48. leht 51-st
Re: Chevy
Postitatud: P Okt 29, 2023 2:26 pm
Postitas KarlReimann
Viitsimist on. Sai Unimog ostetud, et alustaks otsast peale. Kahega korraga tegelelemine käib aga selgelt üle jõu.
Re: Chevy
Postitatud: E Nov 06, 2023 7:04 am
Postitas KarlReimann
Panin Holley efi, Holley dual sync jagaja ja paagivälise pumba müügi eesmärgil tänavakõlbuliku Chevy peale. Saab veenduda et süsyeem toimib ja pakun seda 1000€ eest.
See käis kähku, müüdud.
Re: Chevy
Postitatud: N Dets 21, 2023 8:11 pm
Postitas KarlReimann
Ei teagi kas oli õige otsus aga võtsin autolt rattad alt. Tegin tagumised veljed 10" laiaks nagu varem olin juba esimesed teinud. Lisaks keevitasin velje serva tugevusrõnga, nii kestavad kauem sirged. Kui velg oli 12" lai, korjas palju sodi rehvi vahele, 10" seda probleemi enam polnud. Veljed velgedeks.
Esmajärjekorras tahaks auto vastupidavust saavutada. Sealt mõte, et ma pean leidma hea tooriku. Kasutama vabriku tehnilisi lahendusi, mõningate ümberpaigutamistega. Hangitud sai Unimog. 4x ketaspidurid, portaalsillad, 8 kõiguline käigu ja vahekast koos, millele sillad kinnituvad.
Esimene ümberpaigutus oli suhteliselt lihtne. Silla ja kasti vaheline toru sai vahetatud, tagumine ette ja vastupidi. Toru sees kardaan samuti. Toru ja silla vahelised vardad jäid muidu originaalid aga mõnel tuli pikkust muuta. Sillad peaaegu paigas. Seda varrast, mis silda külgepidi hoiab, pean veel sättima. Originaalis maru madalal. Teiseks kinnitasin mõõduvõtuks raamile 5.7l Chevy V8 koos th400 käigukastiga. Kui asjaks läheb, asendan Chevy, kerge tuuningu läbinud mootoriga. Eks mingi aeg peabki nüüd kabiini proovima hakkama. Sooviks veidi madalamele sättida kui varem, aga eks näis, millisel määral see õnnestub.
Re: Chevy
Postitatud: N Dets 21, 2023 8:14 pm
Postitas KarlReimann
[atta

- 20231221_190946.jpg (2.36 MiB) Vaadatud 5323 korda
chment=0]20231221_191018.jpg[/attachment]

- 20231221_191126.jpg (2.46 MiB) Vaadatud 5323 korda
Re: Chevy
Postitatud: P Dets 24, 2023 1:38 pm
Postitas KarlReimann
Vana raam, kardaanid, sillad koos kinnitustega ja vahekast pakkuda 3000€

- 20231223_134420.jpg (2.75 MiB) Vaadatud 5173 korda

- 20231224_114201.jpg (2.08 MiB) Vaadatud 5173 korda
Uuel võiks pildil olev kõrgus olla sõiduasend. Kabiini veidi ettepoole liigutama ja tagumise rattakaare uuesti tegema.
Re: Chevy
Postitatud: R Jaan 05, 2024 10:13 pm
Postitas KarlReimann
https://youtu.be/Mq4W4sICzq8?si=gCRBZNXCaQED4JvT

