! Peace!Shrek4x4 kirjutas:
Mitte midagi ei saa aru,prooviks teha vigade paranduse Landy.

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vabandused vastu võetud (mis puutub reglementti ja koefitsentide erinevusse).Muus osas ei ole ma kindlasti mitte päris "puhas poiss" .Vabandust Vahur ... seekord peeti (kahjuks) personaalse TR-1 reglemendi vääriliseks sekretariaati Embarassed ... sina oled puhas poiss This rocks! ... tänud ka takkajärgi info eest Beer
Juba kohapeal Kõpus(ja ka Ladogal peale sealseid esimesi katseid)seletasin sõidukiiruse piirangu tegelikust mõjust liiklusohutusele.Olukorras kus piloot peab meeleheitlikult jälgima spidomeetrit (trassil metsa/kruusateedel kiirustel 30-40km/h) jääb tee ja muu liikluse jälgimise jaoks oluliselt vähem aega kui peaks.Enda sõidu kohta võin öelda et ma jätan sellise varu et kui juhtub keegi vastu tulema või nt teel autot parandama jõuan kas seisma jääda või metsa/põllule ära keerata ja kokkupõrget vältida(nt Alvariga ühel Lumetormil libedal põlluvaheteel kohtudes ja teades kuidas käitub TR2 boggeritega auto pidurdamisel keerasin vabatahtlikult põllule-kui vaja võin veel näiteid tuua).
SMS 2008-l oli juhus kus asfaldil Kõpust Viljandi poole sõites jõudis mulle järele koormaga puiduveo rekka.Kuna sellel hetkel oli kerge tõus ja mõõdasõidu keelu ala ning aastaid veoautojuhina töötanuna tean kui raske on jälle hoogu ülesse saada vajutasin loomulikult gaasi(90+) juurde ja alles ca 1km pärast võtsin hoo maha 70 peale ja tõmbasin pisut paremale.Reglemendi järgi oli tegemist jämeda rikkumisega ja tegelikult peaks järgnema võistlustelt eemaldamine!
Vastupidine juhus oli kruusal kus õhtul Kõppu sõites läks tee ühe talu juurest mööda.Seal toimus mingi suurem pidu(15-20 autot) ja osad külalised sh lapsed olid lausa tee ääres.Püüdes tekitada võimalikult vähe tolmu ja arvestades ettearvamatute mänguhoos lastega vähendasin kiiruse 20-30 juurde.Samas kaks minu ees liikuvat võistlusautot jätkasid liikumist 70-ga.Samuti jõudis hetkega järele võistlusauto millest olin mõned km-id tagasi mõõdunud sest teh.põhjustel kulges ta 50-60km/h.Kõik nagu seaduse silmis õige aga hiljem sai vallavanem ilmselt pahaseid kõnesid elanikelt kelle pidu oli pideva tolmu tõttu häiritud.
Lõpetuseks tahaks veel tänada Kostivere,Musta Noole ja ADI teami kes meid võlja tõmbasid.
Viimati muutis Vahur, N Juul 17, 2008 5:45 pm, muudetud 1 kord kokku.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot