Suvesõit 2008

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Vasta
Libekala
Lord of the Numbers
Postitusi: 94
Liitunud: K Aug 31, 2005 2:18 pm

Postitus Postitas Libekala »

Pilte üritusest leiab ka siit http://www.u-pop.ee/foto/picslist/3086/

PS. Tegelikult on 0 * koefitsent kokku ikkagi 0, seega katkestamine on olenemata koefitsendist võistlejale sama halb sündmus.
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Postitus Postitas Vahur »

Mulle hakkab endale ka juba tunduma et olen saanud teistest erineva reglemendi.Pealegi juba laupäeva õhtul-öösel suheldes korraldajate ja zürii esindajatega avaldasin arvamust et kui läheb "ärapanemiseks" siis suudan kindlasti vastata väikse "tähenärimisega".Siis naersid nad mind välja....
Eriti kahju muidugi Shreki tiimist kellelt bülletääniga võeti ära kindel esikoht.
Olen nõus et kiiruseületamisi avalikel teedel tuleb kuidagi karistada(ka rallis on see nii) kuid katse nullimine on vist vähe liiga kange karistus.Seda enam et see toimus ülesõidul mitte katsel.Võimalikuks karistuseks oleks võinud olla kogu kontrollaja vähendamine nt iga ületatud 10km/h 1h või järgmise ja/või eelmise katse lõpuajale +1h.
Mis puutub koefitsentidesse õigemini nende puudumisse tulemuste tabelis sai juhitud tähelepanu juba reedel.Huvitav kas keegi üldse reglementi enne võistlust ka luges?
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Kasutaja avatar
vintsigunn
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas vintsigunn »

Mis puutub koefitsentidesse õigemini nende puudumisse tulemuste tabelis sai juhitud tähelepanu juba reedel.Huvitav kas keegi üldse reglementi enne võistlust ka luges?
Vabandust Vahur ... seekord peeti (kahjuks) personaalse TR-1 reglemendi vääriliseks sekretariaati :oops: ... sina oled puhas poiss :yupikaye ... tänud ka takkajärgi info eest :beer:

Kuid emba-kumba kas tuleb sul veel lihvida oma väljendusoskust :argue .. mis minu arvates on sul super :wink: või tuleb saata see tundmatu "keegi" mälutreeningule (eeldan, et keegi korraldajatest) kelle tähelepanu sa üritasid juhtida, sest sekretariaadini see tähelepanek kahjuks ei jõudnud :(

Tulemuste tabelid olid kogu hiilguses (punktid, ajad, kohad, kofitsendid jms) väljas mitu päeva ja kahjuks polnud ka pühap. õhtuks keegi avastanud/teatanud, et TR-1 koefitsendid tabelis ei vasta reglemendile. Tundub, et keegi tõesti piltide arvestamise kontrollist kaugemale ei jõua. :(

Tuleb vist hakata tulemuste kõrvale välja panema ka kaebuste (tähelepanekute) raamatut :burnout kuhu saavad kõik oma pretensioonid kirja panna ... siis ei juhtu enam nii, et mingi info jääb õigeaegselt ja õigele isikule esitamata.
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas srock »

vintsigunn kirjutas:
Libekala kirjutas:Kui koefitsendid ei mõjutaks tulemusi, siis poleks neid ju mõtet määratagi. Võtame olukorra, kus võistkond A on kogunud 6 katsega 400 kohapunkti ja võistkond B 386 kohapunkti. Kui nüüd viimase katse koefitsent 1.0 ja B võidab selle ning A tuleb teiseks, siis kasutades Suvesõidu TR-1 punktitabelit, teenib A 488,2 punkti ja B 486 punkti. Kui koefitsent viimasel katsel oleks aga 1,2, siis A saaks 505.8 ja B 506 punkti ning paremusjärjestus muutub. Mida rohkem erineb koefitsent 1,0-st, seda suurem võimalus on kohtade muutumiseks.


Kommentaar koefitsendi arvutuste kohta tegelikult õige :oops: ... palun vabandust :hail , et ennatlikult üldistasin ... lisan veel selle, et mõju avaldab tegelikult ka see kui nt. üks nendest (A või B) peaks erineva koefitsendiga katsel katkestama e. saama 0p

Nii, et arvestades ülalmainitut jäi mulle kiirarvutuse tulemusena silma, et TR-1 tabeli lõpuosas vahetavad siis omavahel koha Aurora ja Mudarakett

lepime äää :? :cheers
see tähendab seda ,et MUDARAKETT tõuseb 1 koha võrra kõrgemale ?


team MUDARAKETT
Kasutaja avatar
kiiking
Julgeb Organiseerida
Postitusi: 477
Liitunud: L Jaan 06, 2007 10:15 pm
Asukoht: Viimsi-Mähe
Kontakt:

Postitus Postitas kiiking »

Minu meelest on koondtabelis näpukad sees. LK7 oli Musta Noole meeskonnal 47,9 punkti ja Viimsi Autohooldusel 79,1 punkti. Koontabelis on aga märgitud Mustale Noolele 79,1 ja Viimsi Autohooldusele 64,8 punkti. Äkki peaks selle tabeli üle vaatama, sest sellest sõltuvad ka kohad vist?
NB: Näpukad on sees ka Carservice ja Märgade Härgade vahel.
Urmas Laansalu
5211589
kiiking@neti.ee
www.kiiking.com
pakane
vanaisa
Postitusi: 221
Liitunud: N Nov 16, 2006 7:55 pm
Asukoht: Kuusalu

Postitus Postitas pakane »

Arutelu on muutunud päris tuliseks :goodguy . Sellepärast on sobiv hetk vahelduseks tänada ka Würth teami poolt korraldajaid sellise mõnusa võistluse eest. Edu teile järgmiseks aastaks :!:
Samuti suured tänud neile kaasvõistlejatele :lol: , keda saime abistada ja nad meid loosimisel meeles pidasid.
Kohtumiseni Klapperil!
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

H.K kirjutas: Vägisi tekib tunne, et kui midagi teha siis kinnisel territooriumil ja publikule rangelt keelatud. Siis paistab, et saab ilma probleemideta hakkama. Või tuleb hakata kõiki arvele võtma, kes laagriplatsile tulevad võistlejatega kaasa ning siduma nende käitumise ka võistlejatega. Ehk siis suudavad nad ennast ka kontrollida.

Hannes- kes on päris tige ja omab motivatsiooni puudust
Soomes Formula OR laagriplats löödi igasugustest tolpajoppidest, väljaarvatud võistlejad ja tiim puhtaks. Ei aidanud ei lunimine ega miski. Publikul oli väga piiratud aeg seal olla ja liikuda.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

jr kirjutas:
H.K kirjutas: Vägisi tekib tunne, et kui midagi teha siis kinnisel territooriumil ja publikule rangelt keelatud. Siis paistab, et saab ilma probleemideta hakkama. Või tuleb hakata kõiki arvele võtma, kes laagriplatsile tulevad võistlejatega kaasa ning siduma nende käitumise ka võistlejatega. Ehk siis suudavad nad ennast ka kontrollida.

Hannes- kes on päris tige ja omab motivatsiooni puudust
Soomes Formula OR laagriplats löödi igasugustest tolpajoppidest, väljaarvatud võistlejad ja tiim puhtaks. Ei aidanud ei lunimine ega miski. Publikul oli väga piiratud aeg seal olla ja liikuda.
1)Eeldaks see laagriplatsi piiramist rohkema, kui õhus heljuva puna-valge plastlindiga ning väravasse turva panemist.
2)Tuleks kogu nö. tehniline tiim ka ära regada
3)Peaks kõigil olema käepaelad ja erandina vaid pressikaardiga vennad, kes laagrielu pildistada/filmida saavad.
Viimati muutis Landy, N Juul 17, 2008 9:22 am, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Soomes toimis lihtne lint väga hästi ümber laagriplatsi ja kui keegi ilma käepaelata sisse lipsas, siis visati ta juba võistlejate endi poolt välja või kutsuti raadioga väravast mees, kes talutas pealtvaataja minema. Tõsi, seal saadi sellest piirangust väga hästi aru ja ega ei kiputudki sinna väga.
+372 5028488
Kasutaja avatar
RaidoKol
Fitting 38"
Postitusi: 395
Liitunud: P Okt 30, 2005 7:48 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas RaidoKol »

Vilkar tiimi poolt ka korraldajatele ja rajameistritele suured tänud ladusalt kulgenud ürituse eest.Kuigi seekord vedas meie tehnika kapitaalselt alt,saime siiski mingi tulemuse kirja.