- 20240105_193620.jpg (2.47 MiB) Vaadatud 4878 korda

- 20240105_193637.jpg (2.44 MiB) Vaadatud 4878 korda

- 20240105_193652.jpg (2.36 MiB) Vaadatud 4878 korda
Re: Chevy
Postitatud: L Jaan 06, 2024 9:22 pm
Postitas MetsaVikat
Ilmselt sul kõik testitud ja arvestatud, aga juhin tähelepanu, et kui sa teise ratta alla lased, siis võib juhtuda, et see ratas enam sinna "koopasse" ära ei mahu. Sest kui sa teise otsa alla lükkad, siis su ratas liigub veel rohkem üles poole, kuna liikumise punkt on amordi kinnituse koht(umbes täpselt).
Muidu äge, edu.
Re: Chevy
Postitatud: L Jaan 06, 2024 11:01 pm
Postitas KarlReimann
Videos polnud näha aga esmalt tõstsin nina nii kõrgele, kui amort võimaldas. Parempoolsele amordile panin täpse piiraja vahele ja vasakpoolse lasin nii kokku kui võimalik. Seejärel paigaldasin poritiiva kaare.
Tõstan tagumise otsa ka sõidu asendisse, vaatan, mõtlen, kui nähtavist väga ei takista ja otsustan, et näeb ok lahendus välja, teen teise poole ka. Muidu nagu imelik aga kui dakari vaadata, siis ultramoodsatel autodel on ka porikaared kõrgemad kui kapott.

- 20240105_192441.jpg (2.39 MiB) Vaadatud 4787 korda
Re: Chevy
Postitatud: T Jaan 09, 2024 8:00 pm
Postitas KarlReimann

- 20240109_113306.jpg (2.49 MiB) Vaadatud 4627 korda

- 20240109_113238.jpg (2.34 MiB) Vaadatud 4627 korda

- 20240109_113221.jpg (2.45 MiB) Vaadatud 4627 korda
Re: Chevy
Postitatud: P Aug 11, 2024 9:54 pm
Postitas KarlReimann
Re: Chevy
Postitatud: E Aug 12, 2024 12:14 am
Postitas TTUUL
Re: Chevy
Postitatud: E Aug 12, 2024 6:57 am
Postitas KarlReimann
Kõike seda ta teeb aga väheke imelikult. Edasi sõites kergitab saba ja tagasi tulles tõmbab saba alla.
Re: Chevy
Postitatud: E Aug 12, 2024 7:30 am
Postitas MetsaVikat
Kena töö taaskord (Y)
Imelikku pole seal midagi, silla geomeetria on vastus sellele "imelikule" käitumisele.
Sinu puhul siis anti squat kiirendades ja squat pidurdades. Puusalt pakkudes vardad liiga püsti.
Mul kunagi tõstis ka korralikult.
Võta link lahti ja hakka lugema:
https://www.crawlpedia.com/4_link_suspension.htm
Piltide pealt ei saa muidugi aru mis silla kinnitus lahendus sul seal on, Ja kas enam midagi väga muuta saab, ei oska ka öelda ja kas vaja on, seda ka ei oska öelda. Iga anti squati protsendil on oma eesmärk. Dragis on antisquat hea, sest siis kiirendades lükkab rattad vastu maad(rohkem pidamist, kuna sild surutakse alla)
Terv. Villu
Re: Chevy
Postitatud: E Aug 12, 2024 9:08 am
Postitas KarlReimann
Jätsin kõik mogi originaali, ka sõidukõrgus on originaal. Vedrud ja nende asetuse olen muutnud. Justkui sõidusuuna muutsin ka ära. Esi sillakinnitus taha ja tagumine ette. Mog ka tagurdades sellist trikki ei teinud. Siit järeldan, et taguvedru asendada vähe tugevama vedruga, peaks saama asja paremaks. Mercedesese insenerid nii on teinud. Nipetnäpet kohandasin vastavalt enda vajadustele.
Re: Chevy
Postitatud: E Aug 12, 2024 9:15 am
Postitas MetsaVikat
Eks sa saad katsetada, aga vedru jäikusega seda "viga" ei remondita tegelikult, probleem kui see probleemiks saab on geomeetria. Ses suhtes, need tegevused ei pruugi väga halvad olla, oleneb kiirusest, ise oma mõttes võiks arvata, et pidurdades võib ratta/rattad "kergeks" võtta, kas päris maailmas ka nii on ja kui palju sina seda tunned, see on kõik proovimise asi.
Edu!