Eriti tahaks tänada tiimi Artist kes meie mitte toimiva liikuri finisisse vedas.Blendman tiimile ka tänusõnad kes olid õigel ajal õiges kohas.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Kasutaja avatar
RAMBO
True Off Roader!
Postitusi: 1337
Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725

Postitus Postitas RAMBO »

krt kahju,et ma pidin seal jälle oma kipsis jalaga käima.teem,teem,ma vist ei saa sinna kunagi ise sõitma........ :cry: :cry:
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
Kasutaja avatar
Shrek4x4
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 324
Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
Asukoht: Harjumaa, Keila.
Kontakt:

Postitus Postitas Shrek4x4 »

Landy kirjutas:
1)Eeldaks see laagriplasti piirmast rohkema, kui õhus heljuva puna-valge plastlingiga ning värvasse turva panemist.
2)Siis tuleks kogu nö. theniline tiim ka ära regada
3)Peaks kõigil olema käepaelad+pressikaardiga vennad, kes laagrielu pilditsata/filmida saavad.[/quote]


Mitte midagi ei saa aru,prooviks teha vigade paranduse Landy.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

http://fotoalbum.ee/photos/boob/sets/530757

Mõned pildid pühapäevasest karjäärikatsest, eriti Vahuri autopesust :twisted:
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Shrek4x4 kirjutas:
Mitte midagi ei saa aru,prooviks teha vigade paranduse Landy.
Done! Peace! 8)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Postitus Postitas Vahur »

Vabandust Vahur ... seekord peeti (kahjuks) personaalse TR-1 reglemendi vääriliseks sekretariaati Embarassed ... sina oled puhas poiss This rocks! ... tänud ka takkajärgi info eest Beer
Vabandused vastu võetud (mis puutub reglementti ja koefitsentide erinevusse).Muus osas ei ole ma kindlasti mitte päris "puhas poiss" .
Juba kohapeal Kõpus(ja ka Ladogal peale sealseid esimesi katseid)seletasin sõidukiiruse piirangu tegelikust mõjust liiklusohutusele.Olukorras kus piloot peab meeleheitlikult jälgima spidomeetrit (trassil metsa/kruusateedel kiirustel 30-40km/h) jääb tee ja muu liikluse jälgimise jaoks oluliselt vähem aega kui peaks.Enda sõidu kohta võin öelda et ma jätan sellise varu et kui juhtub keegi vastu tulema või nt teel autot parandama jõuan kas seisma jääda või metsa/põllule ära keerata ja kokkupõrget vältida(nt Alvariga ühel Lumetormil libedal põlluvaheteel kohtudes ja teades kuidas käitub TR2 boggeritega auto pidurdamisel keerasin vabatahtlikult põllule-kui vaja võin veel näiteid tuua).
SMS 2008-l oli juhus kus asfaldil Kõpust Viljandi poole sõites jõudis mulle järele koormaga puiduveo rekka.Kuna sellel hetkel oli kerge tõus ja mõõdasõidu keelu ala ning aastaid veoautojuhina töötanuna tean kui raske on jälle hoogu ülesse saada vajutasin loomulikult gaasi(90+) juurde ja alles ca 1km pärast võtsin hoo maha 70 peale ja tõmbasin pisut paremale.Reglemendi järgi oli tegemist jämeda rikkumisega ja tegelikult peaks järgnema võistlustelt eemaldamine!
Vastupidine juhus oli kruusal kus õhtul Kõppu sõites läks tee ühe talu juurest mööda.Seal toimus mingi suurem pidu(15-20 autot) ja osad külalised sh lapsed olid lausa tee ääres.Püüdes tekitada võimalikult vähe tolmu ja arvestades ettearvamatute mänguhoos lastega vähendasin kiiruse 20-30 juurde.Samas kaks minu ees liikuvat võistlusautot jätkasid liikumist 70-ga.Samuti jõudis hetkega järele võistlusauto millest olin mõned km-id tagasi mõõdunud sest teh.põhjustel kulges ta 50-60km/h.Kõik nagu seaduse silmis õige aga hiljem sai vallavanem ilmselt pahaseid kõnesid elanikelt kelle pidu oli pideva tolmu tõttu häiritud.

Lõpetuseks tahaks veel tänada Kostivere,Musta Noole ja ADI teami kes meid võlja tõmbasid.
Viimati muutis Vahur, N Juul 17, 2008 5:45 pm, muudetud 1 kord kokku.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”